Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nouuuuu klaaaarrr!

Terug naar de lievelingsfilms, de weekendplannen enzovoorts! :)
    Morgen ben ik de hele dag in een kroeg waar ik samen met mn vriend een open podium organiseer voor beginnende bands.
    Goh, zal wel even wennen zijn dat ik nu bijna een jaar niet mag drinken!
    Naja..
    En in de zomer, whahah dan heb ik 'n dikke buik als ik ga zwemmen.. :|
    Ik had al een nieuwe bikini gekocht.. maar dat zal wel niet helemaal gaan lukken deze zomer ben ik bang hihi.

2. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Linda: leuk, ben je niet bang dat je geen vragen krijgt dat je niet drinkt?
    Hoe reageerde je vader en was je broer er ook?

Hier is de kleine weer naar huis :cry: Wat een ontzettend leuke dag.
    Heb vanmiddag bij de kruidvat twee zwangerschapstesten gehaald. En een van clearblue met het aantal weken erop.
    Ik denk dan heb ik ze maar vast in huis. Al moet ik zeggen ik heb vanavond al drie keer de neiging gehad om de test al te doen.
    Maar de laatste keer was mijn man zo boos dat ik hem alleen gedaan had. Dat ik het maar niet doe. Maar het is wel heel moeilijk. Maar goed effe geduld hebben nog. Ik heb echt geen idee of ik ongi wordt of niet.
    Heb helemaal geen verschijnselen. Maar ik moet zeggen, ondanks die drie neigingen dat ik mezelf wel heel rustig hou en echt elke keer zeg van nee niet testen, niet druk maken we zien het wel. En dat gaat tot nu toe goed.

Liefs Tamaar

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee tamara.. nou we willen het over een dikke maand toch wel al gaan vertellen en we gaan denk ik 1 of 2 weekenden daarvan uit... en de laatste tijd dronk ik toch al aanzienelijk minder ivm zwanger worden.. dus het zal nu niet extra opvallen.. :)

Gister heb ik het idd verteld thuis :D mn broer zat met wat vrienden en die is daarna uit gegaan dus hem hebben we het op dat moment niet verteld.
    Wel de speen gegeven aan ons pap hahh en die reageerde echt helemaal als ons pap. Even naar de speen kijken...even nadenken...ben je zwanger? hahah hij was heel blij en vond het kei leuk!
    En mijn broer had dus na ons msn gesprek al aan ons pap gevraagd of ik niet zwanger was ofzo omdat ik zo raar deed op msn hahah. Ons pap zonder iets door te hebben 'uhh nee die komt gewoon langs!'
    Dus mn broertje daarna nog aan de tel. gesproken en die vond het ook kei leuk! :)

Wat goed dat je nog niet getest hebt...knap dat je je hebt kunnen inhouden!
    Hoop dat de tekenen wegblijven daar! :)

Ik moet nu gauw gaan, ben dr vanavond weer!
    Fijne zondag..!

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Knap dat je nog even wacht Tamara :)

Leuk zeg Linda!
    Hier wil ik het ook wel vertellen, maar Peter wil nog even wachten..
    Als we de babykamer toch willen hebben dan gaan we het wel al aan zn vader vertellen.
    Mijn ouders en broertje komen deze maand een keer hierheen (wonen in Almere, dus best ver weg) en dan is het dus een mooie kans om het te vertellen ;)

5. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hey Linda: Fijn dat je vader zo blij was!
    Spannend zeg dat aan mensen vertellen.

Hey Saskia: Bij jou ook spannend dus. Maar lukt eht denk je nog een maand voor je houden? Volgens mij zou ik dat echt niet trekken om dat het je naaste familie is enzo.

Liefs Tamaar

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik zie ze pas half april en het lijkt me gewoon veel leuker om het ze in het echt te zeggen als door de telefoon..
    Kan het gelukkig hier al delen en op een chat waar ik regelmatig zit ;)

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hey tamara,

Hoe is het bij jou?! :)

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hey allemaal..

