Hmm das vervelend, zoveel last van je rug dat je er ggewoon wakker van wordt.. heb je wel een goed bed/matras? Ik denk dat het bij ons ook nu de tijdelijke bank is (volgende week komt na 3 maanden éindelijk onze nieuwe! ) en onze matrassen zijn ok echt niet geweldig.. binnenkort eens nieuwe halen.. Pff..'t kost allemaal ook zoveel haha. Maar idd; numbers, bones; ook erg leuk! En law en order mgoed, dat kijken we af en toe, als 't uit komt. Wat we trouwens erg leuk vinden ook: Ik hou van holland! Heeeerlijk lachen!
he meiden, Hmm ik heb nu al de zenuwen fftjes.. haha. Gister met mn vriend erover gehad wanneer we het gaan vertellen aan iedereen.. Nu hebben we beide zoiets van.. 12 weken wachten hoeft niet van ons, maar bij een week of 8.. Maar aan onze ouders willen we het eigenlijk wel eerder vertellen, gewoon eigenlijk zo snel mogelijk. Nu denk ik dat zowel mijn vader als mn vriend zn ouders erg verrast zullen zijn, al denk ik dat ons pap het wel meer verwacht als zijn ouders. En ik weet zeker dat ie het kei leuk zal vinden. Nou heb ik geweldige schoonouders en ze zullen het ook leuk vinden maar ben zo bang voor hun reactie..Toen we aangaven te gaan trouwen waren ze al heel verrast en toen zei mn schoonmoeder nog van: ohh Berbe (zo heet de vriendin van de broer van mijn vriend en die zijn al een jaar of 7 samen maar nog niet bezig met kinderen omdat ze eerst een goed huis willen. Ze hebben nu een appartementje) die dacht eerst dat Linda zwanger zou zijn, maar ze was toch wel heel blij dat dat niet was want dat zou ze toch heel raar vinden als linda eerder zou zijn. Hun hebben het ook kei veel met elkaar over kinderen enzo.. terwijl mn vriend en ik dr nooit over gehad hebben met die ouders. Kortom: ik ben best wel bang voor mn schoonouders' reactie.. en daarnaast wéet ik nu dus dat berbe het helemaal niet zo leuk vindt.. Nou zien we hun erg weinig (5 keer per jaar?) dus dat valt nogal mee..en dat maakt me ook niet zoveel uit.. tgaat me meer om mn schooonouders.. hoop zo dat ze het wel leuk vinden Ik denk dat we volgende week het gaan vertellen. mn schoonvader is dinsdag jarig dus leek ons wel leuk als 'cadeautje' Maar ik vind het toch best eng.... Nja, Sorrrry voor dit ego berichtje en misschien zitten jullie helemaal niet te wachten op deze verhalen.. maar kheb nog niet echt een ander topic bij de zwangeren waar ik mee klets..en wou het heel graag even kwijt..
Ik heb nog niet een ander topic? Zeg! Jij blijft lekker hier hoor! Muts! Je schoonouders zullen wellicht verrast zijn en misschien even aan het idee moeten wennen maar ze zullen het vast super vinden! En trek je niets aan die griet. Het is jullie keuze en dat hebben zij te respecteren. Zij hebben toch niet het alleenrecht op kindertjes? Komt vast goed! Bij ons is het juist andersom. Wij hebben last van klagende ouders die opa en oma willen worden. Mn vader heeft de traptrekker al klaar staan en zijn eigen nieuwe trekker is ook al uitgerust met kinderzitje. "Voor de kleine..."
