NOD * Djuke: 27 maart, 16e ronde * Tamaradb: 31 maart, 6e ronde * Margha: 31 maart, 9e ronde * Nienke18: 3 april, .. ronde * Hemeltje83: 4 april, 5e ronde * Tante Mars: 5 april, 36e ronde * Ilona2802: 21 april, 3e ronde * Lkg: 26 april, 5e ronde * Sakina: ... .. ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Lindavnr: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 2 december 2009 Negatieve test * Charpi: 19 januari, 1e ronde Geen ongi op NOD * Zethu: 26 maart, 3e ronde [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zoiets Zethu? Of komt dat confronterend over? Kan ik me namelijk ook best voorstellen... Mocht je betere suggesties hebben, hoor ik ze graag
Ik heb eens zitten kijken. Gezien de kwaaltjes die ik nu begin te merken, en te vergelijken met de vorige cyclus kan ik ook mijn NOD opschuiven. Ik begin namelijk dezelfde kwaaltjes op dezelfde CD's te krijgen als vorige cyclus. Begin het gevoel te krijgen dat mijn cyclus dan net zo lang gaat duren. Dus dat komt neer op omstreeks 19 april. Edit: Linda, wil jij dat in je laatste (wederom dubbele geplaatste) reactie veranderen. Ik zet mijn NOD gewoon op CD 63.
Sorry Ben nu thuis van mijn werk dus nu zet ie ze niet meer dubbel. Geen idee hoe dat komt. Hahah ik heb al 2 collegas verteld dat ik waarschijnlijk, ofja eigenlijk zekr hihi, zwanger ben. Had op mijn werk getest dus kon mijn mond echt niet houden Zethu: ik zal het straks even veranderen ... fftjes mn avondeten op eten voor dat het koud is
Zojuist gedaan; zie album. De foto's zijn wel na 3 minuten ofzo al gemaakt hihi anders zat ik zo lang op de toilet dat het begon op te vallen na minuutje of 5 was ie nog duidelijker ps: hihi ben net truggebeld ivm soll.gesprek: ik mag morgen weer komen voor een 2e gesprek maar ze praatte al alsof ik aangenomen was! Ook al leuk dus! Waarschijnlijk zit er niet echt iets voor me bij, plus dat een jaarcontract niet echt slim is om te doen, aangezien dat dat in mijn verlof afloopt... maar goed, well leuk dat ze positief zijn
hihi, zojuist gedaan! heb helemaal kriebels! haha Mn vriend is helemaal dolgelukkig! (die moet nog thuiskomen van zn werk maar die mailt al de hele dag door dat ie vlindertjes heeft! hihi )
Zeker... Ik vind dat er gewoon zoals nu elke maand iemand uitgeteld moet zijn! Dat gaat al goed vanaf oktober en dat gaat jullie gewoon voortzetten! Ik hoop 't echt... en zou het ook helemaal super leuk vinden als ik hier mee mag blijven kletsen... Ben stiekem toch wel beetje gehecht aan dit topic/aan jullie.. Ohja, over hyves... ik heb die op het grootste gedeelte blokkeren staan omdat sommige clienten van mij op hyves zitten en die ntuurlijk niet op mn hyves hoeven te zitten...maar volgens mij kan je de foto wel zien dus weten jullie hoe ik (en mn vriend hih) dr uit zien.. is wel een beetje dooie foto in de kou in parijs hihi..maar oke. linda-venrooij. hyves. nl
Ja het zou leuk zijn als er vanaf nu iedere maand minimaal eentje bijkomt die zwanger is! Ik vind het een goed idee!
Linda en Saskia; WAUWWWWWWWWWWWWWW! gefeliciteerd!echt super duidelijk bij allebei!ik ben zo blij voor jullie!welkom bij de club der zwangeren en dat de rest van het forum die er vanaf het begin bij zijn maar snel mogen volgen! Hier gaat het goed, heb niet zoveel klachten op dit moment, dat maakt het ook wel weer spannend maar ik hoor dat dit vaker rond de 12 weken is, maandag heb ik om 16.00 uur de 12 weken echo, heeeel spannend maar zal vast goed zijn.
Hey Annelies! Heb je het al aan mensen verteld en hoe reageerde ze? Nou ik vind gewoon dat we moeten afspreken dat iedereen en dan bedoel ik echt iedereen hier eind april allemaal zwanger is. DEAL? Haha. Hoop echt dat het gaat lukken. Liefs
Leuk hoor allemaal, al die mensen die zwanger zijn. Als we dan toch elke maand een zwangere moeten hebben, dan mag van mij degene die langer bezig zijn dan mij wel eerst. Ik wil heel graag, maar jullie gun ik het veel meer.
Dank je Annelies! Ook ik ben erg benieuwd of je het al mensen heb verteld.. Zelf wil ik het dolgraag vertellen, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat er alsnog iets mis gaat en dus toch beter nog een paar weken kan wachten..