Jowww Chicks,, Tante is in da HOUSEEEE.. Zo nou dat waren twee hele zware weken, maar we moeten door al hoe moeilijk het ook is. De kleine man heb een afscheid gehad daar zeg je u tegen!! Helemaal verdient.. Ze pap belde net, werd weer enorm emo en en flink gejankt heb hem dan ook uigelegd wat er hier in huis de laatste paar maanden gaande is. En hij vroeg zich af waarom ik het hem nooit verteld heb.. Nou ja hij had genoeg aan ze eigen problemen natuurlijk!!!! We hebben afgesproken, om zaterdag ff lekker met ze tweeen te shoppen nieuwe kleertjes voor ze kleine meid en daarna ff een terasje te pakken.. Ff lekker uit wapperen want ook hij is daar aan toe!! Beide hebben we tegen elkaar uit gesproken dat het goed is geweest, hij heb enorm veel pijn gehad in de drie jaar (op zijn 3e verjaardag overleden) gehad! Het is goed, de pijn is over en hij zal over ons waken en zorgen dat wij ons einddoel bereiken!!! Verder tsjah wat moet je er over zeggen.. Zwaar terleurgesteld in me eigen lichaam voor de zoveelste keer natuurlijk.. Maar ik heb het gevoel dat er morgen toch niks te zien is, en is er wel wat te zien dan vraag ik als nog die operatie. Want was is nou mooier???? Zelf spontaan zwanger raken (na operatie) of maanden cq jaren aan de medicatie?? Dan kies ik voor het eerst en word die operatie een feit.. Maar goed morgen meer.. Sorry voor het enorme ego bericht!! WIl jullie wel enorm bedanken voor jullie lieve woorden.. Liefs
@tante mars: Een egobericht heeft iedereen af en toe behoefte aan en in jou situatie kan ik dat heel erg goed begrijpen. Hoop dat je vandaag positief nieuws krijgt en inderdaad liever door een operatie zwanger worden, dan jaren aan de medicijenen.
@ saskia: Zoals je weet ben ik uiteindelijk ook naar buiten gegaan. Heb heerlijk het vogeltje bij mij op de balkontafel gezet (tenminste met kooi en al) en heb daar lekker zitten niets doen. Ogen dicht en genieten. Gisteravond lekker naar het darten van mijn vriend geweest. Het was wel laat, maar we hebben gewonnen! (met 6-4) Er zit 1 dame in het team, en zij was de sterspeelster van de avond. Zij heeft voor de eerste winpartij gezorgd. Met koppel was zij degene die de meeste getallen dichtgooide (het spelletje heet tactics wat ze in de dubbel gooien, dan moet je van 10 tot 20 en de bull 3 keer raken, al heb je ook een ring wat als tripple telt en een ring wat als dubbel telt) En haar 2de singel heeft ze ook heel mooi gewonnen! @ nienke: Veel rust wil ook wel eens helpen. Daarom doe ik vanaf nu alles lekker rustig aan. Ben nog enorm moe. En degenen die er moeite mee hebben om zwanger te worden hebben helaas ook wel eens een dagje dat het minder gaat hoor. @ einneh: welkom, ben benieuwd naar het vervolg. Hoop voor je dat het raak is @ tante: wat fijn om hier over je te lezen. Zoals je gemerkt hebt was ik gisteravond pleite. Wordt gek thuis. Ik moet van mijn psych ook gewoon blijven sporten en dat ga ik vanmiddag ook doen. Als het mannetje thuis is ga ik ff. Mannetje blijft thuis voor het geval UWV belt, dan kan hij zeggen dat ik het van de psych moet. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
Hallo meiden, Ik heb niet veel nieuws,nog steeds niet ongi!! Ik ben benieuwd wat er zaterdag uit komt!
