Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Vlinder: Dat er meiden in de eerste ronde zwanger worden zijn meestal uitzonderingen hoor.
    Zou wel leuk zijn en een hoop stress schelen als dat kon :)
    Ik zit nu in de 3e ronde en ga volgende week zaterdag testen als ik nog niet ongi been.

@ Linda: Ik ben vanmiddag ook eens in de tuin gaan zitten terwijl ik er normaal geen geduld voor heb maar het was zoooo lekker.
    En ik wilde een kleurtje opdoen voor mijn bruiloft natuurlijk.
    Met mijn laptop op schoot en een spaatje rood was het best te doen!
    Wij gaan onze tuin ook opknappen (ook inverband met de trouwdag) op hemelvaartsdag wordt ie helemaal onder handen genomen!
    Hoe gaat het met je voetje?

@ Hemeltje: Klusze meid!

@ Lkg: Ik snap je precies met de symptomen hoor want ik haal me ook weer vanalles in mijn hoofd haha maar ik ga deze keer echt niet eerder testen dan mijn NOD. (Hoop ik)

@ Nienke: Klusze meid, doe je best haha.

Ik weet ff niet meer wie het zei maar idd statistisch gezien moeten er hier veel meer zwanger zijn, dus meiden zet allemaal je beste beentje voor en deze ronde gaan we het gemiddelde omhoog schroeven!!!

2. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

Na een druk dagje eindelijk even ontspannen op de bank met het laptopje en het poesje op schoot. Het typt een beetje moeilijk maar het is wel gezellig knus zo.
    @ Hemeltje en Nienke: Klusze ik hoop dat deze maand veel gelukkige mensen gaat brengen.

@ Lkg: nu al verschijnselen, mmm nog nooit van gehoord. Rustig afwachten en je niet gek maken.

@Linda: Hoe gaat ie met het voetje? Wat jammer dat je niet kan zonnen, ik kan het eigenlijk ook niet maar kan er wel lekker van genieten nu, heb altijd zo;n last van een winterdipje en ik voel altijd dat ik helmaal opfleur als het zonnetje schijnt. Dus nu vind ik het nog niet zo erg om in het zonnetje te liggen, maar straks als het te warm is..... 2 minuutjes niet langer.

@ Ilona: Spannend zeg, komt alweer dichter bij he ;)

@ vlinder: welkom bij de club, gezellig dat je komt mee kletsen. Wij zitten nu in de 7de ronde. Ook om mij is iedereen binnen 1 maand zwanger. En bij ons helaas niet. Maar goed onze tijd komt ook nog wel.

heb ik nu iedereen gehad? Ik weet het niet meer, had het denk ik even op moeten schrijven.

Hier gaat alles wel goed. Heel druk maar dat is wel lekker, Ik denk stiekem dat ik snel mijn eitje krijg want begin toch wel heel veel slijm te verliezen en wat lage steken aan de rechterkant. Maar ik heb het tot nu toe kunnen onderdrukken in mijn hoofd, een beetje afgesloten voor het gevoel. We zijn gewoon lekker vrij deze maand, en moeten en hoeven niets en dat voelt wel prettig maar toch ..... nu ik denk dat ik mijn ei heb voel ik toch weer het gevoel van oooooh we moeten wel want anders. Klinkt misschien allemaal een beetje vaag, maar moet het effe kwijt.
    Ik probeer zoveel mogelijk om het los te laten maar het lukt me gewoon niet. Overal zie ik zwangere vrouwen, kleine babys, Het lijkt ook wel of bijna elke soap of tv programma dat ik kijk iets met zwangerschap en babys te maken heb. Ik krijg ook steeds meer vragen of tim en ik nog geen kindjes willen. In het begin zat ik me elke keer in een bocht te wringen en dan voelde ik me naderhand zo rot. Nu zeg ik sinds van de week gewoon dat het niet lukt en dat we vanzelf wel vertellen als het zover is. Het helpt wel, steeds minder vragen enzo en mensen blijven ook niet doorvragen. Nou ja goed. Ik heb geen idee waarom ik het allemaal schrijf maar het lucht wel effe op.

