Goedemorgen allemaal! Loop ik hier met een brede glimlach rond: Fertility Friend geeft aan dat ik vorige week vrijdag m'n ei heb gehad! Jippie! Als dat zo is mag ik op 5 december testen: dan hebben wij ook 5 jaar verkering oeh oeh spannend! Ben eigenlijk gewoon al superblij dat ik hopelijk al een redelijk regelmatige cyclus heb. Mijn dag kan niet meer stuk!
Goedemorgen dames! Spannend hemeltje! Grappig, jij bent ook al ongeveer gelijk met mij gestopt Ik zal voor je duimen dat sinterklaas dit jaar een mooi cadeau voor je heeft
Hoi meiden, Afgelopen dagen heb ik al even mee zitten lezen met jullie. Wij gaan ook voor de eerste! Op 9 oktober heb ik mijn laatste pil genomen. Ben nu bezig aan de 2e ronde. Echt spannend allemaal. Ben me ineens veel meer bewust van mijn eigen lichaam, ben erg aan t opletten wat ik allemaal voel. Vorige keer wel netjes een cyclus van 32 dagen gehad, dus dat viel wel mee. Ik vind het leuk om hier mee te kletsen! We hebben niemand verteld dat we bezig zijn, maar ik moet zeggen dat het mij wel erg bezig houdt...
@ em1981: Wat spannend zeg, wij hebben het ook niet tegen veel mensen gezegd maar helemaal niemand dat zou ik denk ik echt niet kunnen. Welkom bij de club in iedergeval, gezellig dat je er bij bent. Liefs tamara
Goeiemorgen dames! @em1981: welkom en lucht hier lekker je hart: daar kunnen we over meepraten! @saskia1982: oeh spannend: nog 4 daagjes! Heb je al een gevoel? Of beter gezegd: voel je al wat? Ik was hier vanmorgen helemaal zenuwachtig om te temperaturen; zou tie hoog blijven? En ja hoor; 36,9! (net zoals gisteren) Hoop zo dat het zo blijft!
@saskia1982: zou kunnen.. zou ook nog innesteling kunnen zijn.. geduld; en anders vol goede moed een nieuwe ronde in! Ik duim voor je meid!
Hallo Allemaal, Volgens mij ga ik dit keer vroeg ongesteld worden ofzo. De hele dag al hele rare steken in mijn onder buik. Ik hoop echt zo van niet. Ik hoop dat het gewoon een buikgriepje wordt. (al is dat ook geen pretje maar goed) voelde me ook al zo hangerig en chagi. Misschien zit het in de lucht. Hoe is het met jullie. kunnen jullie de spanning nog een beetje aan? Ik heb nu pas door dat we tussen de clubs staan hahaha. Liefs Tamara
Ha Saskia, ah jammer! Succes weer over een paar dagen! @Tamara: wie weet voel je je raar door iets anders?
zal zeker iets in de licht hangen denk ik heb ook ongie gevoel maar dat kan niet heb zelfs een beetje bruinige afscheidin.
Hoi hoi, Hier ook de wens voor n 1e kindje We zitten in ronde 9, ben al paar x zwanger geweest helaas misgegaan. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn meid En dat we met zijn allen maar n mooi kerstkadootje krijgen!
Hallo meiden, ik ben zag ik ietsie ouder dan jullie, maar dat zal niks uitmaken toch? Ik ben 9 aug gestopt met de pil en heb dus de mazzel dat mijn cyclus loopt! Ontpillingsklachten? Mwah een beetje, de meest rare is toch wel dat ik op een dag melk uit mijn tepel zag lopen Moet wel zeggen dat mijn menstruatie heel anders is dan dat ie vroeger was, vroeger deed het weken pijn en veel hoofdpijn en nu mja nergens last van, misschien voor de dames die op hun 1è ongesteldheid wachten, een troost? Anyway...wij gaan ook voor de 1e en zijn in ronde2 enne we klussen ons een end weg..houden geen rekening mt de dagen, al voel ik me eisprong wel Liefs...
Hee.. welkom alle nieuwe leden gezellig! Wie kan er deze week allemaal testen? En voelen jullie iets? Volgens de banner kan ik woensdag testen. Ik voel sinds vrijdag eigenlijk helemaal niets.. geen buikpijn of hoofdpijn of wat dan ook. Voel ook geen ongesteldheid aankomen.. dus ben heel benieuwd Ik ga echt proberen te wachten met testen tot vrijdag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, omdat het de eerste ronde is en de kans zo klein is.. ik hoop dat het lukt hihi.. Trouwens.. ik bedenk me wel dat ik me dit weekend toch anders heb gevoeld.. Ik was echt super (sexueel) opgewonden. Ik wilde wel 3x per dag . Heel raar, want ik heb echt in de 8 jaar dat ik de pil slikte nooit zin gehad in sex. We hadden wel sex, maar meer omdat het zo hoorde en omdat m'n vriend het graag wilde. Nu wil ik niets anders Maar goed, dat zal wel geen zwangerschapssymptoon zijn hahaha