Hee Tamara, Nee ze maken dan geen echo, het is een kennismakingsgesprek.. Heerlijk weer, ja zeker ja: Harstikke blauwe lucht hier en stond net even in het zonnetje... en da's wel genieten hoor! Dalijk eens met mn hondje wandelen Hmm...Vermoeid, rommelige buik...je zou dr bijna iets van gaan denken, het klinkt heel herkenbaar hoor! Maar goed, ik wil je nu geen extra hoop gaan geven...het kan alle kanten op natuurlijk. Succes met wachten! Nogmaals; ik vind het knap! hahah als ik je bericht zo lees zou ik 't echt niet kunnen laten om te testen hihi.
hahaha ja dat heb ik ook hoor, Maar dan weet ik 200% zeker dat tim gigantisch boos wordt. hij moet en zal er bij zijn. dus we wachten maar he hahaha.
Helemaal dicht? Hier is het heerlijk: strakblauwe lucht, geen wolkje te bekennen. Heb net even in m'n pauze buiten gezeten met een boek: heerlijk! Oei: wil je niet jaloers maken hoor @Tamara: tja die moeheid...ik weet het niet hoor...zou echt heel graag al voor vrijdag willen testen maar ik snap dat je het niet doet. @Linda: spannend je kennismakingsgesprek! Dat is wel al snel, leuk! @Saskia: oh leuk een kitten! Wij hebben gisteren de verjaardag van de jongste gevierd: hij is nu 1 maar blijft lekker klein, dus is ook nog zooo lief.. (m'n schoonvader zei: oh wat een mooi meisje )
Ooooooow, een jong poesje! Leukleukleuk! Ik zou ook wel een katje erbij willen hebben. Maar ons poezebeest tolereert GEEN andere katten in haar nabijheid. We hebben het 1x geprobeerd. Op een gegeven moment kwam ze gewoon niet meer thuis. Ze keek of het mormel er nog was en en zo ja, dan draaide ze zich beledigd om en wandelde de tuin weer uit. Dus uiteindelijk hebben we, met pijn in ons hart, het kleintje aan de dochter van de buurvrouw gegeven. Daar heeft ze het ook geweldig dus dat kwam goed uit.
Heee allemaal, Veel spannende dingen lees ik.. NOD's op komst.. kennismakingsgesprek.. leuk allemaal hoor! @ Tamara: Hoe voel je je nu? Weer wat beter of nog steeds zo moe? @ Djuke: Heerlijk lijkt me dat.. werk waar je ook af en toe buiten kan zijn! Helemaal als het zulk weer is hihi En.. grrrrr.. niet leuk dat je ex nu kindjes heeft. Tuurlijk gun je iedereen kindjes, maar de één toch net iets meer dan de ander Ik heb een vriendin die zwanger is.. en elke keer als ik naar haar site ga voel ik me stinkend jaloers.. Als ik geen vmk had gehad waren we tegelijk uitgerekend geweest. Tis nu zo erg dat ik haar site ga mijden (hoewel ik het haar wel vreselijk gun hoor! maar m'n gevoelens gaan soms een beetje met me op de loop). @ Hier.. niet echt m'n geluksdagen. Gisteren met klimmen m'n hand bezeerd (ik zal jullie de details besparen.. krijg zelf nog de kriebels als ik er aan denk.. jek) dus zit nu met een zeer handje Heb besloten dat ik het maar even een beetje rustig aan moet gaan doen, dus deze week niet meer klimmen (niet dat dat kan maar goed) en alle afspraken voor komend weekend afgezegd.. phoeiii.. Maaaaaar gelukkig schijnt de zon (hier heeeel hard).. dat maakt elke dag goed Oww.. en m'n ei komt al weer in zicht.. jippppieieieie M'n mannetje zei weer dat we deze ronde wat beter moesten plannen (omdat de vorige rondes een beetje mis gingen steeds doordat hij 1 mnd geen zin had, en de andere op vakantie was).. dus ik heb goede hoop
