@ annelies: hee wat leuk om van je te horen meid! Wauw....18 weken alweer! Voelde me toch wel even heel jaloers op jou hoor... En het hartje horen kloppen...wat geweldig!! Fijn dat alles zo goed gaat met je! @ Zethu: Fijn dat ik je kan helpen met ideeën..! Zie op je ticker dat je een heel klein beetje aangekomen bent... jammer, maar goed, het kan ook niet élke keer iets eraf zijn! Altijd wel dat je een klein beetje aankomt... en dat gaat dr de volgende keer gewoon weer af! Heb je de 10 km wandeling eigenlijk nog gedaan? (of heb je dat al verteld? want dan heb ik dr even over heen gelezen....)
Dag dames! Daar was ik weer, terug van weggeweest! We hebben een superfijne vakantie gehad! Mooi weer en leuke dingen gedaan. En het belangrijkste: heerlijk quality time gehad met mijn lieve vriendinnetje en haar gezinnetje. Zo'n leuk kind heeft ze! Het grietje is 9 maanden oud en heeft nu zo'n zitje op wieltjes waarin ze rond kan crossen. Nou, ze zit je door het hele huis achterna en lachen gieren brullen! Hier is weer lekker gekletst. Eens kijken of ik alles een beetje onthouden heb: @ Saskia, wat fijn dat de eerste onderzoekjes goed waren. Ben heel benieuwd naar je echo! Enne, hopen dat de misselijkheid wat minder wordt! @ Tamara, baaaaaaaaaaaaaaalen! Dikke knuf van mij! @ Hemeltje, wat super dat je zo snel weer een nieuwe job hebt! Goed man! @ Annelies, 18 weken alweer. Wat gaat de tijd toch snel! Super dat het zo goed gaat! @ Linda: spannend dat je NOD er alweer aankomt, zou wel super zijn als het nu echt raak is! Ik duim hoor! @ Zethu: ik ga de filmpjes thuis bekijken, hier op mn werk lijkt me dat niet zo verstandig gezien het risico op huilbuien enzo. 8) @ Nienke: ik ben projectcoordinator/ adviseur bij FrieslandCampina. Alle melk die wij maken bevat meer onverzadigd vet en omega 3 en wordt geproduceerd door een aparte groep boeren. Ik moet hen begeleiden. Harstikke leuk werk! Manlief is technisch adjunct directeur bij een bedrijf dat doet in warmtepompen. Duurzame technieken. Dat vindt ie ook harstikke leuk. PwC lijkt mij ook een leuk bedrijf!
@djuke: lekker dat je een fijne vakantie hebt gehad. Hoop dat je een beetje tot rust bent gekomen. PwC is zeker een leuk bedrijf, gezellige collega's ed, dat scheelt al een heleboel. @annelies: Gaat snel hè, alweer 18 weken. Nog twee weekjes en je mag voor de 20 weken echo. Kan je al heel goed op zien, dat het een echt mensje gaat worden.
@Annelies: Wow 18 weken alweer joh! Wat gaat de tijd toch snel! Lijkt me heerlijk om het hartje te horen zeg en over 2 weken alweer de 20 weken echo @Djuke: Goed te horen dat jullie vakantie zo fijn was Hier lijkt het vandaag erg goed te gaan, maar ik ben een appart geval want ik heb avondmisselijkheid, dus even afwachten Morgen op mijn werk functioneringsgesprek, zit nu dus enorm te twijfelen of ik morgen al wat moet vertellen aangezien ik Wijnand verder voorlopig niet zal zien. Wijnand is de contactpersoon van de bedrijfsverzorging.. De rest hoort het waarschijnlijk woensdagmiddag na de echo
NOD * Lindavnr: 8 mei, 5e ronde * Hemeltje83: 8 mei , 6e ronde * Nienke18: 12 mei, 2e ronde * Djuke: .. mei, 18e ronde * Ilona2802: 21 mei, 4e ronde * Lkg: 24 mei, 6e ronde * Tamaradb: ..., 8e ronde * Sakina: ... .. ronde * Zethu: laatste menstruatie 15 februari, 3e ronde * Tante Mars: 15 mei operatie, 37e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
@ annelies: ik had je berichtje strax helemaal gemist! Wat leuk dat je ons weer op de hoogte komt brengen! Wat gaat dat al weer hard bij jou zeg! 18 weken al. @ linda: Die 0.1 erbij vind ik niet echt aankomen. Zolang het maar niet meer is vind ik dat hetzelfde. Deze week er maar weer hard tegenaan. Ik heb die 10 km gisteren nog gelopen ja. Ik was doodop. Maar wel tevreden. Heb het in minder dan 2 uur gedaan @ djuke: welkom terug! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad daar. En die stoeltjes ken ik, die heeft het petekindje van mijn vriend ook. Ze scheurt het hele huis rond daarin. Echt super @ saskia: dat heb ik wel vaker gehoord hoor: avondmisselijkheid ipv ochtendmisselijkheid. Als je Wijnand niet zo vaak ziet dan zou ik het wel vertellen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
He zethu: oh haha ik begreep niet helmeaal uit je tabel hoeveel je aangekomen was, zag alleen dat het puntje iets hoger stond als het vorige Maar dan is 't idd niets, 0.1 kg!