Leuk om zo na het weekend weer bij te lezen. En daar heb ik veel tijd voor want ik ben ziek thuis :'( Gisteren de hele dag op bed gelegen en ik voel me nu nog steeds belabberd.. dus lekker uitgeslapen en zo maar eens proberen of ik wat kan eten. Gelukkig schijnt het zonnetje, dat doet me goed :)

Hier niet veel nieuws eigenlijk.. alleen dat gisteren één van mijn cavia's is overleden :( Zo ineens.. ze was helemaal niet ziek, maar om 13 uur zag mannetje dat ze koud en slap was.. dus direct opgewarmd en verzorgd maar om 15 uur, net voordat ik thuis was uit Rotterdam was ze al overleden.. *snik*
    Gelukkig heb ik zaterdag een hele leuke dag gehad, dus het weekend was niet helemaal vreselijk.

Echt leuk om te lezen dat je vader en broer zo blij waren Linda!

En Tamara, heb je je nog kunnen inhouden? Knap hoor!

Hee, hemeltje, hoe is het eigenlijk met jou? Al een poosje niets gehoord volgens mij!

9. Djuke

Djuke Bekend lid

Dag dames!

Net weer even bijgelezen. Heb wel een paar keer gekeken in het weekend maar vaak stond manlief dan mee te kijken en dan ga ik niet uitgebreid kletsen. ;)

@Linda: fijn dat je paps en broertje zo leuk reageerden!

@Saskia: wow, nu al een babykamer en spulletjes! Wil je niet wachten tot je de gevarenzone uit bent? Das mijn verstandige advies, maar ik weet niet of ik me zou kunnen inhouden hoor.... :oops:

@lkg: arme jij en arme cavia! T zijn zulke leuke beestjes he! Maar ja, afscheid nemen is nooit leuk. Wij zaten gisteren naar onze lieve poes te kijken en bedachten ons dat wij ook ooit afscheid van haar zullen moeten nemen. Nou, moet er niet aan denken!

@ Tamara, spannend!

Hier: zn gangetje, blij dat het lekker weer is! Wel wennen aan de zomertijd hoor. Ik was vanmorgen echt verbaasd dat de wekker ging, dat kan helemaal niet! Ow ja, zomertijd... grrrrrrrr!
    Maar tis wel lekker dat het nu 's-avonds langer licht blijft! Heeeeeerlijk! Als het nu ook zulk lekker weer blijft....

10. Djuke

Djuke Bekend lid

Ow ja, en Lkg: beterschap!

11. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hallo allemaal!

@lkg: lief dat je aan me denkt ;) Balen van je cavia...raar he, dat zulke kleine wezentjes je hart zo kunnen stelen. En dan ook nog ziek.. hoop dat je je snel beter voelt!

@Djuke: ow ja! daar had ik ook last van! 't mannetje moest om half 4 uit bed voor een dagje zweden voor het werk.. dus was al wakker geweest. Maar toen ik eruit moest had ik het ook zwaar hoor!

@Tamara: spannend! *duim duim*

@Saskia: wat leuk om alles te horen: denk dat ik me ook niet zou kunnen inhouden hoor!

@Linda: leuk dat je vader en broer zo leuk reageerden! Nu hopen dat je schoonouders even blij zijn!

@hier: tja, wachten wachten... Merk dat ik niet helemaal lekker in m'n vel zit door de onzekerheid op 't werk. Mijn functie is er maar de vacature is nu intern uitgezet (waar ik dus niet op mag reageren). Nu heb ik net al de sollicitatiebrief gezien van degene die mijn functie deed voor mij...ze wil terugkomen!:( Er werd eerst gezegd dat zij niet intern was maar het lijkt er nu dus op dat het wel zo is... BALEN! Ik zie het echt niet zitten om weer te moeten gaan solliciteren :( :(
    Maar goed; aan de andere kant had ik vandaag wel een dipje in m'n temp (innestelingsdipje?) dus dat is dan weer leuk spannend.

12. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hey Meiden,

@ LKG: balen dat je je zo beroerd voelt. Beterschap! Ook rot van je cavia! bah weet precies hoe het voelt! Dikke knuffel!

@Djuke: Zomertijd. Ja ik ken dat, ik ben sinds gister helemaal van slag haha. Veel te vroeg wakker enzo. Maar goed dat heb ik altijd.

