Zethu, ik hoop dat je hoofdpijn snel weer weg is! @Linda: Je kan het! Tot vrijdag wachten Hier: Gister niets eruit gegooid al heb ik wel even getwijfeld om naar de wc te rennen, zal het dan toch minder worden? Straks mijn echo, blij dat ik lang heb geslapen dan heb ik minder tijd zenuwachtig te worden.. Natuurlijk is de kans dat alles gewoon goed is veel groter, maar toch blijf je stiekem wel wat twijfels houden helaas. Is denk ik ook deels zelfbescherming voor als er wel iets fout zou zijn, al denk ik dat het dan nog een zware schok is. Noujah waarschijnlijk zal alles wel goed zijn aangezien die kans gewoon veel groter is, daar blijf ik dan maar aan denken..
@linda: Ik heb mijn mannetje belooft om dit keer samen te testen, aangezien mijn nod op een dinsdag valt, zal ik toch tot volgende week zaterdag moeten wachten. (Hij gaat al om half vijf zijn bed uit) Hoop dat ik het volhoudt. Het voordeel is wel dat als het negatief is, ik tegen die tijd toch echt ongi moet zijn geworden en dan hoeft het niet meer. Voor jou nog maar twee daagjes wachten, kom op je kan het. Ik weet het de drang is groot. @zethu: Vervelend zo'n helikopter boven je hoofd, heb je een beetje lekker kunnen slapen ondanks de hoofdpijn. @Saskia: Joehoe tijd voor een feestje, een dag zonder naar de wc gerend te zijn. Ben benieuwd hoor je echo, alles zal vast goed zijn en het hartje zal vast hartstikke tekeer gaan. Had je het eigenlijk al aan je baas vertelt, of heb ik daar overheen gelezen. hier: Werd vanmorgen misselijk wakker, denk dat het komt omdat ik honger heb. Ben begonnen met iets gezonder eten, toch wel beter voor de lijn.
@ Zethu: haha ja hier ging het dan om de exvriendin van mijn vriend.. Ach, ben al lang blij dat we niets meer met haar te maken hebben.. dat was in het begin wel anders met deurwaarders die voor haar langs kwamen en zo.. In het begin is ze oook nog wel bevriend geweest met Arno, maar gelukkig is dat vervallen en hebben ze nu geen contact meer.. @ Nienke: hmm..misselijk ja .... @ hier: haha nou kheb me vanmorgen kunnen inhouden.. gelukkig ook omdat arno zoiets heeft van: nee.... wachten tot vrijdag jij! haha. @ Saskia: ben benieuwd vandaag! kei leuk, je eerste echo! Geenz orgen, tis vast allemaal prima in orde!
Pfoeee....ik ga me nu dus weer veeel te veel bezig houden met of het misschien gelukt is... Hè.. is het de hele tijd goed gegaan deze ronde, komen nu weer de zenuwen aan haha. Kheb net een mailtje gestuurd naar mn vriend of ik toch niet misschien dalijk mag testen hihi.. Kijk, de vorige keer dat ik zwanger was testte ik 4 dagen voor nod al positief.. dus op zich zou dr nu ook iets te zien moeten zijn als het raak is.. En als der niets te zien is, kan ik in ieder geval gewoon afwachten tot mij ongi komt.. zonder me twee dagen lang nog voor de gek te houden dat het misschien wel raak is... Dat heb ik hem ook gemaild hihi.
Nou.. haha moment van zwakte heeft toch overwonnen...en mn mannetje stemde in.. dus ja.. Helaas....zo wit als 't maar kan! Sta nu in ieder geval weer met beide benen aan de grond en wacht af wanneer mn ongi komt.. volgende ronde is dus zo goed als een feit, helaas.
@Nienke: De baas weet het sinds vandaag @Linda: Balen zeg, en ja ongemerkt ben je er vaak toch wel veel mee bezig dus dat maakt het er ook niet makkelijker op.. Hier: Echo was helemaal goed! Ding op me buik en we hadden meteen mooi beeld, hartje klopte erg duidelijk dus dat hebben we nu gezien en gehoord Ook was er al duidelijk beweging te zien, heel erg mooi om dat mee te maken. Ben ietsje minder ver als uitgerekend.. Op dit moment 9 weken en 6 dagen zwanger, 3 december uitgerekend. Daarna meteen doorgereden naar het werk en het nieuws verteld, hele leuke reacties gehad
@linda: Het hoeft nog niks te zeggen dat de test nu negatief was. Je bent in ieder geval de zenuwen kwijt. En als je dan toch niet ongi wordt, dan is het alleen maar leuk. @saskia: Leuk dat je baas zo leuk reageerde. Gelukkig was er tijdens de echo alles goed. Lijkt me echt heel erg mooi om het hartje te horen kloppen en een klein wondertje te zien bewegen.
