@ linda: wat lief van je mannetje! Mijn mannetje zou het ook ongeveer zo tegen de vogel gaan zeggen. Oh ja, was ik door alle blijdschap al weer vergeten dat je mannetje 3 dagen weg was geweest. Wow het goede nieuws houdt niet op bij je! Ook nog eens goed nieuws bij het gesprek! @ lkg: er komt een dag dat je niet meer onderaan, maar bovenaan het lijstje staat Bij mij zal je voorlopig nog geen trouwfoto's zien staan. Mannetje wil niet. @ djuke: gelukig dat je mag blijven. Wel balen dat het in een minder leuke omgeving is. @ tamara: idd een rottijd om te werken. Ik ben blij dat ik dat soort werkuren niet meer had op dit werk. vorige werk konden we namelijk tussen 8 en 2200 ingepland worden (ook in de weekenden) Vond het niets.
Ah jaa.. dat weet ik.. maar het is soms zo moeilijk geduld te hebben. Ik heb eigenlijk nooit ergens op hoeven wachten.. Hmm dat klinkt heel verwend maar zo bedoel ik het niet hoor haha. Ik heb altijd veel gewerkt en als ik eens iets leuks wilde kopen dan kon dat gewoon.. en ik heb een leuke man.. een leuk huis.. leuke vrienden.. geweldige familie. Eigenlijk heb ik alles dat ik zou willen hebben.. alleen nog geen baby . Of.. naja.. misschien ben ik toch wel verwend omdat ik het gewoon niet gewend ben om iets niet te hebben wat ik wel graag zou willen hebben.. Phoeiiii.. en dan mag ik nog zoooo ongelovelijk dankbaar zijn dat ik niet in hetzelfde schuitje zit als sommigen van ons.. Wel jammer trouwens dat je mannetje niet wil trouwen. Specifieke reden voor, of zomaar niet?
Als hij trouwt dan wil hij het goed doen, en uitgebreid. En dat kost geld, wat wij op het moment simpelweg niet hebben. Eerst maar een kleine, want dat is iets wat je niet meer kunt als je ouder wordt. Trouwen kan dan nog wel.
Ahh.. dat is natuurlijk een goede reden.. Maar gelukkig is het niet zo dat hij nooit wil trouwen toch? Dat scheelt!
Hallo Allemaal! Enige wat ik achteraf gevoelt heb is iets in me buik wat ergens tussen kramp en hongergevoel in zit en een beetje borrelend gevoel af en toe. Heb het trouwens nog steeds een beetje..
@ linda: dat gevoel heb ik ook in mijn buik, maar dat had ik de vorige week ook voordat ik ongesteld moest worden.
@ lkg: gelukkig is het niet zo dat hij zegt dat hij nooit wil. Want het is stiekem toch ook een grote droom van me.
@ Zethu: Alles op zijn tijd hoor, het is een dure hobby. En als je het doet moet je het zeker goed doen want je doet het maar 1 keer!
Mijn mannetje heeft ook tien jaar volgehouden niet te willen trouwen en geen kinderen wilden. En kijk waar we nu zitten, we zijn druk bezig met klussen en afgelopen september zijn we getrouwd. En het was de mooiste dag van ons leven.
@ ilona: als het goed is doe je het maar 1 keer ja. Maar mijn schoonmoeder is afgelopen september voor de 2de keer getrouwd. Maar ja als ze het voor het kiezen had gehad had dat niet gebeurd. Helaas heb je het niet altijd voor het kiezen. De natuur steekt er ook wel eens een stokje voor. Maar ik ben wel heel blij dat ze nu zo gelukkig is.
Nou ik trouw echt maar 1 keer, want ik heb de man van mijn dromen gevonden. De dingen die wij al samen hebben meegemaakt daar zijn we alleen maar sterker uitgekomen dus ik heb echt een kanjer. Toen mijn vader vorig jaar overleedt heeft hij er alles aangedaan om te zorgen dat het goed met me ging. Als ik hem niet had gehad dan weet ik niet waar ik nu geweest was. Als ik hem door omstandigheden zou moeten missen dan zou ik nooit meer hertrouwen met een ander...
Even een berichtje over mezelf. Heb ... de halve nacht weer wakker gelegen omdat ik pijn in mijn rug had. Kan helaas ook niet uitslapen, want ik moet zo naar school, heb ik al helemaal geen zin in. Dan even wat leuks, de weekendplannen. Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend. Ik moet vanavond lesgeven in het zwembad voor de reddingsbrigade, zoals ik elke vrijdag doe. Morgen vier ik mijn verjaardag, want zondag wordt ik alweer 27. Vanmiddag komt er iemand kijken voor de tuin, deze moet afgegraven worden, want de vorige bewoners hebben er bamboe in geplaatst, maar zonder het af te schermen en nu zit het door heel de tuin. ben benieuwd welke prijs hij noemt, want de vorige kwam op een bedrag van 3.500. Vond ik wel heel erg veel van het goede. Iedereen alvast een fijn weekend.
