Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Haha, lastig is dat wachten he! Ik moet zeggen dat het me nu nog wel redelijk makkelijk af gaat. Morgen zou ik mogen testen, maar ik denk nog steeds dat ik tot vrijdag wacht haha :) En vrijdag moet ik gewoon de hele dag werken en 's avonds sporten dus dat zal wel een spannende dag worden.. maar ach, misschien hebben de :evil: :evil: zich dan al gemeld en is er niets om spannend te vinden ;)

Zat vanochtend te denken.. het allerliefst zou ik natuurlijk zwanger zijn, maar ik zou toch ook echt wel blij zijn als ik ongesteld wordt. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent en hoef je niet maanden te wachten op je ongesteldheid, zoals sommigen moeten door het ontpillen.
    Niet ongesteld worden en niet zwanger lijkt me echt vreselijk.. dan kan je ook niet verder en moet je maar gewoon wachten.. brr.. maar goed, laten we daar maar niet vanuit gaan ;)

Voorlopig hier in ieder geval nog geen enkel teken van :evil: :evil: maar ook niet echt duidelijke zwangertekens.. dus afwachten (wat anders haha).

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik blijf in elk geval voor je duimen Lkg ;)

3. Djuke

Djuke Bekend lid

Ben heel benieuwd! Ik ga dat in ieder geval niet doen. Ik wacht gewoon mn nod af. Ik weet het waarschijnlijk toch vrijdag al want vaak heb ik 3 dagen van te voren last van spotting, zoals dat heet.
    Hou je ons op de hoogte?

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah spannend! Hou ons zeker op de hoogte allemaal! :D

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hmm.. net toch 1 drupje roze-achtig slijm toen ik naar de wc ging. Was bijna niet noemenswaardig, 1 drup, en de kleur was ook heel licht roze (normaal als ik ongesteld wordt meer lichtbruin) maar toch viel het me op. Verder helemaal geen afscheiding in m'n slipje, en het slijm in me vagina (sorry beetje ranzig) is wel gewoon wit. Iemand een idee? Of maak ik mezelf gewoon gek?

Ik dacht dat ik er niet zo mee bezig was, maar hoe dichter ik bij de test dag kom.. phoei.. hoe gekker ik wel lijk te worden :oops:

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Het kan van alles zijn, dus zou er niet teveel over nadenken..
    Nou weet ik van mezelf dat ik ook opeens alles zie/voel wat ik normaal niet zie/voel, dus je bent niet de enige die zichzelf gek loopt te maken ;)

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Had ik ook en werd netjes de volgende dag ongesteld..... ontzettend balen natuurlijk, maar wel fijn dat mijn cyclus op het eerste gezicht lijkt te werken. Deze maand begin ik ook met ovulatietesten om te kijken of er ook een eisprong is! Pppfpff tis nog een hele dagtaak....

8. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Allemaal,

Ik heb een test gehaald van clear blue. Maar die gaf aan niet zwanger.
    Ik wacht denk ik maar gewoon rustig af tot maandag. Ik ben natuurlijk wel ontzettend vroeg. Ik weet het gewoon niet meer, voel vanalles in me buik. nog steeds last van steekjes maar nu ook al 2 dagen een rommelende buik. En het ene moment denk ja, volgens mij is het zo en het andere moment zo van het zal wel niet. Ik moet denk ik maar eens leren geduld te hebben. En je lichaam kan je ook zo voor de gek houden lees ik overal. Maar hoop dat mijne dat niet doet :D .

@LKG: Heel veel succes! nu wordt het effe spannend natuurlijk! ik hoop voor je dat je ongi weg blijft.

Liefs tamara

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he tamara! Probeer rustig even nog te wachten tot het wat dichter bij is! 6 dagen van te voren is wel erg moeilijk te checken!
    Wie weet heb je nu een teleurstelling voor niks gehad... :)

@ elizabethje: Succes! Zit ook in ronde 1, spannend he! :) Hopen dat het een schot in de roos wordt en in 1 keer raak is! ;)

Duurt nog even, maar wel érg leuk: 24 december (kerstavond) vorig jaar, heb ik voor 't eerst bij mijn vriend geslapen (toen kende ik 'm 3 dage ofzo ;) )
    en nu, mag ik op kerstavond testen! :D:D
    Toevallig, of gewoon 't lot........ heb nu al goeie hoop! (ohjee, niet goed hahah... mja, kan het toch echt niet laten om te hopen hoor!)

10. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    he Linda wat leuk! Dat zou misschien een dubbel mooie kerst kunnen worden....

