Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik weet niet of ze van sensitest zijn maar ik heb het idee dat deze ook heel veel hcg nodig hebben.....

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi Dames,

Zo na me weer bijgelezen te hebben, zal ik nu op iedereen proberen te reageren en geen fouten te maken wat namen betreft. :(

@einneh: Vervelend als je lichaam niet doet wat je wilt. En dan al helemaal als je geen duidelijkheid krijgt van de testen. Ben je al naar de HA geweest voor je onregelmatiege ongi?

@saskia en linda: Succes vandaag op jullie werk. Hoop dat het voor beiden niet al teveel uit de hand gaat lopen. Niet echt prettig als het op je werk niet lekker loopt, daar ben je toch een groot deel van je tijd.

@lkg: Leuk, ik zal voor je duimen op een caviaboom. Vind het altijd erg leuk kleine diertjes, behalve als het teveel worden. Wij zijn begonnen met 2 gerbils en die hadden zich vermenigvuldigd tot een stuk of 30. Gelukkig hebben we er nu nog maar 10, wat ook veel is.
    En super van je huisje, dat het zo leuk was.

@zethu: Lief van je mannetje dat hij het eten al klaar had. Mijn mannetje doet het ook steeds vaker, vooral omdat ik pas om half zeven thuis ben en hij om vijf uur. Begint hij tegen die tijd toch echt honger te krijgen. :D

Hier: Het gaat zo zijn gangetje. Morgen helaas naar college, moet nog een proeftentamen inhalne. Wat zou ik blij zijn als dat eindelijk is afgelopen. Nog vijf weken ongeveer en dan zijn de examens, hopen dat ik deze ga halen. Verder ga ik zaterdag naar de musical Dirty Dancing met mijn mannetje, voor de tweede keer. Heb er nu al zin in, vind de musical zo leuk. Zondag gaan we geocachen, lekker een stukje lopen, want het wordt prachtig weer.

Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend?

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Nienke: haha volgens mij wil lkg juist niet dat dr een babyboom komt bij der cavia's..! :D Dus daarvoor duimen ;)
    Enne succes met je tentamen!
    Ohh leuk dirty dancing! Ben ik ook geweest, erg leuk :) Geniet drvan!

@ weekend: hmmm...we hebben zaterdag lekker niets.. dus we gaan eindelijk ons kastje afschilderen!
    En zondag hebben we weer dat open podium wat we organiseren :)

4. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whahaha.. neee ik wil idd GEEN babyboom! Als ik dat wel had gewild dan had ik het mannetje natuurlijk wel gewoon de hele tijd bij het vrouwtje kunnen zetten ;) Heb helemaal geen ruimte voor nog meer beestjes (heb er al 6) en heb ook niet genoeg tijd om nog meer beestjes aandacht te geven.. Maar goed.. we wachten af :)

@ Saskia en Linda: Is de bespreking op jullie werk al geweest? Zo ja, hoe ging het??? En zo nee, heel veel succes!!

@ Nienke: Niet veel bijzondere plannen voor het weekend. Morgenavond een verjaardag en de rest staat nog een beetje open :) Zullen wel weer even richting Drenthe gaan.. altijd heerlijk met dit weer!

@ Hier: Aan het zwijmelen over het huis van gisteren. Hihihi.. het was zo perfect! Maar manlief is niet van de overhaaste beslissingen dus die wil er altijd minstens een maand over nadenken voor hij iets gaat ondernemen.. dus ik zeur er maar niet teveel over (werkt averechts heb ik al vaker gemerkt :oops: ). Als ik echt zwanger blijk te zijn dan gaat hij wel iets harder er over nadenken en iets sneller beslissen zei hij gisteren.. dat vond ik dan wel weer grappig. Hij voelt nu nog niet zoveel druk omdat we voor nu ook prima wonen waar we nu wonen.

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @lkg: Sorry verkeerd begrepen van de cavia's. Dan zal ik het duimen omkeren en de andere kant op duimen.
    Hoop dat blijkt dat je zwanger bent, dan heb je dubbel geluk. En je huisje en een klein wondertje.

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he lkg...ik zie trouwens dat je vorige cyclus maar 30 dagen was..en nu zit je al op 31.. je bent dus van het gemiddelde uit gegaan...
    Misschien was je cyclus door je vmk door de war ennnn......ben je nu gewoon al echt een dag overtijd! :d
    Whaha maar goed, ik zal je niet blij gaan maken.. :p sorry ;)
    Hoe is 't met de zere borsten? (hihi, wan vraag)

We hebben de vergadering over een half uurtje....tot 4 uur (laaaang) dus...we will see!

