Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Net boven de wc gehangen, en nu het eruit is nergens last meer van.
    Wel opeens trek in pizza, dus pizzabroodjes in de oven gezet haha.

2. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Lkg: oooow wat erg! Gecondoleerd met je tante: was het onverwachts? Heel veel sterkte hoor! En als iemand een tijdje niks laat weten denk we niet: wat ongeinteresseerd! Maar dan denken we: wat zou er mis zijn, gaat het allemaal wel goed?? In ieder geval fijn weer van je te horen en dat je je eitje zo goed hebt kunnen vinden!

@Linda: nou ja, wat een pech! Een leuk volleybaltoernooi maar een zeer pootje.... hoop dat het allemaal meevalt en dat je snel weer uit de voeten kan ;)

@Saskia: haha pizzabroodjes: begint dat nu al!! Fijn dat alles goed gaat!

@Zethu: nou ja, ze zullen je toch wel gewoon naar de verjaardag van je moeder laten gaan??? Dat zou ik echt stom vinden als dat niet zo zou zijn!! Alvast gefeliciteerd trouwens! Hoop heel erg voor je dat je toch snel iets anders vindt ondanks dat het in jouw geval wat moeilijker is!!

@Vlinder: welkom!

Nou hier: eindelijk wat duidelijkheid wat betreft m'n cyclus: m'n temp is eindelijk gedaald (m'n ongi is ook voorbij) dus het was gewoon raar... Maar goed we kunnen nu in ieder geval gewoon met de 6e ronde beginnen zonder met m'n hoofd nog in de 5e ronde te zitten.
    Wat betreft het werk: er mogen nu geen mensen meer reageren: er zijn 3 interne kandidaten. Donderdag zijn de gesprekken dus dan zien we het wel. Ondertussen word ik op de hoogte gehouden door m'n leidinggevende: hij wil mij gewoon houden dus hij gaat zich hard maken voor mij. Dusss: donderdag heel hard duimen dat de kandidaten het helemaal verprutsen!

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Lekker dat je eindelijk weet waar je aan toe bent hemeltje :)
    Ik zal donderdag vast heel hard duimen dat ze het verprutsen!

De pizzabroodjes waren trouwens heerlijk ;)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Lkg: Gecondoleerd meis... en heel veel sterkte... Hoop dat je je neefje en nichtje een beetje goed kunt opvangen samen met de eventuele rest van de familie...

@ Hemeltje: aah duidelijkheid ivm je cylus.. da's fijn! Wel raar dat het de hele tijd bruin geweest is en niet overgaan is naar rood..?

@ Vlinder: welkom

@ Hier: Nou...voetje was toch iets erger als dat ik in 1e instantie had verwacht... :(
    Ben net naar de huisarts geweest en ik heb mn enkelbanden gescheurd :(
    Lekker vervelend dus want nu mag ik niet lopen.. En das niet echt handig met mn werk met gehandicapten..
    Dus net even mn baas gebeld en mn collega..En mn collega komt me vanmiddag ophalen zodat ik even wat kantoordingen kan doen en dan overleg ik even met mn baas hoe we het de komende dagen moeten doen.
    Nu heb ik dus krukken hahah daar kan ik totaal niet op lopen..heb ik ook nog nooit gehoeven, maar goed, we maken dr maar iets van!

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Aj das niet zo mooi Linda! Hou er goed rust mee anders blijf je er last van houden (helaas uit eigen ervaring). En die krukken daar wen je helaas snel genoeg aan...

Ja raar he, alleen maar bruin maar goed: m'n hele cyclus was raar... daar houden we het maar op..

@Saskia: alvast bedankt voor het duimen :D

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @vlinder: welkom en heel veel succes met zwanger worden.

@linda: das vervelend zeg, enkelbanden gescheurd. Moet je daarvoor onder het mes, of geneest het vanzelf. Heb zelf vier jaar geleden mijn meniscus gescheurd, toen moest ik helaas wel onder het mes en moest 6 weken in een spalk. Leuk hoor voer hoog wonen en geen lift hebben.

@ Hemeltje: Lekker hoor dat je wat meer duidelijkheid hebt over je cyclus. Het blijft vreemd, maar ja we weten ook nog niet alles over wat er in ons lichaam omgaat. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt over je baan. Zal in ieder geval voor je duimen.