@ Hier: Ik heb nog steeds niet getest dus dat is wel goed van mezelf :) al zeg ik het zelf.
    Verder loop ik de hele dag te voelen of mijn borsten al zeer doen hahaha, beetje raar misschien maar ik ben zo gewend dat ik een volle week last heb en nu gewoon helemaal niets.
    Ik heb alleen nog steeds last van mijn onderrug. Niet continu alleen als ik lang gestaan heb of veel gebukt. Maar goed dat wil ook niets zeggen.
    Ik heb eerlijk gezegd een keer geen idee wat er komen gaat of niet dus we wachten het maar eens een keertje heel rustig af. We hebben gisteravond effe afgesproken dat ik als ik het vrijdag niet ben dat we dan gaan testen en niet eerder want mijn man vind het een beetje verspilling van het geld elke keer die nega testen. Och ja gelijk heeft hij ook wel maar het intresseert me niet zo veel. Kan toch wel merken dat mannen heel anders naar die dagen toeleven dan vrouwen. Maar dat is af en toe wel goed :) anders zou ik alweer veeeeeeeel te vroeg getest hebben hahahaha.

Liefs

13. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hey Hemeltje,

balen zeg dat je niet eens mag solliciteren, waarom eigenlijk niet? Hoop dat je snel weer wat beter voelt want als je niet lekker in het velletje zit is ook niet fijn, vooral niet met dit lekkere weer!

Spannend, temp dipje? Wat houdt dat in? is je temp dan lager ofzo? Misschien moet ik me toch maar eens gaan verdiepen in dat temparaturen want ik snap er geen jouta van.

Liefs tamara

14. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hey Tamara

Haha volgens mij heeft iedereen mannen die nuchterder zijn en ons met de voeten op de grond houdt! Vind het een goed voornemen om te wachten tot vrijdag hoor!

Ik mag niet solliciteren omdat de vacature intern is uitgezet en ik als uitzendkracht extern ben.. Maar ik ga gewoon een brief sturen om te laten zien dat ik gemotiveerd ben. En een tempdipje is inderdaad een daling in temperatuur: het kan zo zijn dat tussen 7 en 10DPO er een dagje een daling is wat kan duiden op een innestellingsdipje (als er een bevrucht eitje zich gaat nestelen) maar het hoeft niet hoor! Het handige aan tempen vind ik dat je weet wanneer je je eisprong hebt gehad en ook redelijk kan zien wanneer je ongesteld wordt. Dan zit je toch wat minder in spanning.

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee!
    @ hemeltje: Hmm das wel balen dat je niet mag solliciteren omdat ie intern is. Jammer dat je als uitzendkracht extern bent. Maar ik zou als ik jou was idd gewoon die brief versturen! Wie weet!
    En mocht er niets uit die interne gesprekken komen (misschien willen ze diegene die eerder daar gewerkt heeft niet terug!) weten ze in ieder geval dat jij heel graag wilt en gemotiveerd bent!

@ Lkg: blehh..vervelend dat je ziek bent :( En sterkte met je cavia... wat je voor zo'n klein beestje toch niet kan voelen hè..

@ Tamara: goed hoor dat je nog kan wachten! :) ik vnid het knap! Ik had me dat zelf ook voorgenomen maar ik had echt een knak-momentje toen ik 4 dagen voor nod testte. Ik kon mezelf gewoon niet beheersen! hahah Ik weet nog wel dat ik, toen ik de test gedaan had, eigenlijk zoiets had van..pff dit is compleet doelloos, er is toch nog niets te zien.. maarja..toen ik een heeel licht streepje zag..toen begon alle onzekerheid! haha. Dus ik raad aan: probeer te wachten tot je NOD :D Nu vind ik vrijdag wel heel lang wachten, zou ik zelf nooit kunnen ahha, maar goed..succes :D

