@ linda: gelukkig ging je gesprek goed. Wat voor werkt zoek je eigenlijk? En over die digitale testen? Die doe ik ook alleen als het op een andere test heel duidelijk staat. @ lkg: het ligt eraan hoelang ik nog in de MMM molen bezig ben of dat pijnlijk wordt voor mij of niet. Ik doe er natuurlijk alles aan om zo snel mogelijk geholpen te worden. En hoop ook dat als ik eenmaal bezig ben dat het dan snel raak is.
Nou de grootste reden is dat mijn baas echt een rotbaas is.. Ik kan totaal niet overweg met hem. Hij heeft echt een paar collega's op wie die de pik heeft... dat zijn diegene die tegen hem in gaan wanneer ze het niet eens zijn (o.a. ik) Niemand mag hem, maar ja het werkt heel vervelend als je elke keer gezeik krijgt.. om niks. Daarnaast zou ik graag een functie omhoog willen. maar enige nadeel is dat ik dan begin met een jaarcontract (als ik bijv. aangenomen wordt) en dat zou niet mooi zijn als dat contract afloopt midden tijdens mijn zwangerschapsverlof! haha Trouwens; whahah (schaam) kheb net een ovu test gedaan.. aangezien ik die dingen toch niet meer wil gebruiken verdere rondes... en die geeft ook een streepje. Hmmm..ik denk nu echt een beetje dat ik misschien tot wel zwanger ben! Ik kan dit streepje zelfs op camera krijgen... .zal m in mn album zetten. De jaloersheid... jaa ik heb dat ook! Maar vind het super dat de zwangeren gewoon blijven kletsen hier! Zeker als ik aan mezelf denk; mócht ik zwanger zijn zou ik het ontzettend missen om hier niet meer mee te kletsen.. we weten al zoveel van elkaar!
Hetzelfde werk als wat ik nu doe, met verstandelijk gehandicapten. Ps: Zie ovutest in mijn album.... Pff..wat een gedoe!
We weten idd heel veel van elkaar. Ik begin langzaam aan ook heel nieuwsgierig te worden hoe iedereen eruit ziet. Het is idd niet mooi als je contract afloopt tijdens zwangerschapsverlof. Zowiezo als je in een situatie zit waardoor je een heel gedoe krijgt als je uitdienst gaat. Ik zou trouwens over uiterlijk 1 week moeten horen of ik het verlengd krijg. Hoop wel dat ze daar mee opschieten als ze het niet verlengen. Want het schijnt 4 weken te duren voor ik dan geld krijg van uwv. Is eigenlijk net te laat omdat ik met afbetalingen zit.
Ik zou het ook fijn vinden als ons cluppie bij elkaar blijft. Dus inclusief zwangeren. Ook al zie ik af en toe groen en geel van jaloezie. @ zethu: das de enige manier van mij om niet vreselijk te gaan zitten sippen. Want het liefst wil ik ook gewoon een babybuik. 8) @lkg: dat heb ik nou ook met vakanties. Het is bij mij zo erg dat ik het ene tochtje heb geregeld en dan de volgende alweer wil regelen. Manlief wordt daar altijd gek van. We gaan toch al naar Portugal? Jaaaaaa, maar wat gaan we dan in de zomer doen? Ik zou zo bij een reisbureau kunnen werken. Lijkt me superleuk. Vooral het uittesten. hehehe
Nee precies, terwijl mijn huidige contract nu gewoon voor onbepaalde tijd is... dus dan is het practischer om te wachten en na een eventuele bevalling naar werk te zoeken.. Op zich ook neit gek, een baantje met minder uur.. (24 ofzo)
@Linda: duidelijke test! Oeeeeeeh, ben wel heel benieuwd nu zeg! @Zethu: hoop voor jou dat je gauw duidelijkheid krijgt, vind eigenlijk dat ze je wel erg lang laten wachten hoor. Ze moeten toch zoveel tijd opzegtermijn in acht nemen?
Ja idd, wat djuke zegt; ze moeten toch rekening houden met jou dat je iets anders kan zoeken? En ik weet niet of dat bij al het werk zo is, maar bij ons heb je altijd 1 maald opzegtermijn..
