Hai Meiden, @ Saskia: Spannend zeg. Ik hoop dat je snel een echo krijgt dan ben je van die onzekerheid af en kun je het ook gaan vertellen!!! Ik hoor iedereen die op dit moment zwanger is dat ze allemaal onzeker zijn tot dat ze de echo gezien hebben dus het is echt heel normaal. Maar het lijkt me een goed teken dat je steeds zo misselijk bent. Wat klinkt dat raar he. Maar goed betekent wel dat er iets zit wat er normaal niet zit. Nou meid, laat effe weten wanneer je naar de echo mag dan gaan we allemaal in gezellig in gedachten met je mee. @ Zethu en Lkg: het zal wel komen door het mooie weer. Mij viel het ook al op dat er een stuk minder gekletst wordt. Maar ja wie wil ook binnen zitten met dit weer. @ hier: Nog steeds ontzettend moe. Ik heb vanmorgen met de dokter gebeld. Effe een telefonisch consult gehad. (is ook leuk, moet je vertellen en proberen uit te leggen wat je hebt en voelt. Door de telefoon, wat een drama). Maar goed. Hij vroeg wanneer ik ongesteld moest worden ( shit dat wou ik nou net niet weten maar goed) Effe snel naar predictor.nl. Mijn nod is morgen, Dus nou moet ik effe afwachten of ik ongi wordt en of het dan beter wordt. Blijk ik zwanger te zijn dan heb ik de reden en mocht ik ongi worden en het wordt niet beter moet ik volgende week bloed komen prikken. Dus ik moet weer eens wachten en afwachten. Maar gelijk mijn manager gebeld want die wordt ook schijtziek van me. (valt wel mee maar toch zo voelt het) Gelukkig zie ik er ook schijnbaar moe uit dan zien ze tenminste dat het echt zo is. Nou morgen moet ik werken dus veel koniginnen dag is het niet voor mij. moet ook zeggen dat toen ik nog in Limburg woonde ik me er veel meer op verheugde dan nu. Dus zo heel erg vind ik het niet om te werken. Ik verdien het geld terwijl anderen het uitgeven Liefs Tamaar
Joehoee!!! Even een snel egoberichtje tussendoor: Ik mag vrijdag op arbeidsvoorwaardegesprek komen!!! Ik ben ook de enige die mag komen dus dat is super nieuws! Had vandaag het gesprek en het ging zooo heerlijk dat ik al zei tegen m'n man als ik niet wordt aangenomen dan weet ik het niet meer! En ja hoor, ze belden net terug dat zij het ook zo hebben ervaren en nog even een gesprekje willen om de laatste dingetjes af te spreken. Oooooh ik ben zo opgelucht!! Nou ik ga er lekker van genieten, vanavond vieren wij een feestje!
Oehh goed nieuws hemeltje! fijn! @ Tamara: oh morgen je nod al! gaat zomaar snel zeg! Ik meende dat je op de nod lijst een dag voor mij staat, dus hoe die datum erop komt weet ik ook niet hihi. maar ben benieuwd... zal dus toch wel spannend worden de komende dagen..succes
@hemeltje: Gefeliciteerd zeg, leuk een nieuwe baan. Dat biedt weer goede vooruitzichten. @tamara: Spannend hoor je NOD morgen, weet je al wanneer je gaat testen. Hoe lang ben je al eigenlijk zo moe? Hier: Ben ook erg moe de laatste paar dagen, kan me bed niet uitkomen 's ochtends en 's avonds er vroeg in. Misschien dat die vrije dagen me goed doen.
@ Linda: Ik had 7 mei opgegeven, omdat we allebei de datum niet wilde weten. Ik had zoiets als ik 7 mei nog niet ongi ben vanaf 2 april dan ben ik goed overtijd. Maar goed dat gaat nu helaas niet op. hahaha @ Nienke: Ik ben eigenlijk al zo moe sinds vrijdag. Ik ben wel eens vaker moe maar deze moeheid is anders. Veel erger. Liefs Tamaar
Sorry sorry sorry dat ik nu even niet op iedereen ga reageren, maar ben alweer kotsmisselijk.. @Hemeltje: Joeppieeeee, dat klinkt heel goed! @Tamara: Spannende tijd weer, zal voor je duimen! Hier: moe, misselijk, beroerd.. Wel wezen werken, maar het scheelde niet veel of ik was ziek naar huis gegaan. Toch wel een blij gevoel omdat gister alle testjes zo goed waren, dat is toch ook belangrijk.. Vanmorgen stiekem gebeld op me werk, ik mag woensdag 6 mei om 9 uur voor de echo komen! Nou moeten we dus weer een smoesje verzinnen om weg te kunnen, valt best wel op als je samen op één bedrijf werkt Als de echo goed is wil ik het daarna ook snel vertellen, dus in elk geval aankomende week! Ga nog even me mail beantwoorden (forum gaat nou eenmaal voor..) en dan nog een uurtje liggen. Enne meiden, ik doe het nu voor dus nu mogen jullie best volgen hoor Liefs van mij
@ Saskia: Balen zeg dat je zo beroerd bent elke keer. De oven draait overuren denk ik? Hey met hawai pizza heb je daar ook nog een bepaald merk van je alleen maar lekker vind of maakt het niet uit wat voor soort als het maar hawai is. Gewoon een vraagje uit nieuwschierigheid. Wel lekker dat je al zo snel aan de beurt bent met de echo. MMM een goede smoes om met zijn tweeen weg te komen. Daar moet ik toch eens over nadenken. Liefs
Hoi meiden!! @ Hemeltje: Van harte gefeliciteerd met je baan! Er zal een hoop spanning van je afvallen nu. Lekker hoor! @ Saskia: Balen dat je zo misselijk bent! Aan de andere kant, ik zou zo met je ruilen als dat zou betekenen datt ik dan zwanger was. Je weet in ieder geval waar het van komt. @ Tamara: Ga je morgen een test doen? @ hier: Niet veel bijzonders, de ovutestjes liggen in de aanslag, mannetje is er klaar voor, dus wij gaan vanaf vanavond weer netjes om de 2 dagen aan de klus! Morgen gaan we voor zover ik weet nog niks doen, er is hier in de buurt niks te doen, erg saai, maar een luilekker dagje is ook niet verkeerd.
