@tamara: spannend dat je nog geen ongi hebt @djuke: Ja ik werk idd bij Getronics. Helaas komt de crisis bij ons op het moment dat mijn contractverlenging is. Abseilen is trouwens idd heel gaaf! @ werk: Mijn teamleider heeft het ook pas vanmorgen gehoord, maar mijn contract wordt dus niet verlengd. Ik heb gelijk UWV gebeld, maar omdat ik ziek uit dienst ga kan ik dus niets doen, maar moet wachten tot het werk het eens een keer doorgegeven heeft. Dan wordt ik binnen 48 uur gebeld. Ik hoop dat ze het snel doorgeven, zodat ik snel weer verder kan. Heb wel een voordeel: ik heb nog meer dan 40 verlofdagen staan, dus die worden me allemaal uitbetaald. (en vakantiegeld natuurlijk)
@ zethu: he bah, dat je contract niet verlengd wordt. Gelukkig zit er nog iets positiefs aan het verhaal. Nu maar hopen dat je werk het snel doorgeeft aan het UWV.
@Zethu: ooooooooooooh neeeeee! Balen zeg! Nou, ik hoop dat er snel weer iets leuks op je pad komt! Maarre, trouwens wel complimenten over je afvallen! Echt super zoals dat gaat! @Tamara: ik vind het zooooooo spannend! Hoe voel je je nu?
Wat goed van je dat je nog niet getest heb Tamara, weet niet of ik dat zou kunnen Vind het nu wel heel spannend worden hoor! Zethu, balen van je werk zeg Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent en zit er toch nog wel een positieve kant aan..
hai meiden, na een hele dag broekloeren nog steeds geen ongie te zien. Het begint nu toch wel heel erg te kriebelen hoor. Ik doe denk ik morgenvroeg een test, echt langer kan ik niet wachten hahaha. @ eindelijk hier ook de zon, het begon heel erg mistig maar het zonnetje won het toch. en ik ben heerlijk het hele weekend vrij dus laat de rest van de zon ook maar komen @ Zethu: Balen zeg dat je je baan kwijt bent, Hopen inderdaad je baas snel belt en dat je weer verder kan! Liefs tamaar
He bah zethu, wat vervelend Laten we hopen dat er gauw weer iets leuks op je pad komt als je je weer fit genoeg voelt om te solliciteren. Tot wanneer moet je nu uitwerken of iets? Of werkt dat zo niet. @ Tamara: hahaha toch een dagje opgeschoven hahah ik vlijf het knap vinden hoor! en ben heeeeeel benieuwd! Kom maar gauw ons zwangerenlijstje aanvullen! en dan huppetee, de rest er meteen achteraan! @ Nienke: Oh zit je in ronde 1..wist ik even niet meer.. Was je aan de pil of niet? @ hier: hmmm wat een weertje! ("zei zij vanuit het kantoor") Nouja, morgenmiddag alleen een vergadering en daarna gaan we naar Budel, naar mn schoonouders om het nieuws te vertellen..spannend!
@linda: ben aan het spiraal geweest. Moest daarna 6.5 week wachten op eerste ongi. Was blij dat die er was.
Dames wat fijn dat jullie zo met me meeleven. Snel zal ik wel geen nieuw werk hebben, want ben eens eerlijk (of realistisch): Welk bedrijf wil iemand die maar 2 uur op een dag kan werken, maar wel moet gaan opbouwen. Er is er geen. Dus ik vraag me echt af hoe dat dadelijk vanuit UWV gaat lopen. Eigenlijk zit ik nog steeds zeer onzeker, want ik weet niet hoelang het gaat duren en zo. @ tamara: wat spannend zeg dat er nog steeds niets te bekennen is. Is je mannetje er morgenvroeg dat je dan wil testen? @ linda: jij morgen dus ook een spannende dag. Wat denk je hoe je schoonouders gaan reageren? @ nienke: Gelukkig dat je je onttrekkingsbloeding hebt gehad. En daarna is het idd wel spannend hoelang je cyclus gaat worden.