Hallo meiden! Zo ik ben ff 3 uurtjes weg en er staan 3 pagina's bij! Saskia ik ben heel blij voor je! Ik vind ook dat we de club moeten houden zoals hij is, inclusief zwangeren er bij. @ Linda: Ik ben benieuwd, ik hoop voor je dat je over een paar daagjes echt een duidelijke streep hebt. @ Hier: Vanmorgen wat testjes bijde Kruidvat gehaald, toen ik thuis kwam heb ik er eentje gedaan maar ik had ook alweer wat bruinverlies gehad. Ik ga er dus van uit dat het deze maandd niet raak is. Ik hoop dan eigenlijk wel dat de ongi morgen doorbreekt want dat zou dan inhouden dat ik weer een cyclus heb van 27 dagen, net als vorige maand, dus dat is dan weer wel goed. Ik had nog wel een testje gedaan maar die was negatief... Op naar de vvolgende ronde denk ik...
Sowij alles loopt door elkaar. Hahaha kan het effe niet volgen. stap voor stap dan maar. @ Linda: Spannend, ik wist trouwens niet dat een ovu test ook postief aangeeft als je zwanger bent. Moet ik even onthouden hahaha. Weer wat geleerd. @ LKG: dat is ook een idee. Ik wilde gewoon niet dat ons clubje uit elkaar zou gaan. dus ik zou het ook top vinden als gewoon iedereen heel gezellig hier blijft! @ Tante Mars: De camping kan ook heel leuk zijn! Ik heb altijd wel veel lol gehad op de camping. Eigenlijk meer dan dat ik naar kreta ben geweest. Dat vliegen is niets voor mij en zo'nhotel al helemaal niet. Heerlijk in de buitenlucht! @ Saskia: Super de Duper gefeliciteerd! Wat ontzettend geweldig! Dikke Zoen! @Sakina: jammer dat je weer ongi geworden bent! Ik snap het wel dat je weer effe afstand wilt nemen. En als je weer zin hebt kom je gewoon weer mee kletsen! @ Hemeltje: dat glimmen op je werk, doet me denken aan iets. Elke keer dat er hier iemand zwanger is dan kijkt me vriend me aan. De eerste zei hij van wat is er met jou. Dus ik heel blij er is een zwanger van ons clubje. Hij zo nou je kijkt net alsof je zelf zwanger bent. hahaa. Nu omdat hij ook mijn cyclus nu kent en hij ziet me blij zijn dan vraagt hij en is er weer een zwanger bij je clubbie? Zo grappig! @ Zethu: Jij blijft zeker niet als laastste over! Positief blijven hoor... We blijven gewoon gezellig met zijn alle hier kletsen! Ik begin ook wel nieuwschierig te worden welke gezichten er achter welk berichtje zitten. hahah door de verhalen heb je helemaal een beeld van iemand. @ Ilona: Wacht even rustig af. Wel fijn als je cyclus gelijk loopt. dan weet je ook een beetje hoe het allemaal in elkaar zit. Nou hier moet ik nu echt gaan werken. * jammer* Moet van 14 tot 22 dus ook nog een volle dag Nou tot vanavond. Enne niet te veel vertellen he haha anders moet ik weer zo'n elle lang verhaal typen! Liefs
Hoi Tamara: Ikke rustig wachten? Hihi erg moeilijk, maar helaas zit er niks anders op... Op zich vind ik het niet zo heel erg dat het nu niet raak is, want anders zou je het misschien toch wel zien op mijn trouwdag, ook niet erg handig natuurlijk... Nou meiden zo zie je maar, iedere dag seksen is ook niet de manier om zwanger te worden! We gaan het deze maand maar gewoon om de dag doen want iedere dag is wel vermoeiend hoor!
