Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    ff snel: Zethu: ja idd alleen bruinverlies, nog steeds,, heb net nog een keertje getest omdat m'n temp ook hoog blijft maar nog steeds negatief...

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    schiet ook niet echt op dan he hemeltje

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he meiden,
    hmm nou hier gaat ie nu wel weer. moet zeggen dat het vandaag wel echt door dringde dat het echt zo is en dat ik echt niet meer zwanger ben..Heb me der ook wel even goed rot om gevoeld, dus gelukkig had ik vandaag vrij geregeld (moest eigenlijk werken..)
    Nu moet ik morgen werken.. ook niet leuk, maar goed, nu gaat 't wel weer. Mn collega weet er oook van dus dan kan ik het er nog ff over hebben als ik dr behoefte aan heb..
    Verder..denk ik dat ik nu idd gewoon mijn menstruatie heb.. dus ik ga maar weer ovutesten voor deze ronden bestellen zodat ik ff kan kijken hoe of wat.. en dan gaan we dr maar weer voor! Wel vreemd, dat we hier nu weer opnieuw mee moeten beginnen.. mgoed.. komt vast en zeker weer goed :)

@ Hemeltje: hmmm wat vaag zeg dat je temp hoog is, het bloed niet echt doorbreekt maar je testen negatief zijn... even afwachten dan maar, wel maar verwarrend!

@ Ilona: Fijn dat ie positief is! Succes met klussen! :)

@ Zethu: ik zie dat je je afvalticker weer gevonden hebt :) mooi.

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Veel succes met klussen Ilona!
    Hier vandaag trouwens bijna geen misselijkheid, ook wel lekker ;)

@Hemeltje: Naar zeg die onzekerheid, hoop dat je snel weet waar je aan toe bent..

@Linda, vind het zo erg dat je weer opnieuw moet beginnen zeg :(
    Gelukkig weet je nu wel dat je in elk geval zwanger kunt worden, ik hoop voor je dat je snel weer op de roze wolk mag klimmen en dan wel blijft zitten ;)

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: ben ook blij dat ik mijn link heb gevonden. Had het afgelopen weekend op een notepad gezet en dat opgeslagen. En gelukkig had ik die nog niet uit de prullenbak verwijderd.
    Tja dat het vandaag goed doordrong is wel bekend hoor. Bij mij dringt het ook altijd pas de dag ernaar door wat er aan de hand is. Gelukkkig dat je vandaag vrij had. Maar wel balen dat je dan morgen moet werken.
    Ik heb trouwens wel eens gelezen dat je je wat vruchtbaarder bent als je een mk hebt gehad.

@ saskia: lekker dat je bijna geen last van misselijkheid hebt. Maar ja wat niet is kan nog komen. Hopenlijk blijft het voor jou iig weg.

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @zethu: Lekker dat je die link weer gevonden hebt. Vind het wel vervelend dat we elke keer weer alles opnieuw in moeten stellen.

hemeltje: Vervelend hoor, een negatieve test, maar dat de ongi niet wil doorbreken. Hoop dat je snel wat meer zekerheid hebt.

@linda: Leker dat je zaterdag vrij was, kon je een beetje tot rust komen. Jammer dat je vandaag moet werken alleen. Hopen dat je inderdaad vruchtbaarder bent na een mk.

@hier: zijn gangetje, ben de rode duivels alweer zat en aan het wegkijken. Gisteren me rot gesjouwd aan planken van de vlonder. Die gaan er bij ons uit en moesten naar mijn vader. Vandaag lekker brunchen bij mijn ouders en verder niks bijzonders.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohnee :(
    Mn hele verhaal weg... pff..komt ie weer.

@ ZethU: Mn vreind vroeg zich ook al af of je vruchtbaarder bent.. ik heb geen idee. we gaan er maar niet van uit en dan zien we maar. Mn ongi is zo goed als over dus ik doe komende week alvast een test om te kijken of alles weg is, wat ik wel verwacht.

@ Hemeltje: ben benieuwd of je nog steeds alleen bruin hebt en hoe je temp nu is?

