Wij gaan voor onze eerste! Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Djuke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huisje! Lekker klussen en je gedachten ergens anders op zetten. Laat je tussendoor weten hoe het met jou gaat?

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Tamara van harte gefeliciteerd met de sleutel van jullie huisje. Richt je maar vooral daarop nu, wij wachten gewoon geduldig tot je even adem kunt halen en kunt reageren.... en natuurlijk foto's kunt plaatsen....:D;)

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mijn moeder gaat maandag starten met de bestraling ivm de borstkanker. Ze zal zo'n 6,5 week bezig zijn en dan is ze zo goed als nieuw.:D

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ tamara: wat heeerlijk dat jullie eindelijk de sleutels hebben! Steek maar lekker alle tijd die je hebt daarin!! GENIET ervan!!

@ Timon; Heftige tijd kotm er aan dus voor je moeder...succes en sterkte.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je, Linda. We hebben nog geen idee wat er allemaal door de bestralingen zal komen. Mijn moeder weet van vermoeidheid, maar verder wachten we af.
    Hoe is het met jou en je mannen?

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Timon ik hoop dat je moeder een beetje goed door de bestralingen heen komt.... is toch heftig....

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    We hopen allemaal dat de komende tijd te doen is voor mijn moeder. Ze is immers nog aan het herstellen van de nekhernia en dan dit er bovenop. Haar huid is al kwetsbaarder door psoriasis en het is afwachten dat ze door de bestralingen niet gaat verbranden. Ik hoop zo dat dit traject meevalt, want dat heeft ze zeker verdient.

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee meiden,

Tis rustig hier!! Hoe is het met jullie??

@ Timon: Hoe is het met je moeder? Maandag begonnen toch? Ik hoop dat het goed is gegaan en goed blijft gaan!! Veel sterkte!!

@ Ilona: Hee, hoe was het in Gent?? Las al kort op je hyves dat je een hele dag weg was geweest en dat er veel onderzoeken komen.. maar ben wel erg benieuwd naar je uitgebreide verhaal.. als je dat kwijt wil natuurlijk!

@ Tamara: Jippieieieie.. druk aan het klussen in jullie huisje?! Heerlijk he die afleiding! Lekker genieten van het opbouwen van jullie paleisje, het wordt vast supermooi!

@ Charpi: Hoe is het daar meis? Hou je het allemaal nog een beetje vol?? Hard aan het groeien? Maak je ook buikfoto's of nie?

@ Linda: Las op hyves dat Daan zoveel moet huilen 's avonds :( Lastig zeg. Hoop dat het snel voorbij is! Verder alles goed daar?

@ Djuke: Hoe gaat het met je nieuwe baan?? Is het allemaal al wat beter geregeld, of wordt je nog steeds zo in het diepe gegooid? Hoop dat alles wat soepeler gaat inmiddels, en natuurlijk dat je het leuk vind!!

@ Hier: Nog altijd lekker aan het chillen in Luxemburg, zonder baby helaas. Weekend waren we in Amsterdam.. altijd druk haha. Zondag waren we 2 jaar getrouwd dus hebben we onszelf getrakteerd op een heerlijk etentje.. denk de laatste keer dat we met z'n tweetjes uit eten zijn geweest. Maandag naar de vlos en verjaardag van een vriendinnetje in Zwolle.. en gisteren naar Brussel gegaan met de trein. Daniel moest daar werken dus kon me vanaf daar mooi oppikken en meenemen naar Luxemburg.. jippie :)
    Verder nog altijd het gevoel dat de beeb nog wel ff blijft zitten. De vlos zij dat ie nog ruim voldoende vruchtwater had en dat ie het prima naar z'n zin had daarbinnen :) Kreeg gisteren wel even de schrik.. ging op de bank zitten en ik voelde ineens iets lopen joh.. ik snel naar de wc, bleek het toch echt gewoon heel veel afscheiding te zijn (sorry voor het vieze verhaal hihi). Maar ik geniet dus nog heerlijk van het getrappel en het bewegen!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmmm.....was het je slijmprop lkg?????

(google ff als je denkt; wat zegt zij nu weer voor iets ranzigs ;))

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha.. nou het was precies dezelfde afscheiding die ik al weken heb, maar dan gewoon ineens heeel veel tegelijk. Zag er verder precies hetzelfde uit dus denk niet dat het de slijmprop was.. helaas..

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Naja, haha niet dat het heel veel zegt; dan kan het best nog weken duren... mgoed, het is wel altijd zoiet van: heee...zou er iets op gang komen binnenkort? hihi.

