Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ah meissie toch. Ik wens je heel veel succes morgen bij de vk. Spannend hoor!

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @saskia: Spannend hoor de eerste keer naar de verloskundige.

Hier: Heb ook de menstruatiekalender bijgehouden en die is erg duidelijk. vind het wel handig dat het automatisch doorrrekend. Verder ben ik erg moe, kan bijna niet meer uit mijn bed komen. Gelukkig hoeven we nog maar 1 dag te werken en dan heb ik vier dagen vrij.

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hallo dames,

FF heel snel hoor (alweer) want zit op het werk. Ben inderdaad druk bezig met solliciteren, nog geen succes helaas. Het is wel mooi dat er zoveel mensen in mijn omgeving er zo mee bezig zijn: iedereen houdt een oogje open. Weet in ieder geval wel dat ik toch tot 1 juli kan blijven, dus ik heb gelukkig nog even; maar goed, iets zegt me dat ik die tijd echt nodig ga hebben.

Verder mbt m'n cyclus; ben er een stuk minder mee bezig natuurlijk.. Ik heb afgelopen donderdag of vrijdag m'n eitje gehad maar we hebben maar 1 keer geklust.. Heb er dus niet zo heel veel hoop op. Verder is het allemaal een heel gestress dat werk zoeken (en in m'n achterhoofd hebben: wat als ik nu zwanger ben) dat ik het eigenlijk zo ook wel goed vind.

Hoe is het met jullie?? (ik lees alles wel hoor, heb alleen niet zoveel tijd om te reageren ;) )

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ben vandaag net als gister weer misselijk en moe..
    Heb het er met Peter al over gehad dat als dat zo blijft ik echt niet meer kan wachten tot 12 weken om het dan te vertellen op het werk.
    Gister vroeg Andre (de baas dus) ook al 2x of het wel ging, gaat opvallen als ik teveel van dit soort dagen achter elkaar krijg..
    Dan vertel ik het liever wat eerder.
    Heb nu dus een hawaii pizza in de oven staan, dat is het enige waar ik nog trek in heb als ik misselijk ben en het heeft me al 2x eerder geholpen ;)
    Verder word ik steeds zenuwachtiger voor vanmiddag..
    Je leest zoveel verhalen dat het mis gaat, dat het hartje niet meer klopt etc..
    Moet nog tot half 4 wachten en het is eigenlijk alleen maar een intake, geen idee of ze nog gaan luisteren ofzo..

Tot zover even mijn ego bericht.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hey Saskia..spannend zeg... ik denk alleen dat ze nog geen hartje gaan luisteren..Tenminste mijn vk zei toen dat ze dat pas bij 12 weken of zelfs wat later doen en ik had eigenlijk ook nu een intake gesprek gehad, wat alleen zou gaan over je familie en ziektes enzo... mja, wie weet!
    Maar het zit echt wel goed bij jou hoor, geen zorgen!!

@ Hemeltje: fijn dat je nog tot 1 juli kan doorwerken, heb je in ieder geval veel tijd voor een nieuwe baan te zoeken. :)
    Ben benieuwd deze cyclus bij jou... 1 keer klussen kan meer als genoeg zijn hoor! ;)

@ hier: Gister even een raar moment; want ik snapte dr niets meer van. Toen ik naar de wc ging veegde ik opeens een beetje helderrood bloed op mijn toilet papier. Echt gewoon een heel klein beetje bloed...en that's it... daarna ook niets meer gezien.
    Geen idee wat dat nou weer moest voorstellen..heb ik nog nooit gehad :(

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD
    * Tamaradb: 7 mei, 7e ronde
    * Lindavnr: 8 mei, 5e ronde
    * Hemeltje83: 8 mei , 6e ronde
    * Nienke18: 12 mei, 2e ronde
    * Djuke: .. mei, 18e ronde
    * Ilona2802: 21 mei, 4e ronde
    * Lkg: 24 mei, 6e ronde
    * Sakina: ... .. ronde

* Zethu: laatste menstruatie 15 februari, 3e ronde
    * Tante Mars: 15 mei operatie, 37e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: lekker hoor: 4 dagen vrij.

@ hemeltje: gelukkig heb je nog tot 1 juli. Dat scheelt. In deze tijden van crisis is het ook heel realistisch om te denken dat je de hele periode nodig hebt.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je er op dit moment minder mee bezig bent als je met ander werk zit dadelijk. Gelukkig hoef je het pas 3 maanden voor de uitgerekende datum aan te geven.