@Nienke: Jeetje zeg, hopen dat het snel beter gaat met je rug! Weekendplannen.. Dit weekend genieten van me rust, krijg ik volgend weekend geen kans voor.. Verder kijk ik weleens naar bones of NCIS, maar blijf er niet voor thuis.. Oja en Holland got talent kijk ik ook. Soms ik hou van holland. Hier heb ik inderdaad ook al schoonouders die nog net niet staan te springen.. Ze hebben de tuin al kinderproof gemaakt, ze hebben al gezegt dat ze wel 3 dagen in de week willen oppassen en ze hebben zelfs al een kinderstoeltje staan. Ze weten nog nieteens dat we er al een tijd mee bezig zijn, dus zal een verassing worden haha. Ik denk dat wij het met 7 weken vertellen aan de ouders en schoonouders, als we zolang kunnen wachten. De vrienden en collegas krijgen het pas met 12 weken te horen, Peter wil er graag mee wachten Ik heb trouwens ook geen topic bij de zwangeren die ik volg, heb nog gekeken naar "wij zijn zwanger van de eerste" maar die bestaat niet
hihi ik was ook op zoek naar zoiets.. Maar ik kijk nu gewoon mee met de losse topics..ipv bij die clubs.. We maken binnenkort gewoon ons eigen clubje..! Gaat zeker lukken meiden! Die losse topics zijn wel handig om mee te lezen over bijv. dingen regelen enzo...zoals net las ik dat mn vriend ons 'vruchtje' (haha) moet erkennen aangezien we niet getrouwd zijn.. Wel handig om te weten (Ps: Djuke: wat is je nieuwe nod voor de lijst...?)
Snik.. zou het erg jammer vinden als jullie ons gingen verlaten, maar goed ik snap het ook wel hoor.. Als je zwanger bent vind je misschien toch meer aansluiting bij de dingen waar veel zwangeren over praten dan het 'test-gestress' hier elke maand Maar Linda: Ik ben het met Djuke eens, misschien zullen we wel even schrikken, maar ik denk vast dat ze het heel leuk gaan vinden! En dat je schoonzus niet eerder kinderen hebben gekregen is toch geen reden om maar te wachten! Je moet een gat in de lucht springen nu.. je zorgen gaan maken over dingen kan altijd nog
hahha neee ik wil helemaal niet liever met zwangeren praten dan met jullie stressers! Ik vind het juist super hier maar ik kan me voorstellen dat juist jullie niet echt zitten te wachten op zulke verhalen... maar als jullie dr allemaal oke mee zijn... blijf ik hééél graag! Ik weet precies hoe jullie je voelen rond de klus en test dagen.. En verder: nee ik maak me ook geen zorgen om haar hoor.. (mn schoonzus). Zoals ik zei, die zien we bijna nooit en kheb der niet zo heel veel mee dus dat zij baalt.. tsja.. dat mag. haha. ze vindt het waarschijnlijk wel leuk hoor.. maar ik weet dat ze graag 1e wou zijn. Maar ben gewoon nogal zenuwachtig wat mn schoonouders er van vinden.. hoop wel dat ze blij zijn! Ik denk dat als we het tegen hen verteld hebben en ze vinden het leuk, dat er dan een hele druk van mn schouders valt. Vandaar ook een reden dat we het hen zo snel al vertellen.. maar ik denk dat ze idd eerst heel erg zullen schrikken....