Liefs Tamaar

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ hemeltje en nienke: ik heb gewoon iedereen een handje gegeven en ben gegaan. Ik had niet veel tijd, maar dit was de enige dag dat mijn tl deze week kon. En ik had geen zin om daar nog tot volgende week mee te wachten.

@ lkg: die zere borsten kunnen komen door de eisprong. Ik heb ooit eens van iemand gelezen dat je pas klachten kunt hebben vanaf dat je positief kunt testen. Daarvoor is het hormoon nog niet sterk genoeg aanwezig zeg maar om klachten te kunnen veroorzaken.
    (haar moeder is verloskundige geweest)

@ linda: was wel ideaal weer om lekker met je pootje omhoog met een boekje erbij in de tuin te gaan zitten. Maar ja als de tuin niet uitnodigd is het ook niet leuk.

@ vlinder: eerste ronde? Nou dat is echt een zeldzaamheid hoor. Als je hierboven bij kinderwens geloof ik kijkt staat er als het goed is bij de info hoeveel procent er binnen een bepaalde tijd zwanger raakt. Maar dat is allemaal weer afhankelijk van hoe vruchtbaar je bent. Over het algemeen kun je uitgaan dat je tussen de 3 en 6 maanden proberen zwanger raakt.
    Ik zit na een half jaar echter nog in ronde 3, dus bij mij kan je helaas spreken van verminderde vruchtbaarheid. Daardoor loop ik ook bij een fertiliteitsarts.

@ tamara: waarschijnlijk schrijf je het op omdat het je oplucht :p
    Ik ken het wel hoor, je ziet iedereen om je heen zwanger worden of bevallen en bij jou komt het gewoon niet. Is gewoon frustrerend. Maar onze tijd komt nog wel hoor!

@ hier: heb een hele gezellige dag gehad bij mam. Het was niet te druk, maar er viel genoeg te kletsen. Buikpijn is wel flink aanwezig, maar gelukkig weer wat minder aan het worden.

4. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Goedemorgen dames!

Sorry sorry, heb net alles gelezen, wil ik gaan reageren maar heb m'n hoofd er helemaal niet bij... Zoals jullie weten is vandaag DE dag (sollicitatiegesprekken voor mijn functie waar ik niet naartoe mag) dussss ik reageer wel even als m'n hoofd wat helderder is ok?!

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Duim duim duim duim!!!

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ hemeltje: ik duim voor je dat je collega's het verprutsen. Jij moet daar blijven!

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ff mezelf quoten (moet ik natuurlijk niet te veel weghalen he)

Als je op deze link klikt: kinderwens/kansen.php
    dan kan je alle info hierover vinden!
    Had ff tijd over ;)

8. Djuke

Djuke Bekend lid

Dag lieve dames!

Gisteren had ik een heel verhaal getikt maar das helemaal niet geplaatst! GRRRRRR

Dus nu hou ik het kort. Ik heb alles gelezen dus ik ben op de hoogte. Later zal ik inhoudelijk reageren. Eerst maar eens kijken of dit berichtje nu wel geplaatst wordt.

Dikke knuf!

Hier verder geen nieuws. Ik heb hetzelfde als Lkg, denk allemaal symptomen te hebben. Beetje vroeg nog! :oops:

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ djuke: jee een heel bericht typen en dat het dan niet geplaatst wordt.
    Denk maar gewoon dat het je lichaam is die een loopje met je neemt dat je allemaal symptomen hebt.
    Ik ben er ook van overtuigd dat mijn lichaam een loopje met me neemt. Ik heb al weer een paar weken regelmatig last van mijn borsten. Terwijl ik volgende de tempmethode nog niet eens een ei heb gehad. Dus je ziet maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he meiden,
    even een kort berichtje aangezien ik lekker vrij ben met mn vriend... (maar ik niet echt heel veel meer kan doen als op de bank liggen met voet omhoog :( :( )
    @ Hemeltje: Ik duim voor je!! Hoop zo dat het niets wordt voor die anderen! hihi
    @ Vlinder: Welkom!
    @ de rest: uhh...reageer ik binnenkort eventjes op! :)

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: ah lekker een vrij dagje. Wel balen dat je met je voetje omhoog zit. Wat hebben ze gezegd hoe lang het kan duren?

