Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Charpi: heee meissie!! Leuk om van je te horen!! En dan gelukkig ook nog goed nieuws: ik hoop echt van harte dat je over een tijdje idd ongesteld wordt (of natuurlijk niet)!

@Vlinder: nou gefeliciteerd zeg!! De eerste ronde gelijk: pfoe, gefeliciteerd!

@Linda: grrr, he bah! Jij ook ongi.. Wel weer een goede cyclus: dat is wel lekker..

@Nienke: zal voor je duimen de komende dagen ;)

@Zethu: ja ik heb ze nog even aangesproken dat ze bij de verkeerde waren maar daar hadden ze toch andere gedachtes over. Hoop dat het bij jou ook snel komt hoor!

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ hemeltje: he bah duiveltjes met een eigen mening. Daar heb ik nou zo'n hekel aan he. ;)

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Heeee Zethu en Hemeltje.... hoe gaat het met jullie?

Ik hoop idd dat mijn kruis wel blijft staan Zethu!! Maargoed het is en blijft afwachten natuurlijk..... enne idd dag 140 hier alweer, bijna een half jaar nu al... en nog steeds in ronde 1....

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Vlinder: Wauw... wat fijn vlinder! Vele jaloerse meiden hier volgens mij, waaronder ik.. maar geniet ervan, het is je natuurlijk helemaal gegunt! Proficiat!

@ Charpi: hee, leuk om iets te horen van je! :) Pfoe..140 dagen..ik hoop heel erg dat je eindelijk je eisprong hebt gehad!
    Ben je al een keertje naar de dokter geweest of iets?

@ hier... ja wel fijn dat mn cyclus in orde is.. verder...pff moet ik bekennen dat ik me toch best wel rot voel...nu merk ik dat ik weer een ronde verder ben..en eigenlijk zwanger was en niet meer in die rondes zou komen enzo.. nja.. hopelijk lukt het opnieuw gauw..

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ charpi: Buiten een terugval doordat mijn contract niet verlengd werd gaat het goed met me. De kilo's vliegen eraf!

@ Linda: het lukt vast snel

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @vlinder: Gefeliciteerd meid, de eerste ronde gelijk al. Wat een geluk, gelijk niet meer in de twijfel.

@linda: Ik begrijp heel erg goed dat je je erg rot voelt en het gevoel hebt dat je nu ook in de situatie van vlinder had kunnen zitten. Ik zal zeker voor je duimen dat je snel weer zwanger bent.

@charpi en zethu: Ik heb bordjes bij mijn deur gezet en verwezen naar jullie, hoop dat ze nu eens een keer luisteren. Want hoe erg ik het mij niet gun, des te meer gun ik het jullie wel om nu eindelijk eens ongi te worden.

hier: lekker verkouden en een goede keelpijn opgelopen, dus ben lekker aan het snotteren achter mijn computer. Vanavond herhaling EHBO, bah bah bah, helemaal geen zin in. Maar om dat papiertje te houden, moeten we er toch echt iets voor doen.

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden,

Dat is alweer heeel lang geleden :oops: Ik ben echt de hele tijd ziek. Vorige week al een paar dagen ziek thuis geweest.. en vandaag weer :( Verhoging, verkouden, duizelig.. bahhh.. Maar ik hoor al dat ik niet de enige ben..

Ik heb wel alle berichtjes gelezen. Linda en Hemeltje.. he, balen zeg :( Duurt echt lang he nu.. Charpi en Zethu, voor jullie duurt het wachten natuurlijk nog langer. Ik hoop dat we allemaal snel alleen maar op iets leuks wachten, de geboorte van ons kindje..
    Hier gisteren eisprong gehad.. dag 18, dus 2 dagen eerder dan normaal. Gisterochtend geklust.. dus dat moet goed zitten. Helaas wel ziek, dus misschien dat dat weer negatieve invloed heeft.. maar we wachten maar af.

Nou, nu ga ik maar weer lekker m'n bedje in.. ik denk in ieder geval aan jullie en duim voor jullie allemaal!

8. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hee LKG! Goed om weer wat van je te horen, helaas ziek.. Hoop dat je er snel vanaf bent hoor meis! Wel fijn dat je eisprong goed om tijd was! Succes en beterschap hoor!