Nee natuurlijk blijven we ook hier hoor! Hier voel ik me gewoon fijn omdat ik iedereen ken.. Het is meer voor als we vragen hebben, zo zijn wij bevoorbeeld ook niet getrouwd
@ nienke: vervelend hoor rugpijn. Hoop voor je dat het snel over is. @ weekendplannen: zondag hebben we familiefeest. Oma wordt maandag 86 En ieder jaar hebben we rond die periode dan een familiefeest. @ hoveniers: heb ik gelukkig niet nodig met mijn balkonnetje van 8*1. @ favo progs: ER, Grays anatomie Charmed (al heb ik die herhalingen wel al tich keer gezien) 90210 Las Vegas CSI Little house on the prairy (wat helaas ook tot in den treure herhaald wordt terwijl er meer series van zijn) Soaps zijn niets voor mij @ linda: single en samantha who vind ik ook wel leuk, maar het kwam altijd op dinsdag en dan moet het mannetje darten. En om dat nu iedere week op te nemen? Oja, vertelde je laatst ook toen je gevraagd was. Gewoon niets van aantrekken. Het is jouw leven, jij wil dit graag! Als je met iedereen rekening moet houden kan je het nooit vertellen dat je zwanger bent. Ik had ook graag eerder willen zijn als mijn jongste zus. Maar ja, toenmalige vriend wilde niet Trouwens als ik niet tegen zwangerzijn verhalen kan een dagje dan kom ik gewoon een dagje niet hier. Jij moet blijven! @ djuke: haha leuk hoor een traptraktor. En dan ook nog in de grote een kinderzitje. ik ben ff kwijt of ze weten dat jullie bezig zijn? @ saskia jij blijft ook gewoon hier kletsen hoor! Ik zeg het je. Net zoals Linda hier moet blijven!
Ahhhh hahaha ik vroeg me al ontzettend af wat een traptrekker was! maar met dank aan zethu snap ik 'm nu hahaha. een tractor... duh! hahaha trouwens zethu: wat goed dat jij nog weet van mn schoonzus dat ik dat idd toen ook hier verteld had hahah. ik dacht, door al die vrhalen kunnen we niet alles onthouden dus leg ik het nog een keertje uit.. hahah knap hoor!
@ linda: doordat je het nogmaals vertelde wist ik het weer dat je het al eens eerder verteld had. Maar is wel een goed teken voor mijn burnout! Mijn geheugen begint terug te komen
Hai Meiden, @ allemaal: Weekend plannen: Vanavond ga ik naar een borrel, Mijn schoonvader gaat met pensioen en heeft een borrel op zijn werk. En morgen, komt de 6 maanden oude zoon van vrienden de hele dag bij ons! Daar heb ik echt onwijs zin in! @ Linda en Saskia: Ik zou het ook erg leuk vinden als jullie bleven. De topic heeft We gaan voor onze eerste. Daar zijn jullie toch ook nog gewoon mee bezig. Ookal zit die eerste in jullie buik.Dus blijven en het is fijn al wij al een beetje voorbereid zijn @ OUders: Mijn ouders (lees moeder) riep elke keer dat ze nog geen oma wilde worden, voelde zich te jong enzo. Nu heb ik haar alvast voorbereid en haar verteld dat we bezig zijn voor een kleintje. En ze reageerde heel onverwachts ontzettend enthousiast. Dus linda misschien valt het allemaal wel mee. @ Mijn schoonvader daarintegen die gaat natuurlijk met pensioen. Dus die wil maar wat graag een klein kind ( lees dochter) ze hebben drie zoons dus vooral mijn schoonpa zou het onwijs leuk vinden om een kleindochter te krijgen. @ allemaal: TV programma 's - GTST - As the world turns - my wife and kids - ONM - Gordon ramsay - Help mijn man is klusser - ik hou van holland. - de tv kantine - life and cooking En ga zo maar door. haha Wij kijken eigenlijk best veel. En mijn man is ook nog eens gek op films dus we kijken bijna elke week wel 2 films. Behalve als het mij mijn neus uit komt dan gewoon effe niet. @ Hier: Nog steeds last van mijn onderrug. Niet continu maar ik merk als ik veel gebukt en gelopen heb dat het gevoelig is. Het is niet van ik kan niet meer lopen maar gewoon een zeurderig gevoel. Verder nog helemaal niets! Geen ongi gevoel, geen pijn aan mijn borsten. Misschien komt het nog maar meestal heb ik er wel al last van. Maar goed we wachten het rustig af. Liefs tamaar
