Ik heb alles gelezen, maar geen tijd om inhoudelijk overal op te reageren. Ga zo lekker naar bed, val bijna in slaap. Hier niet veel bijzonders. Zijn aan het klussen geslagen en zien wel hoe het deze ronden gaat. Oja, wij zijn ook nog maar net begonnen en zitten in ronde 2. Bij mij in de omgeving zijn ook heel veel zwangere en ook allemaal heel snel.
Sorry, heb wel alles gelezen maar even niet genoeg energie om op iedereen te reageren.. @Vlinder: Welkom hier! @Tamaar: GEFELICITEERDDDDD!!!! Gister een lekkere migraine dag gehad.. Uit mijn werk even snel boodschappen gedaan, stond bij de kassa en voelde het al opkomen. Snel naar huis, maag geleegt en naar bed gegaan. Was ook compleet van de wereld, schijnt hier heftig geonweerd te hebben en ik heb dat nieteens gemerkt. Vanmorgen toch weer naar mijn werk gegaan, voelde als een erg lange dag vandaag.. Laatste uurtje ging gelukkig wel weer snel omdat ik samen met Tanja werkte en ik haar het nieuws heb verteld! Rest van het uur vloog dus voorbij met zo'n onderwerp Nou heb ik dus 2 collega's op mijn werk die het weten, de rest hoort het wel als de 12 weken gehaald zijn Ik ga weer naar bed, tot morgen allemaal!
ooooooooooohw, Tamara: ik heb helemaal over je berichtje heen gelezen strax volgens mij! Gefeliciteerd zeg! @ saskia: beterschap, hoop dat je snel van je migraine af bent zeg! Enne die 12 weken, daar ben je al bijna!
@allemaal; wat een vreselijke pagina niet?ik vond het hiervoor toch een stuk prettiger maar goed... Tamara; gefeliciteerd!!leuk joh!wij zitten nu ongeveer een jaar in ons nieuwbouwhuis, echt heerlijk!alles nieuw, helemaal naar je eigen smaak, hopelijk duurt het niet lang meer! Linda, hoe gaat het met je? saskia; vervelend he die migraine, ik heb het af en toe nog steeds, en alleen paracetamol helpt echt niets!!maar ja, je moet er wat voor over hebben... verder weet ik echt niet meer wat iedereen geschreven heeft, maar ik hoop op veel positiefs nieuws deze ronde! Hier; ik voel me weer prima, wel nog moe maar dat zal wel blijven, vorige week kinderkamer gekocht, erg leuk!20 mei hebben we de 20 weken echo, weer een spannend moment.mijn buik begint nu echt te groeien kan bijna geen kleren meer aan!! 23 mei gaan we nog lekker 8 dagen naar zakynthos, laatste vakantie met z'n 2tjes....
@tamara: Gefeliciteerd meid, leuk dat jullie nu ingelood zijn. @saskia: Vervelend die migraine. Heb er zelf af en toe last van. Kan je maar beter alles dicht doen en op je bed gaan liggen. @annelies: Leuk een 20 weken echo, kan je alles al heel goed op zien. Een vriendin van mij heeft morgen haar 20 weken echo, ben erg benieuwd.
@ annelies: wat leuk weer van je te horen! Zo vreselijk vind ik de pagina niet meer. Ik ben er inmiddels al aan gewend. Het is even zoeken allemaal, maar als je het eenmaal door hebt is dit toch wel fijner. Wat lijkt me dat heerlijk om je kleren niet meer aan te kunnen omdat je zwanger bent. Ik had in het verleden vaker dat ik mijn kleren niet meer aankon omdat ik te veel was aangekomen! Kijk je ook uit naar de 20 weken echo? En wil je ook weten of het een jongetje of meisje is?
@ Annelies: hee leuk van je te horen! Ben ook wel benieuwd of jullie het willen weten of het een jongetje of meisje wordt! Wij wouden dat in ieder geval... we hebben allebei zoiets van: hmm ja waarom niet? is juist wel fijn dat je dan alvast gericht kan shoppen Mgoed...eerst maar weer eventjes wachten op het weer snel lukt.. het gaat verder opzich goed. het blijft heel jammer dat het niet goed gegaan is.. maar van de andere kant staan we dr positief tegenover en gaan we er gewoon weer voor. De site.. ik was ook meer fan van die andere site.. maar achja..dit went ook wel weer. @ Saskia: beterschap meid!