Heeee damuzzz.. daar ben ik weer eens.. Eerst maar even op iedereen reageren.. dat werd tijd (heb zoveel mogelijk op een kladblok opgeschreven dus ik hoop dat ik niets vergeet hihi) @ Djuke: Heee hoe gaat het nu?? Spannenddd wij mogen bijna gelijk testen! Heb je al een voorgevoel? Weer je al of en wanneer je gaat testen? Spannend hè?! @ Linda: Hoe is het nu met je voetje?? Kan je er al weer goed op lopen? En alweer druk aan de klus geslagen? Ik hoop echt heeel erg dat het weer snel raak is voor jullie! Helaas was mijn cyclus behoorlijk van slag na de vmk, maar ik hoop dat het bij jou direct weer goed zit! Doe je ook ovu-testen nu, of niet? @ Tamara: Gefeliciteerd met jullie huis!! Gaaf man! Hoe was het gesprek met de makelaar?? Wanneer zal het af zijn.. en waar staat het?? @ Saskia en Annelies: Vertel eens wat leuk babynieuws Dat kunnen we allemaal wel gebruiken hier denk ik hihi.. Ik in ieder geval wel!! Valt het zwanger zijn zelf jullie mee of tegen?? @ Zethu: Wat een gedoe met dat UWV zeg.. zo stom en slecht geregeld allemaal. Ik hoop dat het snel goed komt en dat dat dan wat rust brengt! Probeer van het mooie weer te genieten! Enuhhhh vet goed dat je weer bent afgevallen! Ik heb echt onwijs respect voor je! @ Tante Mars: Wat een verhaal Ben er wel erg van geschrokken. Gelukkig klonk je laatste berichtje wel vol goede moed. Erg knap hoe je verder probeert te gaan! En een operatie is nooit leuk.. maar 1000x leuker dan jaren met medicatie lopen.. Je weet met een operatie tenminste meer waar je aan toe bent. Wat voor operatie zou het precies worden dan? En wanneer zou je dat krijgen? @ Hemeltje: Heeee.. wat vervelend van je baan zeg :'( Moet je nu echt weg??? Ben je al aan het solliciteren?? Pff echt moeilijk iets vinden in deze tijd lijkt me! Ik hoop dat het lukt.. en gelukkig staan jullie samen nog achter jullie besluit voor een kleine! @ Ilona: Oeoeoeoe.. spannend he, weer bijna testen! Jij gaat zaterdag testen toch?? Ik zondag denk ik Zondag middag gaan m'n mannetje voor 4 dagen naar het buitenland voor z'n werk.. zou mooi zijn als ik hem voor die tijd nog een positieve test kon laten zien @ Einneh: Welkom!! Heb je inmiddels al weer een test gedaan? Ben benieuwd!! @ Hier: Ernstig druk.. pfffoeii.. Heel druk weekend gehad. Weer bij m'n neefje en nichtje geweest om nog vanalles te regelelen en even lekker bij m'n ouders geweest. Maandagochtend moest ik alweer vroeg weg omdat ik 2 dagen naar Londen moest voor het werk, en gisteravond was ik pas heel laat terug. Daarom niet veel tijd gehad om te reageren, maar wel tussendoor vaak bijgelezen Ik vind het deze ronde weer zoo spannend.. omdat ik zeker weet dat we goed geklust hebben.. hihi.. Ik voel natuurlijk weer vanalles (heb nu wel serieus echt zere borsten.. ik slaap altijd op m'n buik, maar dat doet nu echt pijn aan m'n borsten en dat heb ik nog nooit eerder gehad!!) maar ik probeer mezelf niet gek te maken Heb al bedacht dat als ik ongi wordt dat het volgende week dan wel goed uitkomt.. manlief is toch weg dan, en dan heeft ie geen last van een chagerijnig vriendinnetje hihi.. En wat ook leuk is.. we gaan vanmiddag weer een huis in Leiden bezichtigen. Niet een appartement dit keer, maar een heuse eensgezinswoning Ik ben zooo benieuwd! Ik hoop dat het wat is.. maar wat ik nog meer hoop ik dat m'n mannetje het wat vind hahaha (hij heeft nogal een sterke mening meestal zeg maar hihi).. Nou, dat was het voor nu maar even weer.. ik hoop het nu wat regelmatiger bij te houden zodat ik jullie niet hoef te vermoeien met zulke lappen tekst
Hee lkg! oehh spannend! Kijken naar een leuke eengezinswoning! Hoop voor jullie dat het wat wordt! Misschien wel goed om de berichten van het AMF te volgen.... ze zijn nogal wat dingen van plan die nou niet echt bepaald voordelig zijn voor huizenkopers (en dan vooral niet voor starters... ( http://www.beursduivel.be/AFM_brengt_on ... 