Euh nee, 13 euro ofoz. met paars handvaatje hahaha. Nou nog meer stress hahahaha, sorry hoor. Ik denk kijk toch nog een keer die test dus heb ik hem uit de prullenbak gevist. Staat me er toch een plus! Dus maar weer een test gedaaan, in het opzicht hoe maak je je zelf gek, en daar komt ook heel langzaam een plusje te staan. Ik heb geprobeerd een foto er van te maken maar mijn toestel pakt het niet. Nou weet ik dat er in de bijschrijving staat dat na 10 minuten de test ongeldig is. maar 2 x na elkaar? Maar goed. even de rust weer terug vinden. Morgen gooien we er gewoon een clearblue test tegen aan. Worden jullie al gek van me? Liefs Tamaar
hahaha oh mijn god ik herken je onzekerheid ZO helemaal! Ik heb dat ding toen ook in de prullenbak gegooid omdat ik gek werd van mezelf! (En gelukkig oook niet meer eruit gevist ) Maar hoe snel kwam dan bij je tweede test een kruis te staan? Het kan best zijn dat hij nog heel licht is, aangezien het savonds is... Ben heeeel benieuwd naar morgenochtend! heb je ook nog een normale test ipv een digitale voor morgen? Mocht je voor de digitale nog niet genoeg hcg hebben..
euh nee, ik heb alleen nog een digi test. Maar goed de winkels zijn dichtbij hahaha. nou ik denk dat na 9 minuten de streep heeeel vaag te zien werd. De tweede is ook minder vaag dan de eerste.
Waaah Tamara: spannend! Ik zit zo hard voor je te duimen! @Zethu: oh wat balen van je werk! Hopen dat jij misschien net degene bent die een werkgever zoekt: je weet het niet! @Ilona: veel plezier op je lekker lang weekendje! Je hebt het weer in ieder geval mee! @Linda: wat spannend dat je het gaat vertellen: je schoonouders vinden het vast geweldig! En je zwager en schoonzusje uiteindelijk ook wel hoor; je weet hoe het hier is: als iemand die al wat langer bezig is hoort dat iemand al snel zwanger is zijn ze ook wel blij voor ze... Dat jaloerse gevoel zal er heus wel zijn maar dat betekent niet dat ze niet blij zijn voor jullie
goedenmorgen meiden, Nou de digitale test heeft niet goed gepakt, er staat de hele tijd zo'n zandlopertje in beeld. Tim en hebben afgesproken dat we even afwachten. Als ik zaterdag nog niet ben gaan we nog eens testen. Misschien is het hcg nivo niet voldoende. Dus ik hou jullie op de hoogte. Liefs
Aaaaaaaaargh! Tamara! Die vreselijke $$%*&^&^R digitale krengen ook altijd. Ik heb er ook gigantische ruzie mee gehad. Maar waarom wachten tot zaterdag? Hoe hou je het vol? Spannend hoor!
Nou ja zeg! Potverdorie! Ben ik ff blij met mijn 2 voor 5 euro testjes: die doen tenminste niet moeilijk Nog even in spanning zitten dan Tamara!
Nou het liefst zou ik morgen weer hoor maar we gaan vandaag de hele dag naar Limburg. ( mijn pa is jarig) en we zijn dus laat thuis. Dus ik heb geen tijd om een testtje te kopen. Dat lukt pas morgen middag weer. En ik doe het nu denk ik maar het liefst s'morgens. En ochja als ik zaterdag nog niet ben dan weet ik denk ik wel voldoende. Want ik ben nooit langer als 2 dagen overtijd geweest. Liefs
Ohhh hahah tamara, wat een ondingen ook! zit je helemaal in spanning, werkt het geval niet! Nja..ik zou morgen gewoon de 2 voor 5 euro halen van de kruidvat en die moeten, ook 's middags, echt wel een streepje geven! Tenminste, ik heb ook een paar keer getest daarmee, zonder ochtendurine, en die gaf toen ook positief aan.. Nja... je moet ntuurlijk zelf weten succes in ieder geval met wachten en proficiat met je pa!
Ohhh Tamara wat superrrrspannend zeg! Ik hoop echt voor je dat je zaterdag heeeel goed nieuws hebt voor ons @ Zethu: Wat vreselijk balen van je baan zeg Ik hoop dat er binnenkort iets op je pad komt wat geschikt voor je is en wat je leuk vind! @ Linda: En wat zeiden je schoonouders? Hihi, ben benieuwd! @ Hier: Gisteren bod gedaan op een appartement, maar helaas is het bod vanochtend afgewezen :'( Ze vinden het te laag om in onderhandeling te gaan. Het was ook wel een laag bod, maar in deze tijd mag je volgens mij al blij zijn met welk bod dan ook. Ach, en ik had er ook wel een beetje rekening mee gehouden, maar toch is het jammer. Nu zit ik weer in onzekerheid want we weten echt niet wat we nu gaan doen. - ander appartement zoeken om te kopen - blijven waar we nu zitten - appartement gaan huren dichter bij het werk - een eensgezinswoning kopen Alles heeft voor en nadelen, dus we moeten maar even weer goed gaan nadenken.. en ik haaaat onzekerheid. Nu moet ik weer snel verder.. ff lunchen en dan weer hard werken Morgen gaan we met het werk naar de keukenhof.. heeerlijk met dit weer!
