Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    Linda en saskia; jullie vroegen wanneer wij het hebben verteld; nou mijn moeder en zus heb ik het gelijk verteld!die wisten natuurlijk ook dat we bezig waren maar de rest heb ik na de eerste echo ingelicht....dus met 8,5 weken...wel moeilijk hoor om het voor je te houden!

Weet je als het na een tijdje toch neit goed blijkt te zijn wil je het ook wel graag met een ander delen, dat had ik tenminste wel.

Maar natuurlijk gaat het hartstikke goed bij juliie! :D

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Linda: Wat super dat je naar die show toe mag!
    Toen mijn vader net 6 weken dood was is mijn stiefmoeder ook naar die show geweest. Toen werd mijn stiefzus uit het publiek gehaald.
    Het is opgenomen op dvd en dat was heel bizar om te zien.
    Vooral ook heel bijzonder want Derek zei dingen (die mijn stiefmoeder- en zus niet begrepen) maar die mij wel wat deden.
    Ik zou er graag ook zelf eens heen gaan..
    Wat verschrikkelijk dat je moeder op deze manier is overleden.
    Ik weet zeker dat ze nu heel blij zou zijn voor je nu je zwanger bent.
    Ik vind het ook moelijk om mijn vader te missen, want hij is er natuurlijk niet bij als we gaan trouwen, ik hoop dat ik het dan een beetje droog kan houden...

3. Pinguïns

Mijn favoriete film is denk ik toch wel Dirty Dancing, ik ben ook naar het theater geweest, was ook heel leuk.
    Als ik nog een film zou moeten kiezen dan zou ik gaan voor Into the blue met Paul Walker, ook een hele goeie film!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he Annelies; Oh krijg je al een echo met 8.5 week? hihi ik dacht met 12 weken..

@ Ilona: wat speciaal dat ze je stiefzus uit het publiek gekozen werd!
    En ook dat jij dingen begreep die hij vertelde...!

@ nienke: jah het is hun eerste kleinkind.. maar mijn schoonzus praat dus al maanden met hun over kinderen krijgen enzo... terwijl wij nooit erover gepraat hebben. Ze verwachten da ook niet omdat ik nog jong ben en pas 1.5 jaar samen ben met mijn vriend..maar alles gaat snel bij ons (samenwonen, trouwen) dus wat dat betreft konden ze dit ook best verwachten hihihi ;) :p

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wouw Linda lijk me ook super :D Gaaf zeg !

Wij gaan 29 mei naar Ciske de Rat de musical, heb er zo zin in. Lekker standaart maar hij moet enorm mooi wezen.. :)

Verder lig ik ziek kwam pas rond 5 me bed uit totaal nergens fut voor bah.. Lees morgen alles bij hoor, als ik me wat beter voel.

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ow Linda, ik kon het ook niet voor me houden, Mijn ouders weten overal van bij ons. Moeder is mee geweest het echo kamertje in samen met me manneke. Is maar goed ook want wist niet hoe ik he moest hebben toen bleek dat het niet goed zat ( al wisten we dat zelf wel)..

Zijn ouders daarin tegen hebben iets op mij tegen, zit nog op school omdat ik goeie papieren wil halen en hun zijn het daarmee niet eens!

We kochten na 3 maand een huis en zijn ondertussen 3 jaar verder. EN nog accepteren ze me niet. Komt vast omdat ik geen plaat voor me kop heb en alles zeg wat er in me op komt.. :)

Ik duik nu echt weer het bankje op :oops:

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ djuke: ik zou er ook crimineel van worden als de een iedere keer zou vragen of het al zo ver is en de ander zegt dat ik het los moet laten. Je wil zo graag, hoe kun je het dan in godsnaam loslaten?

@ linda: wat? tv op kinderkamer? Pas als ze gaan puberen, niet eerder!
    Ik ben het helemaal met je eens hoor!

spannend dat je naar Derek Ogilvie gaat zeg! Ik vind hem super. Helaas kan ik daar alleen naar kijken als mannetje middagdienst heeft. Hij vindt het maar onzin.

@ film: daarin wijk ik af. Geef mij maar the Lord of the Rings
    Maar er zijn zoveel films die ik geweldig vind. Maar dat vind ik toch wel de besten
    Dirty dancing, Ciske de Rat, Bridget Jones en the green mile vind ik ook super!
    Enne, tekenfilms als Winnie de Pooh (voornamelijk Knorretjes grote film) kijk ik ook heeeeeeeeeeel graag naar.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Tante Mars; Leuk is die ja, ciske de rat!
    Dirty dancing ben ik ook geweest. Vond ik ook heel leuk. Maar mn favoriet tot nu tie is toch echt Tarzan! Die was super! Vindt het alleen heel jammer dat ik the lion king niet gezien heb..maarja.

Wat vervelend dat je niet wordt geaccepteerd door je schoonouders, zélfs nog niet na 3 jaar!
    Ze zouden juist goed moeten vinden dat je naar school gaat op je 21e! Voor hetzelfde geldt zat je thuis op de bank zonder een echte opleiding ofzo!

Ik zie dat je deze ronde met clomid begonnen bent en dat je eitje gevonden is..Spannend zeg! Ik hoop ontzettend voor je dat het raak is na zoveel rondes.