Vervelend Lkg, hopen dat je hand snel weer goed is. Lijkt mij echt zooo gaaf om te klimmen, maarja een vriend met hoogtevrees en om nou alleen te gaan.. Ik hoop voor je dat je mannetje goed zn best doet, zou leuk zijn als er meer zwangeren bijkomen
@ hemeltje: Het is zeker lekker dat het zonnetje schijnt en het langer licht is. Ik heb vandaag mijn wandeling weer met plezier gedan (t-shirt aan, vestje open) @ djuke: moeilijk is dat het. Ik heb het met mijn ex uitgemaakt oa omdat ik graag kinderen wilde en hij niet. Inmiddels is hij al een jaar papa. Gemeentebelastingen en afvalstoffen zijn idd duur. Maar wat dacht je van de waterschap? Ik ben blij dat ik het in 2 keer mag betalen, maar dan is het nog erg veel! @ linda: over 3 weken al kennismakingsgesprek! @ tamara: tja het is wat met de mannen he. Jammer dat je je niet echt lekker voelt. En ik sluit me aan bij iedereen: knap dat je nog niet test! @ saskia: leuk een jong poesje! Mijn moeder krijgt vandaag een poesje. Is wel iets ouder, maar ze wil geen kitten. @ lkg: auw! hoop dat je hand snel geneest. @ mijn werk: ik denk dat het over en uit is. Ik heb nog niets van mijn teamleider gehoord, maar door de CEO van ons werk is vandaag een mail verzonden waar het volgende instond: We hebben daarom helaas moeten besluiten een voorstel te maken om onze organisatie met 1400 arbeidsplaatsen terug te brengen. Dit zijn 700 arbeidsplaatsen van eigen medewerkers in Nederland, 250 arbeidsplaatsen van eigen medewerkers in de overige landen en 450 arbeidsplaatsen van externe medewerkers. Vaarwel werk: Hallo gedeeltelijke ZW/WW
Hallo meiden, gisteren de 12 weken echo gehad en alles was goed!wat een verschil met de vorige keer, echt niet te geloven!6,3 cm groot en morgen 13 weekjes oud maar ik laat de banner maar staan Onze beeb was druk aan het zwaaien en bewegen, echt super... nu ben ik pas overtuigd dat ik kan gaan genieten (en groeien want dat gaat ineens als een speer..)
@saskia: leuk hè een jong poesje, die van ons is nu vijf maanden en ligt als ik achter de computer sit altijd voor mijn toetsenbord. Ook slaapt hij 's nachts boven op mij. Dat wordt nog eens wat als hij dadelijk groot begint te worden. @djuke: Nou die gemeentebelastingen en afvalstoffen zijn inderdaad duur. Moest wel even slikken toen ik ze kreeg. We hebben vorig jaar voor het eerst een huis gekocht en kregen het dit jaar dus voor het eerst. @tamara: ik ga zaterdag testen en jij? @ lkg: das vervelend van je hand, hoop dat het snel beter gaat. Hier verder alles zijn gangetje, moet morgen weer werken helaas, maar ben blij dat ik werk heb als ik hier af en toe de verhalen lees. Iedereen succes die in afwachting is.
Jonge poesjes zijn zeker heel leuk, alleen die van ons is al ruim 2 jaar hoor haha @Zethu: Vervelend van je werk zeg, hopen dat je snel iets nieuws kan vinden! @Annelies: Geweldig nieuws zeg! Kan me voorstellen dat het genieten nu pas echt begint, kan niet wachten tot ik zover ben Ik moet helaas morgen ook weer werken, maar savonds de babykamer ophalen De rommelkamer is al grotendeels leeg gehaalt, nouja één kant om tijdelijk de nieuwe meubeltjes neer te zetten..
Probleem is dat het erg moeilijk wordt nu te solliciteren omdat ik grotendeels nog ziek ben. Ik kan op dit moment echt geen volle dagen werken aan.