@ linda: haha grappig dat het je tante bezig heeft gehouden zeg! @ tamara: he balen zeg. Heb je er trouwens ook rekening mee gehouden dat het beter is niet te veel te drinken als je de test later op de dag doet? Knap dat je tot zaterdag kunt wachten zeg! @ hemeltje: bedankt. Ik heb het er vandaag ook erg moeilijk mee. Ben benieuwd hoe het dadelijk bij mijn laatste gesprek met de arbo gaat. Ik moet wel zeggen dat ik erg weinig motivatie vandaag had met thuiswerken. Ik had ook regelmatig de tranen in mijn ogen staan. Daarbij had ik met de werkzaamheden van vandaag enorm veel uitzoekwerk (de oplosgroep had in verschillende mails geen callnr van ons vermeld) Ik wilde nog iets zeggen, maar ik weet het ff niet meer.
Oja: Tamara, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. @ lkg: het heeft voor mij momenteel niet veel zin om te solliciteren. Ik probeer het natuurlijk wel. Maar ja, laat ik me maar eens eens concentreren op helemaal beter worden. Want als ik het nu bekijk zijn die 2 uur per dag eigenlijk nog te veel. Ik ben sinds vorige week donderdag weer enorm moe.
Ahwwwwww shit... wat balen zeg Ik hoop dat je toch nog een beetje een leuke dag hebt in Limburg.. Hug
Oh neee Tamara! Wat ontzettend balen voor je! Hoop inderdaad dat je je gedachten een beetje kan verzetten in Limburg.. *hug*
Hee voel jij eigenlijk al iets hemeltje? Kan je al iets aflezen uit je temperatuur? Of nog geen idee? Ook spannend zeg.. NOD komt weer snel dichterbij! Ik heb nog 9 ovutesten.. en ik denk dat ik zaterdag begin. Dan heb ik voor dag 13 t/m 21 een test.. dan moet het denk ik lukken om m'n ei te vangen . Ik hoop dat ik geen nieuwe weer bij hoef te kopen
Hee LKG: ik voel zelf werkelijk waar helemaal niks! Uit m'n temp kan ik nu niet veel afleiden: is netjes hoog; als het zo blijft kan het zijn dat ik zwanger ben maar hij kan ook op de dag dat ik ongesteld word naar beneden gaan... Dusss het is weer afwachten! Jij binnenkort weer eitje vangen: alvast veel klusplezier Is het al wat beter met je hand? (leuk he sporten)
Ahhh nee tamara.. hoe kan da nou weer Pff..wat ontzettend balen, zeker nu je het misschien een heel klein beetje had gehoopt al.. Zucht... Ik ben nu ondertussen bij mn schoonouders dus spannnend...! Vertellen het straks na het eten een keertje hihi. Ze moeten dalijk op deze laptop dus ff voor de zekerheid mn geschiedenis wissen voor ze op deze site uitkomen
@Tamara: Jeetje zeg eerst al die onzekerheid en dan opeens onverwacht toch ongi geworden Had nog wel zo voor je geduimt.. @Linda: Leuk dat je peettante zo blij was zeg! Ben ook heel benieuwd naar de reactie van je schoonouders! @Lkg: Balen dat jullie bod is afgeslagen, ze moeten idd gewoon blij zijn dat er nog geboden word.. In Brielle en Hellevoetsluis staat nu heel veel te koop en je ziet haast nooit een bordje verdwijnen.. @Hemeltje: voor jou komen de spannende tijden er ook weer aan, ik duim voor je deze dagen! Ik voelde trouwens ook niets hoor en als ik al iets voelde dan voelde ik dat ook weleens voor me ongi.. Hier gaat alles nog steeds heel goed, voel nog steeds mijn buik een beetje rommelen en heel af en toe een korte vlaag misselijkheid.. Dat valt zeker wel vol te houden Verder heb ik het idee dat mijn buik meer naar voren staat, maar toch ben ik niet echt dikker. Dat zullen dan die opgezette darmen zijn waar je weleens over leest, verklaart het gerommel ook weer Je gaat toch meer op je lichaam letten..