Ja deze ronde voor het echie.... blijf spannend! Ben benieuwd.. weet in ieder geval dat mn cyclus werkt. Nu maar hopen dat mn eisprong het ook doet!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha nu duurt alles in eens zo lang he, terwijl normaal je niet door hebt hoe lang een maand duurt.
    Nou, nu merk ik wel dat een maand laaang kan duren. Deze week duurt al lang! :)

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Niet veel succes deze maand dus bij ons allemaal.. maar.. nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

Zag net weer een druppel roze slijm.. iets donkerder als vanmiddag.. dus ik ga er nu maar vanuit dat ik morgen gewoon ongesteld wordt. Ach.. toen ik het net zag was ik wel een beetje teleurgesteld natuurlijk.. maar nu ik een uurtje aan het idee heb kunnen wennen ben ik eigenlijk superblij.. de eerste cyclus meteen 28 dagen, beter kan eigenlijk ook niet :D en nu kan ik mooi komende maand weer met jullie meeleven :)

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    da's inderdaad wel fijn, meteen op de vaste cyclus!

Maar jammer dat het waarschijnlijk niet is gelukt deze keer..

xxx

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    28 dagen is inderdaad een hele mooi cyclus :D

15. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @ LKG Jaaaa dat had ik ook! Eerst enorm gebaald, maar voor een eerste maand een cyclus van 28 dagen vond ik ACHTERAF ook wel netjes... even goed onthouden aangezien ik absoluut niet meer van plan ben ongesteld te worden! Wat een baggerzooi zeg... net zo veel last als vroeger... kweet weer meteen waarom ik aan de pil ging...pppfffff.... Dussss allemaal zwanger 2009 in!

16. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hmm tot nu toe heeft het nog niet doorgezet.. vanochtend helemaal niets van de :evil: :evil: te bekennen.. maar het zal vanmiddag of morgen wel komen..

Op de dag dat je ongesteld wordt, dan 14 dagen daarvoor heb je in principe je ei gehad toch? Als ik bij de komende cyclus uitga van 28 dagen dan heb ik mijn ei op dinsdag 16 december.. en erger kan het niet.. m'n man moet van zondag 14 tot woensdag 17 december voor z'n werk naar het buitenland.. Jeetje, hoe ongelukkig kan het vallen zeg!
    Ik hoop dat m'n ongesteldheid nog een dagje wacht hihi.. als ik morgen ongesteld wordt, dan is de cyclus 29 dagen. Bij een nieuwe cyclus van 29 dagen zou m'n ei volgens mij die donderdag of vrijdag komen, dat zou een stuk beter uitkomen hahaha, wat een gereken.. erg hè :oops:

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Vervelend als het niet doorzet, heb zelf liever dat ik dan gewoon weer ongesteld word (of 9 maanden niet natuurlijk)

Misschien heb je nog geluk dat je cyclus dan opeens iets langer duurt of juist 4 dagen korter word ;)
    Ik had deze ronde ook opeens een wat kortere cyclus.

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Nou nog steeds helemaal niets hoor hier! Ook geen roze meer!
    Ben vandaag al 5 keer naar de wc geweest terwijl ik normaal rond deze tijd nog maar 2x geweest zou zijn.. Niet per se om te checken (wel een beetje misschien) maar ook omdat ik steeds bang ben dat ik ongesteld ben en de boel er dan onder zit :oops: . Toen ik de pil slikte wist ik precies wanneer het komen zou.. dus dan deed ik die ochtend gewoon een tampon in. Nu heb ik geen idee en kom je er waarschijnlijk pas achter als het al te laat is als het ineens heel veel is hahaha.. echt zo irritant.. maar goed, dat is waarschijnlijk nog maar het minst erge aan het stoppen ;)

@ elizabethje: heb je nog veel last van je ongesteldheid? Toen ik aan de pil was heb ik er nooit echt superveel last van gehad, en hoe het daarvoor (8 jaar geleden) was weet ik echt niet meer.. dus ik hoop maar dat ik er niet zo'n last van heb.

@ tamara: kan je het wachten nog een beetje aan?

19. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    @lkg: wat spannend zeg. Ik heb precies het zelfde als ik weet dat ik ongesteld moet worden ga ik wel 300x per dag naar de wc om maar even te kijken of het niet al ergens bij mijn tenen loopt.
    de spanning is gelukkig nu weer een beetje afgezakt. heb ook op me kop gehad van mijn man. dat was denk ik wel goed, want ik maakte mezelf echt gek. Ik moet maandag ongesteld worden en ik wacht tot dinsdag met testen. heb sinds gister last van mijn boobs gekregen. aan de zijkanten. nog nooit gehad maar goed zoals ik al eerder zei je weet niet wat je lichaam allemaal doet he, ik let nu natuurlijk ook veel meer op mijn dingen en signaaltjes. We houden het gewoon kalm aan en we gaan even lekker sinterklaas vieren :D
    Fijne avond allen!

Liefs Tamara

20. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    vandaag is mijn NOD of misschien wel eergisteren, had vorige maand een cyclus van 26 dagen, normaal netjes 28, ben nog niet ongesteld, heb normaal migraine maar ook dat niet!

Heb net een test gedaan maar was negatief :( , zou ik te vroeg zijn geweest?

ik heb al een week steken in mijn onderbuik en ontzettende zere borsten, verder veel plassen (ook om te kijken of ik ongi ben of niet :) )

Deel Deze Pagina