jeetje! Een hele dag geen berichtjes?? Waar gaat het naar toe met dit forum?! Nou..kleine update van hier dan maar: nog niet ongi geworden..we wachten maar af..!
Nee geen berichtjes vandaag. Ik ben vandaag heerlijk met mijn moeder naar de lentebeurs in het MECC (Maastricht) geweest.
Hallo dames, Het is inderdaad erg rustig hier! Geen nieuws is goed nieuws?? @Linda: goed goed, houden zo Ik kom morgen wel even kijken hoe het ermee staat hoor! @hier: heel de dag al niet lekker maar betwijfel of het te maken heeft met m'n NOD.. Ach, we zien het morgen wel.
Hai Meiden, FF een tijdje niet geweest. Dus ik probeer vanavond nog bij te lezen en anders morgen vroeg. Ik zit er eerlijk gezegd een beetje doorheen. Vorig jaar ben ik overspannen geweest en ik merk gewoon echt nog af en toe dat ik nog momenten heb dat het effe niet gaat. Nu zijn we natuurlijk bezig met dag huisje. Is allemaal heel leuk maar je moet van de ene afspraak naar de andere afspraak. Dus druk. Mijn zusje gaat in september trouwen en ik ben haar ceremoniemeester dus druk druk druk. En dan ondertussen gewoon werken. Blegh. Heb het even helemaal gehad. Gelukkig hebben tim en ik in juni een weekje vrij en dan gaan we lekker naar frankrijk met de schoonfamilie. Dus dan kan ik effe bijtanken. Het probleem is dat we alles moeten plannen tussen onze diensten. Tim loopt continu ploegen en ik werk afwisselend. Dus het is allemaal zo'n chaos op het moment. Als je me agenda kijkt dan duizeld het gewoon. Maar goed dan weten jullie in iedergeval waarom ik geen tijd heb om op het forum te zitten. Ik heb gewoonweg geen tijd voor de computer. Maar ik denk wel aan jullie!!!! Sorry voor het ego berichtje! Liefs Tamaar
@ tamara: helemaal niet erg. We weten waar het aan ligt. En ik weet heel goed hoe het voelt als het je allemaal te veel wordt. Sommigen blijven ook dan nog doorgaan tot ze er helemaal bij neerstorten (wat ik dus gedaan heb tot ik helemaal burnout raakte in oktober) Neem de tijd voor jezelf en ren je niet voorbij.
@ Hemeltje: Hee, al twee dagen overtijd! Gaat goed! Je zou vandaag testen toch?! Spannend.. @ Tamara: Hee meid, he wat vervelend dat het allemaal zo veel is. Hopelijk geeft dat weekje in juni jullie even wat rust..zodat je ff wat bji kan tanken. @ Hier: nog geen ongi, maar goed, heb al meerdere cyclussen gehad van 32 dagen, dus het zal wel komen zo langzamerhand..we wachten wel weer af vandaag! Ben net begonnen met werken en ik zoek het voor geen meeeeter.. En dan moet ik nog tot 5..zucht.
@ linda: mss duurt het nog wel langer doordat je MK nog invloed heeft? Heel veel succes met werken. Hoop dat de tijd snel voorbij gaat.
He zethu; jah dat had ik idd ook bedacht..zou het ook aan kunnen liggen.. Ik hoop een uurtje eerder weg te kunnen. Wil eigenlijk straks samen even verf halen met Arno..we gaan de slaapkamer schilderen (Ofja; mn schoonouders boden gisteren aan om dat te doen, dus da's helemaal moooi ) Als het goed is hebben we volgende week ook ons nieuwe bed en kast dus dan in de slaapkamer helemaal nieuw Helemaal leuk! We hebben nu ook de kleuren voor beneden uitgezocht, dus die ook binnenkort halen... en dan bedenken hoe we de tuin gaan doen Erg leuk vind ik dat, om lekker bezig te zijn met je huisje! Zeker omdat ik bij mijn vriend ben gaan wonen, hij had dat huis al en heeft daar ook samengewoond met zijn ex. Dus alles hoe het er nu uit zag, hebben hun samen gekozen.. En dat wordt nu lekker allemaal veranderd!
Hallo allemaal, Lang niks meer van me laten horen! Zethu: wij wonen denk ik vlak bij elkaar in de buurt! Linda: wat leuk dat jullie alles gaan veranderen altijd leuk om te doen!E zo wordt het ook van JULLIE. Ik zie dat je ook 2 dagen overtijd bent!Ik ben inmiddels alweer 3 dagen overtijd. Ik ben aan het wachten op het moment dat ik de vlag kan uithangen. Ben benieuwd, normaal heb ik een vrij regelmatige cyclus. Maar denk ook niet dan ik zwanger ben! Heeft iemand zich toevallig aangemeld om te pendelen? Dames fijne dag allemaal. gr Vlinder
He vlinder, Hmm...iets té lang geleden volgens mij hihi want ik weet niet meer wie je bent, maar oke Heb je al getest? Spannend hoor, 3 dagen overtijd Ik heb me wel een keer laten pendelen, 2 maanden geleden bij 2 mensen..1 had het de afgelopen maand goed (mei), toen was ik zwanger.. en 1 had me in juli volgens mij.. Maar goed, vond het leuk om een keertje te laten doen, verder geloof ik dr eigenlijk niet echt in.
