@ Charpi: Heeee.. nog gefeliciteerd!!! Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!! Hoe was de rondleiding is het ziekenhuis? Beetje fijn gevoel bij? @ Tamara: Jeee, nog heel even dan echt de sleutel van jullie huisje!! @ Timon: En weet je al meer over een nieuwe tp?? @ Linda: 9-maanden beurs.. hmm.. nog wel in m'n verlof, en ik ga elk jaar met m'n moeder naar de huishoudbeurs.. dus dit jaar daar misschien ook maar eens kijken @ Hier: Weer heerlijk aan het chillen in Luxemburg Vandaag maar weer eens een foto van m'n buikje genomen.. heb het een beetje slecht bijgehouden Heb er nog wel meer gemaakt in de tussentijd, maar die staan op m'n laptop in Amsterdam.. dus nu is hier in m'n album echt ineens een groot verschil te zien hahaha.. Volgens de verloskundige gisteren was de baby ietjes kleiner/lichter dan gemiddeld, maar nog prima binnen de normale lijnen. Ben zo benieuwd wanneer het zal gaan beginnen hihi.. maar ik zal nog wel even geduld moeten hebben, nog weinig tekenen te bekennen
wwooowiee wat een grote buik!! Hih wat is ie hard gegroeid joh!! Gaaf! Mooi hoor!!! En al over de 37 weken heen. Wat heerlijk, als het nu begint, dan mág dat ook.....spannend!!! Je gaat gewoon bijna bevallen!!! WOEEEWW Heeft Daniel vakantie de laatste week ofzo? Of kan ie sowieso snel thuis zijn als het begint?
Jaa.. heerlijk dat het nu gewoon mág komen.. geen stress als het zou gaan beginnen Daniel heeft geen vakantie voor de bevalling.. als het begint als hij in Luxemburg is dan kan hij in 4 a 5 uurtjes thuis zijn. Naja, volgens mij moet dat snel genoeg zijn, zo snel zal een eerste bevalling toch wel niet gaan. En mocht het wel zo snel gaan dat hij te laat is, dan ben ik vast ook heel blij, want dat is het heeel snel gegaan Hij is wel na de bevalling 10 dagen vrij, dus dat is echt heerlijk!
hmm 4 a 5 uur...hihi dan zou ik behoorlijk gaan stressen! maar zo te horen ben jij er behoorlijk koel onder... goed van je! FIjn dat ie er na lekker 10 dagen vrij is!!
Haha.. ach jah, tis niet anders. Hij kan moeilijk vanaf volgende week vrij nemen.. straks begint het pas met 42 weken, dan moet ie 4 weken thuis zitten wachten! Ik red me wel, en een vriendinnetje uit Amsterdam kan me altijd naar het ziekenhuis brengen, dus het komt vast goed
Koele LKG! Eind deze maand hebben we een afspraak met een fa ivm de 2e ICSI poging. Ik wil in december starten met de pil zodat ik eind december, ja met kerst, deca kan gaan spuiten. Dan kunnen de punctie en tp ongeveer een maand later plaats vinden.
@ Timon: Ah duurt nog weer eventjes dus Lijkt me echt moeilijk om steeds te moeten wachten op het ziekenhuis enzo.. maar aan de andere kant heb je die tijd emotioneel misschien ook wel nodig.. Ik hoop dat het snel zover is! @ Hier: Net lekker ontbijtje gehad.. en nu met een kopje thee even internetten en het nieuws lezen.. Vanmiddag met Daniel lunchen op z'n werk en daarna even naar het winkelcentrum, en verder lekker thuis hangen.. jeetje wat een leven Had nooit gedacht dat het me zo goed zou bevallen.. hihi..
Lkg geniet maar lekker hoor van deze nog rustige dagen.... heerlijk om te horen dat je er zo van geniet.... hier juist momenteel even het tegenovergestelde.... ik ben de zwangerschap vandaag ineens helemaal zat. Een vriendin staat op springen, jij ook bijna en ik moet gewoon nog geduldig afwachten. Nu zijn we hier ook nog niet klaar hoor, maar ik heb gewoon de behoefte om niet meer zwanger te zijn. Ik heb het formaat van een olifant (ja nu al), en voel me enorm beperkt in mijn kunnen.... een grote ronde met de honden zit er gewoon niet meer in.... Ik loop als een oud omaatje, hihi.... nouja qua tempo dan.... maargoed heb gewoon vandaag een slechte dag... ben moe omdat ik niet lekker meer slaap en mijn hormonen spelen me gewoon parten... Morgen schijnt vast die spreekwoordelijke zon weer.... Timon, jeetje meis, je moet wel geduld hebben nog een tijdje zeg... maar inderdaad nu wel even geen hormonen meer, dat is misschien wel even lekker... tenminste ik stond er behoorlijk van op mijn kop, dus kan me voorstellen dat rust in de tent ook lekker is....