7. Djuke

Djuke Bekend lid

Dag dames,

Helaas heb ik geen goed nieuws. Opoe stommelt zo langzamerhand het huis binnen. Keurig op tijd, zoals altijd. Een dag vantevoren komt er wat bruinigs en de volgende dag is het bingo.

Blegh! Precies als we gaan vliegen moet ik gaan zitten rommelen met tampons enzo. Maar goed, tis wel de perfecte afleiding!

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ einneh: Ik weet iig dat ik echt zit te wachten dat ik ongi wordt. Zal voor de 2de keer zijn dat ik blij ben ongi te worden.
    Ik was gisteravond al heel blij bruin te zien met afvegen, maar helaas vanmorgen niets meer :(

@ saskia: dat werkt dan ook weer niet he. Hoop dat het bij jullie snel opgelost is. Ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is.

@ linda: Ik heb gisteren schijnbaar over je bericht heen gelezen. Wat een baas zeg! Ik wens je heel veel succes vandaag met de vergadering. Maar zo te lezen zie je dat niet meer voor de vergadering. Ik ben benieuwd hoe het ging.

@ nienke: Vond het ook lief van hem. Het begon een tijdje voor ik ziek werd. Hij zou zowiezo de aardappel anders in de oven zetten, dat het niet te laat was voor we gingen eten. Maar ik was veel later als verwacht thuis, dus is hij zelf begonnen met koken. Was hem heel goed gelukt. En sindsdien kookt hij vaker. Meestal koken we met z'n tweetjes, veel gezelliger en voor mij minder stress. (echt onvoorstelbaar wat je als stress ervaart als je met een burnout zit)

@ lkg: hoop dat je man dan snel beslist. volgens mij zie je jezelf daar al wonen?

@ hier: Heb net mijn moeder geholpen met internet :D Ik merk wel dat dat heel veel energie van me vraagt. Ben nu enorm moe. En dan wilde ik vandaag ook nog eens de ramen gaan wassen. Nou ja, ff rustig aan dan maar.

edit....

@ djuke: he balen zeg. Ik zou willen dat ik de ongi van je kon overnemen.

@ weekend (helemaal vergeten): we hebben geen plannen staan. Denk dat we dan de plantjes gaan halen, en mss ook verf. Zodat ik kan gaan schilderen in de woonkamer. Ik krijg gelukkig de winstdeling van 2008 nu betaald, zodat we ons dat kunnen veroorloven.

9. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee.. hoe ging de vergadering?
    Ik heb deze cyclus precies m'n ei gevonden op dag 21.. dus 14 dagen daarbij optellen is echt 35 dagen.. maar..

*slaat met haar vuisten op de tafel en is heeel heeel heeel chagerijnig en verdrietig*

Net bruinig bij het afvegen :cry: :cry: :cry: En ik weet het.. het hoeft helemaal niets te betekenen.. maar ik weet drommelsgoed dat het 99 van de 100 keer gewoon ongesteldheid betekend.. dus ik wordt morgen gewoon dik ongesteld. Ik baal echt als een stekker.. zo goed geklust op precies het goede moment.. *zucht*
    Op naar ronde.. hoeveel?? ik weet het niet eens meer.. 6 of 7 ofzo?? pffff...

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Nou.. daar zitten we samen te balen in plaats van samen op de roze wolk :cry:
    Wanneer ga je precies op vakantie ook alweer? In ieder geval veel plezier.. ook al begint het niet zo leuk :(

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: he balen zeg. Het wordt eens tijd dat er een van de 2-11 dames zwanger wordt.

@ hier: het lijkt erop dat ik ergens in de loop van de avond ongi ga worden. Ik heb ongi-krampen! En ook bruin met afvegen. Eindelijk, het werd tijd.
    Gek he, Djuke en lkg balen dat ze ongi worden, ik ben er blij om. Maar ja, als ik nu ongi wordt betekend het dat ik geen eisprong heb :cry:

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He bah lkg wat vervelend.. :( Ik had het zo voor je gehoopt...Zat je precies goed met vrijen enzo... :( blegh..

@ djuke: en nogmaals; pff balen...!! :( tis nog iets dat je een fijne afleiding hebt, maar toch....

@ Hier: Nou..de vergadering ging gelukkig op zich vrij goed. Hij reageerde best rustig en nam het goed op. T is nog niet klaar want hij moet nu wat dingen gaan nazoeken en regelen (heeel verhaal dus daar val ik jullie niet mee lastig)
    Komt er op neer dat hij dus op zich 't goed opnam...en niet heel vervelend deed. (een beetje maar hihi..)