Hai Meiden, Wat zijn er weer veel berichtjes bij: @ LKG: Naar zeg van je hand. Kan behoorlijk zeer doen, en een hand gebruik je ook nog eens bijna altijd dus dubbel pijn. Beterschap! Wel positief dat je mannetje al laat blijken dat hij ook al met je ei bezig is! @ Zethu: Balen van je werk zeg! Vooral als je het zo leuk vind. Hopen dat ze morgen toch gewoon goed nieuws voor je hebben! @ Annelies: Wat super geweldig dat alles zo goed gaat. En dat je je beeb hebt gezien! @ Allemaal: Ons poesje is vandaag gesteraliseerd. Mmm nu komt ze niet eens naar me toe en in een keer doet onze andere kat naar haar blazen, zooo zielig maar goed we kijken morgen maar hoe het dan gaat @ego: sorry moet effe me hart luchten. Ik weet het niet meer. En wat... ja dat weet ik dus niet. Ben zo gigantisch onrustig. Bah. Echt even een baal dagje. Sorry haha. Postieve is dat er nog geen ongie is dus dat is wel goed Liefs Tamaar
Goedenmorgen allemaal, Sorry voor mijn emo berichtje, ik voel me gelukkig weer wat vrolijker. Zat er echt even doorheen gister. Gelukkig nog geen ongie te bekennen dus we wachten nog even geduldig af. Maar het begint toch wel heel erg te kriebelen. Gelukkig moet ik zo werken dus dat scheelt. Liefs Tamaar
En weer een dag superweer! Helaas zit ik de hele dag binnen. Overleg van 10 tot half 5. aaaaaaargh! Gisteravond heb ik een supertraining gehad met mn paardje. Anky, eat your heart out, Djuke rulezzzzzzz! Ik liep alleen de rest van de avond met O-benen van de spierpijn... 8) @Zethu. Oooooooow, ik duim voor je hoor! Je werkt dus bij Getronics? Ik hoorde op het nieuws iets over 700 ontslagen in NL dus vandaar. Maar geen bericht is goed bericht! Hier liep ook iedereen te panieken maar ik ben toch nog voor 1,5 jaar onder de pannen. @Lkg: beterschap met je pootje! Klimmen leek me altijd geweldig, ik was als kind een echte boomklauteraar maar als volwassene vond ik het een partij eng. We gingen met school (ik heb 5 jaar voor de klas gestaan) naar de Ardennen en dus ook stukkie klimmen. Was geen succes. Abseilen heb ik wel gedaan, vond ik heul stoer! @Annelies: gaaaaaaaaaaf! De tijd gaat zo hard he!
@ tamara: Spannend hoor dat wachten op een test. Vind het knap dat je nog niet getest heb. En geeft niet hoor een emo berichtje, je kan hier je hart toch luchten. Ik zit ook de hele dag binnen helaas. Moet gewoon weer werken vandaag en morgen. Groetjes
Oehh tamara je maakt me wel heel nieuwsgierig nu! Die ontzettende baaldag heb ik ook gehad hihi.. dat niks lukt en alles gewoon ff ontzettend klote is. hahah niet dat dat een of ander 'symptoom' is, maar ach, je weet nooit! @ Nienke: En..jij nog 3 daagjes.. hoe voel je je? en heb je verwachtingen?
NOD * Tamaradb: 31 maart, 6e ronde * Nienke18: 3 april, .. ronde * Tante Mars: 5 april, 36e ronde * Hemeltje83: 7 april, 5e ronde * Zethu: 19 april, 3e ronde * Ilona2802: 21 april, 3e ronde * Djuke: 23 april, 17e ronde * Lkg: 26 april, 5e ronde * Sakina: ... .. ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Lindavnr: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 2 december 2009 Negatieve test * Charpi: 19 januari, 1e ronde [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] he Nienke: hoeveelste ronde zit je in? Ik heb Margha uit de lijst gehaald. ze praat hier toch niet meer mee en in andere topics wel, en ze is 3 maanden aan de pil nu..
@linda: Moet eerlijk bekennen dat ik niks speciaals voel, dus zal wel gewoon ongesteld worden. En aangezien ik mijn cyclus niet weet, kan het makkelijk nog een week duren. Neem de gok zaterdag wel. Zit trouwens in ronde 1.