Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: nee dat zou ik ook niet in huis willen. Ik ben een enorme vogelliefhebber. Daarom heb ik ook een vogeltje in huis :)

@ linda: hoe is het met de ovutesten?

@ hier: Gisteren weer eens shocking nieuws gehad. Ik kreeg van de vriendin van mijn ex te horen dat ze weer zwanger is van hem. 14 weken al weer. Daarom ben ik gisteren ook niet op ZP geweest. Had het ff helemaal gehad.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee zethu... :( Alweer zwanger ja? pff.. ik geloof dat je het dan wel ff gehad hebt.....

De ovutesten; heb gister een positieve gehad en daarna ook niet meer getest... voorheen deed ik dan nog weet ik hoeveel testen na mijn positieve test en nja... das eigenlijk ook maar doelloos :(
    Wil dr gewoon iets mindr bezig mee zijn en dat lukt zo aardig goed :)
    Tis nu afwachten.. we hebben goed geklust dus we zien wel..
    Denk wel dat mijn nod een dag is opgeschoven.

@ tamaradb; Proficiat met je verjaardag! :D

3. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @tamara: Gefeliciteerd met je verjaardag

@linda: Ben benieuwd, zal voor je duimen deze maand.

@zethu: Das balen zeg, alweer zwanger. Kan me indenken dat je het dan even gehad hebt met alle verhalen over zwanger worden ed.

hier: Hebben een heerlijk weekend met z'n 2-en gehad. Waren we echt even aan toe. Weten jullie trouwens hoe het zit. Op de ene site wordt gezegd dat je tussen het klussen 1 dag moet houden en de andere site segt dat het niet uithaalt.

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Oeps berichtje twee keer geplaatst

5. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    goedenmorgen allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.

@ Zethu: Kan me voorstellen dat je het nu een beetje zat bent. Al die goede berichten dat wil je zelf ook! Dikke Knuff!!!!

@ Linda: Spannend. We gaan heel hard voor je duimen!!!!

@ Nienke: Ik heb geen idee. Een ovu test geeft 2 dagen echt duidelijk aan dus ik denk dan ook dat je zoiezo twee dagen aan de klus moet. Maar goed ik denk dan maar zo liever te veel dan te weinig!

@ Hier: Na een druk weekend toch even stoom afblazen hier. Ik ben namelijk zoooooooooooooooo moe. Ik ben al drie dagen vroeg naar bed aan het gaan en dan red ik het smiddags nog niet en moet ik slapen. Ik ben normaal altijd een avond mens dus dit is zeer vreemd. Ook al een week verschrikkelijke ijzer smaak in me mond. Ik wordt er niet goed van. Blegh. Ik heb echt geen idee op welke dag ik zit en wil ook echt niet gaan rekenen. Maar blegh ik wilde deze maand niet onrustig worden en nu wordt ik het toch! Sorry hoor moest het effe kwijt.

Straks moeten we naar de hypotheek adviseur en gaan we een lening aanvragen. Begint nu toch wel allemaal spannend te worden hoor. En dan woensdag het voorlopige koopcontract tekenen. Ik hoop echt dat het allemaal gaat lukken en dat we over een jaar in een ander huissie zitten.

Liefs Tamaar

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hey allemaal

@ nienke: Ik weet het niet, maar ik deed in het begin ook heel netjes om de dag want dat zou voor de zaadkwaliteit beter zijn blabla.. en de laatste ronde was ik zwanger en hebben we 3 dagen achter elkaar geklust... dus dat klopt ook niet.
    Ik denk dat het op beide manieren lukt, vandaar dat er overal iets ander staat. Iedereen heeft natuurlijk zijn/haar mening over wat de beste manier is. (ik zou nu natuurlijk zeggen; klus meerdere dagen achter elkaar...haha zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen en dus mening hierover)

@ Tamara: Ook hier erg moe.. Heb goed geslapen vannacht en zit nu steeds te gapen en met dikke oogjes op kantoor. Ik zoek dr verder niets achter, maar nu ik het bij jou lees dacht ik hee..dat heb ik ook. (en onze nod's zijn hetzelfde ;) )
    Maar zoals ik zei; ik zoek dr niets achter..ik ben wel vaker moe..

Ik hoop dat jullie het allemaal rondkrijgen bij de hypotheek adviseur, maar dat komt vast wel goed! :D Succes.

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: ja alweer. De eerste is net een jaar. En ze is nu al weer 14 weken. Ik vond dat ik het jullie gisteren ff moest laten weten. Ben daarna niet meer hier op zp geweest. Maar een verse nieuwe week, dus we kunnen er weer tegenaan.

@ nienke: Ik zou het niet weten. Om de dag zou denk ik wel goed moeten zijn. Zaadcellen leven gemiddeld 72 uur, een eicel 24 heb ik eens gelezen.