@ Charpi: Hee meisss.. wat vervelend dat je even een off-day hebt Hopelijk voel je je morgen weer wat beter!! Ik kan me heel goed voorstellen dat als je zwangerschap zwaar is dat je er dan af en toe helemaal genoeg van hebt.. maar probeer te genieten van wat je nog wel kan! Geniet van het kleine rondje met de honden.. geniet van je meisje in je buik.. geniet van een middagdutje.. Ach jah, ik weet het.. het is zo makkelijk zeggen door mij als het hier allemaal zo goed gaat.. Maar ik loop ook niet meer zo hard hoor Vanmiddag even naar het winkelcentrum geweest en ik heb het gevoel dat ik iedereen in de weg loop omdat ik zo langzaam loop (terwijl ik voorheen juist iederen inhaalde en iedereen te langzaam vond lopen).. maar who cares.. ik waggel gewoon lekker verder met m'n boodschapjes onder m'n arm, ze lopen maar om me heen
Hi girlies, Weer eventjes een kleine update over hoe het hier gaat. Ondertussen zijn eindelijk de uitslagen binnen van het chromosomenonderzoek van mij en mijn man. Bij mij is alles in orde, bij mijn man op het eerste oog ook, er is alleen iets verkeerd gegaan met de kweek, dus die test moet opnieuw. We gaan dinsdag naar België toe voor de eerste afspraak. We laten daar het onderzoek herhalen bij mijn man als dat kan. Verder ben ik vorige week maandag begonnen op mijn nieuwe werk bij kruidvat, echt superleuk werk. Wel zwaar, maar wel leuk! Ik moet alleen als ik ooit weer zwanger zou willen worden wel effies ergens anders mn testjes halen hihi, want dat gaat mijn collega's nog even niet aan. Verder voor degenen die weten wat er bij mij thuis aan de hand is: Ik heb besloten om het hier thuis nog rustig een kans te geven, hopelijk zal het beter gaan en willen we ooit weer voor een kindje gaan. Ik lees nog steeds mee, maar zal weinig reageren tot ik weer helemaal voor het zwanger worden zal kunnen gaan...
@ Iloon: hee meis, wat balen dat er iets mis gegaan is met het onderzoek bij je man. maar al super nieuws dat bij jou alles prima is! @ charpi Dikke knuffel meis! Ik ken die dagen, maar gelukkkig duurt het vaak maar een dag en voel je je beter de volgende dag!
Ilona, fijn om te weten dat bij jou alles goed is, en de test van je man overnieuw is ook niet de grootste ramp denk ik.... Verder sterkte thuis met alles.... dikke knufff.... Linda en Lkg, bedankt meiden.... het helpt op dit moment wel geen ene moer... voel me er echt effe doorheen zitten, maar dat komt hopelijk na een goede nacht slaap wel goed. Ik kijk echt uit naar de tijd na de bevalling wat slapen betreft....
whaha, nou charpi, die eerste weken zullen je nachten ook niet echt top zijn Maar snap wat je bedoeld hoor, dat je weer gewooon fatsoenlijk je bed in en uit kan en gewoon lekker kan liggen! Vond het ook heeeerlijk toen die buik weg was! hihi. Ik heb hem tot nu toe nog geen 1 dag gemist!! Hij was dan ook zóooo huge!!
Ohhh ik zal mijn buikje echt zooo gaan missen Ik ben hem nog lang niet zat.. en wordt bijna verdrietig als ik denk dat m'n buikje en het getrappel straks weg zijn. Tuurlijk komt daar iets veeeel mooiers voor terug.. maar toch zal ik het gaan missen.. @ Ilona: Fijn dat het weer wat beter met je gaat! En wat leuk dat je nu bij de Kruidvat werkt!! Hoeveel dagen/uren werk je? Succes alvast bij de afspraak in Belgie dinsdag!!
Ilona, wat fijn om weer wat van je te lezen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik hoop zo voor je dat het leven op alle vlakken je mag toelachen. Succes in België!! Ik hoop dat het chromosomenonderzoek van je man daar ook goed zal zijn. Dikke knuffel! Lkg, zo relax in Luxemburg. Geniet er maar lekker van. Charpi, bijna op het eind en de zwangerschap eventjes zat? Luister je wel naar je lichaam, niet alleen naar je bewegende buik. Lieverds, ik ben ergens wel een beetje blij dat ik deze maand geen hormonen hoef te gebruiken. Hoop zo dat ik in december met de pil kan starten. Weer hormonen. Maar ik wil ook een buikje waarin leven zit.
Timon, tuurlijk wil je graag een baby in je buik.... dus we gaan gewoon duimen voor je dat je in december weer mag beginnen.... maar nu even rust van binnen, das ook lekker lijkt me.... Buik, eummmm hij is wel gegroeid, maar heb het gevoel dat ie nog veel groter kan lol.... al past mijn jas dan echt niet meer dicht lol.... Vandaag weer een veel betere dag gelukkig.... die hormonen ook he...
hai meiden, even snel iets laten horen. We hebben gister de sleutel gekregen van ons nieuwe stulpje en daardoor is het hier allemaal een beetje erg druk. Ik lees mee. Maar echt tijd om te reageren heb ik niet. Nu even snel thuis om kleren te halen voor timmetje om te kleden en we moeten alweer weg. Dus sorry dat ik jullie verwaarloos maar (begrijp me goed ben nu helemaaaaaaal niet bezig met kindjes krijgen. Maar met de basis voor ons kindje goed te maken Liefs