@ tamara: He bah wat vervelend nou! *KNUFF* @ linda: ik wil wel alles horen van hoe ze gereageerd hebben he! @ saskia: tja het gaat beginnen die zwangerschapskwaaltjes. Ik zou zelf ook liever die misselijkheid van jou hebben, maar ja dat komt ook nog wel @ lkg: zie je dat was ik vanmiddag vergeten, balen van je bod (tnx saskia) en ook hier staan heel veel huizen en flats te koop waar je de koopborden maar niet ziet verdwijnen. Ik loop bijvoorbeeld met mijn wandelingen heel vaak door de wijk langs mijn wijk (nieuwbouwwijk) en ik zie daar heel veel huizen te koop staan. Echt zonde want daar staan me mooie huizen bij.
Hey meiden, Dankjullie wel voor jullie lieve berichtjes. Doet me echt goed. We gaan deze maand beginnen met temparaturen. Eens kijken of en hoe het allemaal loopt. Ik heb mijn cyclus op 30 dagen gezet misschien dat mijn cyclus aan het veranderen is ofzo. @Linda: Spannend zeg, ben echt benieuwd hoe je schoonouders gereageerden. @ Saskia: Gelukkig dat het nog maar vlagen van misselijkheid zijn. Hoop echt voor je dat het daar ook bij blijft. @ LKG: Balen zeg van het Bod. Hie valt het gelukkig mee. Als er een huis te koop staat is hij ook vaak snel weer weg. Daarintegen zijn ze wel duur. Voor een leuk eens gezins woninkje betaal je al snel 275 dus dat is dan ook wel een nadeel als het toch goed blijft gaan in de regio. Liefs en dikke knuff voor iedereen!
Oja mij nieuwe NOD is nu met een cyclus van 30 dagen: 2 mei. Wil iemand dat voor mij aanpassen in de lijst want heb nog steeds geen idee hoe dat moet haha
@ tamara: ik zou het graag voor je doen, maar mijn hersens werken nu niet goed, ben doodop. Doe dan vast iets verkeerd. Ga nu ook naar bed en kijk wel hoe lang ik morgen kan blijven. Morgenavond iig met mijn schoonmoeder en stiefschoonvader uit eten.
Haj meiden hhi leuk dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn nou..het ging harstikke goed! Ze kregen meteen tranen in hun ogen en meteen feliciteren. Ze waren wel heeeel verrast, dat wel, maar wel blij verrast. Mn schoonmoeder vertelde nog dat ze zelf ook jong moeder is geworden, ook 22 jaar hihi. Ook daarna nog even gehad over dat ik me toch best wel druk gemaakt had over of ze het wel leuk zouden vinden en om mijn schoonzus, en toen zeiden ze meteen: het gaat toch om jullie twee en niet om anderen. Als jullie gelukkig zijn is het goed en dat hun er nog niet aan toe zijn op dit moment, is voor jullie zekeeer geen reden om te wachten. Dus... erg fijn! Nou daarna nog ff doorgekletst over vanalles maar conclusie: ze zijn harstikke blij (en heeel verrast hihi) Dus nu kan ik opgelucht ademhalen hihi. Thnx dat jullie naar me geluisterd hebben in mn stress momentjes @ tamara; bleh, vind het nog steeds óntzettend balen voor je @ Lkg: he bah wat balen dat jullie bod niet is geaccepteerd. Succes met beslissen wat jullie nu gaan doen.. (Trouwens: Heb het boekje ik krijg tieten binnen.. ben heel benieuwd!) @ Sasia: hoe was het bij de huisarts vandaag?
NOD * Nienke18: 3 april, 1e ronde * Tante Mars: 5 april, 36e ronde * Hemeltje83: 7 april, 5e ronde * Zethu: 19 april, 3e ronde * Ilona2802: 21 april, 3e ronde * Djuke: 23 april, 17e ronde * Lkg: 26 april, 5e ronde * Sakina: ... .. ronde * Tamaradb: 2 mei, 7e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Lindavnr: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 2 december 2009 Negatieve test * Charpi: 19 januari, 1e ronde [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
Dag dames! Heeeeerlijk weer weer vandaag! Zit alleen de hele dag binnen maar goed. Ik zit vlak voor een raam met riant uitzicht over de A2 (dus voor het laatste filenieuws bij Zaltbommel, kunnen jullie mij mailen) maar daarvoor ligt een brede sloot en daarin zwemt een meerkoetje telkens met takjes heen en weer. Voor zn nestje... zoooooo lief! @ Tamara: ik vind het zooooo jammer! Dikke, dikke knuf en hop gezellig mee naar de volgende ronde! Oh, ik moet met pauze, schrijf dadelijk verder.