66381.news http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... tml?p=28,1 http://www.fd.nl/artikel/11456605/onrus ... phypotheek ) Wat betreft de zere borsten: Klinkt goed!!! Hoop voor je dat het raak is!!! @ Einneh: En......?! @ Ilona: spannnnend!!! Laat wat weten he van het weekend!!! @ Tante Mars: Ik heb respect voor je! @ hier: verloskundige belde me vanmorgen op om te vragen hoe het nu met me ging enzo... Erg netjes vond ik! Ze zei nu dat het op zich ook goed kan zijn om een maand te wachten na een miskraam omdat je anders, als je direct weer zwanger raakt, meer kans is op een miskraam. Nou dat heb ik nog nooit gehoord :S beetje dooi dus.. maargoed ze zei ook dat het nu niet erg is dat we weer begonnen zijn deze ronde omdat het een vroegtijdige miskraam is... en dan is die kans niet zo vergroot als wanneer je al enkele weken bent. Ze vertelde verder ook dat ik bij mn volgende zwangerschap al een echo mag laten maken tussen de 7 en 8 weken om te kijken of het dan wel goed is... da's dus wel fijn. Ik ben deze ronde idd wel aan het kijken met ovutests...zo weet ik toch een beetje hoe mn cyclus is deze maand.. Ze geven nu licht positief dus ik verwacht binnen enkele dagen toch wel mijn eisprong.
@ lkg: Leuk weer iets van je te horen. Bedankt voor je bemoedigende woorden. Heb vanaf 11 uur alle papieren bij elkaar gezocht, gekopieerd en een brief geschreven. Ben net klaar en ga dadelijk lekker sporten. Ik lig trouwens ook vaker op mijn buik 's morgens, en mij doet dat ook af en toe eens pijn in mijn borsten (ik zeg het niet om je te ontmoedigen, maar om je met beide benen op de grond te houden ) Wow een eensgezinswoning! Laat je ons weten of het wat is? @ linda: Wat de VK vertelde heb ik ook nog nooit gehoord. Wel netjes dat ze gebeld heeft zeg! Zo nu ga ik me klaarmaken om te sporten. Ik kom vanavond nog ff kijken. Ga wel op tijd naar bed.
@Tante Mars: Fijn weer wat van je te horen, hoop dat er voor jou ook snel goede tijden aanbreken! Zou zelf inderdaad ook voor de operatie gaan @Zethu: Goed dat je gister lekker buiten heb gezeten hoor, soms moet je even aan jezelf denken! Ook erg leuk dat je avondje weg zo lekker was @Ilona: Blijft nog even spannend dus, we blijven hier voor je duimen! @Lkg: Hmmm leuk babynieuws.. Sinds ik smorgens meteen bij het wakker worden een sultana eet ben ik vrijwel niet meer misselijk Verder wel nog zere borsten en af en toe hardstikke moe. Maar dit valt best vol te houden zo Ook voor jou zijn mijn duimen weer heel hard aan het draaien deze ronde! En een eengezinswoning, super!! @Linda: Wat fijn dat je zo'n zorgzame VK heb zeg @Zethu: Veel plezier met sporten! Hier: Was gister op mijn vrije dag al naar mijn werk geweest om eens met de baas te kletsen, er hangt onheil in de lucht.. Eigenlijk al een hele tijd, maar de sfeer op het werk word steeds grimmiger. Er zitten een aantal zuurpruimen op het werk die alles en iedereen alleen maar lopen af te zeiken, ook zijn ze steeds meer bezig met kletsen/onzin/klagen als met het werk. Het zijn voornamelijk 2 dames die de rest allemaal zitten op te stoken, daaromheen dus een aantal meiden die maar meedoen omdat ze er niet buiten willen vallen. Ik heb toevallig geen problemen met de baas, dus dan word je automatisch "een vriendje van Andre" wat volgens hun inhoud dat je alle leuke klusjes krijgt etc.. Telkens zoeken ze gewoon iets om over te klagen vb: Ik ga eens een uurtje vroeger naar huis.. "Nou dan moeten wij zeker weer extra werken" Hun zijn eens een uurtje eerder klaar.. "Nou hun mogen wel werken, dan krijgen wij weer min uren" Het is gewoon nooit goed. Verder als de baas dus eens iets zegt dan word hij daarna gewoon lekker belachelijk gemaakt. Zo heeft hij vandaag eens iemand aangesproken dat ze elke keer lopen, noujah hoe zal ik het noemen, het is nog net geen onderlinge sex.. Elkaar bij de borsten grijpen en vervolgens uitgebreid staan tongen vinden ze normaal. Vandaag vervolgens de hele dag "ohh niet vriendelijk doen hoor, anders moet je naar het kantoortje.." Nou zit ik toevallig gewoon heel erg op één lijn met de baas, dus ja ik hoor heel veel dingen. Vanmorgen ook de hele ochtend met de baas in de schuur aan het werk geweest en wist dus al wat er op dit moment allemaal speelt. (oa dat hij bij het arbeidsbureau al heeft doorgespeelt dat er binnenkort misschien nieuwe mensen nodig zijn) Nadat hij vanmorgen dus iemand had aangesproken liep het allemaal nog verder uit de hand, dus het gaat morgen nog leuk worden. De rotste appel was vandaag vrij en word morgen dus eens aangesproken.. (Nou heb ik al eerder een aanvaring met haar gehad, dus heb het gevoel dat ik morgen weer flink ga botsen) Al met al een hoop gezeik op het werk.. Denk dat ik maar wacht met vertellen dat ik zwanger ben tot de storm is overgewaaid..