@ saskia: toen ik opstond was de hoofdpijn weg, maar een uur later begon het toch weer. Moet zeggen dat het nu wel weer enigszins gaat. Ik wens je heel veel succes voor de echo! @ nienke: heb gelukkig goed geslapen. Het bleek dat er problemen waren met de beveiliging in de gevangenis hier (ligt op de grens van de wijk en het industrieterrein hier) @ linda: ook in die situatie is het moeilijk. De ex van mijn vriend zie ik niet zo snel zwanger worden. Sinds dat hij het met haar uitgemaakt heeft heeft ze geen vriendje meer gehad. Daarbij is zo nog erg jong. Je moet ook niet voor NOD testen. Daarbij kan je een uitlopende cyclus hebben door je MK. Mss is daardoor zelfs je LF verlengd. @ saskia: hoezee! Alles goed. Wat fijn ook dat je zo'n leuke reacties had op het werk.
NIEUWS: ik heb net ff met tante Mars gebabbeld. Ze heeft afgelopen maandag weer bloed moeten laten prikken en heeft vandaag telefonisch te horen gekregen dat ze een eisprong heeft gehad! 5 dagen na eisprong had ze al een waarde van 50! Ze hoeft gelukkig niet aan de Primolut.
@ berichtje over tante mars: Haaa dat is goed nieuws!! Fijn dat ze een eisprong heeft gehad! Nu hopen dat het gauw raak mag zijn!! @ Zethu: hmm naa ik denk het niet... ik gok erop dat ik vrijdag ongi wordt.. Maar ben een stuk rustiger nu... anders had ik me morgen nog de hele dag blij zitten maken met dat ik misschien zwanger zou zijn.. en nu is 't gewoon afwachten tot 't komt.. is wel beter. @ Hier: grrrr klote upc. Internet en tv vliegen er om de 10 minuten uit.. éeeerg irritant!! Gisterenmiddag lag ie dr heel de middag achter elkaar uit... nu elke keer af en toe. Net gebeld en we krijgen wel een vergoeding..mja, die paar euro. Heb liever gewoon beeld. Gelukkig gaat het nu al een tijde wel goed @ Saskia: woehoe!! Een helemaal goede echo! Super!! (al ben ik op dit moment wel een kleeeein beetje jaloers....aangezien ik ongeveer ook zou mogen nu...maar goed.. ik volg vast gauw net als alle andere meiden hier!)
@bericht tante mars: Joepie =D> , dat is pas goed nieuws, hoepn dat het nu allemaal snel gaat. @zethu: das ook geen lekker idee dat de beveiliging niet helemaal op orde is. Wij hebben een paar weken geleden een helikopter boven ons huis gehad, die was met schijnwerpers aan het zoeken naar personen. Geeft je toch een beetje een dreigend gevoel.
@ linda: haha ik heb voor ik bij mij laatste werk begon nog op de helpdesk van UPC gewerkt. Was geen leuk werk: alleen maar klagende mensen aan de lijn. Nou ja alleen maar. 90% klaagde, 10 % was op zoek naar een praatje en aandacht waardoor je gemiddelde calltijd omhoog ging en je daar weer op aangesproken werd. @ nienke: schijnbaar hebben er ook een heleboel politiewagens rond de gevangenis gestaan. En als extra maatregel die helicopter dus. Maar leuk was anders. Ik was meer aan het ergeren aan het geluid als dat er iets aan de hand kon zijn.