Hai Meiden, @ Linda: Wat super fijn dat je schoonouders zo positief gereageerd hebben! Nu kunnen jullie lekker gaan genieten! @ Djuke: Heerlijk he, dat zonnetje, al die nestjes. Gister onderweg naar Limburg overal lammetjes in de weien zien staan. Dat voelt altijd zo lekker. Dan weet je dat alles en iedereen weer aan het opbloeien is! laat de zomer maar komen! Liefs Tamaar
@tamara: He balen zeg dat je ongesteld bent geworden. @lkg: jammer zeg dat je bod niet geaccepteerd is. Het zijn ook wel hele vreemde tijden voor de huizenmarkt. @zethu: Hoop dat het wat beter met je gaat en dat je een beetje goed geslapen hebt de afgelopen nacht. @linda: Leuk dat je schoonouders zo leuk reageerden. Moet voor hun ook een leuke en spannende tijd worden @hier: moet als het goed is vandaag ongi worden, maar nog niks gezien, wacht even tot morgen en dan zal ik er een testje op wagen. Heb geen idee wat het wordt. Je gaat je natuurlijk van alles in je hoofd houden, maar probeer er een beetje nuchter mee om te gaan. Wat zijn jullie weekendplannen verder. Hier een lekker rustig weekend. Heb net een deel van de buitenboel geschuurd en gaan morgen dat gedeelte in de grond zetten. Verder gaan we genieten van het mooie weer.
Hoi Allemaal, twee weken vakantie gehad, heerlijk zonnetje ook nu hier en wat leuk om te lezen, dat er weer meiden zwanger zijn! gefeliciteerd! Zelf zit ik inmiddels ook weer ver in mijn volgende ronde, we gaan het zien! Linda, onwijs gaaf voor je! Vorige keer vroeg je om mijn NOD? Volgens mij is die deze maand maandag de 13e! ga snle even 'bij lezen'! Gr. en vast fijn weekend!
@ Milo: Uhhh hihi ik heb geen idee meer wie je bent, maar goed. Het zal de zwangerschap zijn @Hemeltje: Ben benieuwd
Dit weekend gaat het gebeuren. We gaan over naar de nieuwe site en de nieuwe servers. We zullen vrijdagavond tussen 22:00 uur en 23:00 uur de site sluiten en komen dan na het weekend weer terug. Ondertussen zal de website wel bereikbaar zijn en kun je alles bekijken, je kunt alleen geen berichten plaatsen. Denk aan de foto's in je fotoalbum en je belangrijke privé berichten, maak daar een backup van! he bah! Nou...dan spreken we elkaar na het weekend pas weer! Hemeltje en Nienke en Tante Mars: Heel veel succes met wachten en eventueel testen...spannend! Allemaal een fijn weekend, geniet ervan! Komt bij ons wel goed: Morgen komt eindelijk na 3 maanden wachten onze nieuwe bank! En ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken want mn abonnement is afgelopen! Joehoe! Ohja: de derek ogilvie show gaat helaas niet door; daar mocht ik zaterdag heen maar dat komt eigenlijk niet echt uit... dus ik denk maar; het zal wel zo moeten zijn geweest..
Ohhh jammer dat de site uit de lucht gaat.. maar gelukkig in het weekend hihi! @ Linda: Tof dat je schoonouders zo reageerden.. heerlijk.. iedereen blij @ Nienke en Hemeltje: Spannend (bijna) julie NOD.. hihi.. ik hoop na het weekend te horen dat jullie zwanger zijn hoor! Voor iedereen: fijn weekend! Geniet lekker van het weer en rust lekker uit!
Aaaaaaaargh! Al onze berichtjes zijn foetsie!!!! Die Jan = :c: ](*,) Maarre, Linda, mijn duimen staan al in de startstand voor je!
Das lekker, had ik eindelijk een lang berichtje geschreven klapt de site eruit. @linda: ik duim voor je meis, hoop dat alles goed is. @hier: Voor degene die het nog niet weten, hier zijn de rode duivels mijn woning binnen getreden. Op naar de voor de volgende ronde dus.
Hmmm lekker dan, alles weg Nouja... Andere dingen om me wel ff druk over te maken...... Nog 3 uurtjes.... Het bloeden is ondertussen gestopt.. pff.
Ehm...laat maar.. bloeden is niet gestopt. Gistermiddag wel, en vannacht ook... ga ik net naar de wc... begint het weer Pff.. ik ben bang dat ik die uitslag al weet van vanmiddag..dit kan haast niet meer goed zijn zo
Nou ja zeg!! Een heel deel weg! Verdorie... @Nienke: balen dat je toch ongesteld bent geworden!! Maar wel een nette cyclus voor de eerste keer! @Linda: er wordt al ijverig geduimd hier hoor! Nog een paar uurtjes en dan heb je in ieder geval zekerheid... succes meissie! Tja nou weet ik niet meer wat de rest allemaal was: misschien als iedereen gewoon weer even een laatste update doet dan weten we weer hoe het er allemaal voorstaat! @hier: ben gisteren ongesteld geworden, blijft raar: m'n temp is nog hoog en het is eigenlijk alleen maar bruinverlies maar wel veel... ik snap er niks van Maar goed, ga er gewoon vanuit dat het een rare cyclus is en volgende ronde gaan we weer flink aan de slag!
@hemeltje: inderdaad een mooie cyclus voor de eerste, zeker omdat ik ooit met de pil ben begonnen omdat ik heel onregelmatig ongesteld was. @linda: we hopen hier allemaal dat het goed is meis. @hier: Ga zo lekker van de zon genieten en van het paasweekend.