Jeetje, Nienke, das ook vervelend! Had je een rare beweging gemaakt of gesport ofzo? Erg he, die hoveniers. Wij willen ook ons tuintje aan kant maken want vorig jaar hebben we ons huis verbouwd en daar is de tuin niet beter op geworden. Maar allemachies wat kost dat allemaal veul! Ik had ons al opgegeven voor Rob Verlinde maar helaas..... hij gaat liever naar allemaal lelijke rijtjeshuisjes want er moet wel een zielig verhaal achter zitten. Dus als je zin hebt om met je vuile was uitgebreid op tv te komen dan krijg je misschien een nieuw tuintje. Ja, ik heb sowieso een hekel aan emo-tv.
Ow ja. Weekendplannen. Neuh, nix bijzonders. Naar de kapper om mn grijze haren weg te werken. (ik word vroeg grijs helaas) Verder een beetje paardrijden en lekker thuis met mannetje leuke dingen doen. Mijn tirade over emo-tv bracht me wel op een nieuwe vraag. Wat zijn jullie favo tv-programma's. De mijne: Grey's anatomy Wie is de mol? Verder kijk ik weleens Bones.
Wat vervelend zeg Nienke van je rug! Bah.. Ik hoop dat het snel over is en dat je dit weekend een beetje bij kan slapen. Weekendplannen: Haha, ik zit helemaal volgepland. Vanavond met de trein naar m'n ouders (Hoogeveen), maar moet vanuit Den Haag via Schiphol omdat er geen treinen naar Utrecht gaan, dus ben wel ff onderweg. Dan gaan ik direct door met m'n moeder en broertje naar een concert in Drachten. Slapen bij m'n ouders. Zaterdag met de trein naar Eindhoven om daar te klimmen, dan door naar Rotterdam om daar te stappen en dan blijf ik bij een vriendinnetje slapen daar. Zondag weer terug naar Amsterdam, boodschappen doen, opruimen en uitrusten en dan is het weekend alweer voor bij hihihi.. Tv-programma's: Ik blijf nergens voor thuis, het enige programma wat ik opnam als ik er niet was is 'Wie is de mol'.. maar das helaas afgelopen. Verder ben ik wel een beetje van de emo-programma's, vooral eo-programma's (Ik mis je, Ik vertrek, Jong) kijk ik wel eens.. maar ook wel Holland's/America's next top model, BNN programma's en nieuwsprogramma's wil ik wel op laten staan als ik er langs zap. Soaps en (de meeste) docu's heb ik een hekel aan hahaha..
Had jij de mol goed, lkg? Wij WEEEEEEER niet! We zitten echt ieder jaar fout! Nu waren we er heilig van overtuigd dat Aniek de mol was. HNTM en ANTM kijk ik ook als ik langszap.
Hmmm tv programma's: America's next top model Grey's anatomy One tree hill Gossip girl Desperate housewive 90210 Dat was het wel zo'n beetje. Verder weinig weekendplannen hier, mijn mannetje en ik ziijn samen ziek thuis... Dus het zal wel relaxed filmpje op de bank worden denk ik.
Hahaha.. ik had echt geeen idee wie de mol was. Heb me niet gewaagd aan voorspellingen want wist toch dat het fout zou zijn
Blehh nienke wat vervelend..ben je al een keer naar de huisarts geweest ervor? ik ben een tijd geleden ook voor rugproblemen naar de huisarts geweest en heb een doorverwijzing naar een ceasartherapeut.. maar daar heb ik eigenlijk niets mee gedaan hihi.. misschien als het nu weer erger wordt over 'n tijdje door de zwangerschap.. (hih, ben er nog steeds niet aan gewend dat ik nu over mezelf praat... hah ) Weekendplannen: haha volgens mij wil iedereen iets met zn tuin! Wij namelijk ook deze zomer.. hij ziet er echt niet uit nu hahah. Niet een of andere wildernis hoor, maar gewoon saai. En dr zit een vijver in die ongeveer tot boven aan vol zit maar bladeren.. (arme visjes, als die dr nog inzitten ) Maar ik denk dat we alles dan zelf willen gaan doen en niet laten doen..met hulp van ouders Tvprogramma's: hahah ook al leuk, volgens mij kijkt iedereen zon beetje hetzelfde: Ik neem elke maandag greys anatomy, america's next topmodel (zucht.. van mij had anya mogen winnen ) en project catwalk op. Verder begint binnenkort weer Single en Samantha Who. ook helemaal super! Verder....xfactor en holland's got talent en Ohja... ook nog gtst (vaak via internet hihi) Hmm stiekem kijk ik best veel! Ofja, ik neem veel op en kijk het dan als ik doordeweeks vrij ben.. aangezien ik vaak savonds moet werken en het dan allemaal niet kan zien.
Hoi, heb meestal last van mijn rug als ik ongesteld moet worden en dan kan ik 's nachts er gewoon wakker van worden. Mar als het goed is is mijn NOD pas volgende week. We kijken het nog wel even aan. Wat betreft tv-programma's: Grey's anathomy Ghost whisperer Bones Number Criminal minds Dat is het wel zo'n beetje. Eigenlijk nog best wel veel. Ach, vind het leuk om tv te kijken. We hebben ook regelmatig discovery aanstaan.