allo meiden, Ik heb al een tijdje niks gepost, er is hier niet zoveel nieuws te vertellen eigenlijk. Ik zie dat Tamara morgen gaat testen, ik hoop het voor je meid! Ik had van de week toch verteld over mijn schoonzusje? Nou mijn broertje belde en die zei: Ik word papa voor de 2e keer. Dus we hebben eind november in ieder geval een nieuw neefje of nichtje in de familie! Ik vind het echt super leuk voor hen. Nu wij ook zo snel mogelijk hopelijk. We zijn hier lekker relaxed, we zijn begonnen met om de dag te klussen. Vrijdag vertrekken we voor een lang weekendje op de Veluwe. Het weer ziet er goed uit dus dat wordt genieten met mijn mannetje. Ik zit dan ook precies rond mijn vruchtbare periode dus dat komt goed uit. @ Linda: Hoe is het? Voel je al een beetje dat je zwanger bent? Ik vind het echt superleuk voor je! Hopelijk volgt de rest van de meiden van het forum ook snel. Ik heb een positief gevoel over deze maand dus we gaan ervoor! Ik hoop dat we deze maand een positieve test mogen hebben. Ik weet wel dat het nog maar de 3e ronde is, maar ik zou het geweldig vinden. @ Zethu: Hoe lang ben je in dienst geweest? Want dat heeft ook invloed op je uitkering bij UWV. Je hebt geloof ik altijd een basis uitkering van 3 maanden en verder ligt het aan je arbeidsverleden. Ik geloof dat je dan voor ieder jaar vanaf je 18 tot je leeftijd nu (jij bent 32, dus dan is het 32-18=14 jaar) een maand een uitkering krijgt. Dit is het fictieve arbeidsverleden. Ik weet natuurlijk niet hoe het zit als je gedeeltelijk ziek bent, als ik jou was zou ik op de site van UWV eens gaan rondkijken, misschien word je er wijzer van. Succes in ieder geval. Iedereen die mag gaan testen in de aankomende dagen: Heeeeel veel succes, ik hoop dat het raak mag zijn bij jullie! Als ik maandag thuis kom hoop ik veel zwanger banners te zien!
hey zethu, ik weet het echt niet. ten eerste heeeeel verrast...en ze zullen ook wel echt blij zijn, maar ja..ik weet het niet. Ik blijf met die gedachten in mijn hoofd spelen dat mn schoonbroer en zus eigenlijk eerder willen zijn en blababla Maar ik verwacht dat ze wel zullen vragen of het gepland is, omdat ze geen idee hebben dat we bezig zijn.. maar goed, dat verwacht ik van wel meer mensen, die vraag.. Op zich geen ramp, mogen ze best vragen, maar nja..van de andere kant vind ik dat ooit zo onbeleeft..(als mensen die je 'amper' kent het vragen dan) Nouja.. we zien wel! Ik weet het niet
Heee Ilona, Ik zit nog midden in je bericht te lezen maar lees dat je schoonzus zwanger is! Proficiatt! wat leuk! Nu hopen dat jij deze maand meteen volgt hihi. Enne, alvast heel veel plezier toegewenst komend weekend! Geniet er lekker van! En succes met klussen natuurlijk Wie weet helpt het fijne vakantiesfeertje daar wat in mee! Enne; ik merk wel dat dr iets in mn buik zit hihi. Ik heb elke dag wel vort last van lichte steekjes en vaak als ik in bed lig dan rommelt mn buik. Verder gelukkig geen last van misselijkheid ofzo.. Daarentegen kijk ik toch nog bij elk toiletbezoek even op mn wcpapiertje of ik niets roods afveeg hihi. Het is van de ene kant heel echt, ik voel het enzo, maar van de andere kant nog ontzettend ongeloofwaardig.
Lindaaaa: Jaaaa dankjewel! Enne trek je niks aan van je zus en zwager, ik vind niet dat zij kunnen bepalen wie eerst kindjes krijgt. Ik had verwacht dat ik als eerste kindjes zou krijgen maar mijn broertje is 2 jaar jonger en die werd ineens eerder vader. Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken wanneer ze kindjes willen!