He bah Ilona, had het zo voor je gehoopt Gelukkig dat je wel positief kan zijn over de lengte van je cyclus. Hey Tamara, bedankt voor je lieve berichtje! Ik blijf gewoon bij deze topic hoor, vind het gewoon fijn om de mensen te kennen. Hier kennen we elkaar, leven we mee met elkaar, zijn blij voor elkaar, etc.. Ben inderdaad ook wel benieuwd naar de mensen achter de berichtjes
hey Ilona, Hmm wat jammer Had echt gedacht dat het raak zou zijn bij je.. @ Saskia: ben nu wel benieuwd eigenlijk... voelde je iets? Ergens last van, kwaaltjes..?
Weet niet of het echt een kwaaltje is, maar al een paar dagen als ik een beetje doorgezakt zit.. Dan krijg je van die plooien in je buik. Normaal let je daar nieteens op, maar de laatste dagen voelt dat gewoon een beeje naar dus kan ik alleen goed rechtop zitten. Heb er alleen nog nooit van gehoord dat dat een bekend kwaaltje is Verder voel ik niets vreemds..
@ Linda: Ja ik had eigenlijk ook wel gedacht dat het raak zou zijn maar helaas kan ieder kwaaltje ook op ongi duiden. Ik voel me de afgelopen dagen ook al niet zo lekker dus ik wist het even helemaal niet meer. Gisteravond had ik een temp van 38,4 dus tempen had weinig zin... Ik laat mijn banner nog wel even staan totdat er helderrood komt, zal morgen wel zijn... Ik hoop echt dat het voor jou raak is! Zou mooi zijn als er van de week op NOD een paar zwangeren bij staan. @ Saskia: Beetje genante vraag maar hoe vaak deden jullie het? Heb je nog tips?
Haha, denkt iedereen nu weer hetzelfde maar zegt niemand het, of ben ik de enige die wel eens het idee in het hoofd heeft dat het me leuk lijkt om jullie eens te ontmoeten? @ Ilona: He... balen zeg.. @ Tamara: Phoei, lange dag werken. Wel lief van je mannetje haha. Mijn mannetje vraagt ook steeds dingen over 'die meisjes op het forum'. @ Saskia: Haha, koester de tijd zonder kwaaltjes
NOD * Ilona2802: 26 maart, 2e ronde * Zethu: 26 maart, 3e ronde * Lindvnr: 27 maart, 4e ronde * Djuke: 27 maart, 16e ronde * Tamaradb: 31 maart, 6e ronde * Margha: 31 maart, 9e ronde * Hemeltje83: 4 april, 5e ronde * Tante Mars: 5 april, 36e ronde * Lkg: 26 april, 5e ronde * Sakina: ... .. ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 Negatieve test * Charpi: 19 januari, 1e ronde Niets gehoord van: * Stier11: 17 maart, 8e ronde [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
@ djuke en Linda: helaas hebben ze zich daar voor ingedekt. Er staat in mijn contract namelijk dat mijn aanstelling van rechtswege eindigt op 15 april Ze zijn daar dus niet verplicht toe om mij dat een maand van te voren te zeggen. Echter als ik opzeg moet ik wel rekening houden met een maand opzegtermijn. Echter omdat ik bij geen verlenging ziek uit dienst ga hoef ik me dus niet in te schrijven bij uwv-werk (zoals het CWI nu heet) Maar moet mijn werkgever me ziek uit dienst melden bij UWV. Ik val dan onder de ziektewet. Dus ik zou nu idd wel graag zien dat er wat gebeurd, anders heb ik een vet probleem met mijn betalingen. Ik ga dat ook aangeven. Maar morgen gaat dat niet, omdat de teamleiding bij de klant op locatie zit. Ze komen dan waarschijnlijk ergens in de middag terug, en dan ben ik weg. Daarbij is mijn teamleider zelf momenteel ziek, dus hij kan mij ook geen uitsluitsel geven. @ tamara: dan ben ik heel benieuwd naar wat voor beeld je van mij hebt @ ilona: iedere dag seksen wordt de kwaliteit van het zaad idd slechter van. @ saskia: jippie je blijft bij ons kletsen @ lkg: nee je bent niet de enige die het leuk vind elkaar te ontmoeten. Lijkt me leuk om elkaar bijvoorbeeld op hyves/msn toe te voegen