@ saskia: Lijkt me idd heel spannend allemaal. Mss maakt die spanning je misselijkheid ook erger? Ik zou zeggen haal flink wat hawaii-pizza's in huis om de misselijkheid op te vangen. Ik hoop voor je dat ze gaan luisteren :D
    Enne zoals ik je al gezegd heb: bij jou zit het echt wel goed hoor! Luister maar naar mama Zethu (hihi)

@ linda: wat vreemd zeg! Heb ik ook nog nooit gehoord zo.
    Mooi gedaan zo met het lijstje: Minder confronterend voor mijn gevoel.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hy Zethu, Fijn dat je de lijst zo goed vindt :)
    Kan me voorstellen dat het niet prettig is om maar boven aan te blijven staan.. :s

@ Saskia: hihi, om half 10 een pizza :D

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Je wil niet weten hoe lekker ik dat nu vind haha, enige wat erin wil als ik misselijk ben ;)
    En weer is de misselijkheid spontaan over na mijn hawaii pizza..
    Alleen altijd even afwachten hoelang het weg blijft.
    Verder weet ik niet wat ik precies hoop, behalfe dan dat ik hoop dat ze me nu weer wat zekerheid kunnen geven.
    Of in elk geval dat ze zeer binnenkort gaan luisteren of een eerste echo, maargoed dat zal nu in elk geval binnen 3 weken moeten gebeuren ;)
    Denk dat ik dan weer veel zekerder ben en dan wil ik het ook zo snel mogelijk aan iedereen vertellen.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    :) hahah fijn dat de misselijkheid over is..
    Enne, lees het onderschrift van je banner maar... dat stelt ook enigzins gerust :)

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Zodra ik meer zekerheid heb dan zal dat me ook zeker gerust stellen, maar de laatste tijd toch een paar verhalen gelezen bij dames waarbij het al mis was terwijl ze dat niet gemerkt hadden.
    Vandaar dat de twijfels ook wel zullen blijven tot ik het hartje gehoord heb of een goede echo heb gehad, dan pas weet ik dat het echt goed zit..

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: het is zeker niet fijn om steeds bovenaan te blijven staan.

@ saskia: fijn dat je misselijkheid weg is. ik duim gewoon voor je vanmiddag :D
    Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Maar probeer het toch niet te veel op jezelf te trekken. Ik heb het gevoel dat het goed zit, en meestal zit het dan ook goed heb ik gemerkt!

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Net bij de VK allemaal vragen beantwoord en paar testjes gehad, alles is erg goed.
    Moet morgen even bellen om de afspraak voor de eerste echo te maken, hopen dat ik snel mag ;)
    Ben de onzekerheid en twijfels gewoon zat..
    Wil het ook op me werk kunnen vertellen voor ze het gaan raden.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He Saskia,
    Komt allemaal goed :) Over een paar weekjes, na je echo, kan je lekker relaxt en zonder zorgen gaan genieten!!! :)

Liefs linda

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: ik hoop ook dat je snel mag. Ben je van die onzekerheid af.

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @saskia: Hoop dat je snel een afspraak hebt bij de VK, dan ben je tenminste van de onzekerheid af. Weet zeker dat alles goed is. Maar als je het ziet, dan kan je eindelijk gaan genieten van je kleine wondertje. :p

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik zat net ff naar de lijst te kijken en besefte me dat het wel al weer vrij lang geleden is dat we iets van sakina hebben gehoord Heb ik eens gezocht, maar ze is zelfs al meer als een maand niet meer op zp geweest.

Het is trouwens rustig hier vandaag

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Snelle reactie:

@ Saskia: En en en.. wanneer mag je voor de echo??? Kan je ons niet gewoon allemaal meenemen hahahah.. lijkt me zo gaaf :D

@ Zethu: Idd rustig vandaag.. eigenlijk is het de laatste week elke dag rustig of verbeeld ik me dat? Heb het nu drukker op het werk dan eerst, vandaar dat ik iets minder berichtjes plaats.. en bovendien moet ik ook bekennen dat ik hier iets meer te vinden ben zo vlak voor m'n NOD hihi.. dan lijkt het wat meer te leven voor me ofzo hihi..

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Kan me goed voorstellen dat het nu minder leeft omdat je nu je wachtperiode hebt tot je ei. Het viel me de laatste week niet echt op of het nu rustig is of niet. Andere topics waren nog wel redelijk druk, maar dat is vandaag ook niet.
    Ach je, kan ik dadelijk ff de adminstratie gaan doen. En als ik daarmee klaar ben ff de vaatwasser uitruimen. Dan zal het wel langzaamaan tijd gaan worden dat ik het mannetje wakker moet maken (nachtdienst) en me dan gaan klaarmaken om te sporten.

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm Sakina zal idd rond dr nod zitten nu...dan komt ze meestal ff hier iets laten weten.. maar goed snap ook wel dat ze er wat minder mee bezig wil zijn en nu ff niet komt... ben wel benieuwd :)

Het is hier verder idd rustig ja... achja :) Over een weekje of ander half mogen er weer een aantal incl. ik, testen, dus dan zal het wel weer ff drukker zijn :D

Deel Deze Pagina