@ linda: wow, dat is echt duidelijk Enne tweede gesprek: Dubbel gefeliciteerd he! Enne natuurlijk moet er iedere maand ene zijn. Meer is natuurlijk nog mooier. @ annelies: zo dat gaat snel. Maandag al de 12 weken echo. @ tamara: eind april zwanger, ikke? Moet ik eerst een ei krijgen, en die krijg ik niet. Ik zou heel graag willen natuurlijk, maar als ik realistisch ben zal dat wel niet lukken. @ saskia: ik zou zelf ook het liefste een tijdje wachten. Maar mijn moeder en schoonmoeder ga ik het wel heel snel vertellen.
Dag dames, Vandaag was ik dagje thuis ziekjes in mijn bedje, gezellig samen met de poes. Dus ik moest even bijlezen. Maarre, allereerst: Linda gefeliciteeeeeeeeeerd! Verder ben ik druk nieuwe dinnetjes op hyves aan het krijgen. Ik heb Tamara, Lkg, Saskia en Linda gevonden. Zethu kan ik niet vinden hoor.... @hier: ik heb last van pre ongi krampjes en puistjes. Grrrrrrrrrr! Dus vanmiddag vond ik mezelf weer even heel zielig maar ik vond gauw troost in de glimmende brochures over de USA!
djuke weer ziek? schiet niet op he. balen van die krampjes. Maar gelukkig vindt je troost in de brochures. kan je me ook niet vinden op http://zethu.hyves.nl
Hoi allemaal, @ linda en saskia: Hadden jullie nou achteraf zoiets van, ja kon eigenlijk toch wel merken dat ik zwanger ben. Van die kwaaltjes die we allemaal willen hebben. @djuke: Das balen dat je weer ziek bent, maar gezellig met de kat in bed maakt vaak al veel weer goed. @linda: Hoop dat je tweede gesprek goed verloopt, geeft je in ieder gevale en goed gevoel. Voor degene die het willen weten: mijn hyves is nienke18. hyves. nl
Goedemorgen dames! Wil iemand mijn bijgestelde NOD erop zetten? Het is 7 april geworden! En hoe is het verder allemaal met iedereen?
NOD * Djuke: 27 maart, 16e ronde * Tamaradb: 31 maart, 6e ronde * Margha: 31 maart, 9e ronde * Nienke18: 3 april, .. ronde * Tante Mars: 5 april, 36e ronde * Hemeltje83: 7 april, 5e ronde * Zethu: 19 april, 3e ronde * Ilona2802: 21 april, 3e ronde * Lkg: 26 april, 5e ronde * Sakina: ... .. ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Lindavnr: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 2 december 2009 Negatieve test * Charpi: 19 januari, 1e ronde [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
Hee, nou ik ben weer op mijn werk deze ochtend dus ik hoop dat het posten goed gaat en niet dubbel... maar de vorige ging goed gelukkig @ nieke: hmm..nee ik heb niet echt kwaaltjes gehad.. Voelde eigenlijk niets bijzonders zoals andere rondes hihi.. maar het enige wat ik wel gehad heb is eergister en gister wat steekjes in mijn buik... geen idee of dat er mee te maken heeft hoor. maar verder, voel ik niets bijzonders. Op de een of andere manier had ik wel een klein beetje het gevoel dat het raak was deze maand...normaal gesproken test ik ook nooit zo vroeg en nu nja.. Mn vriend zei deze maand ook dat hij een gevoel had dat het raak was.. Mgoed, das echt op gevoel... kwaaltjes; niet echt dus.. @ Hemeltje: haha kei leuk de test was we lal eeen beetje opgedroogd hiihi aangezien die dr toen al 6 uur lag ofzo.. maar zaterdag testen we samen met een digitale Gewoon om het even in beeld te zien staan! Was wel echt heel leuk..hijs helemaal gelukkig en toen kwam ie thuis...hahah zei die tegen onze hond; jaa..jij krijgt er een soort van broertje of zusje bij.. dat is leuk hè..ga je daar wel lief tegen zijn.. hahah
Phoeiiii.. ik blijf maar onderaan staat in de lijst zeg.. jek.. ik wil oohoohoook roze! @ Linda.. echt super leuk dat je mannetje ook zo blij is Echt gaaf! Ik heb volgens mij iedereen via Hyves gevonden Gezelli! Leuk om jullie gezichten er nu bij te kunnen denken En wat me opviel wat dat ik bijna bij iedereen trouw-foto's zag! Echt grappig hahah.. Zag al heel wat mooie jurken voorbij komen.. zwijmel.. soms zo jammer dat m'n trouwdag al voorbij is hihi. @ Djuke: sorry dat ik je nog niet gepbt heb met onze reisinfo.. was gister pas 22 uur thuis en moest toen nog eten. Ik probeer het vanavond of dit weekend En balen dat je ziek bent zeg maar in bed, met de kat, met een USA vakantieboek.. hmmmmm dat lijkt mij ook wel wat hihi. (zonder dat ziek zijn natuurlijk ) @ Hemeltje: Hmm je cyclus is wel ineens een stuk langer nu zeg.. bah.. 35 dagen of niet? Wel goed geklust tijdens je ei denk je? @ Hier: Alles prima.. weinig nieuws eigenlijk..