@zethu: Je mag toch wel naar je moeders verjaardag gaan. Als dat niet mag dan zou ik dat echt raar vinden. En ook van mij alvast gefeliciteerd.

@saskia: Krijg je daar nu al last van, wel vervelend dat je de hele tijd zo misselijk bent. Ik denk ook dat de warmte er niet bij helpt.

@ lkg: we begrijpen wel waarom je niet gereageerd hebt. Je had wel even andere dingen aan je hoofd. Hoe gaat het met je neefje en nichtje?

@hier: niks bijzonders, weer aan het werk. Gelukkig genoeg te doen. Morgen en overmorgen zit ik bij de klant en kan dus niet reageren. zal proberen 's avonds alles bij te lezen.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he nienke,
    Ik moet vrijdag terugkomen en dan kijken ze of ze het al in kunnen tapen. Het moet van eigens genezen dus gelukkig hoef ik geen operatie!
    Hoe is het bij jou; de ongi weer over?

8. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Linda: Irritant dat je je enkelbanden gescheurd hebt, ik weet hoe het voelt.
    Als ik je 1 tip mag geven: Geef het ruim de tijd om te genezen want bij mij is het nog steeds een zwakke plek (10 jaar nadat ik ze gescheurd heb).
    Hoe gaat het verder met je?

@ Lkg: Gecondoleerd met je verlies, als zoiets onverwacht en plotseling gebeurt zal de schrik er wel goed in zitten...

@ Hemeltje: Vervelend dat de ongi zo raar was. Heel veel succes deze ronde!

@ Saskia: Pizza broodjes zijn de oplossing voor alles hahaha.
    Mijn schoonzusje dacht datz e van de week een miskraam had maar gister was ze kotsmisselijk dus ik hoop dat dat een goed teken is.

@ Vlinder: Welkom, heel veel succes met zwanger worden!

@ Iedereen: Hier zijn de spannende dagen aangebroken, al moet ik zeggen dat ik me wel relaxed voel. We hebben volgens het boekje geklust en mn temperatuur klopt ook als een bus, dus nu kunnen we alleen maar afwachten. Ik ga pas volgende week zaterdag testen als ik niet ongesteld ben geworden.
    Mijn cyclus was heel raar deze maand dus ik heb geen idee wat er allemaal gebeurt.

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: wat kan dat lekker zijn he boven de pot hangen.

@ hemeltje: ik wilde mijn bezoek aan cwi combineren met bezoek aan huisarts (buikpijn was weer erger geworden, maar heb waarschijnlijk een blauwe plek in mijn buik nog van vorige week, dus zal nog moeten afwachten) Ik had te veel buikpijn om nog ff daar langs te gaan, dus ga dadelijk denk ik nog even.
    Ik ga donderdag heel hard voor je duimen dat ze het verprutsen. Wel lief van je leidinggevende dat hij jou zo op de hoogte houdt en je wil houden!

@ linda: balen zeg van je voetje. Ik wens je heel veel beterschap En ik sluit me aan bij hemeltje. Krukken wen je snel genoeg aan! (heb er vaak genoeg op moeten lopen)

@ nienke: als ik niet mag hang ik gewoon een zielig verhaal op. Dat ik mijn moeder bijna nooit zie en zo (ik zie haar ook niet vaak)

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @linda: mijn ongi is over, dus we kunnen er deze maand weer tegenaan.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Nienke: Fijn :) Dus binnenkort aan de klus hihi.

@ Ilona: Hmm hopen dat het allemaal meevalt bij je zus! Heeft ze binnenkort een echo of iets? Om te kijken of alles goed is?

12. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ze heeft vandaag een echo gehad en alles ging goed!
    Gelukkig maar..

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Gelukkig! :D Fijn!! :)

14. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hallo dames!

Is iedereen van het goede weer aan het genieten?? (het is hier zo rustig)
    Groote gelijk het is ook zooooo lekker!

Wordt er alweer volop geklust? Wij kunnen weer beginnen: ongi is weg jippie!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    heb het druk druk druk vandaag.
    Ben vanmorgen definitief afscheid gaan nemen (teamleider kan de rest van de week niet, en volgende week heb ik geen zin) Ben gaan sporten en dadelijk naar mam haar verjaardag!
    Ik kan gewoon gaan omdat ik vandaag pas uit dienst gemeld ga worden, zo snel zouden ze toch nog niet bellen.
    Ik moest zoveel mogelijk de dingen blijven doen die ik van de arbo-arts moest blijven doen.

