Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi Allemaal,

@linda: Leuk dat je broer en je vader zo enthousiast waren. En had iemand het nog dor bij het open podium.

@lkg: Beterschap, dat je je snel maar weer wat beter gaat voelen. Wat sneu van je cavia, nooit leuk om een huisdier te verliezen.

Hier ook een druk weekend gehad. Zaterdag mijn verjaardag gevierd, want was gisteren jarig. Gisteren even langs oma geweest en verder met de trap schuren en afbranden.

Verder gaat het hier zijn gangetje. De prijsopgaaf om de tuin te laten afgraven krijgen we van het weeken. Ben erg benieuwd.

2. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Nog GEFELICITEERD Nienke! Hoop dat het gezellig is geweest!

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    nog van harte met je verjaardag nienke!

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ja, was hartstikke gezellig. Normaal hebben we een grote groep mensen, maar daar had ik geen zin meer in. dus hebben we een klein clubje uitgenodigd, dan is het toch gezelliger

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Heej meiden,

@ Zethu: wat vervelend..als je eventjes zo met je neus tegen de feiten wordt gedrukt.. En wat balen dat je mannetje weer begonnen is met roken.. Als ie nu écht niet kan stoppen kan het meteen wanneer je zwanger bent.. is weer een goede motivatie om niet te roken!
    En wat betreft zn zaad waar ie onzeker over is.. dat was mijn vriend en af en toe ik ook wel.. Ik denk dat als wij nog 2 rondes verder waren toch een keer naar de huisarts toe zouden zijn gegaan.. daar hadden we het al een paar keer over gehad..maar gelukkig niet nodig.
    Maar die onzekerheid kwam ook wel van vroeger af, zn studententijd: veel drinken, veel roken.. en tot 1.5 jaar geleden rookte hij ook nog.. maar gelukkig is dr dus niks mis mee :)
    Ik denk dat iedere man op een gegeven moment eventjes onzeker wordt of het bij hem wel goed zit..of het misschien daarom nog niet lukt.
    Wel jammer dat de gyn dit niet even getest heeft.. :(

@ Djuke: Heel begrijpelijk dat je gewoon baalt wanneer om je heen meiden wel zwanger worden. Ik had dat na een paar rondes al..dus wil niet weten hoe jij je af en toe voelt. Tuurlijk ben je blij voor de anderen, maar toch baal je zelf weer even extra.
    Sterkte meid..De duimen ervoor dat je met goed nieuws naar portugal gaat!

@ Nienke: Nog proficiat! :D Wat heb je gekregen van je vriend? hihi ben ik altijd benieuwd naar!

@ open podium: was goed gegaan! Lekker druk, veel publiek. Maar daar zijn ook mijn vrienden niet bij dus niemand die zich afvraagt waarom ik niet drink ofzo.. :)

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @linda: wij geven elkaar geen cadeautje voor elkaars verjaardag. Er zit ongeveer vijf weken tussen onze verjaardagen, dus daarom doen we het niet. Meestal gaan we rond deze tijd een weekendje weg, maar op het moment gaat al ons geld in het huis zitten.

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lkg: balen zeg dat je ziek bent en dan ook nog je cavia overleden, beterschap!

@Djuke: Zo vaak kom je niet iets tegen wat echt precies is wat je zoekt ;)
    In het ergste geval dat het hier toch mis gaat dan is in elk geval de rommelkamer eens grondig uitgemest.
    Dan kunnen we de spullen gewoon weer op marktplaats zetten, maar daar gaan we maar niet van uit..
    Verder ziet Peter er enorm tegenop om straks in de zomer te moeten gaan klussen aan de babykamer, dan wil hij liever nog even genieten van het mooie weer en het samenzijn ;)

@hemeltje: Vervelend zeg die onzekerheid, denk niet dat ik daar goed tegen zou kunnen.. Dat temp dipje is natuurlijk wel erg spannend, zal voor je duimen!

@Tamara: heel bekend hoor dat mannen geen tests willen verspillen, Peter heeft dat nog veel erger.. Hij heeft zoiets van je voelt wel als je zwanger bent, ik heb dus ook stiekem getest en hem daarna het nieuws gebracht haha (kon zelf gewoon echt niet wachten)

@Zethu: kan me voorstellen dat je dan even geen behoefte aan het forum heb.
    Hier juist omgekeerd, ik ben het oudste kleinkind en zelfs de enige die een vaste relatie heeft..
    Ik zal voor je duimen dat je contract verlengt word!

