Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik heb sinds half februari alles ingevoert op www.menstruatiekalender.net
    Dan word je eisprong en alles automatisch uitgerekent.
    Iets meer als een week voor de eisprong zijn we begonnen met om de dag klussen, zo doorgegaan tot een week na de eisprong ;)

Over elkaar ontmoeten, lijkt me een heel leuk idee hoor :D
    Ik chat ook weleens en daar had ik vorig jaar een meeting van, was echt super gezellig!
    Verder is mijn hyves: http://saskia-1982.hyves.nl/ (Nog niet iedereen op mijn hyves mag weten dat ik zwanger ben ;))
    En mijn msn: saskias1982@hotmail.com

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dat werkt fijn hè, menstruatiekalender :)
    Houdt ik ook helemaal bij..

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Zo, heb even niet gekeken en kan bijna 15 pagina's bijlezen. Ben een beetje bij.

Gefeliciteerd saskia met je zwangerschap, leuk hoor zo'n positieve test. Zou het ook helemaal uitschreeuwen van geluk.

Verder moet ik nog even goed lezen naar de verhalen hier van de afgelopen dagen, dus reageer een andere keer iets uitgebreider.

Hier gaat verder alles zijn gangetje, goed geklust en nu maar hopen op een goede uitslag, maar daar moeten we voor mijn gevoel nog heel lang op wachten. Voordat we mogen testen.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hhi sorry nienke.. laatste 2 dagen waren nogal hectisch door allerlei vage streepjes... en het gevolg daarvan waren een hoop berichtjes hier :oops:

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Streepjes turen zorgt voor veel berichten ;)

@ uhm Ilona, kan zijn dat je dag 1 of twee dagen eerder is geweest. Omdat je nu ook al wat verlies heb. Balen dan, indd. Maar goed je cyclus is mooi opgang in ieder geval :D

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: ja er is flinkt gebept de laatste dagen. Maar ja teststress van sommige dames hier he.
    We hopen iig met je mee dat het bij jou ook raak is.

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Al dat getest en onzekerheid zorgt altijd voor veel berichtjes ;)

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hoi meiden

saskia: gefeliciteerd, geniet ervan.

Zethu: wat vervelend allemaal zeg sterkte

Liefs

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    That's life.
    Ik moest wel ff denken waar je het over had. Ik was het al weer vergeten :D

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Het is allemaal ook zenuwslopend, wachten totdat je mag testen en dan nog eens die onduidelijkheid over de testuitslagen.

12. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Zethu: Ik denk Blond met bruine ogen. En sproeten. haha ik weet niet of het klopt.

Mijn hyves is: TamaratenCate.hyves.nl
    Mijn emailadres: Tamaradb1984@live.nl

Liefs Tamaar

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Op de sproeten na klopt het.

14. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,
    Helaas ben ik vanmorgen ongi geworden dus nu gaan we ronde 3 in...
    Er is ook goed nieuws want mijn cyclus was netjes weer 27 dagen, dus daar ben ik blij om.
    Zou iemand de NOD lijst willen aanpassen voor mij? (Mij lukt dat nooit hihi)
    Mijn nieuwe NOD is 21 april.
    Als mijn mannetje en ik dat weekendje naar de Veluwe gaan dan zit ik precies in mijn vruchtbare periode dus hij mag ertegenaan!

15. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Linda: Heb je alweer een test gedaan?

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Mijn NOD is op 3 april, tenminste als ik een normale cyclus heb, want die weet ik nog steeds niet. Ben zo lang aan de pil geweest en daarna gelijk een spiraal.
    We zullen het wel zien deze maand. Voorlopig moeten we nog even geduld hebben. En met mij nog een aantal.

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ff off topic..

@ Tamara: Hihi, volgens mij hebben we iets gemeen haha. Ik heb je hyves bekeken en zag je gadget van Hillsong :D Zij zijn gaaf he! En ik zag dat je lid was van de Michael W Smith hyves. Ben je bij het concert van hun geweest in het Gelredome?

@ Linda: En en en nog getest? Of ga je nog even wachten?

@ Ilona: He, balen zeg :(. Maar goed, geluk bij een ongeluk dat het netjes 27 dagen is!

@ Hier: Ongi alweer bijna voorbij. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik heerlijk kort ongi.. maar 2 dagen echt goed, en dan nog 1 dag een beetje :) En gisteren lekker een weekendje weg geboekt naar de Ardennen. Met mannetje en 2 vrienden.. heb er nu al zin in :D

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Oh jah.. en ik wil mijn hyves naam wel geven hihi, maar ik ben bang dat als mensen mij googelen dat ze dan hier terecht komen als ik het er gewoon neer zet.. hmm..

In ieder geval maar in 2 aparte berichtjes dan ;) en een beetje cryptish
    Mijn voornaam is Leonie..

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    En mijn achternaam is Gri t ter (maar dan aan elkaar)

Whahah.. ik ben een beetje panisch dat vrienden/collega's er achter komen dat ik hier post enzo. Ten eerste omdat ze niet weten dat ik zwanger probeer te worden, maar ook omdat ik altijd onder werktijd post hahah.. :oops:

20. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Haai Allemaal,

@ LKG: nee ben nog nooit naar een concert geweest. Vind zijn liedjes wel ontzettend mooi.

@ allemaal: Is wel heel grappig, via hyves enzo. Maar hier gebruiken we natuurlijk nicknames. Dus ik heb eigenlijk geen idee wie wie is. hahaha. Nou ja ik ben Tamara maar dat is duidelijk

@ ego berichtje: Klinkt misschien stom, maar ik wordt helemaal gek van mijn kat. Ze is voor het eerst krols en ik had vannochtend om 6.00 uur al ruzie met haar. Ze loopt continu te miauwen. grrrrr.
    Maar ja na dat ik dan boos ben geweest dan pak ik haar toch effe bij me want ze kan er ook niets aan doen. Gelukkig gaat ze volgende week onder het mes. Dan zijn we er vanaf. Maar toch de dagen duren erg lang hier.

Misschien een beetje raar maar ik heb de laatste dagen erg veel vloed. Het is heel dik enzo. Heeft iemand dit al eens eerder gehad voor de onig ofzo? Ik kan me haast niet voorstellen dat ik daar nu al last van heb maar ik denk vraag het wel effe.

Liefs Tamaar

Deel Deze Pagina