Ik kom strax als ik thuis ben wel weer lezen.

16. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oh fijn dat je gewoon naar je moeder kan gaan! Hoe was het afscheid?

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Helaaas ben ik niet van het mooie weer aan het genieten.. maar hard aan het werk :cry: (nou jah, ik geniet wel van het mooie weer dat ik door het raam zie trouwens :D.. het maakt me vrolijk). Het is echt razend druk hier en ik heb nog allemaal taken die voor het weekend af moeten, en vrijdagmiddag ben ik buiten de deur dus kan ik er niet aan werken.. bah wat een gestress.. maar goed..

Hier vraag ik me af hoe snel je al zwangerschapssymptonen kunt hebben :) Nu ik weer een keer goed geklust heb voel ik natuurlijk direct van alles.. en ik lach me slap om mezelf haha.. Ik heb echt zere borsten! Maar de innesteling kan nog niet eens geweest zijn.. dus ik ben mezelf weer heerlijk vanalles aan het indenken :D Gelukkig heb ik het zelf door :p

@ Zethu: Gelukkig dat je wel naar de verjaardag van je mams kan gaan! Gefeliciteerd alvast!

@ Linda: Hoe gaat het nu? Heb je iedereen al verteld van je mk? Ik hoop dat ze je kunnen steunen! Sterkte ook met je enkel.. lijkt me echt pijn doen :(

@ Hemetje: Klus ze! Zwanger zijn wordt voor ons beide wel eens tijd ;) Trouwens.. voor de meesten hier! Statistisch gezien zouden er al veeel meer zwanger moeten zijn.. gek eigenlijk hè!

18. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @zethu: Fijn dat je toch naar je moeders verjaardag kan gaan. Hoe was het afscheid op je werk.

@linda: lekker meid, dat je er weer tegenaan kan. Gelukkig is de ongi weer helemaal weg.

@lkg: Ik weet niet vanaf wanneer je de symptomen kunt hebben. Sommige hebben er al heel snel last van. Maar het is voor mij ook een feit dat je je snel dingen gaat inbeelden en het dan ook nog eens voelen, omdat je het graag wilt voelen.

@hier: Helaas kan ook ik niet genieten van het mooie weer. Ben hard aan het werk en het is hier hartstikke warm. Morgen ook nog buiten de deur en dan vrijdag een proefexamen voor een halve punt vrijstelling. Dus moet ook nog college gaan volgen.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haaj,

@ Lkg: hmm hahah da's wel heel vroeg ja om iets te voelen ;) maak jezelf niet te gek hihi.
    Ik heb mn collega's ingelicht over mijn mk en onze ouders. Die reageerden allemaal wel heel fijn en lief.. :) Maar we gaan nu gewoon weer door en niet meer teveel stil staan bij afgelopen dagen.
    Tegen de tijd dat ik hopelijk weer zwanger ben... zal het wel eventjes heel spannend worden in het begin.. :( Maargoed... laten we niet op de zaken vooruit lopen.

@ Zethu: veel plezier op je moedrs verjaardag! :D

@ Genieten van de zon: Heb de hele dag binnengezeten en ben nu net thuis van mn werk (vergaderingen enz...saaai) en nu lig ik op de bank met beentje omhoog. Ben nooit zo goed om in de zon te gaan zitten.. haha, heb ik geen geduld voor. dan moet ik iets doen ofzo..en nja, dat kan nu dus niet.
    Daarnaast moeten we onze tuin op gaan knappen want die nodigd nu niet echt uit om in te gaan liggen (niet dat het een bende is hoor.. maar ook niet echt mooi)
    maarrr daar is wel positief nieuws over: we hebben lekker een weekje vakantie in juni!! :D Dus kunnen we onze tuin en huis helemaal onder handen nemen! Nu al zin in! :D

20. vlinder29

vlinder29 Lid

21 nov 2008
    55
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar ben wel benieuwd hoelang iedereen al bezig is? Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. In mijn omngeving was iedereen bij de 1ste ronde zwanger. Daar ga ik nu maar eens even niet vanuit bij ons! We zien het wel! Dat maakt het ook leuk en spannend!

gr Vlinder

Deel Deze Pagina