@ Hier: Vanmorgen lekker gebruncht met schoonbroer+vriendin en schoonouders. Was gezellig. Nu op het werk met wat hoofdpijn, maar ach,... tis niet echt druk dus tis te overleven.
    Morgen lekker de hele dag een volleytoernooi waar ik erg veel zin in heb! :)

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD

* Zethu: 19 april, 3e ronde
    * Ilona2802: 21 april, 3e ronde
    * Djuke: 23 april, 17e ronde
    * Lkg: 26 april, 5e ronde
    * Sakina: ... .. ronde
    * Lindavnr: 7 mei, 5e ronde
    * Nienke18: 12 mei, 2e ronde
    * Hemeltje83: ..., 6e ronde
    * Tamaradb: ..., 7e ronde
    * Tante Mars: ..., 37e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img][/quote]

He Meiden,
    Wat zijn jullie NOD's? :eek:
    Sommige hebben ff geen banner meer en ben benieuwd naar hoe ver iedereen is in zn cyclus :)
    Dus geef maar eens gauw door! hihi.

9. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Heee Linda,

Fijn dat je je al wat beter voelt meis! Heb inderdaad gehoord dat je na een mk een klein beetje vruchtbaarder bent.. Zou niet weten waarom trouwens hoor..
    Alvast veel plezier morgen; altijd leuk een volleybaltoernooi!

@hier: nog steeds alleen bruinverlies... snap er niks van... temp is ook nog steeds hoog; ik kijk het de komende week even aan maar als m'n temp niet zakt ga ik volgende week toch nog een keer testen hoor!
    Morgen lekker nog een dagje vrij: heeerlijk!

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: ben ook blij dat ik de link weer heb gevonden. Maar omdat ik die link op de vorige site gebruikte had ik hem waarschijnlijk nog wel kunnen terugvragen.
    Het is ook vervelend om alles opnieuw in te moeten stellen steeds. Maar als het goed is zou alles nu goed moeten gaan.

@ linda: ik weet ook niet of het zo is, maar het is wel te hopen natuurlijk! Hoop dat je morgen een fijne dag hebt op het volleybaltoernooi.

@ hemeltje: bah, schiet ook niet op bij jou! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

@ vrije dagen: :( ik heb de komende tijd alleen maar vrije dagen. Ik kijk er nu al tegenop. Hoe krijg ik mijn dagen gevuld?

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: Heel veel plezier met je vollybal toernooi!!

@Hemeltje: He bah, nog steeds onzekerheid :(
    Hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent!

@Zethu: Kan me voorstellen dat je er heel erg tegenop ziet, hoop dat je snel iets vind om je dagen mee in te vullen.

Hier: Vanmorgen weer last van flinke misselijkheid, gelukkig alleen de eerste twee uur op me werk.
    Lijkt wel of ik er vooral op mijn werk veel last van heb, misschien andere geurtjes daar oid..

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Heey allemaal!

Nou het toernooi was op zich leuk, al zijn we helaas laatste geworden hahah.
    We volleyen pas een jaartje met vriendinnen en moesten nu tegen allemaal erg goeie teams dus dat was niet echt leuk, maar gelukkig hielden ze wel rekening met ons en speelden ze rustig aan haha.
    Daarnaast ben ik door mn enkel gegaan waardoor ik nu met mn been omhoog op de bank lig.. bleh..
    Wat wel weer fijn is: mn ongi is over... dus over paar daagjes een test doen om te kijken of die weer negatief aangeeft..

@ Hemeltje: wat vreemd allemaal! hmmm..nou.. even afwachten! Ben benieuwd hoe ht verder gaat lopen!

13. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hallo meiden,

De vruchtbare dagen zijn hier weer voorbij.
    Dus nu even afwachten tot ik mag testen!
    Mijn NOD is verplaatst doordat ik ziek ben geweest...
    Hoe is het verder met iedereen?
    Nog leuke dingen gedaan het weekend?

14. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

zo het weekeinde zit er alweer een dag op. Moest vandaag werken. Tegenwoordig zijn alle winkels open tweede paasdag dus de groothandels ook. En druk.... echt niet normaal. Terwijl het zo'n heerlijk weer was. Ik snap het niet, dan ga je toch lekker in de tuin liggen of een terassje pakken ofzo. Efin de week is weer begonnen.

@ Linda: balen zeg dat je met je voetje zit. Wel fijn dat je een leuke dag gehad hebt! Ik hoop voor je dat je test nega aangeeft zodat je weer verder kan, Wat gebeurt er nou als hij toch positief aangeeeft?

@ hemeltje: wat appart zeg dat je alleen maar bruin hebt en dat je temp zo hoog blijft. je zou haast denken.... Ik hoop dat je snel duidelijk heid hebt.

@ Ilona: tja, dat wachten..... Ik wordt daar altijd helemaal gek van. Succes!

