Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi, gelukkig ben ik niet de enige die stiekum jaloers is :oops: ;)

@ Djuke: Vet goed dat je zo positief denkt! Ik heb een beetje hetzelfde overlegt met m'n mannetje! Als ik voor de zomer niet zwanger ben gaan we in september weer een paar weken een reis door Amerika maken. En.. naja.. tuurlijk wil ik 1000x liever zwanger zijn.. maar op deze manier is niet zwanger zijn geen complete ramp, want dan gaan we lekker reizen :D

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Djuke, jij heb ook al zoveel geduld. Petje af!
    goed dus een verre reis lijk me kicken. :D Wij zitten dit jaar gewoon weer op de camping :)

GOed dat je zo positief blijft

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Toch meteen maar even een clearbluetest gedaan en hij zegt echt zwanger!
    Liefst zou ik naar buiten gaan en heel hard schreeuwen dat ik zwanger ben ;)

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik zou zeggen pak een (hoe heet zo ding) zo toeter met een dingetje zodat er heel veel geluid uit komt .
    En schreeuw net zo hard als je wil .

GEFELICITEERD

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oops dubbel

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    :whistle: :whistle: :whistle: \:D/ \:D/ \:D/

Whoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeeeeee.... Je mag het hier zo vaak vertellen als je wil hoor :D

GEFELICITEERD!

7. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    gefeliciteerd saskiaa;)

ik ben vanmorgen ongi geworden:(.. had het kunnen weten pff hehe..
    maja ik ga dus lekker weer afstand nemen want kom nu helemaal ni meer wijs uit mijn cyclus.. nu is het 35 dagen pff dalijk zit ik nog op 40 hehehe..

dus meiden ik wens juliie deze maand heel veel geluk en hoop dat jullie alle zwanger zijn..
    ik ga me een vakantie nemen heeh,

lindaa jij bent deze maand ook zwanger streep is streep he;)

nou meiden doegggg..

8. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    GEFELICITEERD! Jippie jippie!
    (ff tussen haakjes: je bent toch gewoon 4 weken zwanger?) Haha, zit hier gewoon helemaal te glimmen op het werk voor je ;)

9. Djuke

Djuke Bekend lid

Gefeliciteeeeeeeeeerd!!!!

Wat geweldig zeg!

Dikke zoenen!

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ahhh vervelend Sakina, kan me voorstellen dat je afstand neemt..

Heb de uitgerekende datum van de 40 weken regel op menstruatie.net aangehouden en die zegt 29 november..
    Is even iets om in te vullen tot ik een echte datum krijg ;)

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes!

11. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Mooi hoor, leuke periode: bijna Sinterklaas al een beetje het kerstgevoel! Ennn, je bent in de zomer als het hopelijk lekker warm wordt nog niet hoogzwanger! En je hebt lekker zwangerschapsverlof met de kerstdagen enz! Leuk leuk leuk!

12. Djuke

Djuke Bekend lid

@lkg: Nou, das ook toevallig. Ik zit ook aan Amerika te denken. En dan een rondreis langs Yosemite, Grand Canyon, Las Vegas, San Franciso e.d.

En jullie?

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ahhh Saskia! Waty super, proficiat! :D Geweldig!
    Ik hoop dat ik over een paar daagjes mag volgen..

Net weer even een test gedaan om maar even met beide benen op de grond te komen....ik wist t gewoon allemaal niet meer van onzekerheid.
    Dus een digitale gedaan..en die gaf niet zwanger aan. Ik weet 't, tis te vroeg dus het zegt nog niet heel veel, maar toch..het weerhoudt me er wel van om nog meer hoop te krijgen. :) Minder teleurstelling als ik dalijk gewoon ongi wordt.
    Ik wou de test van de kruidvat gaan halen maar die was helaas niet te koop bij onze kruidvat :(
    Morgen maar ff kijken in een andere kruidvat.

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whoeiiiii dat is zooo gaaf! Die reis hebben wij 3 jaar geleden gemaakt.. Echt absoluut een aanrader, heb nog wel wat tips voor je als je echt gaat!