Ja leuk he, om bij iedereen een gezicht te hebben! Heb nog niet zo goed gekeken maar ik heb morgen al weekend dus wie weet komt het er dan van! @Lkg: m'n cyclus is nu als het goed is 33 dagen.. Uiteindelijk viel het nog mee; had het idee dat het veel langer duurde. Heb de dag ervoor en de dag erna geklust dus tja... we zien wel... En jij gaat ons inhalen want nu was je wel lekker kort! Wie weet kom je deze maand wel onder het kopje zwangeren te staan hoor!
Lag ik nog maar met poezenbeest en USA boek in bed. Nee, ik heb me braaf uit bed gehesen en zit nu met koppijn op mn werk. En ben ook nog ongi aan het worden. Ook heb ik te horen gekregen dat ik wel mag blijven maar dat mijn buitendienstfunctie verplaatst wordt naar de binnendienst. En daar baal ik als een stekker van. Die mensen zijn echt totaaaaaal niet mijn mensen en bovendien vond ik mijn huidige manager echt heel fijn. Tis maar weer afwachten wat ik ervoor terug krijg. Maar goed, ik heb mn baan in ieder geval nog. Ik mag mijn kontract afmaken en dat loopt pas volgend jaar augustus af. In de tussentijd kan er natuurlijk weer vanalles gebeuren.
Leuk hoor om iederen op hyves te zien. Heb je toch een gezicht bij iemand en inderdaad allemaal trouwfoto's
Bij mij nog geen trouwfoto's. Die komen eer denk ik na 31 juli op, dan zijn we terug van de huwelijksreis en zullen ze wel klaar zijn denk ik!
@ilona: Spannend hoor, vond het echt onwijs leuk de maanden voor de bruiloft. Hebben jullie alles al geregeld? Waar gaan jullie heen op huwelijksreis?
Ja we hebben allles al geregeld! Ik hoorde net dat mijn trouwjurk binnen is dus die kan ik binnenkort gaan passen! We gaan op huwelijksreis naar Mauritius!
Haha idd leuk al die trouwfoto's! Heb helaas nog geen tijd gehad om bij iedereen goed te kijken.. maar goed. Ik heb altijd gezegd dat ik het super zou vinden als ik mijn eigen kindje als bruidskindje zou kunnen hebben... dus het ziet er naar uit dat die droom ook uit gaat komen! Lijkt me echt geweldig. We krijgen binnenkort onze ringen, en dan gaan we een datum prikken Trouwens, voor de nieuwsgierigen onder ons (Waaronder ik die het ook altijd wou weten ) : Kluspatroon: vrijdag de 13e was mijn eisprong. We hebben de 8e, 11e, 12e, 13e, 15e, 17e en 19e geklust. In die drie dagen achter elkaar zal het hoogstwaarschijnlijk gebeurd zijn hihi. Misschien weten jullie 't nog dat k best baalde deze ronde omdat mijn mannetje 3 dagen weg moest voor zijn werk... hahah.. nou, dat balen is dus ook allemaal niet nodig geweest Die 3 dagen achter elkaar waren gelukkig helemaal goed
Woehh nou net op gesprek geweest.. was binnen 10 minuten al klaar, maar wel positief gelukkig Ze zien me zitten als pb-er (de functie hoger als die ik nu doe) maar helaas was er geen doelgroep die mij aanspreekt. ik kom nu in t dossier en ze nemen contact op als er wel iets is wat me aanspreekt. In ieder geval erg positief dat ze het zien zitten met mij Goed voor m n zelfvertrouwen haha!
Hallo Allemaal, Leuk om iedereen op hyves even gezien te hebben. En de mannen natuurlijk ook die erbij horen. Hier niet veel nieuws. Zometeen weer werken. echt een ballen tijd. 14.30 tot 19.30 maar goed. ik ben wel de avond weer thuis. Maar goed ik ken mezelf als ik zie dat het druk is blijf ik toch langer. Nou ik kom vanavond (als een echte verslaafde) wel weer effe kijken. Liefs Tamaar
@linda: leuk hoor dat ze je zien zitten, heb je in ieder geval een goed vooruitzicht. @ Tamara: Inderdaad een rottijd om te werken. Maar een beetje redelijk op tijd thuis. Ik ben bijna klaar met werken en dan gaan we lekker naar huis. Ben volgende week 2 daagjes vrij, dus dat is een goed vooruitzicht.