@ Ilona: Alles weer klaar voor de volgende ronde. Hoop dat deze ronde wat meer geluk heeft! @ Hier: nee ik ga nog niet testen. Ik wacht maar eens een keer af. Ben elke keer veel te vroeg. Dus nu wacht ik tot zaterdag ofzo. Ik kijk even hoelang ik het volhoudt. Ik wil in iedergeval niet weer dat ik test en dat ik dan dezelfde dag nog ongi wordt. Liefs
En weer even wakker en iets minder beroerd Op mijn werk geen oven, dus de pizza is alleen voor dinsdag en het weekend haha, maar hij help wel echt! Merk maakt verder niet uit, vind die baquettes erg lekker, soort van halfe pistoletjes met pizzabeleg. Verder geeft beroerd zijn ook wel een soort van bevestiging, hoop alleen dat het nog even beperkt blijft tot ik het nieuws op het werk verteld heb Als we geen goede smoes kunnen verzinnen of Andre begint opeens gericht te vragen oid, dan ga ik het gewoon vertellen.. Heb geen zin om moeilijk te gaan doen of het te ontkennen en het dan 2 dagen later opeens te vertellen. @Ilona: Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik hoop dat dit jullie ronde gaat worden! Dagje lekker lui is zeker niet verkeerd zeg, ik moet morgen helaas werken tot half 1 @Tamara: Dat gevoel had ik op een gegeven moment ook, het is ook gewoon zonde van al die verspilde testjes als je zo snel erna weer ongi word. Toch vond ik het elke keer opnieuw erg moeilijk om langer te wachten met testen..
@ linda: dat kan natuurlijk ook ja dat ze ff afstand neemt. @ tamara: Tja de hele dag buiten is nu ook een beetje te van het goede bij mij. Ik ben natuurlijk wel veel buiten. Maar de hele dag buiten? Heb genoeg andere dingen te doen nog. Daarbij heb ik ook sinds 2 weken ook heel veel tijd over. Niet leuk om zo geconfronteerd te moeten worden met je NOD, vind je niet? @ hemeltje: weer een last van je schouders af neem ik aan? Wanneer zou je dan moeten beginnen? @ nienke: het wil wel eens helpen die vrije dagen @ saskia: het is goed bezig bij je he, die misselijkheid? Volgende week al voor een echo. Mooi zeg. En spannend natuurlijk. Natuurlijk verzin je er wel iets op dat jullie allebei dan weg moeten.
Hai Meiden, Iedereen aan het feesten, het is zo rustig hier. Ik ben net een uurtje thuis van mijn werk en zit eigenlijk alleen maar nieuws te kijken. Wat afschuwelijk zeg dat er iemand zo achterlijk is om het publiek in te rijden. Blegh. Verder niet veel nieuws. Nog geen ongi te zien. Ik baal echt nog steeds dat ik weet wanneer dat het vandaag is want ben nu constant aan het broekloeren. Maar goed, nog maar effe afwachten. Het is wel weer spannend op deze manier haha. Nou allemaal nog een fijne dag. Liefs Tamara
Had mijn kladblok al open om op AL die nieuwe berichtjes te reageren, is haast iedereen weg! Vandaag weer beroerd begonnen, gelukkig trok de misselijkheid steeds verder weg. Verder kan ik aan niets anders denken als de echo, wil het nu zo graag aan iedereen kunnen vertellen maar wil echt eerst de echo afwachten.. We hebben tot half 1 gewerkt en daarna nog even weg geweest. Wat een nieuws in Apeldoorn zeg! Je zal het maar meemaken of bekenden daar hebben Tamara heel veel succes met wachten, ik hoop dat je nog heel lang moet wachten (9 maanden ofzo )
Hee meiden, @ tamara: en... nu je toch weet wanneer je nod is, ben ik ook wel benieuwd hoe je je voelt hihi @ Hier: wat een weeeertje is het geweest vandaag hè! Wauww, een heerlijk zonnetje! Hebben lekker over 2 markten heengelopen en toen was de dag wel weer een heel eind om (hihi waren pas om 12 uur op ) Ben nu lekker morgen en zaterdag vrij. Zaterdag gaan we shoppen voor een nieuw bed en kast Daarna hebben we een kerkmis voor ons mam.. Zondag moet ik werken...en dan is 't weekend wel weer om! Heftig idd allemaal in apeldoorn... pff, 5 doden.. wat een achterlijke vent..