@ Zethu: jaa belachelijk he, die tv. Ik heb net nog een keer gezegd dat ik dat echt niet wil haha. Hij wou ok muziekboxjes daar zetten om lekker snoezelmuziek ofzo op te zetten.. nou daar vind ik ntuurlijk niets mis mee en juist een heel leuk idee.. dus daar mag ie zich op uit leven. Die tv mag van mij zolang naar de zolder toe :p

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Mijn mannetje wil ook een nieuwe tv, en dat de tv die we in de kamer hebben dan naar de slaapkamer gaat. Die nu in de slaapkamer staat gaat dan naar de keuken. Maar op de kinderkamer: nooit. Daar zijn we het gelukkig over eens.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah ja ik win uiteindelijk toch wel :p
    Vond het een mooi compromis dat hij een muziekdingetje mag maken :D

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    is zeker een mooi compromis. Daarbij, je moet zwangere vrouwen als man zijnde altijd haar zin geven, want anders is er toch geen land met ze te bezeilen heb ik wel eens gehoord :D

12. Pinguïns

Nou bij ons komt er echt geen tv op de babykamer.
    Als ze een jaar of 12 zijn morgen ze het misschien, maar nu nog echt niet hoor!
    Hihi grappig trouwens, mijn schoonzusje en mijn broertje zijn ook al best wel een tijdje bezig voor hun 2e en zij heeft een cyclus tussen de 31 en 36 dagen en ze zit nu op 41 dagen, dus de kans is best wel groot dat het raak is.
    Ze hebben best wel moeite om zwanger te worden, maar ze wil nog een week wachten met testen...
    Ik zou dat echt niet kunnen!
    Ze komt morgen, misschien geef ik haar wel een kruidvat testje haha kan ze die doen.
    Zou wel geinig zijn als ze zwanger is en ik deze maand hopelijk ook, dan is het dubbel feest in de familie!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ilona: hahaha ik laat gewoon jullie reacties aan 'm lezen... :)
    Dat zou super leuk zijn joh, als jullie allebei tegelijk zwanger zouden worden! :D Ik hoop voor je zus dat het raak is. wel knap dat ze nog niet getest heeft zeg..

@ Hier: vanmorgen eindelijk de digitale test gedaan...en jawel! :D Helemaal zwanger! :D (haha ook al wist ik dat ondertussen wel al)

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ ilona: als ik zelf nog een week zou willen wachten met testen en ik kreeg van (ongeacht wie) iemand een test in mijn handen gedrukt zou ik dat echt niet op prijs stellen. Ik zou zelfs kwaad worden dat niet gerespecteerd word dat ik niet wil testen.

@ linda: nu dan voor het echie! GEFELICITEERD

15. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden:

@ Ilona: Wat spannend voor je zus zeg! Ik zou haar ook geen test geven. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

@ Linda: Helemaal officieel nu. Geweldig! Dikke Knuffel!

@ allemaal: ik zou ook nooit een tv op de slaapkamer van de kleine zetten. Pas bij een jaar of 15 wil ik daar wel over na denken hahaha. Nee je merkt denk ik vanzelf wel wanneer je kind het aankan.

Hier: Niet veel bijzonders. Nog steeds nergens last van. Heerlijk! Vandaag lekker tungelen met die kleine. Ik heb nooit in mijn omgeving een kleine gehad, dus ik vind het helemaal geweldig dat ik er voor mag zorgen vandaag. Net heeft hij de fles gehad en nu ligt hij lekker op ons bed te slapen. Tussen twee kussens in. Heb bijna de neiging om ernaast te gaan liggen en te gaan kijken.hahahah. maar dat doe ik maar niet. Ik hoo pdat het zonnetje zo even gaat schijnen, dan ga ik even lekker het dorp in.

Liefs Tamaar

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

NOD
    * Djuke: 27 maart, 16e ronde
    * Tamaradb: 31 maart, 6e ronde
    * Margha: 31 maart, 9e ronde
    * Nienke18: 3 april, .. ronde
    * Tante Mars: 5 april, 36e ronde
    * Hemeltje83: 7 april, 5e ronde
    * Zethu: 19 april, 3e ronde
    * Ilona2802: 21 april, 3e ronde
    * Lkg: 26 april, 5e ronde
    * Sakina: ... .. ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 2 december 2009

Negatieve test
    * Charpi: 19 januari, 1e ronde

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]

Heb het lijstje even wat dichter bijgehaald

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haj meiden,

Wat leuk om op zo'n kleine te passen :)
    Ik hoop dat het een goed teken is dat je deze maand nog niets bijzonders voelt. Ik hoop het echt!

@ Nod lijst: hmm djuke staat nog op der oude nod.. Geef je je nieuwe even door? :D
    Ik zag in een ander topic dat charpi ondertussen op dag 97 zit... :(

@ hier: net met mn mannetje naar de prenetal geweest hihi. Hebben 3 spenen gekocht voor mijn schoonouders en mijn vader... en die gaan we nu zodra we ze zien geven.... dus ben benieuwd....
    MISSCHIEN zien we ons pap al vanavond... :D

18. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @linda: dan nu voor het echie gefeliciteerd!

19. Pinguïns

@ Zethu: Het ligt er ook maar aan hoe je band is met elkaar.
    Toevallig kunnen wij in de familie alles tegen elkaar zeggen, wij zijn allemaal vrij direct.
    Wij zijn ook heel close met elkaar dusja dan kun je veel meer van elkaar hebben

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda:Wat leuk met die spenen!

@ Charpi: Zo lang al aan het wachten. Bah wat erg. Ik denk aan je.

@ ilona: die band heb ik met mijn vriendinnen ook, maar ik zou het van hun niet waarderen als hun dat met mij zouden doen. Daarom typte ik al ongeacht wie. Maar laten we er maar over ophouden, want wat voor goed advies wij je ook geven je doet toch je eigen zin.

Deel Deze Pagina