@Djuke: Een hele dikke knuffel voor jou! Soms zit de wereld maar oneerlijk in elkaar, jij bent al zolang bezig en bij ons komt de zwangerschap binnen een paar maandjes aanwaaien :(
    Als er iemand is die ik het deze ronde gun ben jij het wel.
    Geld trouwens voor iedereen die al langer bezig is..
    Ik had het na een paar rondes ook, zeker als je meiden ziet die meteen de eerste of tweede ronde zwanger zijn..

@Zethu: Het hangt er een beetje vanaf wanneer mijn broer(tje) zijn auto krijgt..
    Donderdag komt zijn auto binnen bij de dealer en dan moet hij nog rijklaar gemaakt worden, geen idee hoelang zoiets duurt.
    Aankomend weekend ben ik toch niet thuis, dus zal misschien het weekend daarna worden.

@Nienke: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

Zo hoop dat ik niets vergeten ben ;)
    Hier gaat alles goed, vandaag gewoon de hele dag gewerkt..
    Zelf denk ik nu al een klein buikje te zien, niet echt dikker maar gewoon anders van vorm ofzo..
    Zal dus wel verbeelding zijn haha

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: klein groepje vind ik zelf ook altijd gezelliger.

@ linda: Doordat mijn vriend zijn zwemmers heeft moeten inleveren is hij denk ik nu zo gespannen. Ik krijg volgende week pas de uitslag. Hij slaapt er zelfs slecht van.
    Tot nu toe deed hij heel lakoniek erover. Was hij degene die steeds zei dat het in orde was. Hebben we het een paar weken er niet meer over gehad en nu zit hij in de piepzak.
    Trouwens mijn vriend doet en deed wel meer dingen die niet bevorderlijk zijn voor de kwaliteit. Hij heeft voor 7 jaar geleden best veel drugs gebruikt. Maar ja, hoeft niets te betekenen.

Fijn dat open podium goed gelukt is.

@ saskia: tnx. Ik heb nog niets gehoord van mijn teamleider. Gesprek zal wel naar morgen verplaatst zijn :( Nog langer in spanning.

edit: (oops verkeerde programma, verkeerde teken gebruikt voor smiliey

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohh zijn ze wel getest.. was me even ontgaan.. :)
    hmm ja nu komt de uitslag dichtbij, misschien dat ie daarom nu wat gaat twijfelen..
    Hoop dat alles goed is en hij zn zelfvertrouwen weer helemaal terug krijgt!

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Er is de laatste tijd ook veel gekletst geworden he. Dan kan het wel eens gebeuren dat je het vergeet. En vooral als je zelf zwanger bent he.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha misschien dat dat het al is.. ;)
    heb wel meer vage momenten.. Gister zat ik dr ff helemaal door heen en toen viel per slot van rekening ook nog mijn telefoon in de drinkbak van de hond.. :evil: Gelukkig kwam mn vriend er net aangelopen omdat ik allemaal stond te schelden in de keuken dus die kon mn telefoon gauw dr uit vissen en..hij werkt nog helemaal goed :)

Viel me op dat onze NOD lijst best kort is weer vergeleken met een tijd geleden!
    Ben benieuwd of Margha en Charpi nog terugkomen..
    Zie charpi wel gewoon meepraten bij dat andere topic over de 1e ronde.. dus weet niet of ze nog terugkomt..

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD
    * Tamaradb: 31 maart, 6e ronde
    * Margha: 31 maart, 9e ronde
    * Nienke18: 3 april, .. ronde
    * Tante Mars: 5 april, 36e ronde
    * Hemeltje83: 7 april, 5e ronde
    * Zethu: 19 april, 3e ronde
    * Ilona2802: 21 april, 3e ronde
    * Djuke: 23 april, 17e ronde
    * Lkg: 26 april, 5e ronde
    * Sakina: ... .. ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 2 december 2009

Negatieve test
    * Charpi: 19 januari, 1e ronde

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Kan me voorstellen dat hij in spanning zit, zeker als je moet wachten kunnen de twijfels al snel toeslaan..