@ tamara: sorry, was gisteren helemaal je vergeten te feliciteren. Dus alsnog van harte! Spannend dat jullie vandaag voor de lening gaan. Enne ik ga niet in op je klachten, het is natuurlijk wel vervelend dat je er zo'n last van hebt.

@ hier: vanmorgen naar UWV geweest. Nu moet ik weer gaan wachten. Ik krijg een schriftelijke oproep om naar de verzekeringsarts te gaan.
    Enne mijn gewicht gaat echt de goede kant op. Deze week 0.9 :D

8. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @zethu: Gefeliciteerd met de 0,9 kilo eraf. Gaat de goede kant op. Heb je nu al meer duidelijkheid van het UWV, of mag je nog steeds niks?

Wat is het hier trouwens rustig, is iedereen er een weekje tussenuit?

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik mag gewoon de deur uit. Ik heb aangegeven dat ik 3 maal per week sport en dat ik de andere dagen wandel. Ik krijg nu eerst een schriftelijke oproep, dus daar hoef ik niet voor thuis te blijven.
    Daarbij als ik wil mag ik 2-3 uur op een dag werken. Alleen: waar hebben ze banen voor zo weinig uur? Ik heb iig geen sollicitatie verplichting. Ze wil dat afwachten tot ik bij de verzekeringsarts ben geweest.
    Ik ben iig blij dat het afvallen wel goed gaat. Heb ik iig iets om me op te richten.

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @zethu: Het is in ieder geval lekker dat je de deur uit mag. Ben benieuwd wat ze bij de verzekeringsarts zeggen. Heb je al een idee wanneer je er heen moet?

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Nee, ik denk dat ze me eerst daar voor gaat opgeven, en dat het dan gepland moet worden en dan duurt het nog een dag voor ik de brief heb. Dus verwacht dat ik dat eind volgende week wel weet.
    Ze zeggen niet voor niets dat ze zelf 4 weken nodig hebben om alles te regelen. Meestal halen ze dat niet.

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee meiden..

Ik krijg weer eens geen mailtjes als er nieuwe berichtjes zijn.. misschien hebben anderen dat ook en is het daarom zo rustig!?!

@ Tamara: Ohhh nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je leuke kado's gehad?

@ Linda en Tamara: Ahhh vrouwen zullen toch altijd wel een beetje dingen voelen voor hun NOD.. daar zijn we tenslotte vrouwen voor hihihi.. Ik ben in ieder geval hard voor jullie aan het duimen!

@ Zethu: =D> applausssss.. weer 0,9! Echt goed zeg! Maar lastig nog steeds al dat gedoe met het UWV.. maar wel geluk dat je nu niet meer thuis hoeft te blijven. Kan je met een gerust hart gaan sporten en wandelen (hmm moet het niet zulk vreselijk weer zijn als hier).

@ Nienke: Ik doe gewoon klussen hoe vaak wij zin hebben.. maar meestal is dat niet elke dag hahaha.. ben nog niet zwanger, dus dat zou de theorie 'elke dag is beter' misschien wel weer ondersteunen ;)

@ Hemeltje: Hoe is het met jou? Alweer een poosje niets gehoord volgens mij! Hoe gaat het nu met je werk? Ben je al aan het solliciteren?

@ Ilona: Ik heb echt een geheugen als een zeef, maar was je nou ongi geworden?? Denk van wel, want als je zwanger was had ik het vast wel onthouden ;) Is je cyclus een beetje netjes?

@ Hier: Dit weekend maar weer ovu-testen besteld dus ik kan er weer een paar maandjes tegenaan hahaha :D Heb een heerlijk weekend met mannetje gehad.. lekker gewandeld, pannenkoeken gegeten, vliegtuigen gespot en gewoon lekker samen geweest. Heerlijk zonder discussies over huizen en waar we gaan wonen enzo. Ik moet zeggen, dat beviel me prima :) Manlief is nu een paar dagen in het buitenland, dus ben een beetje alleen.. maar beter nu dan met m'n eisprong :)

Wat zijn jullie plannen voor Koninginnedag??

13. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @koninginnedag: Bij ons een drukke koningnnedag voor de boeg. Zit met mijn mannetje bij de reddingsbrigade en laat mijn mannetje nu net bij de PR zitten. Er wordt bij ons het dorp een groot feest georganiseerd op en rond het water, daarom moeten wij bewaken en natuurlijk staat er dan een kraam om nieuwe leden te werven. Leuk om te doen, maar hij zal wel kapot zijn de dag erna.

Verder 's avonds een optreden van jawel Gordon.

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: hier is het prachtig weer. Het is wel bewolkt, maar de zon schijnt regelmatig. (zouden ze gelijk hebben met de opmerking: het zonnige zuiden?) Ik heb wel gezien dat het morgen behoorlijk rotweer wordt. En laat dat nou net mijn wandeldag zijn :( Ach ja, mss is het wel een uurtje droog. En anders wandel ik wel met een paraplu. Heb ik dat ding tenminte niet voor niets.