Nou hier niet veel nieuws. Ik doe bewust niet mijn cyclus bij houden deze maand. Tim en ik vinden dat het nu toch wel heel erg niet spontaan meer gaat. dus we hebben even gezegd een maandje rust. En gewoon vrijen wanneer we dat willen. Ik moet zeggen dat ik in het begin zo iets had van nou maar stel je voor dan mis je weer een maand. Maar ik moet zeggen hij had gelijk. er zit veel minder druk achter en ik voel me ook veel relaxter. Dus deze maand is een verassings maand :) Ik heb gezegd dat als ik 9 mei niet ongesteld ben dan moet ik maar eens gaan testen. ik hoop dat ik die rust ook kan bewaren. :)

Liefs Tamaar

15. vlinder29

vlinder29 Lid

21 nov 2008
    55
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik sluit me bij jullie aan ook wij gaan vanaf deze week voor de eerste spannende tijden dus!

groetjes,

Vlinder

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: de misselijkheid kan ook door de warmte in de kas komen. Ik heb ooit eens in een rozenkwekerij gewerkt en ik kan me nog herinneren dat zwangere dames er in de kas ook meer last van hadden. In de schuur bij het sorteren hadden ze nergens last van.
    En die vrije dagen, ik ga morgen maar eens persoonlijk langs. Ik weet nog niet waar ik aan toe ben omdat ik aan de telefoon 3 verschillende dingen heb gehoord. Daarbij wil ik weten of ik toestemming moet vragen om woensdag naar de verjaardag van mijn moeder te gaan. Ik zou heel graag willen.

@ linda: gelukkig heb je een leuke dag gehad. Balen van je voet. Hoop dat ie snel geneest!

@ tamara: ja idioot he dat ze op een dag als vandaag gaan winkelen he. Ik ben vandaag naar mijn schoonmoeder geweest. Dan rijden we altijd voorbij de meubelboulevard. Parkeerplaats was behoorlijk vol. Gelukkig was er op dat tijdstip geen file voor de afrit :D
    Spannend trouwens zo'n verrassingsmaand. Zul je zien dat het dan raak is :D

@ vlinder: welkom

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Smorgens sta ik meestal in de schuur en daar is het juist lekker koel, maakt verder trouwens geen verschil of ik in de kas of in de schuur bezig ben ;)

Welkom hier Vlinder!
    Veel succes met zwangerworden!

Ben vandaag trouwens ook goed misselijk, dus mijn ik ben alleen misselijk op het werk theorie gaat niet meer op..
    Noujah mijn lichaam is in elk geval hard aan het werk ;)

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Nouwwww.. wat stom dat alles weer weg was.
    Ik had een heel lang berichtje geplaats, en toen direct daarna waren alle berichtjes weg :S

Nou goed, ik het kort kwam het er op neer dat mijn liefste tante vorige week dinsdagnacht plotseling is overleden. Ik ben de hele week/weekend bij m'n neefje en nichtje geweest (ze hebben geen contact met hun vader, dus blijven alleen achter) dus ik kon niet meer reageren hier..
    Ik hoop niet dat ik nu ongeinteresserd over ben gekomen, want ik had alles wel gelezen, maar kon niet reageren omdat ik bij hun was. Nu voor de eerste dag weer werken.. erg druk.. dus ik ga vanmiddag even op iedereen reageren!

Hier in ieder geval m'n ei heeel duidelijk gevonden.. is zondag geweest.. en zaterdagnacht hebben we geklust.. dus wat betreft de timing zitten we deze maand een keer helemaal goed. Nu is het grote lange wachten aangebroken :)

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Vandaar dat ik eerst alles typ in kladblok, die raak ik tenminste niet steeds kwijt ;)

Je had voor je weg ging nog gepost over je tante, dus neem aan dat iedereen wel weet dat je even belangrijkere dingen aan je hoofd had.
    Heeel veel sterkte nog met het verwerken van je grote verlies!
    Verder ook heel veel succes met wachten, ik duim voor je!

Liefs Saskia

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: balen van je misselijkheid zeg. Maar ja, je weet dat je lichaam aan het werk is en waardoor je er zo'n last van hebt.

@ lkg: dat is wat het, typ je een heel bericht en dan is ie ineens foetsie! Vooral als je het over zo'n gevoelig onderwerp hebt lijkt het me moeilijk om het dan nog een keer te moeten typen!
    Hoe oud zijn je neefje en nichtje?
    En natuurlijk veel succes met wachten!

Deel Deze Pagina