We gaan klussen hoor dit weekend! We gaan ervan genieten, wat het weer betreft komt het al helemaal goed! Ik hoop inderdaad deze maand te volgen!
hihi zie mn vorige post, die had ik nog wat aangepast omdat ik zag dat je nog wat aan me vroeg Maarre, tis ook niet zo dat ze het willen bepalen.. enige wat ze gezegd hadden tegen mijn schoonmoeder is dat ze het erg zou vinden als wij er eerder mee zouden zijn als hun.. Mja.. das dan idd jammer, hadden ze maar moeten beginnen hihi. Dat hun als voorwaarde hebben dat ze een huis willen hebben ipv een appartement..tsja.. dat kan, maar das dan hun keuze. Mn vriend en ik hebben alles prima voor elkaar, (helemaal huisje boompje beestje hihi).. en zijn er gewoon nu klaar voor Maar ook al woonde ik wel in een appartement, dan zou ik er toch voor gaan als je die wens hebt.. dat komt dan echt wel vanzelf goed! Maar goed, das hun keuze en ach...boeie! Waah ik wordt zo wel wat zenuwachtig voor morgen hoor, hoe ze reageren (Mn schoonouders dan.. mn schoonbroer en zus zijn dr niet bij )
@ Linda: Ze vinden het vast geweldig! Don't worry, ouders willen altijd graag opa en oma worden haha. Wij hebben ook huisje boompje beestje en zijn er helemaal klaar voor!
Net eigenlijk een beetje per toeval mijn peettante ingelicht.. Ik wou het haar al vertellen, maar zij komt elke week poetsen bij mijn vader en had de speen zien liggen.. Dat vertelde mijn vader dus heb ik haar maar gelijk gebeld met het nieuws, en dat ze het nog wel even geheim moet houden Ze was ontzettend verrast, ze had nog zoiets van huhh..zou die speen dan voor iemand anders zijn ofzo, want nee... linda toch niet? hahah. Ze had er zelfs over gedroomd vannacht hihi! Heeft der dus toch wel bezig gehouden! Dus haar verteld dat het toch echt wel zo is hahah en ze was heel blij! Ze had ook zoiets van ja, ik had het helemaal niet verwacht want ja, je bent ook nog jong enzo.. ik zo ja dat klopt, maar we waren er gewoon helemaal klaar voor dusja, waarom dan wachten
Hai Meiden, Vanavond hebben tim en ik getest. Negatief natuurlijk. Ik was daar voor al heel vaak geweest dus moest echt persen om er nog wat uit te krijgen. Had ook maar een heel klein laagje in het bekertje. Maar goed nega is nega. Tim is nu weer de andere kant opgeslagen en zegt de hele tijd het kan nog het kan nog. Ik heb zoiets van laat het nu maar komen dan kunnen we weer verder. Ik haat dit wachten. Zal ik dan toch weer tevroeg getest hebben? Bij jullie ( de zwangeren) was het toch ook gewoon op tijd te zien? Dan zal het bij mij toch niet anders gaan. Er was zelfs geen licht streepje te zien. Dus ik verwacht niet dat er morgen wel in ene een streep staat. Pfff ik wordt gek. Zou mijn urine dan toch niet goed geweest zijn. Allemaal vragen. Ik wil gewoon zekerheid. Sorry een beetje warrig verhaal. maar wordt op het moment even gek van mezelf. Liefs Tamaar
He bah tamara al die onzekerheid.. Hmm ik heb nooit 's avonds getest dus geen idee hoe het dan staat met of er wel of niet een streepje komt.. Ik zou gewoon morgenochtend een test doen.. dan heb je veel meer duidelijkheid en zekerheid. Op zich ben je niet te vroeg, je bent 1 dag overtijd.. maar het beste kun je gewoon sochtends testen.. Wat voor merk test heb je gebruikt?