@Annelies: Geweldig zeg een 20 weken echo! Geniet ervan! Wat betreft die paracetamol, dat probeer ik al nieteens omdat het toch niet werkt.. Ik heb een soort ibuprofen uit Engeland wat perfect werkt, maar die mag ik nu dus ook niet Dan maar de hele avond slapen en hopen dat het de volgende dag weg is, wat gelukkig deze keer zo was.. Ik was ook meer fan van die andere site, maar begin hier nu ook wel aan te wennen.. Vind het alleen nog erg jammer dat de tekstkolom nog zo smal is.. @bijna-testers: Heel veel succes deze ronde, mijn duimen draaien weer voor jullie! Hier: Vandaag weer een goede dag, af en toe een wat weeig gevoel maar niet misselijk
@ linda: Wij willen het ook weten. Ik ben van plan om zelf kaarten te maken, het is dan wel fijn om van te voren al te weten of het een jongetje of meisje wordt. Ik denk wel dat ik een plaatje kies wat voor beide kan, maar dat ik een roze of een blauwe kaart kies dan. @ saskia: gelukkig dat het over was na de hele avond slapen! Merk je van te voren al wanneer je een migraine aanval krijgt? @ hier: ik had op de site van uwv gelezen dat als ik nog niet gebeld was en ik een doktersbezoek of een afspraak voor therapie heb dat ik dat dan moet doorgeven. Dus ik dacht bel vanmiddag alvast. Blijkt dat ze helemaal nog niet door hebben gekregen dat ik ziek uit dienst gemeld ben. Ik naar HR van het kantoor waar ik werkte gebeld. Zij hadden het doorgegeven aan het hoofdkantoor. Ik gebeld naar hoofdkantoor kan ik ze alleen tussen 8 en 12 bereiken Heb ik die 2 dagen voor niets de hele dag binnen gezeten. :x
Pfff, wat vervelend weer Zethu Nu moet je er dus weer zelf achteraan, stom dat ze dat nieteens zelf goed doorgegeven hebben. Ja, ik voel 9 van de 10 aanvallen opkomen.. Begint vrijwel altijd dat ik sterretjes begin te zien, heel irri want lezen gaat dan voor geen meter meer. Soms krijg ik dan vrij snel daarop al steken in me hoofd, maar meestal red ik het nog wel om ziek naar huis te gaan. Meestal blijft het bij stevige koppijn en soms ook overgeven.. Bij een heftige aanval heb ik ook weleens dat mijn rechtervingers/hand gaan tintelen en dood aan gaan voelen, dan hang ik ook binnen een half uur boven de wc en kan ik verder echt alleen maar dood op bed liggen afgewisseld met af en toe naar de wc rennen. Vanaf me pubertijd tot ongeveer 4 jaar terug had ik een paar keer per maand wel migraine, de laatste jaren word het gelukkig steeds minder. Denk dat ik nu op ongeveer 3a6 keer per jaar zit gemiddeld. De echt heftige aanvallen zijn gelukkig een zeldzaamheid.
@ saskia: tja helaas is dat zo met die instanties. Maar goed dat ik zelf al zo vroeg gebeld heb. Kan ik het zelf nog een beetje relaxt regelen. Ik heb wel naar HR hoofdgebouw een mail gestuurd. Als ik daar maandag om 11 uur nog niets van heb gehoord dan bel ik zelf nog maar ff. Wel fijn dat je je migraine-aanvallen voelt aankomen. Ik heb trouwens wel eens gehoord dat je migraine tijdens de zwangerschap wat vaker kan hebben, klopt dat? Lijkt me wel lastig trouwens om daar last van te hebben. Ben blij dat het bij mij op z'n hoogst hele hevige hoofdpijn is geweest, en dat was al niet prettig. Het was voor dat ik uitviel met mijn burnout zo erg dat ik aan de maximale doses van de ibuprofen zat al een paar weken en dat ik nog barstte van de koppijn!
Heb het een tijd regelmatig gehad en na een tijdje weet je dan gewoon niet beter. Ik heb alleen zo'n rot huisarts die niets wil voorschrijven omdat ik het niet vaak genoeg heb de laatste paar jaar, "slik maar wat extra ibuprofennetjes" jammer dat dat ook niet echt meer werkt.. Heb nu uit Engeland ibuprofen lysine en daar zit maar 342mg in en die werken perfect! 48 cent bij de Sainbuy's voor 12 tabletjes, waar ik er zelfs maar één van nodig heb. En dat terwijl gewone ibuprofen 400 mg nieteens werkt ook al neem ik er 2.. Helaas mag ik ze nu niet slikken de komende maanden Was deze keer trouwens pas de eerste aanval dit jaar en dan nog een hele lichte ook, meestal zijn ze de volgende dag nog niet weg
Dames ik heb nieuws van tante Mars. Ze is helemaal kapot, dus ze vroeg me of ik het jullie ff wilde vertellen. Begin deze week kreeg ze te horen dat het zoontje van haar beste vriend was overleden. Het knulletje pas pas 3 jaar oud geworden die dag. Het jongetje had een aandoening (weet helaas niet wat) en zijn lichaam heeft het opgegeven. Ze hadden al niet verwacht dat hij 2 jaar zou worden. Vandaag had ze een follikelmeting. Ze vertelde me vanmiddag al dat ze het gevoel was dat er niets groeide. En helaas had ze gelijk. De gyn doet woensdag nog een FM, is er dan nog geen activiteit dan krijgt ze primoluut en als ze daarna van de ongi af is zal ze een operatie krijgen. Hier krijgt ze woensdag dan meer over te horen. Ze trekt het allemaal niet meer, ze slaapt bijna niet meer. Loopt gewoon 's nachts haar huis te poetsen en is doodop. Ze heeft van de week zelf met suicidale gedachten rondgelopen. Ze heeft het verhaal al op 2 plekken verteld, maar trekt het niet om het hier ook nog eens te typen.
Ik vind het echt heel erg voor haar! Heb er gewoon geen passende woorden voor Wil haar in elk geval heel veel sterkte wensen en ik hoop dat er ook voor haar snel een gelukkige tijd zal aanbreken!
Ik geef het haar door, ik heb er zelf ook geen woorden voor. Nadat ik het hier en op nog een topic had geplaatst had ik er zelf ook al dat tranen door in mijn ogen staan. Toen ze zei dat ze echt zo kapot was zei ik gelijk dat ik het wel hier en op dat andere topic neer zou zetten.
Ik heb er geen woorden voor, weet niet wat ik moet zeggen. Wens haar in ieder geval heel veel sterkte en we hopen dat de zon heel snel achter de wolken vandaan komt.