Wij willen nu de reis Los Angeles, San Francisco, Yosemity, Salt Lake City, Yellowstone, Glacier, Seattle, Vancouver maken :D En als er nog tijd over is willen we een binnenlandse vlucht van Seattle naar Anchorage in Alaska maken, maar dat ligt een beetje aan hoe lang we vrij kunnen krijgen.
    Echt grappig zeg :D Californie is zooo supergaaf! Ik heb 2 maanden in San Francisco gewoond 3 jaar terug.. echt de gaafste stad waar ik ooit geweest ben en de omgeving is ook prachtig.. De mensen zijn superleuk.. Heerlijk met een autotje toeren zonder bij elke gereden kilometer te denken 'daar gaat weer een euro aan benzine'.. ohhhhhh...

Oke oke oke.. ik draaf een beetje door..

15. Djuke

Djuke Bekend lid

Jaaaaaaaaa, daar wil ik alles over weten! pb?

Het lijkt me zoooo gaaf! :D

Maarre, die reis van jullie is ook niet mis zeg! Hoelang wil je gaan?
    Wij zitten een beetje gebonden aan de 21 dagen. Langer mag ik eigenlijk niet vrij.

16. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Wij zitten te denken dan 3,5 tot 4 weken.. met alaska erbij 4,5 week..

Leuk leuk leuk! Ik ga thuis ff wat dingetjes opzoeken, want het is alweer 3 jaar geleden en ik weet niet alle namen enzo meer uit m'n hoofd.. maar dan pb ik je onze route enzo wel even!

Sorry :oops: Vakantie is een beetje mijn soort van baby haha.. Zwangere vrouwen praten alleen maar over babies.. als ik 'zwanger' ben van een vakantie kan ik daar dagen over praten hahahaha..

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: oh spannend, vanmorgen weer een licht streepje. Ben echt benieuwd hoor!
    Hoe is je gesprek gegaan?

@ saskia: die is duidelijk zeg! Gefeliciteerd!

@ hemeltje: balen dat jij en je man elkaar steeds mislopen zeg!

@ tante Mars: ik hoop het echt voor je. Je hebt het enorm verdient na wat je in januari meegemaakt hebt.

@ djuke: heerlijk zeg een verre reis. Je blijft maar positieve situaties zoeken he!

@ tamara: over het sluiten van deze pagina als iedereen zwanger is ben ik het wel eens. Ik heb alleen het gevoel dat ik als laatste overblijf :(

@ lkg: je bent zeker niet de enige die stiekem jaloers is hoor. Ik merk dat ik daar jammer genoeg ook last van heb.

@ sakina: balen zeg meid. Neem maar lekker afstand. Hoop dat we je over een maand weer zien verschijnen.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hee zethu mn gesprek ging goed, denk ik :)
    Heb dr een goed gevoel over...ze bellen me deze week voor een evt. 2e gesprek. Maar op dit moment zit er nog niet echt een doelgroep bij die mij heel erg aanspreekt...Dus we wachten het even af.

Wat betreft de test... hahah voel me nu wel dom eigenlijk dat ik die gedaan heb. Hij kan eigenlijk niet positief aangeven met de hele lichte streepjes die ik test op de zwangerschapstesten.
    Maar goed... hahah we hebben dr nog 1 en die bewaar ik ECHT tot ik een dikke streep heb! :p

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Fijn dat je gesprek goed ging! Ben je op zoek naar een andere baan dan eigenlijk? Bevalt je werk niet goed?

En.. ik vind niet dat het topic moet sluiten hoor! Bij 'Wij gaan voor onze eerste' kan je bedoelen dat je zwanger wil worden.. maar ook dat je gaat bevallen van je eerste.. dus ik zou het leuker vinden als iedereen hier gewoon blijft :D Tenzij de niet-zwangeren dat natuurlijk vervelend vinden.

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Je bent natuurlijk nog wel erg vroeg met testen ;)
    Gelukkig dat je gesprek goed is gegaan :)

Deel Deze Pagina