@ ilona: troebele urine wijst heel vaak op een blaasontsteking. Ik zou je willen adviseren om een potje naar de huisarts te brengen. Vooral omdat je ook nog eens zegt dat je je zo ziek voelt. @ linda: wat lief van je vriend zeg! Ik zou nu idd zeker geen digitale doen. Die hebben meer HcG nodig als de niet-digitale. Hoop dat ie over een paar dagen met ochtendurine veel duidelijker is. Jammer dat die foto's trouwens zo wazig zijn. Zie het jammer genoeg niet goed.
Hey meiden ik heb trouwens mijn testen van gisteren en vandaag in het negatief in mijn album geplaatst. at denken jullie? Linda dan gaan wij morgen samen een test doen!
Hmmm naa ik denk nog niet morgen haha... Zoals ik zei; om 10 uur heb ik een sollicitatiegesprek wat al spannend genoeg is.. Woensdagochtend moet ik werken om half 9, dus misschien dan van te voren... maar misschien ook niet haha het liefst wacht ik tot vrijdag maar ik heb geen idee of me dat ooit gaat lukken.. dus we zien wel. Ik ga nu in ieder geval volleyen... gelukkig wat afleiding want anders zou ik niet goed worden van mezelf op dit moment! hihi.
@ Zethu, ik heb zeker geen blaasontsteking want zo voelt het niet! Als ik blaasontsteking heb dan zit ik de hele dag op de wc en dat heb ik nu nniet. Wil jij ook eens in mijn album kijken naar de negatieven van de testen? @ Linda: Okee waar jij je het beste bij voelt. Ik ben morgen saampjes vrij met mijn mannetje. Alweer! Dus ik ga die van de Kruidvat wel doen want ik kan me toch niet inhouden en morgen zit ik 2 dagen voor NOD, dus vooruit...
he meiden, even een tip, als je een test wil doen, duidelijker dan die van kruidvat krijg je ze de eerste dagen niet, die zijn echt supergoed, vooral als je rond je NOD wil testen.... Succes!hopelijk snel duidelijkheid!
O oohhh, Ik ging net naar de wc en ik heb een beetje roze afgeveegd. ook heb ik een tampon ingedaan om te kijken of er wat op zat en daar zat ook een beetje roze op. Komt mijn ongi er nu aan? Wat denken jullie?
Vorige ronde zat ik zelf ook niet de hele dag op de wc terwijl ik dat normaal wel heb. Maar toch had ik een blaasontsteking. Mocht je blaasontsteking hebben kan het eiwit wat de bacterien uitscheiden trouwens een vals-positieve uitslag op zwangerschapstesten geven. Ik zeg het alleen maar om je een teleurstelling te besparen, wat je er mee doet moet je zelf weten. In negatief is het wel iets duidelijker
Ja he? Maar ik las dus net dat je een beetje roze kunt verliezen een paar dagen voor NOD. Ik zit nu precies 10 daagjes na mijn eitje, dus het kan best wel een innesteling zijn. ik heb ook gelezen dat je erg verkouden kan worden als je zwanger bent. Ik hoop dat dat zo is! Ik hoop echt dat mn ongi niet gaat doorzetten...
Thnx voor de tip Annelies Ga ze morgen maar eens kopen... en misschien toch maar eentje doen dan na mn gesprek.... hmm kheb het idee dat het morgen gewoon weg is en deze test me voor de gek gehouden heeft... zou wel heel erg jammer zijn... mgoed... we zien 't wel! Ik heb geen idee wat datr roze kan zijn ilona.. .tkan volgens mij vanalles zijn,..spannend! ik hoop dat het een goed teken is!