@ koninginnedag: Mijn vriend heeft nachtdienst, dus hij komt 's morgens pas thuis. Hij zal wel eerst willen slapen. 's middags zullen we wel wat gaan doen denk ik, ik weet alleen nog niet wat. 's avonds naar de verjaardag van een kennis van ons. (dartvriend van mijn vriend)

15. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ LKG: Ja helaas, de ongi heeft toegeslagen hier...
    Wel een beetje jammer, maar de cyclus gaat gelukkig regelmatig (alleen afgelopen keer niet door een griepje).
    Nu maar weer hopen op goed nieuws deze maand!
    Wij gaan in ieder geval vanaf deze week weer lekker aan de klus!
    Ik heb nu ook zoiets van: Symptomen daar ga ik niet meer op letten, want meestal betekenen ze toch niks.
    Ik ben pas zwanger als ik overtijd ben en een posi test vast heb!

@ Linda: Hoe gaat het met je?
    En met je enkel?

@ Koninginnedag: Lekker helemaal niks doen!
    Er worden hier niet echt leuke dingen georganiseerd dus wij hopen op een lekker weertje, zodat we lekker kunnen relaxen in de achtertuin!
    Verder moeten we helaas ook allebei de volgende dag gewoon weer werken dus dat valt wel een beetje tegen.
    Ik kan die vrijdag niet vrij krijgen. (ze vinden het trouwens nooit leuk als ik een vrije dag opneem)

@ Nienke: Wij vrijen om de dag en zodra de ovulatietest positief wordt, doen we het iedere dag, 3 dagen lang. Daarna nog een aantal keertjes om de 2 dagen!

@ Iedereen: Ik krijg ook lang niet altijd post als er nieuwe berichtjes zijn, dat is wel balen!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: Hee fijn dat het weekend zo lekker en relaxt was! kan me voorstellen dat het erg fijn is om het gewoon ff over andere dingen te hebben dan de onderwerpen die normaal gesproken discussie opleveren of wat dan ook. :)

@ Zethu: fijn dat je nu gewoon kan blijven sporten en wandelen zonder dat het een probleem is! enne: kei goed, die 0.9 kilo draf!!! :D Hoe veel nu nog?

@ Koninginnedag: We gaan weer zoals ieder jaar op stap in Eindhoven (stratum)
    Mega druk...(eigenlijk iets te druk.... gewoon belachelijk eigenlijk.. vorig jaar zijn we dr eerder voor naar huis gegaan maar oke...we proberen het gewoon nog een keer haha)
    Maar wel erg gezelllig.. Nu nog hopen dat het weer mee zit.

@ Lkg: Ilona was trouwens ongi geworden idd.. ik weet niet of ze hier nog veel mee leest want ze heeft een ander topic waar ze veel kletst :) maar ach, ze komt vast wel weer langs om ons up to date te houden :)

@ Hemeltje: ben idd ook wel benieuwd hoe het met solliciteren gaat...

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohw! ahah stom... berichtje van ilona stond op de volgende pagina dus heb ik helemaal niet gezien hihi....

@ ilona: Mn enkel gaat de goede kant op.. woensdag terug naar de huisarts om te kijken of ik hem nog moet intapen iedere dagen.. :)

@ Koninginnedag: ik ben gelukkig wel vrij de dag erop :D helaas mn vriend dan weer niet..

@ klussen van ilona (haha): Jullie doen zo'n beetje hetzelfde als wij :) laten we hopen dat het weer werkt!

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nienke: Ik heb de laatste ronde gebruik gemaakt van menstruatiekalender.net en vanaf een week voor me uitgerekende ei tot een week erna om de dag geklust..
    Weet niet of het toeval is, maar menstruati kalender lijkt mji goed geholpen te hebben ;)

@Tamaar: Spannend zeg, ik hoop ook dat het allemaal gaat lukken voor je :)

@Zethu: Gefeliciteerd met je gewicht! :D

@Lkg: Lekker dat je weekend zo goed was zeg :D
    Ik moet gewoon werken met koniginnedag, maar gelukkig maar tot half 1 en vrijdag weer de hele dag werken..

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: nog 3.2. Maar ik weet dat ik bij de gyn zeker een kilo meer weeg, dus ik ga voor de 4 kilo :D Dat moet wel lukken op dit tempo. Heb nog 5 weken.

@ saskia: gelukkig dat je maar tot half 1 hoeft op koninginnedag.

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Morgen mijn eerste afspraak bij de verloskundige, begin nu toch wel zenuwachtig te worden..
    Verder heb ik vandaag een moeilijke dag, voel me gewoon niet 100%.
    Net nog even boven de wc gehangen..
    Ben ook de hele dag al moe, dus zal vandaag wel vroeg naar bed gaan en misschien zelfs straks even een uurtje.
    Maargoed ben in elk geval weer zeker dat mijn lichaam hard aan het werk is ;)

Deel Deze Pagina