ja ik heb vanmorgen gestest, niet met een KV test zoals vorige week maar met een een of ander vaag merk wat nog lag.... negatief.... kweet het nu niet meer.... ga eerst ook niet weer testen en ga volgende week wel bij de HA langs als ik nog niet ongi ben..... vreemd lichaam heb ik!!!!!
@ saskia: sporten was lekker. Ben thuis gelijk kunnen aanvallen op het eten (mannetje begint het te leren ) En daarna op de bank uitgeput in slaap gevallen. Zit nu met een duffe kop hier te tikken, maar ja vogel mag niet aan alle papieren komen die ik nu nog her en der heb liggen. Wat een gedoe op je werk trouwens zeg. Ik zou er niet goed van worden. Zo'n sfeer heb ik eerder al eens ontvlucht, Ik ben benieuwd naar het vervolg. @ einneh: Ben jij voor je banner uitgegaan van je langste cyclus?
Het speelt al veel langer, al ruim een jaar.. Alleen lijkt het elke keer erger en erger te worden, dus ja het komt mij en anderen gewoon onze neus uit. Peter en ik waren het vandaag zo zat dat we om 5 uur weer terug zijn gegaan naar het werk om zelf eens te klagen over de huidige sfeer, gelukkig is de baas het ook flink zat dus we hebben gezellig tot na 6 uur lopen te klagen. Kan best opluchten Verder verwachten we morgen een ontploffing op het werk als die ene persoon eens word aangesproken, dus word nog spannend..
nou ja nee en ja.... 13 dagen eisprong + 14 (17) dagen LF. ongeveer.... 16 maart voort laatst ongi.... dus het kan ook nog wel maar ja als je afgelopen donderdag en vrijdag wel 2 streepjes hebt gezien (zie album) en nu niet...... dan doet je lichaam toch wel vreemd of niet??
Wat ik nu weer heb Kom ik net thuis.. vind ik één van mijn beren (mannetjes cavia) in de bak bij mijn twee zeugen (vrouwtjes cavia).. Hij is op een of andere manier daar in terecht gekomen.. terwijl ze al een half jaar zo zitten. Dus als jullie nog een minuut over hebben om te duimen.. duim dan maar dat ik niet over een week of 9 met een cavia babyboom zit Het huis was overigens supergaaf moet nu weer snel verder eten en de caviabakken schoonmaken.. maar moest het toch even met iemand delen..
Mijn duimen zijn ondertussen al getraint, nog even en we krijgen hier allemaal bodybuilderduimen Zal voor je duimen! Super dat het huis zo goed beviel zeg! Wie weet is het binnenkort jullie huisje..