haha ja het zal veel geklaag zijn geweest idd. haha ik ben daar nooit zo goed in..in klagen.. ik blijf meestal wel netjes en als ze dan uitleggen hoe het komt zeg ik gauw genoeg ; oke, is goed. haha.. mn vriend daarintegen zei al jaa je moet gewoon klagen en zeggen dat je geld terug wil en anders haal je er rechtsbijstand bij bnlabla haha KHeb hem mooi laten bellen want daar ben ik dus echt niet goed in he En tis gelukt hihi..we krijgen wat geld terug Verder: bleh..beetje lam aan het werk.. vanmiddag vergaderen. Wel saai maar ach..dan is de middag wel zo weer om (vergaderingen schieten hier meestal wel op, op de een of andere manier)
@linda: Wel netjes dat je nog geld terugkrijgt. Wij hebben alleen maar ellende gehad met onze oude internet provider. Gelukkig is alles nu weer op orde. Hier: Zal vanaf vandaag een paar dagen niet online zijn. Ga vanaf morgen een weekendje weg en moet nog zoveel doen. Het hele huis schoonmaken, boodschappen doen voor volgende week en dan nog wat dingen voor mijn werk afronden. We gaan het weekend weg met een heleboel kader vn de reddingsbrigade, dus met ongeveer 30 man, heel gezellig. Wens jullie alvast een fijn weekend toe, als ik hier niet meer ben, wat ik vandaag nog wel verwacht, aangezien ik de hele dag achter de computer zit.
@ linda: dat klagen daar ben ik ook niet goed in. Maar ik weet dat als je bij UPC als klant niet aangeeft dat je je geld terug wil dat je het dan ook niet krijgt. Dat is echt idioot. @ nienke: Jij ook een heel fijn weekend gewenst. Leuk zeg zo een weekend er tussenuit. Ik wens je iig veel plezier.
Haai Ladies, @Linda: Balen!!!! Vind het trouwens knap dat je zo goed ermee omgaat. De echo van Saskia enzo. Ik weet niet of ik dat ook zo zou kunnen. @ Zethu: helicopters! Vreselijke dingen! Hier in het gebied doen ze laagvliegoefeningen. Ben je dus lekker aan het rijden met je paardje en komt er zo'n ###**** ding overvliegen met zoveel kabaal dat het lijkt dat ie op het dak van de binnenbak gaat landen. Nou, paard compleet over de zeik natuurlijk. Gelukkig kon ik tot nog toe iedere keer blijven zitten. Mijn stalgenootje was 2 weken terug minder gelukkig. Die reed buiten en toen gingen ze boven het weiland naast haar hangen. Tja, daar was geen houden aan en zij belandde dus op de grond terwijl paardlief helemaal in paniek er vandoor ging. Lekker dan! @ Nienke, veel plezier!!!!!!!!!! @ Saskia, wat fijn dat je echo goed was! @ hiero, druk op het werk en bijna eisprong. Overigens krijg je dan rare discussies met je manlief... Hij wilde vanmorgen graag aandacht van mijn mond, als je begrijpt wat ik bedoel... Maar ik wilde die kostbare zaadjes niet verspillen met een eisprong in aantocht. En hij had geen zin in het echte werk. Tja........ Uiteindelijk gaf ie, onder een hoop gemopper, maar op...
hahah dan doe je toch eerst dat, maar niet helemaal tot het einde... en dan afmaken zodat jij toch je zaadjes int hahahaha Hmm ja ik vind het wel moeilijk af en toe hoor. vandaag was ik met 2 bewoners met hun baby op het consultatiebureau.. sta ik daar tussen 7 babies en kersverse moeders... Dat was dan weer even minder...maar goed.. ik weet dat onze tijd echt nog wel komt.. En ik hoop gewoon snel... en ik had verwacht deze ronde nog niet, zou zo ontzettend toevallig geweest zijn.. Nja.. ik wacht nog op mn ongi, dies nog niet gekomen. Ik gok op zaterdag.
@ djuke: helemaal irritant zeg. Kunnen ze dat niet ergens anders als bij de paarden doen? Ik was vandaag een stuk wandelen en kwam heel veel ruiters tegen (het was echt heerlijk weer hier) Ik zat er vandaag aan te denken wat er zou gebeuren als iemand zo gek was om te toeteren (gelukkig was het een weg waar geen auto's mogen komen. Maar aan de andere kant van het veld is wel een hele drukke weg). @ linda: ik weet heel goed wat je gevoelt moet hebben. Ooit doet het minder pijn denk ik dan op zo'n moment. Ooit komt de dag dat ik ook met een kleintje zoiets mag doen.