Ik denk dat jij gewoon netjes voor rond de 40 weken gaat bevallen!
    Ik ga gokken..hihi, altijd leuk, op...hmmm..39 weken en 4 dagen :) (Schikt dat? :p ;))

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Jaah I know.. het zou helemaal niets zeggen.. maar net wat je zegt, ik zou toch een beetje het gevoel hebben dat er in ieder geval iets gebeurd daarbinnen ;) Maar goed, misschien was ik me dan alleen maar blij gaan maken en dan zou ik alleen maar ongeduldiger worden.

Uhmm.. 39+4.. das dinsdag.. hmm dan komt er een vriendinnetje eten.. Ik hoop op exact 40 weken, dat is volgende week vrijdag, dan moet Daniel toch al naar NL rijden en hoeft hij niet halsoverkop te komen ;).. of anders in dat weekend :D

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oehh das nog beter dan ja!! hihi :D

Hopelijk luisterd de kleine knul al goed naar zn mama!

Ben trouwens suuuuper benieuwd naar de naam!!!!
    Hintje??? :p:p:p

14. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hei meiden,

ff een inbreek haha.

@ Timon: Spannend meis, Hoe is het nu met je mams???

@ Linda: Wat heb je toch twee geweldig mooie jongens... Kan me helemaal voorstellen dat je verliefd op ze bent.

@ Lkg: oe spannend meis.... al 38 weken.... wat is dat hard gegaan zeg. Begin je al zenuwachtig te worden???
    Nou ook al ben ik heel hard aan de klus.... mijn telefoon is de hele tijd bij me hoor ;) dus ik wacht gespannen af :):):)

@ Charpi: Hoe is het bij jou??? bij jou gaat het ook al zo hard he... en hoe is het met jou en de zenuwen???

@ Hier: pfffff. ben gesloopt.... klussen is zo niets voor mij. Vieze haren, vieze kleren, vieze handen.... wat dat betreft geloof ik een beetje smet vrees want bah vieze handen. wat een rot gevoel.
    Maar de wanden zijn nu klaar en na een berg stof opruimen vandaag ziet het er echt al goed uit.
    Ik wilde fotoos plaatsen maar kwam erachter dat ik de kabel omdat te doen al heb ingepakt haha,. hoe dom. Maar goed, ik maak dus nu elke keer fotoos met mijn foon en zet ze dan maar op hyves.
    En als ik dan straks gesetteld ben dan spam ik jullie helemaal vol :)
    Nu heerlijk met mijn mannetje op de bank voetbal kijken. Dus ik duik weer gezellig naast hem.

Liefs

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ tamara: heeerlijk dat jullie er gewoon lekker bezig kunnen gaan nu!!! Ik zal je foto's op hyves volgen! :D Leuk!!
    Wel vermoeiend ja, dat klussen..dat geloof ik. Maar wel leuk om het allemaal zelf ook mee te kunnen doen lijkt me!

@ timon: hoe gaat het nu met je mam?

@ djuke: joehoeee? Where are you!!!

@ hier; ik MOET jullie deze foto showen!! hihi, ik ben er verliefd op! :D

16. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaah, zoooooooo sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!:):):):)

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwwww Linda wat liefffffffffffffff :) Wat worden ze al groot he....

Tamara, hihi succes met de vieze handen meid, maar bedenk maar waar je het voor doet..... je krijgt een heeeeeeel mooi huisje ervoor terug....

Lkg, oei het wordt nu echt spannend he.... al ruim 38 weken.... ik volg je op de voet hoor lol..... nouja eummmm een aantal weekjes later dan ;)

Djuke, hoe is het meis, op school? thuis met tristan?

Timon, hoe gaat het met je moeder?

Hier, gisteren weer door de APK-keuring heen geweest en ik mag weer 2 weken verder :) . Alles gaat heel goed eigenlijk, alle controles waren goed, alleen ligt ze nog steeds voor op groei, dus het wordt een grote meid! Ach ja, ikzelf was ook een grote baby :) . Over 2 weken weer een groeiecho en een controle bij de vlos.

En dan nu een vraagje.... willen jullie misschien meedoen met raden naar de bevaldatum? Ik ben op dat idee gekomen en stuur de winnaar(s) een aardigheidje na de bevalling... er hebben zich al aardig wat mensen gemeld, maar hier had ik het nog niet geopperd, dus geef een datum door hier en wieweet.... Tja je moet wat met je nieuwsgierigheid he.... lol.... Oja en de enige leidraad die ik jullie kan geven is dat ik 12 januari ben uitgerekend.... maar ja of dat helpt?? Maar 3% komt op de uitgerekende datum namelijk... succes!!!:D

18. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    10 januari!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom maar op met dat leuks :)

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    5 januari gok ik! :D

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674