Oeh lkg fijn dat jullie enthousiast zijn over het huis!! Ben benieuwd of 't 'm gaat worden! Succes met de cavia's trouwens @ Einneh: hmm vaag... jammer dat je niet weer met een KV test hebt gedaan...had je toch iets meer zekerheid als die heelmaal negatief was...dan een of andere onbekende test. Ofja.. welk merk was het? Ik ga weer stoppen met typen want zit op mijn werk. Trouwens saskia; heftig zeg... spannend dus morgen! Wel goed dat ze aangesproken worden! Hier wordt het ook spannend morgen: we gaan met ons hele team in de vergadering bij mijn leidinggevende aangeven dat we het niet eens zijn met de gang van zaken... hij is echt 1 van de lastigste leidinggevenden die ik ken (en die je je kan voorstellen) dus dat gaat ook nog leuk worden.... We hebben ons best goed voorbereid (afgelopen week met zn allen bij iemand thuis afgesproken om door te spreken hoe we het gaan aanpakken.) Als hij niet fatsoenlijk reageert, oftewel boos wordt en flipt (wat hij de vorige keer, ongeveer een jaar geleden deed) stappen we naar de hogere baas. Ben benieuwd..tis echt een vreselijke man af en toe (ook soms een goede baas hoor; hij regelt dingen snel en prima..maar hij is totaaaal niet sociaal (en dat in de zorg!!) ) Hij heeft me een half jaar geleden tijdens een studiedag gewoon laten hyperventileren terwijl ik dat nog noooit gehad had... zo ging ie tekeer op mij! Dus stiekem ben ik ook best een beetje zenuwachtig...
@ lindavnr: was een test welke ik via internet had besteld: Care Zwangerschapstest Midstream, maar ik heb hier al een paar keer een foute test gehad en een keer een positive na mijn ongi toen mijn cyclus helemaal in de war was...... dus ik ben absoluut geen voorstander van deze testen, maar goed ik had geen KV in huis... nu wel!!!
@ saskia: ik zie jullie al zitten te klagen @ einneh: hoop ik voor je dat je niet hetzelfde hebt als ik. Ik had oudjaarsdag een knaller van een positieve ovutest. Dacht ook een ei gevoeld te hebben op nieuwjaarsdag. Werdt niet 4 weken laten ongi, maar pas veel later (ik ben al weer kwijt hoelang daarna) @ lkg: ach is ook wel eens leuk: een caviababyboom Super dat het huisje zo leuk was!
Ik hoop eingelijk dan mijn cyclus zich wat aan het herstellen is en dat mag ook wel, ben eind juni 08 gestopt met de pil en tot januari alleen maar hele lange en hele korte cyclussen gehad.... heel apart maar was blij dat ik eind januari weer ongi werd en daarna in maart weer na 44, apart eigenlijk dat je daar blij om kunt zijn!
Hey Linda, kunnen we onze bazen niet eens een dagje samen op pad sturen? Mijn baas is juist TE sociaal, daarom is het ook zo uit de hand gelopen.. Hij zegt gewoon nergens iets van en laat teveel over zich heen lopen, je moet het wel heel erg bont maken voordat hij eens naar je toe stapt. Gevolg is dus dat als hij eens wat zegt dat hij gewoon een grote mond terug krijgt. Daardoor zijn er dus werknemers die gewoon een loopje met hem nemen, daarnaast heb je de groep met verantwoordelijkheids gevoel die zich er weer aan ergeren dat de andere groep meer doet alsof het werk een theekransje is.
Hmm ja dat is nou ook niet bepaald fijn. Nou, dat kun je bij ons wel vergeten. Bij ons zijn de medewerkers júist bang om nog iets tegen hem te zeggen, bang voor zijn reactie. Dus daarom gaan we het nu gewoon met zijn allen doen. Ik ben (Helaas maar ook gelukkig) niet zo bang aangelegd en zeg wel gewoon wat ik vind. Wel fijn dat ik me niet laat tegen houden voor hem, maar ook weer niet fijn aangezien ik elke keer alles over me heen krijg met als gevolg dat je duidelijk merkt dat hij mij niet zo mag....Gelukkig hebben dat meer collega's, maar tis ook wel duidelijk dat hij zn voorkeuren heeft. Gelukkig denken diegene waar hij een voorkeur voor heeft er hetzelfde over als wij allemaal. @ Einneh: Hmm ik heb ook getest met madcare...van sensitest.. weet niet of je die bedoeld...maar die waren wel goed; gaven alleen positief toen ik ook daadwerkelijk zwanger was (eventjes dan..) Mgoed...even afwachten maar en idd dan maar als je het vol kunt houden over een weekje testen.