Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Ooow Linda je bent er nu waarschijnlijk... hoop zo dat het goed is!! *pijn in de duimen van het duimen...*

2. Djuke

Djuke Bekend lid

Lindaaaaaaatje! Ik hoop zo dat je goed nieuws voor ons hebt!!!

Mn duimen zijn er bijna afgevallen van het duimen!
    Dikke knuffel in ieder geval!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haj meiden...helaas is wat we dachten inderdaad zo :( Ik heb een miskraam gehad..
    Ze kon ook niets meer zien op de echo, alles was al weg..dus waarschijnlijk al een tijdje geleden.. waarom ik nu dan ineens die bloedingen had weet ik ook niet, maar het kan goed zijn dat het mijn menstruatie is en ik dus gewoon weer aan een nieuwe cyclus begonnen ben.
    Moet maandag over een week een test doen om te kijken of die negatief aangeeft en of dus alles weg is.
    Dus ik ga me weer bij jullie aansluiten...
    Ik had me dr onebewust toch wel op voorbereid merk ik nu... het komt niet als een hele grote klap, al is het nu wel klote :(

Nja.. in ieder geval bedankt voor jullie lieve woorden en steun en duimen.. Was erg fijn...dankjewel.

4. Djuke

Djuke Bekend lid

Oooooooooow nee!

Nou, hele dikke knuffel! En het komt vast goed want jullie hebben bewezen dat jullie het kunnen!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou..kzal de NOD lijst maar weer eens opzoeken... :(

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @linda: heel erg jammer linda, even rustig bijkomen en genieten van je vrije dagen.

7. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    DAMN!! Had het zo gehoopt voor je! Sterkte meis voor jou en je mannetje! Hele dikke knuffel!!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD

* Zethu: 19 april, 3e ronde
    * Ilona2802: 21 april, 3e ronde
    * Djuke: 23 april, 17e ronde
    * Lkg: 26 april, 5e ronde
    * Sakina: ... .. ronde
    * Tamaradb: ..., 7e ronde
    * Nienke18: ..., 2e ronde
    * Tante Mars: ..., 37e ronde
    * Hemeltje83: ..., 6e ronde
    * Lindavnr: 7 mei, 5e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009

Negatieve test
    * Charpi: 19 januari, 1e ronde

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]

9. Djuke

Djuke Bekend lid

@Linda: Je nieuwe NOD is op mijn verjaardag! Nou das vast goed nieuws want op mijn verjaardag mogen geen :evil: komen!
    Knuffel!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha..was een foutje....zat dr een dag langs...
    Maar dan ook mogen ze niet komen ;)

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    hoi hoi, mijn nieuwe NOD is 12 mei, op de verjaardag van mijn oma. Hopen dat dat net zo veel geluk geeft als jou verjaardag Djuke

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ berichten weg: niet alleen berichten, ook een ellenlange pb naar verschillende mensen die ik gisteren verstuurd heb is weg. onderschrift weg (en ik weet de link naar mijn afvalrace niet meer. alle favorieten moet ik weer opnieuw instellen, net als alle vrienden.

@ nienke: balen van je ongi meid. Hoop dat je de volgende ronde weer meer geluk hebt.

@ hemeltje: heb je alleen bruinverlies?

@ linda: ik had het idd ook wel verwacht. Toen je zei dat je je borsten niet meer voelde. Ik vind het wel heel rot voor je hoor. Ik heb het je echt gegund. *KNUFF*

@ mijn update: Ik heb nog steeds buikpijn, maar niet zo enorm pijnlijk meer. Ik kan iig blijven doorlopen. Heb ook vandaag mijn laatste dag gemaakt op het werk. Was wel raar hoor. Maar volgende week moet ik nog een keer naar mijn teamleider toe, hij was er vandaag niet :(

@ nod-lijst. ieeeeeeeeeee ik sta bovenaan. Maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dan ook niets komen hoor.

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Die dag wordt ons petekindje 1! Het kleine wondertje wat er voor gezorgt heeft dat mijn schat ook een wondertje voor ons wil :D

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    He lin wat jammer, veel sterkte en denk goed om jezelf!

Hier ook geen beter nieuws, ze had verwacht me niet meer te zien enkeld voor een echo.
    Maar helaas kan ik volgende week vridag weer terug voor een FM , moet vanavond weer beginnen met Clomid, om toch meteen maar door te zetten!
    Ze wou vandaag geen echo maken ivm eventuele de kop op stekende ontstekingen, en omdat ik goed ben blijven vloeien, verwacht ze dat jhet volgende week iigv minder is of gewoon helemaal over...

Dus we gaan er weer voor!!!!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tante Mars: Wat goed dat je gelijk door gaat. Ik hoop voor je dat het nu wel allemaal goed gaat. Ik duim voor je!

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Linda: Jeetje wat verschrikkelijk voor je zeg!
    Een van mijn ergste nachtmerries :(
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger word!
    Veel liefs van mij!

Jij ook heel veel succes tane Mars, hoop dat het voor jou nu ook eens goed gaat..

Hier is de misselijkheid weer wat minder, dus vandaag was best een goede dag.
    Morgen komen mijn ouders en broertje en ga ik hun het nieuws vertellen, vind het nu al spannend haha ;)

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    oja, je broetje had zelf ook een nieuwtje met zijn nieuwe auto he, had ik dat goed onthouden?
    Ik ben echt benieuwd hoe ze zullen reageren.

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ja, klopt!
    Ze denken dat mijn broertje zijn auto het grote nieuws is haha..
    Zullen ze nog raar opkijken ;)

19. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    hey meiden,

@ linda: Wat ontzettend balen zeg. Bah en heb nog wel zo hart voor je geduimd. Gelukkig dat je wel positief bent. Geef jezelf even lekker de tijd om bij te komen! Laat je lekker verwennen!!!
    Een hele dikke knuffel!!!

Liefs Tamaar

20. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Linda: Wat verschrikkelijk is dit voor je zeg. Ik hoop het zelf nooit mee te maken want dan ben je zwanger en dan ineens weer niet :(
    Ik hoop voor je dat je wel snel weer zwanger mag worden...

@ Hier: Vandaag eindelijk een positieve ovu test gehad.
    Vorige maand had ik op dag 14 al een positieve test.
    Nu ik erover nadenk denk ik dat door de griep die ik had mijn cyclus iets is opgeschoven, dus ik denk dat mijn NOD niet echt gaat kloppen..
    Vanavond maar weer druk aan de klus!!!

@ Saskia: Succes met je misselijkheid! Een onplezierige bijkomstigheid, maar dit gaat wel over gelukkig.

@ Nienke & Hemeltje: Balen van de ongi, hopen dat de volgende ronde geluk mag brengen!

Deel Deze Pagina