@ tamara: oh leuk, oppassen. Jij ook al geen ongi klachten? Linda was ook aan het wachten op ongi klachten. Hier ziet het weer er ff goed uit. Ik ga weer een stuk wandelen. Ben er vanavond wel weer om alles door te lezen
@zethu. Bij ons weet de hele naast familie dat we bezig zijn. Ik ben daar heel open in. Er werd daar sowieso vrij ontspannen mee omgegaan. Mijn vader vraagt standaard iedere keer als we langskomen of ie al opa wordt. Mijn schoonmoeder wil in haar goede zorgen nog wel eens doordraven. Dat ik het los moet laten en er veel te veel mee bezig ben. Af en toe word ik daar helemaal van. Ow ja, heb nieuwe vraag bedacht. Van tv naar film! Wat is jullie lievelingsfilm? De mijne Moulin Rouge. Zoooo mooooooiiiiiii Ow ja, ow ja, iedereen kijkt Grey's anatomy! Leuke serie he! Ik vind Mark Sloan zooooooooooo ontiegelijk lekkul lekkul. 8)
hahah jah dat lijkt me het probleem als iedereen het weet...dat ze het dan vaak vragen.. op zich niet erg.. maar wel als je dan ondertussen al 1.5 jaar bezig bent, lijkt me.. Lievelingsfilm: Moulin rouge is idd erg mooi, en Pay it Forward... dat is echt een van mn grootste lievelingsfilms... ZO ontzetteeeeend mooi! Echt een aanrader voor diegenen die hem niet kennen! @ Hier: ohjeee hahah ik heb nú al een meningsverschil met mn vriend haha. Die wil een tv op de kinderkamer...(whahaha we hebben een tv hier staan die ik op marktplaats wou zetten (en trouwens ook al gezet heb zojuist ) en hij stelde voor om die dus te bewaren voor de kinderkamer). Nou, ik wil dus echt niet een tv op een babykamer! Belachelijk! hahah. Nu heb ik gezegd dat wanneer een kindje er ook daadwerkelijk iets aan heeft, dan wel een tv zou kunnen hebben op zn kamer... maar eigenlijk ben ikhet daar ook neit mee eens. Dat ze maar lekker met lego/barbies gaan spelen!
@ FILM: ook mijn favo film is de Moulin rouge! Helemaal waus als ik ewen mc gregor daar in zie. Geweldige film. Ook de green mile vind ik mooi. Liefs Tamaar
Jaaaaaaa, ook very jummie. Ewan McGregor, kan nog goed zingen ook. Dat gedichtje uit de film hadden wij trouwens op onze trouwkaart staan: The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return En als klap op de vuurpijl hebben we Your song, gezongen door Ewan, gedraaid tijdens de plechtigheid. (Iedereen dikke tranen van ontroering in de ogen! Neeee, zei mijn moeder, dat kwam door de mascara! Jaaaa, jaaa)
Noujaa...haha deze week wordt nog steeds leuker! Ik heb een tijd geleden een mail gestuurd naar rtl, daar kon je je opgeven om bij een show te zijn van Derek Ogilvie. Dat heb ik een aantal keer gezien en vond dat wel bijzonder. En nu werkt ik net teruggebeld dat ik een uitnodiging krijg voor volgende week om naar die theatershow te gaan! Ben heel benieuwd! (voor wie het misschien niet meer weet: mijn moeder is bijna 3 jaar geleden overleden door zelfdoding..) Spannend zeg....
Zo er is weer een heleboel geschreven vanmiddag. @linda: is het het eerste kleinkind van je schoonouders, anders is het voor hun ook erg spannend en zullen ze er vast hartstikke blij mee zijn. Mijn moeder vraagt ook al elke keer wanneer ze voor de tweede keer oma wordt. Mijn broertje heeft ook een kleine van nu ongeveer een 15 maanden. Echt een onwijs leuk kind. Wat betreft film, ben ik in dubio. Ik ben helemaal weg van dirty dancing en kan letterlijk de tekst meezeggen. Maar ben ook een grote fan van the green mile. Vind ik echt supermooi.