Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Waaaaaah Saskia: ik zie hem! (en ik ben daar echt heeel slecht in) Oeeeh, leuk leuk leuk! Overmorgen nog een keertje testen maar dit ziet er prima uit!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaa echt wel! Hijs echt duidelijk! Streep = een streep!
    Heb je toevallig nog 'n digitale thuis liggen of niet?
    Die moet wel haast zwanger aangeven! :D

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nee nog niet, had helemaal nog niets verwacht omdat ik eigenlijk pas zaterdag wou testen ;)
    Misschien stap ik zo nog wel even op mijn fiets, maar denk dat ik eerst overmorgen nog een keer mijn kruidvat test ga gebruiken..
    Heb weleens gehoord dat de digitale meer HCG nodig hebben om positief te testen.
    Zit hier nog steeds op dat ding te kijken, ligt nu naast mijn toetsenbord ;)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja dat heb ik ook gehoord ja..
    hahah ik heb vanmorgen mn test gewoon weggedaan want anders blijf ik dr op kijken en maak ik mezelf gek! hahah
    Is je vriend ook thuis of niet?

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nee, ik heb stiekem eerst zelf getest :oops:
    Hij vind het onzinnig om meteen al te gaan testen, volgens hem voel je vanzelf of je zwanger bent :(
    Denk dat ik dat vanavond dus wel ga voelen en dan morgen samen testen haha

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Heb jij nu al een extra keer getest?
    Lijkt wel of er gewoon hcg in de lucht hangt :p

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik had vanmorgen getest ja.. samen met mn vriend en we zagen allebei na een paar minuten een streepje...maar niet zo duidelijk als die van jou hoor haha ik krijg hem nog niet op camera vast.
    Maar misschien morgen of overmorgen ;)

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Komt denk ik omdat ik een spiegelreflex camera heb, dan zie je al snel wat ;)
    En streep is streep!
    Zou wel leuk zijn als we samen zwanger zijn.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaa haha :)
    Maar ik wil er nog niet teveel op gaan hopen.. misschien is het gewoon toeval of weet ik 't.
    Wanneer ik het streepje kan vastleggen of ik 'zwanger' heb staan op een digitale, geloof ik 't ;)

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whowwww sas, die is echt super positief! :D Gefeliciteerd meis!

En Linda: Als je mannetje het ook al ziet kan het bijna niet meer missen! Echt spannend en leuk zeg :D:D!

Ilona? nog een test gedaan?

:oops: stiekum zit ik hier echt onwijs jaloers te zijn :oops: ;)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zucht... nu is dit spannend... en mn soll. gesprek dalijk! Ga over 10 minuutjes aanfietsen... Wish me luck! :D

12. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Succes Linda! Maar ja, nu kan het toch al niet meer stuk he! *duim duim*

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Gewoon jezelf zijn! Wees lekker enthousiast als je dat bent, en zet um op! Je kunt het :D

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Heel veel succes Linda!

En Lkg, dat jaloers zijn hoort er gewoon bij hoor..
    Ik ben ook al 5 rondes stiekem jaloers op al die zwangeren ;)

Ik ga zo even een broodje eten en dan toch maar even op de fiets naar de kruidvat voor een digitale test..

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    @ Sas, Die is gewoon echt positief. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd.

@ Wendy: Oke. Ik weet niet hoe het voelt :) , Weet alleen hoe het voelt om urineweginfectie beginnende nierbekontsteking voelt. Dat is een verwaarloosde baalsontsteking en heb nergens last van gehad. Dus vandaar dat ik het zei.

@ Lindav, ik zie ook bij jou een licht streepje spannend :D .
    Ennu haha over mij gedroomt? Je heb me toch niet boven de pot zien hangen of wel ;) . En ja het kan de pendels staan gunstig de FM was gunstig alles in ons voordeel. Gister erge buikpijn (denk eisprong) Flink geklust en vandaag nog maar een keer :)

16. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Saskia: Meid jij bent hartstikke zwanger! Van harte gefeliciteerd!

@ Linda: Spannend, maar als je weeeeer een streepje hebt ben jij ook lekker zwanger hoor!

@ Hier: Vanmorgen een klein beetje bruinverlies in tampon, die had ik voor de zekerheid in gedaan.
    En net heeeel erge buikkrampen dus ik reken nergens op.
    Ik test denk ik niet meer en wacht maar gewoon of het doorzet....
    Het kan nog alle kanten op!

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo is dat.

18. Djuke

Djuke Bekend lid

Dag dames!

Wat een hoop paginaatjes weer! Wowie!
    Enne, wat een hoop testgedoe! Das precies waarom ik dus niet vroeg test. Man, je wordt toch helemaal gek! :)
    Ik geloof het pas als ik een paar dagen overtijd ben en echt een hele streep heb of gewoon het woord zwanger in beeld.

Maar goed, neemt niet weg dat ik het wel heul errug spannend vind nu! Ik was gisteravond laat thuis en moest me echt bedwingen om niet achter de puut te kruipen om te kijken of er al meer bekend was. :)

Dus: Ilona, Linda en Saskia: ik duim voor jullie!

Hier: ik heb een puistje ontdekt en krampen in mn buik dus volgens mij word ik gewoon WEER ongi. :evil: Grrrrrrr! Dus wat dat betreft ben ik wel wat jaloers.
    Maar! Uiteraard heb ik weer een positieve kant bedacht. Ik wil nl. heel graag weer een verre reis maken met mijn mannetje. En nu ik deze zomer toch waarschijnlijk niet zwanger ben... kunnen we net zo goed lekker op reis gaan. En daarna de MMM in. Vinnik best een goeie deal!

19. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hey Meiden,

Wat een spanning hier zeg!

@ Saskia: Ik zie de streep ook! Stiekem al gefeliciteerd!

@ Linda: Ook bij jou spannend zeg! Een streep = een streep.

@ Ilona: Balen dat je ongi doorkomt!

@ LKG: Ik snap je helemaal! Heb het zelfde hahaha.

Ik denk dat bij ons deze ronde niet raak is. Wij hebben te laat geklust. Dus ik ben vrij rustig eigenlijk. Als het nu wel raak is dan lach ik me echt rot en mijn man ook hahaha.

Zo maar effe werken. Zal vanavond weer snel hier kijken hoe het hier is. Spannend zeg! Misschien moeten we binnenkort deze forum wel sluiten en bij zwanger een forum openen van zwanger van de eerste! Kunnen we daar lekker verder gaan kletsen. Maar goed eerst allemaal duidelijkheid!

Liefs Tamaar

20. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Djuke : heel goede deal!

@Tamara: dat vind ik een erg goed idee.. maar ja dan moeten we nog heel erg ons best doen! Enne, ook wel weer lekker dat je een keertje relaxed naar je NOD gaat toch?!

Deel Deze Pagina