Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Soms duurt het even voor je genoeg zwangerschapshormoon heb aangemaakt voor de test, helaas kan ook je cyclus gewoon iets langer duren..
    Kan dus nog alle kanten op.

2. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Nou.. ik begin nu toch wel een beetje de zenuwen te krijgen..
    Nog steeds niets hoor! Gisteren heb ik nog één keer weer een heel klein beetje roze afscheiding gezien, maar verder niets! Begin bijna te denken dat ik het me inbeeld, want het is eigenlijk ook zo weinig dat het me niet op zou vallen als ik er niet op zou letten..

Misschien zet het vandaag door.. anders morgen toch maar testen denk ik :confused:

3. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    tja wat ik hier heb geleerd is dat het OF niks kan zjn OF alles... ik zou wel superrrrr nieuwsgierig zijn!

4. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ja! ik heb echt het gevoel dat er 10 verschillende stemmen tegen me praten..

- Je wordt gewoon vandaag of morgen ongesteld
    - Je bent zwanger!
    - Je ei is gewoon later gekomen en het is een innesteling
    - Er is per ongeluk iets geraakt tijdens het klussen en dat zie je nu een beetje
    - Je bent nog aan het ontpillen, het kan nog wel weken duren voor je ongesteld wordt
    - Doe gewoon een test
    - Wacht maar met testen tot het weekend

Whaaaa.. gisteren riep de eerste stem het hardst, maar nu die gisteren geen gelijk heeft gekregen roepen alle andere stemmen tegelijk door elkaar: zie je wel, hij had geen gelijk, ik heb gelijk..

Gelukkig is het vandaag en morgen erg druk op het werk.. en maak ik het mezelf alleen maar drukker door ook nog tijd hier op het forum te besteden :) (oke oke je moet snel weer aan het werk, zegt weer een andere stem ;) )

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Whahaha... meerdere stemmen he... weet je huisarts dit hihi...

Nee hoor kan het me helemaal voorstellen! Zou nu maar wel naar die stem luisteren die zegt dat je naar je werk moet... misschien wel zo verstandig! heb je weer een dag afleiding... werkse!

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Je houd ons wel in spanning zeg!
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt ;)

7. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Wahaa lkg: moet echt lachen om jouw stemmetjes! Nog 1: wij zouden morgen samen testen! Hoop dat het ondertussen nog niet is doorgebroken zodat we morgen inderdaad samen kunnen testen en hopelijk natuurlijk positief! Maar ik herken het wel hoor: gisteren was m'n temp ineens gekelderd naar 36.5 terwijl het daarvoor netjes 36.9 was dus ik had al besloten dat ik gisteren of vandaag ongesteld werd. Maar.. om de boel nog een beetje verwarrender te maken was vanmorgen m'n temp weer 36.9... Toch weer een beetje hoop en aan de andere kant wil ik niet weer teleurstelling dus hou ik me voor dat ik morgen toch ongesteld wordt. hmpf :(

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Elisabethje.. sorry je stem die zei dat ik aan het werk moest heeft het niet gewonnen.. ben er toch weer even hihihi :) (internet op je werk is zooo handig)

@ Hemeltje83.. oh jah, die stem was er ook nog :oops: hihi. Ga je morgen overdag testen, of 's avonds? Als het vandaag niet doorbreekt (raar woord eigenlijk.. doet me denken aan het breken van de vliezen.. ook zo'n raar en vies idee hahah) zit ik nog erg te twijfelen wanneer ik zal testen. Je moet 5 seconden over dat staafje plassen, maar meestal plas ik niet zo lang volgens mij, alleen 's ochtends. En morgenavond ga ik sporten en dan drink ik altijd veel water, dat schijnt niet goed te zijn voor het testen. Dus wat dat betreft kan ik beter 's ochtends testen voordat ik naar het werk ga.. maar dat is natuurlijk niet zo romantisch en dan moet ik de hele dag op m'n werk m'n teleurstelling of blijdschap verbergen :-s
    Nou goed.. weet je wat.. jij mag kiezen :)

9. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hahaha; inderdaad internet op je werk handig maar ook slecht...
    Doorbreken: ik moet altijd denken aan een dam die doorbreekt oei! Laten we hopen dat het niet zo'n effect heeft!
    Enne: ik test 's ochtends; dan is je urine het meest geconcentreerd en is de kans groter dat je (als je zwanger bent) positief test. En ik wil het samen met m'n mannetje doen; die moet overdag werken en dan snel eten en daarna weer trainen.. wil nog wel even lekker met hem kunnen knuffelen als het positief of negatief is! En dat verbergen van je teleurstelling of blijdschap; tja gelukkig heb ik morgen vrij... Maar je kan het sowieso hier kwijt toch!?

10. Djuke

Djuke Bekend lid

Jeetje wat spannend allemaal. Vooral jouw verhaal, LKG! Ik vind het knap dat je nog niet getest hebt, ik zou zelf al tig keer over het staafje geplast hebben.