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hoi dames, Ben er weer.
    Had ff geen behoefte en tijd om te reageren. Heb gisteren een hele zware dag gehad. We hadden familiefeest. Oma is vandaag jarig en rond die periode hebben we altijd familiefeest. Alle kleinkinderen en achterkleinkinderen (behalve mijn broertje en zusje) waren er. En dan is het toch pijnlijk om er achter te komen dat je van de kleindochters met vriend/man de enige bent die geen kinderen heeft. (mijn oudste nicht heeft niets met kinderen en is lesbie, mijn 3 jongste nichtjes zijn te jong, en dan blijf er nog 1 nicht over en die heeft geen vriend zover ik weet)

Daarbij had mijn vriend en slokje te veel op, en kwam ineens los over zijn onzekerheden. Hij kon het allemaal niet meer aan en hij wilde 1 van de nieuwe dingen laten vallen. Komt er op neer dat hij dus weer rookt :(

Vandaag of morgen heeft mijn teamleider gesprek met HR over mijn contract. Ik hoop zo dat het verlengd wordt.

Ik lees zo ff wat jullie allemaal geschreven hebben. Eerst eten. Ik wilde alleen ff laten weten hoe het met me gaat.

17. Djuke

Djuke Bekend lid

@Zethu: die dip ken ik hoor. Hoe blij ik ook ben voor de dames hier die zwanger raken.... ik baal gewoon dat het mij niet lukt. Het voelt gewoon als falen.
    Maarre, ik duim voor je dat je mag blijven hoor! Komt vast goed! Dikke knuf!

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Och Zethu.. dat is niet echt een leuk weekend :(
    Het lijkt wel een beetje twee stappen vooruit en weer één achteruit :(

Hoop dat je vriend zich snel hervindt en weer stopt met roken.. ennn dat je morgen goed nieuws krijgt op je werk!

Heb je je al gewogen vandaag? Ik hoop dat er weer wat af is en dat je je daardoor een beetje beter voelt!

@ Iedereen: bedankt voor de lieve berichtjes. Ga zo maar eens ff naar de winkel. t is zulk lekker weer, de hele dag op bed liggen is echt niet leuk :'( Dan maar extra moe daarna.. dan ben ik er in ieder geval even uit geweest.

19. Djuke

Djuke Bekend lid

Ow ja, mn nieuwe nod: 23 april.
    Aaaaargh, das precies de periode dat we naar Portugal gaan! Bleeeeeegh!
    Dan ben ik trouwens wel erg constant. Vorig jaar ging ik in dezelfde periode naar Portugal (mn beste vriendinnetje woont daar) en toen was ik dus ook ongi.
    Het zou leuk zijn als ik met goed nieuws naar Pt ga! al geloof ik daar niet meer in

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: hoe was het open podium gegaan?
    Leuk dat je vader en broer zo enthousiast hebben gereageerd!

@ tamara: Wat goed dat je nog niet getest hebt! Wanneer gaan jullie testen?

@ saskia: Hoever is het tussen je ouders + broertje en jullie? Leuk trouwens dat ze deze maand naar je toe komen en dat je het dan gaat vertellen

@ lkg: beterschap en sterkte met je cavia. Ik vind het hele leuke beestjes, heb er vroeger ook gehad. Helaas weg moeten doen omdat ik enorm allergisch voor die beestjes ben.
    En ik ben het met je eens dat het geen weer is om bij binnen te blijven. Ik denk dat ik strax te voet naar de sportschool ga.
    Kijk eens naar mijn banner, heb hem net aangepast!

@ djuke: ik heb gelukkig gisteren al mijn vuurdoop gehad kwa zomertijd. We moesten er op tijd uit vw het familiefeest.
    Het voelt voor mij ook als falen. En mijn mannetje is nu ook nog eens zo onzeker over zijn zaad. Hij schijnt er niet van te kunnen slapen (komt er gisteren dus ineens uit hem.)
    En die kleine lettertjes van je, ik kan me heel goed voorstellen dat je zo denkt. Ik hoop dat het nu dan toch wel zo is!

@ hemeltje: jij dus ook al zo'n onzekerheid op je werk. Heel veel sterkte ermee en natuurlijk zou ik ook die brief schrijven. Zien ze tenminste hoe graag je wil blijven.
    Wel spannend van je tempdipje!

Deel Deze Pagina