@ LKG: wat geweldig dat die ouders zo reageren. Dat is in iedergeval positief. Maar de rest wat een drama. Je voelt je toch schuldig lijkt mij. Kan me goed voorstellen dat haar leven op haar kop staat. @ Linda: De bank zit HEEERLIJK! Hij staat erg leuk in de woonkamer. Ben er helemaal blij mee. Liefs Tamaar
zucht, ben jaloers op je tamara! Wij hebben onze oude bank na een maandje al verkocht...toen duurde het dus nog 2 maanden.. en pff we zitten nu dus op een tijdelijke bank, eeen slaapbank.. vreselijk. Heb elke keer last van mn rug als ik te lang zit. Mn vriend heeft net gebeld maar de man die hij moest hebben was telefonisch onbereikbaar ofzoiets en die zou terugbellen. Nou, daar gaan we niet op wachten dus hij belt morgen nog een keer.. ben benieuwd..
@Ilona, jeetje wat een goed nieuws zeg Streep = streep @Djuke: Je heb echt mooi weer gehad Djuke, fijn dat je weekendje geslaagt is @Lkg: Balen zeg van je ongi, maar wel een hele mooie cyclus! @Sakina: Voor jou ook een hele spannende tijd zeg, ik duim in elk geval voor je! @Lkg: jeetje zeg wat een verhaal, heb er gewoon geen woorden voor.. @Linda: Ai, klinkt niet goed zeg. Last van je rug is echt niet leuk Hier nog steeds geen ongi.. Zit te twijfelen of ik morgen al ga testen of dat ik wacht tot zaterdag..
@ Saskia: Toch ben ik er nog niet zeker van, ik ga morgen de 2 voor 5 euro halen bij de kruidvat. Ik hoop echt dat het raak is! Ik had vanmiddag steken onder mn navel, dus ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft? Ook heb ik erge troebele urine (sorry voor de details) @ Lkg: Zo dat is echt heftig, ik weet niet wat ik moet zeggen... Dat is volgens mij je ergste nachtmerrie... Wat een super reactie van je vriend! @ hier: Erg ziek, verkouden, hoofdpijn, warm & koud, niet echt lekker. Daardoor zal ik misschien wat minder vaak online zijn...
Godver de godverrr! net om de een of andere belachelijke reden een test gedaan...kon mezelf niet beheersen.. en nu zit ik mezelf dus wijs te maken dat ik een mega super superrrrr licht streepje zie.. en ik weet nu niet of het echt, of dat ik gewoon mezelf zit gek te maken... pfff. Waarommmm heb ik nu weer getest :x Maak ik me dalijk weer blij om niks
hahah jaa ik ben dat stomme dingetje kwijt waarmee je fotos op de pc zet Ik weet nu zeker dat er een streepje staat maar dat kan ook zijn omdat ik nu al de hele tijd met die test naar elke lamp in het huis loop te sjouwen... Pfffff...
Meid ik snap je helemaal, hier is het 1 en al test tegen de lamp syndroom en actief broekloeren... Geen bloed geeft moed he! Ik heb net mn testjes van gisteren en vandaag naast elkaar tegen de lamp gehouden en die van vandaag is iets duidelijker! Als jij een streepje ziet, dan zit er vast een streep! Als je het alleen echt zeker wilt weten dan zit er niks anders op dan te wachten... Maar wij zijn deze maand gewoon allebei hartstikke zwanger! Sterkte!
hahah shhtt...geef me geen hoop! Mn vriendje mailde net... haha kei lief; Niet alle tests zijn even zuiver hé liefje! Ik dacht dat je pas dit weekend iets kon zien? Laat ons daar nog maar even op wachten. Dat gezegd hebbend; ik hoop dat het deze keer gelukt is, en ik had pas al even zo'n gevoel. Dus ik zit me ook al blij te maken om niks :-s Tot straks liefje, ik hou van jou! Ahhh
Ach... Dat is wel lief. Maar meid, je moet wel hoop hebben hoor! Hier hoopt mijn vriend ook helemaal dat het raak is. Als hij weg gaat dan geeft hij een kusje op mijn buik, echt zoooo lief! Ik heb het gevoel dat het raak is en totdat ik ongesteld ben dan is dat ook zo! Het voelt in ieder geval wel alsof het raak is, vanmiddag onder mijn navel steekjes en nu weer aan de zijkant bij de eierstokken dus we wachten het maar af! Van het weekend hebben wij gewoon allebei een nog positievere test in handen!
Ohhhhwww mijn god... ik weet nu 100% zeker dat dr een streepje staat..hijs goed te zien en krijg hem ook op mijn telefoon op de foto.. maar in het groot op de pc zie ik het niet goed meer... Ik voel alleen totaal niets... dus misschien ist wle gewoon niet... zucht... dit worden heeeele langeeeee dagen!
Hmmm ik HEB een digitale... maar dalijk zegt da stom ding NIET zwanger....omdat het misschien te vroeg is..... misschien over 2 dagen maar doen.... Kheb nu geen lamp meer nodig... tis gewoon een duidelijk licht streepje nu....
Haha dat probleem heb ik ook, want ik heb ook een digitale liggen. Maar ik vind het weer zonde als die zegt niet zwanger... Even wachten nog meid, het komt vast goed!
hahah ja had ik gevonden! Zie mn album! En ik ga NU die test weggooien want ik word er gek van! morgen of overmorgen weer een nieuwe. om de een of andere reden heb ik gewoon het idee dat deze test niet helmaal betrouwbaar was. Volgende keer doe ik met ochtend urine. Morgen niet, want kheb morgen een sollicitatiegesprek sochtends en das veel te spannend al... en woensdag moet ik werken.. ik weet t niet haha
ik zie dat jij er ook eentje van sensitest hebt gedaan. Ik ben heel bang dat het een indrooglijntje kan zijn. Ik hoop natuurlijk van niet, maar ik hoor er een hoop klachten over. Gewoon even afwachten.. Ik heb die van mij van gisteren waarvan ik dacht dat het een indrooglijn was en die van vandaag naast elkaar bekeken en die van vandaag is duidelijker. Dus ik ga ervan uit dat het geen indrooglijn is. Ik hoop het in ieder geval! Is het misschien geen goed idee als jij morgen ook de 2 voor 5 euro van de kruidvat gaat halen, doe ik ook! Ik hoor daar hele goeie verhalen over, kunnen 6 dagen voor nod gebruikt worden en geven never nooit vals positief! Ik ga daar morgen mee testen hoor!
Hmm ja maar na 5 minuten kan dr nog geen indrooglijntje staan... en toen zag ik al een streepje.. Daarnaast heb ik vaker indrooglijstjes gezien en dit lijkt er niet op. en eerder deze tests gedaan toen ik niet zwanger was, toen was het ook heel duidelijk gewoon helemaal wit en leeg. Maar goed... ik ga het nu ff van me af zetten (dalijk volleyen gelukkig) en kijk ff of ik morgen nog een test doe. Kan wel ff langs de kruidvat idd... ben daar toch in de buurt na mn sollicitatiegesprek. Kheb die ook gebruikt in het begin en daarna waren ze niet meer te koop.