Hier is alles nog rustig. Af en toe zo'n kramp die normaal gesproken mn ongi aankondigd. Dus ik ren continue naar de wc om te checken of er :evil: in zicht zijn. Zondag vieren we sinterklaas met de familie en het zou zooooooo gaaf zijn als ik een positieve test kan inpakken!
    Maar ja, ben bang dat ik gewoon ongi wordt. Voel nl. helemaal nix anders dan anders.

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    And the winnerrrrrrr of the stemmetjes contest van deze maand is:

trommelgeroffel

Stemmetje nummer 1!

Net precies toch rode afscheiding, het loopt er niet uit ofzo.. maar het zit er duidelijk wel.. dusss.. een mooie cyclus van 29 dagen waar ik eigenlijk heel blij mee ben! Ga vanmiddag ovulatietesten bestellen op internet.. en dan: op naar ronde 2 :D (ik begon ook net plezier te krijgen in het klussen, dus wat dat betreft ben ik wel blij dat dat nog niet voorbij is hihi)

@ hemeltje83: sorry, je moet het dus toch echt alleen (met je mannetje natuurlijk) doen morgen.. ik zal voor je duimen hoor!

@ Djuke: Jeetje nog een paar daagjes.. volhouden hoor!.. nog even wachten met testen! Heb ik ook gedaan en ik ben er blij van! Ik denk dat ik minder teleurgesteld ben door de ongesteldheid dan door zo'n keiharde negatieve test.. en een positieve test loopt niet weg ;) als ie nu positief zou zijn is ie dat zondag ook nog wel.. ;)

12. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    en nu ik nog!ik heb nog steeds niets!Wel gister na het "klussen"iets heeeel lichtroze slijm maar dat kan natuurlijk ook van het klussen komen, nu al de hele dag niets meer...... :rolleyes:

Vind het echt waardeloos dat wachten, als ik morgen nog niet ongi ben dan gaan we toch maar een tweede test doen, was gister natuurlijk veel te vroeg, maar zoals LGK al zei, het kan alle kanten nog op..... :(

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohhh spannend zeg.. 2 testers morgen :D:D

Duim.. duim.. duim.. duim..

14. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @lkg: ooow zonde maar ik hoor het al: hele goede instelling: lekker positief! Op naar de volgende ronde!

Ben zo bang dat dat bij mij ook zo is (niet erg na de eerste ronde natuurlijk) durf bijna niet naar de wc te gaan uit angst de duiveltjes te zien... Maar mocht het zo zijn; tja: positief: ik heb gelijk een goede cyclus (had ik ook niet durven dromen) en dan mogen we ook lekker doorklussen! Toch wel grappig: he schat, moeten we weeeer ;)

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou Hemeltje..t komt dichtbij he! nog 2 dagen :)
    Al een voorgevoel ofzo? :)

16. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Haha elke keer als ik hier weer lees, moet ik weer voor een ander duimen.
    Lkg: wat ontzettend jammer dat je ongi bent geworden. Maar ook wel heel goed van je dat zo positief bent.

Hemeltje83: morgen ga je de test doen? spannend zeg, Ik zal voor je duimen.

Annelies1979: ook jij natuurlijk heel veel succes morgen, en ook voor jou zal ik duimen.

Liefs Tamara

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ hemeltje en annelies: en.. en.. en.. en..? ik vind het echt zooo spannend! Ben heel benieuwd naar de uitslagen van de tests :)

En.. ik durf het bijna niet te zeggen :oops: maar m'n ongesteldheid (of wat dat had moeten worden) is gewoon weer weg! Foetsie :confused:
    Gisteren steeds meer roze afscheiding, en op een gegeven moment zelfs een druppel bruin.. maar nu is het gewoon weer helemaal weg! Je bent toch pas echt ongesteld als je rood bloed ziet of niet?
    Ik begin toch een beetje te twijfelen (hoe kan het ook anders) of het niet misschien toch een innesteling kan zijn. Het kan dat m'n ei laat was, en we hebben vorige week ook gewoon geklust..
    Nou ik weet het niet meer.. ik ga vandaag echt hard werken en er niet op letten, en dan zal ik jullie niet steeds lastig vallen met steeds andere berichtjes hihi..

18. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @LKG: Oei... spannend! Zou leuk voor je zijn.... ik hoop het voor je!

19. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    nou ik heb vanmorgen een test gedaan, had een lichtroze streep!streep is streep toch?ga er straks nog een doen of misschien zondag, maar ik ben stiekem heeeel blij! :D :D :D

20. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    @Lkg: je valt ons toch niet lastig. Volgens mij is dit juist speciaal voor ons gemaakt! Lekker om af en toe even ons ei kwijt te kunnen. Werkze vandaag!

Liefs Tamara

Deel Deze Pagina