Ik heb trouwens een geheugen als een zeef, word alleen maar erger ben ik bang voor :p

14. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Goedemorgen dames!

Hoe gaat het allemaal? met jullie?
    Lekker he dat het zonnetje schijnt en het langer licht blijft!

15. Djuke

Djuke Bekend lid

Ja, heeeeeeerlijk zo het weer he! Technisch weer heet dat. Oftewel, zo gauw mogelijk een smoes verzinnen om vanmiddag lekker op pad te gaan. Ik ga dadelijk ook eens een rondje bellen om te kijken of ik vanmiddag veehouders een bezoekje kan brengen. Lekker koetjes kijken!

Gisteravond de belastingaangifte gedaan en we krijgen zowaar geld terug. Geen wereldbedragen maar wie het kleine niet eert.... 8)
    Verder ook alle rekeningen weggewerkt. Man, die gemeentebelastingen en afvalstoffen doen ook zeer in de portemonnee hoor! :evil:

Dank jullie voor alle jullie lieve meelevende woorden! Erg fijn! Eergister kwam ik er toevallig achter dat mijn ex inmiddels 2 kindjes heeft. Tis alweer 10 jaar geleden dat ik het uitgemaakt heb. Maar toch doet dit pijn! Misschien ook omdat ik mijn opvolgster niet zo mag... GRRRRRRR zij heeft wel kindjes! GRRRRRRR

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Heerlijk weer ja, straks even boodschappen doen.
    Verder vandaag een beetje het huishouden doen..

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Heerlijk dat weer en dan ben ik ook nog eens vrij. Kan helaas de deur niet openzetten, want we hebben een kitten die nog niet naar buiten mag. En dat het langer licht is, vind ik helemaal heerlijk. Kom je tenminste niet in het donker thuis na een dag hard werken.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Helemaal mee eens, langere dagen licht: Ik hou drvan! :D:D
    Ben ook lekker vrij vandaag, maar de deur open dan wordt het hier weer een beetje koud dus dat doen we maar niet..
    We hebben een veranda die de zon nogal tegenhoudt en daaronder warmt het dus ook niet echt op...daarvoor moet het nog een graad of 10 warmer worden :p

Woehoe, mag over 3 weken naar de verloskundige voor kennismakingsgesprek :)

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Voor je het weet zijn die 3 weken voorbij! :D
    Hier is de deur ook dicht, misschien dat ik hem straks nog even open kan zetten als de zon er lekker op staat ;)

20. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    @ Linda: Spannend zeg je eerste afspraak, wat snel al zeg, dacht dat je tot je 9de week moest wachten. Hoe ik daar nou weer bij kom? joost mag het weten? maar leuk, gaan ze dan ook gelijk een echo maken?

@ Djuke: kan het me zo goed voorstellen van je gevoelens bij je ex en kinderen. Vooral als je iemand niet mag dan kan ik me voorstellen dat het pijn doet, nou en je mag af en toe best effe lekker boos worden hoor!

@ Allemaal: heerlijk weer? Ja gister wel maar nu is het echt helemaal dicht hier. Gelukkig moet ik vanmiddag werken dus dan vind ik het niet zo erg.

@ Zethu: kan me voorstellen dat het pijn doet als je iedereen met kindjes ziet enzo. En dan ook nog je vriend die weer gaan roken is... balen! Tim heeft het ook vaak, hij is altijd "stoer"en op het moment dat hij een paar potjes op heeft dan komt in een keer zijn onzekerheid te voorschijn. (is denk ik mannen eigen).

@ hier: Voel me totaal niet lekker. Ik werd om 10 uur wakker van de wekker. Heb me gedoucht enzo en ben daarna toch nog maar even op bed gaan liggen. Was gewoon zoooo moe, nog moeier dan dat ik gister naar bed ging. toen ben 11.30 nog een keer opgestaan en ja ik ben nog moe maar het gaat wel iets beter. Verder een beetje rommelige buik maar niets noemends waardig. dus we wachten maar gewoon af.

Liefs Tamaar

Deel Deze Pagina