Nee heb me niet getest...durf niet Ik denk niet dat ik zwanger kan zijn want we hebben alleen drie dagen voor de ovlautie geklust! Was wel in de vruchtbare tijd. Of zou het dan toch kunnen?Wat denk je ? Ik heb wel eens een cyclus van 30/31 gehad dus ik wacht nog eff normaal is mijn cyclus 25 a 26 dagen! Ja het pendelen zie ik ook als "leuk", meer niet....de natuur moet het toch bepalen..haha groetjes
Pfff en jawel zoals ik al dacht: de duveltjes hebben het huis toch gevonden.. (dacht dat misschien de grote brand bij ons in de buurt een rookgordijn had gevormd voor ze )
hè bah hemeltje..jammer nou, voor jou wordt het de volgende ronde wel tijd, vind ik! Hier is t nog steeds hetzelfde...misschien dat 't vannacht dan doorkomt.
@ linda: ja dat ken ik wel hoor zo bezig zijn met het huisje. Zoals het bij mij er uit ziet is ook zoals het er uit zag toen mijn ex nog hier woonde. Op de slaapkamer na. De woonkamer is hetvolgende wat gaat gebeuren. De kleuren hebben we al uit gezocht in december. Alleen iedere maand kwam er iets tussen waardoor we geen verf konden halen. maar als ik deze maand mijn vakantiegeld en verlofuren betaald krijg dan gaan we het wel halen. Kan ik alles nog verven nu ik nog thuis zit @ vlinder: waar woon jij dan? Als je het niet hier wil plaatsen mag het ook in een pb hoor! Wat bedoel je met de vraag of iemand zich gemeld heeft om te pendelen? Trouwens als je het de 3 dagen voor je ei doet dan heb je juist vrij veel kans om zwanger te raken. Daarna heb je juist minder kans. Ik wil je iig advieseren om te wachten tot je je langste cyclus voor bij bent. Mss heb je nu ook weer een lange cyclus. @ hemeltje: balen van de duivels. Ze weten sommige mensen in wat voor omgeving dan ook te vinden. En anderen weten ze niet te vinden. Heb je ze nog gewezen op het feit dat ze bij mij ook nog langs moeten komen?
haha volgens mij heeft hemeltje ze de verkeerde kant op gestuurd; hier zijn ze dan toch ook eindelijk aangekomen.. Ronde 6 alweer..
Hoi Dames, Ben ik weer, terug van een weekendje weg. Was super gezellig maar ben ook erg moe onderhand. heb weinig geslapen en ook nog eens op van die harde stapelbedjes. Verder hebben we een clinic schermen gedaan. Was echt super, maar jeetje wat was dat warm zeg, met zo'n masker op je hoofd en zo'n vestje aan. De duivels zijn hier nog niet geweest, maar heb ook niet echt rare "zwangerschapskwaaltjes", dus rond dinsdag zullen de duivels ook dit kleine dorpje wel hebben weten te vinden. @linda en hemeltje: Vervelend meid, dat de rode duivels ook jou huis hebben gevonden.
Hoi Meiden, Het is een lange tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen... Ik heb eindelijk goed nieuws! Zeer waarschijnlijk heb ik 3 dagen geleden een eisprong gehad op cyclusdag 137!! Ja ja, nog steeds niet ongesteld, maar als het echt mijn ei is geweest (volgens Fertility Friends wel) zal dat nu ook wel weer goed gaan komen.... nu dus duimen dat mijn temperatuur hoog blijft en dan hopelijk met 2 weken weer een menstruatie, ronde 1 heeft nu immers lang genoeg geduurd.... Vanaf nu ga ik weer meelezen en reageren, hopelijk gaat het met iedereen goed!
Hallo Meiden, Inmiddels heb ik vanochtend getest en ben zwanger! Ik kan het nog steeds niet geloven! Zethu: ik zal je even pb'en! mbt het pendelen vrgoe ik dat om dit graag de ervaringn van jullie wilde weten, uiteraard blijft het pendelen iets voor de leuk! gr en fijne avond allemaal !
@ linda: oh zijn ze dus bij jou aangekomen. jammer dat ze niet mijn kant uit zijn gekomen. Maar ik heb net gelezen dat het waarschijnlijk niet veel uitmaakt of ik nu nog ongi wordt of niet. Als ik behandelt ga worden krijg ik toch eerst een primoluutkuurtje @ nienke: hoop voor jou dat ze je toch niet hoeven te gaan bezoeken. @ charpi: Wat leuk dat we weer wat van je horen! 137 dagen bah bah. Maarre ik hoop dat ff jou niet hetzelfde flikt als mij. Bij mij heeft ff ook al een paar keer een kruis gegeven, maar dat haalde hij later dan weer weg. Ik zie dat je inmiddels al op CD 140 zit. En dan klaag ik over mijn 83 dagen. @ vlinder: ik zal zo je pb dan gaan lezen. Ronde 1 gelijk zwanger. Mooi zeg. Al moet ik eerlijk toegeven dat dit me heel veel pijn doet. (half jaar bezig en nog in ronde 3)