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Gelukkig dat het meeviel linda!

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jah inderdaad :)

Hmm laten we hopen dat je ongi vanavond dan toch eindelijk doorbreekt!
    Wel jammer dat je dan idd je eitje niet gehad hebt :(

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD

* Zethu: ??? laatste menstruatie 15 februari, 3e ronde
    * Ilona2802: 21 april, 3e ronde
    * Lkg: 26 april, 5e ronde
    * Sakina: ... .. ronde
    * Lindavnr: 7 mei, 5e ronde
    * Nienke18: 12 mei, 2e ronde
    * Hemeltje83: ..., 6e ronde
    * Tamaradb: ..., 7e ronde
    * Tante Mars: ?, 37e ronde
    * Djuke: .. mei, 18e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hoe is trouwens de FM bij tante mars gegaan?!?!!? Ben erg benieuwd!! hoop op goed nieuws!!

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nienke: Leuk zeg, zou ook wel naar Dirty Dancing willen :D
    Wij gaan zaterdag naar Amersfoort en daarna etentje met schoonmoeder en vriend, mooie gelegenheid om hun ook het nieuws te brengen ;)

@Lkg: Vandaag wel weer een hoop geklaag en een aantal rotte opmerkingen over en weer geweest, maar de verwachtte uitbarsting bleef (nog) uit.
    Spanningen lopen ondertussen nog steeds op..
    Verstandig van je vriend dat hij er eerst goed over na wil denken, maar weet niet of ik dat zou kunnen ;)
    Nouja, misschien ben je zwanger en dan is het toch nog snel besloten :p

@Djuke: Balen zeg :(

@Lkg: Ook voor jou weer flink balen zeg :(
    Maar ronde 7 kan geluk brengen hoor!

@Zethu: Even omgekeerde wereld.. JOEPPIEEEEE ONGI!!!!
    Misschien heb je je eitje gemist of het komt nu gewoon opeens goed op gang, ik duim in elk voor je dat je vanaf nu een mooie cyclus krijgt (of snel 9 maanden geen cyclus..)

@Linda: Gelukkig reageerde je baas goed, hopen dat het vanaf nu beter zal gaan op je werk!

Hier:
    Noujah op het werk dus nog steeds spanningen, gelukkig sta ik aardig buiten schot maar toch leeft het wel erg bij me..
    Voel me toch erg betrokken met het bedrijf en daardoor neem je het toch wat meer mee naar huis.
    Zal morgen wel weer gezellig saampjes met de baas werken terwijl de vervelende dames in de kas zitten, dus dan hebben we weer een nabespreking ;)
    Verder was ik vandaag op het eind van de dag opeens toch misselijk, stond gelukkig alleen dus ben even gaan zitten tussen de tomaatjes en rustig een tomaatje gegeten, na 10 minuutjes ging het wel weer..

18. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden!
    Hier begint er langzamerhand een beetje bruin te komen, dus de hoop is een beetje aan het vervliegen dat het deze maand raak is...
    Alhoewel, het is al 2 dagen zo...
    Ach, laat ik mezelf maar niet gek maken, want dan valt het weer tegen...

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: Helaas heeft het (nog) niet doorgezet. Ik heb vanavond ook geen ongikrampen meer gehad :cry:

@ saskia: helaas. Ik begin behoorlijk van mijn lichaam te balen. Terugval, geen ei, geen ongi. pffff.
    Mooie cyclus verwacht ik voorlopig niet. Ik geloof er niet in met die PCO
    Gelukkig dat het tot nu toe meevalt op het werk, maar die opbouwende spanning is ook nou ook weer niet wat je wil

Over tante Mars: Bij de fm zagen ze dat haar BMslijm verdubbeld was. Mogelijk heeft ze toch een eisprong gehad. Daarom heeft ze op progesteron en LH moeten laten prikken. Maandag weer. Als het dan hoger is dan is het goed.
    Tevens is de operatiedatum gepland. Het gaat 15 mei gebeuren.

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ben erg benieuwd naar de uitslag van maandag tante mars.

@linda: Fijn dat het allemaal meeviel op je werk.

@lkg en djuke: balen dat de ongi toch is gekomen, netjes klussen zegt dus niet alles. Maar het zal allicht helpen.

Hier: niet veel bijzonders, dit moet ons klusweekend worden. Gelukkig gaan we alleen maar leuke dingen doen met zijn 2-en.

Even een vraagje van een hele andere richting. Welke nummers hebben jullie gedraaid op jullie bruiloft of gaan jullie draaien?

Deel Deze Pagina