12. Djuke

Djuke Bekend lid

Njaa, echt irritant! Stom lichaam! Blegh! Ik herkende het verhaal van Tamara ook heel erg. Iedere keer als ik een babybuik voorbij zie komen dan heb ik toch zoiets van: grrrrrr, zij wel!

@Vlinder: in mijn omgeving wordt ook iedereen zo ongeveer in de 1e ronde zwanger, lekker frusterend is dat. Vooral als ze met goedbedoelde adviezen aankomen. Wij zitten nu in ronde 18 en die goedbedoelde adviezen werken dus niet. :)

13. Djuke

Djuke Bekend lid

Ow ja, ik wil mn avatar terug! Maar in de galerie zitten alleen maar babyfoto's en echt ieder plaatje wat ik vind via google is te groot! Grrrrr!

Hoe doen jullie dat?

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Via google een plaatje zoeken en opslaan.
    Met Paint het plaatje openen.
    Dan het plaatje kleiner maken de knop 'Afbeelding' --> 'Uitrekken/hellen'
    Dan bij uitrekken een kleiner percentage invullen (bijvoorbeeld 50 en 50).
    Weer opslaan en kijken of hij nu niet te groot is.

Als hij dan wel te groot is moet je bovenstaande weer opnieuw doen. ;)

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ Djuke: Bij mij heeft tante Mars me gehopen. Maar ik ben weer dingen aan het uitproberen op computergebied.

Heb vandaag voor het eerst een dvd-brander in de vaste pc gezet. Daarna ook nog succesvol een cd'tje gebrand!
    We hadden namelijk een nieuwe pc voor mijn moeder gekocht, daar zat een dvd-brander in, en een cd-brander bij. Hebben we de cd-brander in de pc van mam gezet en de dvd-brander voor onszelf gehouden.
    Tot nu toe waren we er niet toe gekomen om hem in de vaste pc te zetten, maar ik moest nog een cd branden voor therapie (moet ik dinsdag weer heen) dus wilde het nu eens proberen en het is me gelukt ook!

16. Djuke

Djuke Bekend lid

Jaaaaaaaaa, tis gelukt!

Wat vinden jullie van mn koe met lief kalfje?? Snoezig he!

Plaatje is eigenlijk wel weer een beetje klein, maar ben allang blij dat t gelukt is.

@ Hemeltje: weet je al wat??

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha volgens mij kan ie niet heel veel groter Djuke. Maar hij is lief! :)

@ Zethu: ik moet morgen terug om te kijken of ie al in de tape kan (denk het wel want de zwelling is stukken minder) en dan kan ik langzaamaan weer beginnen met wat lopen.. (denk ik hihi)

18. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai meiden,

effe snel een berichtje. ik val echt om van de slaap dus ik kruip zo lekker mijn bedje in.
    Maar goed nieuws!!! We krijgen net telefoon van de makelaar. We zijn uit gelood. Misschien weten jullie nog dat we begin maart een optie hebben genomen op een nieuw bouw huis. En we waren in eerste instantie niet inglood maar nu wel! Joepie, hulde aan de krediet crisis. Nee hoor grapje maar ben wel gigantisch blij. Misschien straks eindelijk een eens gezins woning. In plaats van klein flatje is er gelijk veel plaats voor een kleinte :)

Liefs Tamaar

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Waaauww Super!! :D :D :D Proficiat met dit leuke nieuws!! :D

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ djuke: een superkoe met lief kalfje! Je ziet net wat het is ook al is ie zo klein.

@ linda: dat scheelt dan wel iig. Ik denk trouwens dat je het langzaam aan mag gaan belasten, maar nog niet met je volledige gewicht erop mag lopen. Dus van de krukken ben je denk ik voorlopig nog niet af. Kan me nog vaag herinneren hoe dat met een oud klasgenoot ging zo'n 16 jaar geleden. (pfffffffffffff wat klinkt dat lang geleden zeg!)

ik denk dat ik nog ff de deur uit ga. Ik mag nu tenminste ff.

Deel Deze Pagina