Ik heb ook efkes gekeken, en ja helaas is het vaak zo dat je voor je NOD wel positief test maar dat je als nog ongi word. Dus de bevruchting is niet goed. Omdat je nu ook roze bloed verlies heb vind ik het heel frapant. Hoop natuurlij kdat het niet gaat doorzetten maar mijn mening is dat ik het ergste vrees en dat je gewoon ongi word. Tevens vind ik dat id van Zethu helemaal niet zo raar. Om even een potje naar de HA te brengen om te kijken of je blaas ontsteking heb
lindaa nu al getestt we zouden samen testen hehehe nee grapjee.. jmmr dat je nog zo oncker bent over de test anders w8 je tot gewoon nog paar dagen en gooi je er nog een tegen aan miss dat je dan meer duidelijk heid hebt.. pff ik wil ook testen.. ik zat te denken aan morgen maar ben bang dta hij naga is maja ik zie wel of ik me kan inhoudenn..
Ik ga denk ik morgen toch maar een testje wagen, anders moet ik tot het weekend wachten.. Heb er toch nog drie in huis
had ik er nog ma zoveel in huis hehehehe ik heb nog een van kruidvat.. zal ik doen? zal ik ni doen? zal ik doen? zal ik ni doen? ehehehehehh
Ik denk dat ik ongi ga worden, heb in ieder geval wel die buikkrampen... Afwachten maar... @ Tante Mars: Ik weet hoe blaasontsteking voelt, geloof me!
Morning ladies! Hoe is het met iedereen? Zijn er al dames die (weer) getest hebben? Nou: mijn duimpjes draaien voor jullie hoor!
Goeiemorgen! Zo, al vroeg wakker vandaag. Gisteren op tijd naar bed gegaan maar sliepen toch pas rond 12 uur..en vanmorgen weer allebei rond kwart over 6 wakker.. wat een spanning zeg pff.. Vanmorgen dus samen op gestaan omdat mn vriend nog tijd had voor ie moest gaan werken, toch een test gedaan... wouden toch allebei kijken of er nog steeds iets stond of gister gewoon niet goed gegaan is. Maar vanmorgen toch na een paar minuten een licht streepje. mn vriend zag 't ook.. dus nu wordt het wel heel spannend... Ik haal straks een kruidvat test en dan doen we die morgenvroeg... ben erg benieuwd! @ Tante Mars: Hahah hoe belachelijk het ook klinkt, ik heb vannacht gedroomd dat jij zwanger was! hahaha Toen ik vanmorgen op het forum keek had ik ook echt zoiets van.... ben benieuwd naar haar banner... zou 't echt zo zijn of heb ik het echt gedroomd?! @ Sakina: ahah sorry! Ik kon mezelf echt niet beheersen haha. Ben van de ene kant nu toch wel blij want langzaamaan komt er toch wel hoop.. heeel voorzichtig want ik wil echt nog niet mezelf laten geloven dat het misschien wel raak is. We zien 't wel... En...jij nog getest? @ Saskia: Oehh en, getest? Wel leuk, dat er zoveel testers zijn @ Ilona: nee niet ongi worden! Ik hoop echt dat het niet doorgezet heeft vannacht!
Ik zit helemaal te trillen hier.. Er volgens mij staat er een heel licht streepje op mijn kruidvat test! Durf het niet te geloven, straks word ik gewoon ongesteld.. Ze staan in mijn album
Hee Linda: Spannend! Nou als je mannetje ook iets ziet dan word ik ook al een beetje blij voor je hoor! (mannen zijn daar toch nuchterer in he) Hoop het zo voor jullie allemaal! Hier: nou ja, ik snap er eigenlijk niks meer van! Heb nog geen eitje gehad... maar aan m'n buik te voelen kan het niet lang meer duren.. Zit nu al op dag 20, eitje is nog nooit zo laat geweest.. En op een of andere manier lopen mannetje en ik elkaar elke keer mis om te klussen... heb er een hard hoofd in.. Ach ja, anders gaan we er volgende ronde weer voor! Ennn: zijn er nog meer vroege vogels die al getest hebben?
JAAAAA! zeker wel! Meis, ik begrijp je onzekerheid nog even helemaal, maar toch een voorzichtig proficiat! Volgens mij ben je harstikke zwanger!