@ linda; niet erg hoor. Als je trouwens onder de grafiek kijkt zie je een tabel met alle ingevoerde gewichten. Mss is het dan wat duidelijker voor je?
@zethu: Het gaat goed met afvallen zeg. Kleine beetjes helpen ook en af en toe mag je best iets aankomen. Ik heb dat ook als ik ongi moet worden, dan ben ik altijd zwaarder als normaal. hier: Heb een beetje een opgeblazen gevoel en een erg gevoelige onderbuik. Zal wel komen omdat ik volgende week ongi moet worden.
@ nienke: dat heb ik zelf ook vaker. Maar de vraag is: wanneer wordt ik ongi? Voor mijn gevoel gaat dat nog heel lang duren, want ik heb totaal geen ongi-klachten.
@ Zethu: bleh wat vervelend dat je cyclus deze keer zo lang duurt en je ook niet het idee hebt ongi te worden binnenkort Laten we hopen dat wanneer je bij de gyn terecht mag, zij snel iets voor je heeft waardoor je cyclus op orde komt! @ Hier: Hmm..nog een paar daagjes.. Nu begin ik er toch wel meer aan te denken en op te letten moet ik zeggen.. Vandaag een momentje gedacht; zal ik testen? maar daar was ik gelukkig vrij snel overheen; de vorige keer bracht dat zoveel onzekerheden mee..dat wil ik niet weer. Woensdag en donderdag heb ik beide dagen een vroege dienst dus dan test ik niet...dus gaat t vrijdag worden, als het nog nodig is... Ik heb geen idee deze ronde.. ik voel en merk wel dingetjes, maar dat kan nog gewoon zijn van mijn mk de vorige ronde.. Dus ik ga er gewoon vanuit dat ik gewoon ongi wordt...we zien het maar...
Goed dat je wacht tot vrijdag Linda, hoop voor je dat het je niet teveel moeite gaat kosten Hier: Zal vandaag de eerste dag zijn dat ik een dagje niet boven de wc kom te hangen? Mag nog van geluk spreken dat het bij mij maar 1x per dag is, dus valt nog goed vol te houden.. Morgen is het zover, mijn eerste echo! Hoop dat ik kan slapen, want voel nu de spanning alweer opkomen.. Als alles goed is dan gaan we smiddags het nieuws op het werk vertellen. Baas heeft ondertussen wel een vermoeden, dus hij kan vast aan het idee wennen
Oeh saskia wat leuk, je 1e echo!! Spannend hoor! Maar tis vast en zeker allemaal prima, dus no worries! Bleh... de ex van mijn vriend is gisteren bevallen van een zoon, las ik op dr hyves.. Was een ongelukje.... pff.. dan gun ik het een hoop meiden hier op het forum echt 100000x meer als haar... Gelukkig hebben we helemaal geen contact meer met haar, raar mens.. @ Hier: oh nee.. haha, ik begin weer dingen te voelen... mn borsten doen een klein beetje zeer Niet zo erg als toen ik zwanger was, maar ze zijn wel gevoelig.. Pff...begin ik nu alweer met mezelf gek maken!?
Pfff, dat is inderdaad niet leuk om te lezen Soms lijkt het wel of juist de mensen die het eigenlijk niet verdienen zomaar even zwanger worden..
@zethu: dat is inderdaad niet zo leuk om te lezen. En een ongelukje, vraag ik mezelf wel eens a, dat kan toch niet meer in deze tijd. @linda: denk dat het heel menselijk is als je zo graag een klein wonder wilt, om je dingen in te beelden en te voelen die er misschien wel of niet zijn. Hier: Ik voel op het moment ook allemaal dingen en of ik me inbeeld of niet, dat zullen we volgende week zeker weten.
@ linda: ja is ook echt vervelend. Ik had tot nu toe iedere keer zoiets van: als het maar niet langer richting de 3 normale cyclussen gaat. Maar ja komende zondag zit ik op 12 weken, dus dan zit ik op 3 normale cyclussen. We zien wel wat het gaat worden. Nog 4 lange weken wachten tot ik weer naar de gyn mag. Het is trouwens ook het beste om er van uit te gaan dat je gewoon ongi wordt. Zal mss wel de reden zijn waarom ik er vanuit ga dat ik het voorlopig niet wordt. @ saskia: spannend morgen je eerste echo! Wel terugzwaaien als die kleine uk van jullie zwaait he. En is het gelukt met vandaag niet boven de pot te hangen? @ linda: he bah als je het al hoort dat je ex papa wordt dan is worst case scenario toch echt dat het een foutje was. Ben ik toch blij dat mijn ex er bewust voor gekozen heeft. Alleen, nu ik dit typ: hij wilde geen kinderen (met mij blijkbaar) Maak jezelf niet gek he! Ga niet zo zeer letten op alle kwaaltjes. @ dingen voelen: ik voel helemaal niets momenteel. Ben ik aan de ene kant blij om. Maar aan de andere kant wil ik eigenlijk wel voelen dat ik eindelijk ongi ga worden. @ hier: barst van de koppijn door een helicopter die een uur lang rondjes heeft gecirkeld boven mijn wijk. Ga maar op tijd naar bed. Mss dat ik er morgen dan wat beter uit kom.
@ nienke: hihi vreselijk he, vanalles voelen.. Ik begon vandaag al weer te denken of ik niet misschien donderdag een testje zal doen... nja...we zien wel!