Verschrikkelijk wat er in Apeldoorn is gebeurd. En dan die beelden op tv, heb er met verbijstering naar zitten kijken. Hoe kan iemand nu zo op een mensenmassa in rijden. Hier: Gisteren verder een heerlijke dag gehad, met dank ook aan het mooie weer. Ben met mijn mannetje in een soort van bal geweest, die bliezen ze op en dan werd je het water opgerold. Nou dat werd dus over elkaar heen rollen en we hebben ons rot gelachen. Hoe gaat het verder met iedereen?
@ Tamara: heeee verdorie balen balen... Wanneer was ook alweer jullie 'deadline' tot jullie naar de gyn zouden gaan? pfff..hopelijk lukt het daarvoor nog! En anders is het vast heel snel raak als jullie hulp van de gyn krijgen.. (Dat heb ik toch goed onthouden he...dat jullie daarheen wouden rond de zomer?) @ Nienke: dat klinkt echt harstikke gaaf, in die bal! hahah! nooit van gehoord! Heb je fotos? @ hier: hmm Arno, mn vriend, heeft net als de vorige ronde weer dat gevoel dat het raak is.. Ik weet het niet.. en kheb ook gezegd er niet teveel op te hopen want dat zou wel heel toevallig zijn.. maar wel lief dat hij er ook zo mee bezig is ik ben benieuwd.. moet zeggen dat ik er deze hele ronde vrij relax onder ben... ook wel eens fijn
@Tamara: Ahhhhh, balen zeg Had het zo voor je gehoopt dat het nu eens raak zou zijn.. @Linda: Lekker dat deze ronde zo relax is zeg, is inderdaad ook erg fijn En wie weet.. Hier: Nog steeds af en toe misselijk, maar wel al iets minder denk ik (dacht ik gister ook, maar binnen een half uur dacht ik er anders over..)
@ tamara: ik was gisteren idd druk met vanalles. Ik ben 's morgens eerst gaan wandelen. Heb mijn vriend wakker moeten maken (dat is na zijn nachtdienst iets wat altijd heel lang kan duren) We zijn hier de stad in gegaan. Vervolgens naar Heerlen gereden (we hadden enorme zin in Kentucky Fried Chicken) Gegeten en vervolgens naar een verjaardag geweest. Wat balen voor je dat je nu nog zo geconfronteerd wordt met je NOD. @ saskia: vreselijk ja wat in Apeldoorn gebeurd is. Mijn beste vriendin (die onlangs bevallen is) komt daar oorspronkelijk vandaan. Ik denk dat zijn enorm spannende uren heeft gehad. Ik zie haar morgen weer. Kijken hoe zij het beleefd heeft. (Haar oudste zoon is maandag jarig en viert dat morgen) Ik heb net gelezen dat er inmiddels al 7 doden zijn Helaas die vent zelf ook. En de laatste is iemand van de marechaussee. Een vrouw ligt nog in kritieke toestand in het zkh. In totaal liggen negen mensen in het ziekenhuis. Van een andere man en vrouw is de toestand nog ernstig maar stabiel. Twee mensen zijn inmiddels al ontslagen uit het zkh @ linda: druk programma bij jou dan! Enne het weer is heerlijk. Gisteren op die verjaardag wees de vrouw van de jarige op het feit dat ik schijnbaar best bruin was. Vanmorgen viel het me echter pas op hoe bruin ik al ben. Heerlijk al dat wandelen @ nienke: ik zou me idd ook rotgelachen hebben. @ tamara: he bah ongi. Wil je de duivels vertellen dat ze bij mij wel met open armen ontvangen worden. @ linda: wat lief dat je vriend er zo mee bezig is. Gisteren op de verjaardag bleek ook weer hoeveel Eric (mijn vriend) er mee bezig is. Doordat het zo'n gedoe is en dat ik deze keer een extreem lange cyclus heb is hij nog niet gestopt met roken. Hij verwacht dat hij dat wel doet als ik eenmaal zwanger ben. Voor mijn gevoel gaat dat dus nog heel lang duren (zucht) @ saskia: ik hoop dat de misselijkheid vandaag nog is meegevallen dan. Heel veel scuces iig. @ hier: Net lekker gaan sporten. En eindelijk had ik eens tijd om mee te doen met het buikspierkwartiertje (alleen maar buikspieroefeningen gedurende een kwartier!) Eindelijk voel ik eens dat ik mijn buik getraind heb. (Al is die spierpijn weer niet zo leuk)