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: mss dat ze mij dan toch eens weten te vinden :D
    hoop dat je snel van je verkoudheid en keelpijn af bent.

@ lkg: ja dat is lang geleden! Wat balen dat je zo vaak ziek bent meid. Hoop dat je snel opknapt.
    Ik heb me gelukkig neergelegd bij het wachten en zit een beetje te flauwekullen over de duiveltjes die me niet weten te vinden. haha.

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nou meiden, mijn hoop is weer vervlogen... :( Vanmorgen had ik namelijk weer een lage temperatuur en na het invullen op Fertility Friend, werd mijn "kruis" weer weggehaald.... dus toch geen ovulatie gehad 4 dagen geleden.... *zucht*.... we wachten maar weer verder af :(

@Lkg, balen zeg dat je je zo rot voelt de laatste tijd.... beterschap! Nu maar weer afwachten of jullie je eisprong goed benut hebben...

@Nienke, succes vanavond met je EHBO en natuurlijk met je verkoudheid.... enne bedankt voor de bordjes ;) ....

@Zethu wat jammer dat je contract niet verlengd werd... en nu? ben je wel aan het werk?

@Linda, wat spijtig om te lezen dat je zwanger was en dat het mis gegaan is.... ik hoop voor je dat het snel weer raak is hoor!

@Vlinder gefeliciteerd!

11. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Ooow Charpi: wat balen!! Wat zegt de dokter hiervan? (of ben je daar nog niet geweest)

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nee de dokter wil mij pas na 3 maanden temperaturen (10 juni) weer zien.... :(

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haaj,

@ Charpi: Hmm 10 juni pas.. da's nog lang wachten zeg.. En wat balen nu dat je kruisje weg is :(

@lkg: He wat vervelend, zo lang al ziek.. Laten we hopen dat die keer klussen voor je eisprong jou dan ook eindelijk geluk mag brengen!!

@ nienke: succes met de ehbo! Saai he.. ik heb voor het werk een cursus BHV (bedrijfshulpverlener) die had ik eigenlijk al gehad maar was ziek met de examens..dus moet nu weer 2 keer terugkomen, ook voor een examen ehbo..a.s. woensdag..saai..

@ Hier: jeejj woensdag wordt onze slaapkamer geschilderd door mijn schoonouders :D hihi. Arno en ik hebben de kleuren gekozen en hun hadden aangeboden het werk te doen ;) Fijnnn hahah. Hopelijk komt ons nieuwe bed en kast ok gauw en dan is de slaapkamer als nieuw :D

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD
    * Nienke18: 12 mei, 2e ronde
    * Djuke: 21 mei, 18e ronde
    * Ilona2802: 21 mei, 4e ronde
    * Lkg: 24 mei, 6e ronde
    * Tamaradb: ..., 8e ronde
    * Hemeltje83: 9 mei , 7e ronde
    * Lindavnr: 10 juni, 6e ronde
    * Sakina: ... .. ronde

* Zethu: laatste menstruatie 15 februari, 3e ronde
    * Tante Mars: 15 mei operatie, 37e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009
    * Vlinder: Zwanger in ronde 1, uitgerekend ..

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img][/quote]

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ charpi: ik was er al bang voor.
    Ik ben nu nog niet aan het werk. Ik zit nu in de ZW. Morgen heb ik gesprek bij de UWV-arts. Na dat gesprek wordt gekeken hoe we verder gaan. Maar ik kan die UWV-arts iig wel doorgeven dat het sinds ik weer thuis zit ik heel erg achteruit gegaan ben door mijn werk en dat er op dit moment amper vooruitgang in zit.

Gelukkig duurt het niet lang voor het 10 juni is. Iets meer als 4 weken. (ik moet over 3 weken weer terug naar de gyn)

@ linda: lekker zeg dat jullie slaapkamer een ander kleurtje gaat krijgen woensdag. Afhankelijk van wat ik nog van mijn werk krijg gaan we binnenkort de kleuren kopen voor de woonkamer. Wat we zowiezo gaan halen is een radiator bekleding. Ik heb nu gewoon wat plankjes als vensterbank opgehangen, maar dat ziet niet uit.

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @zethu: Vandaag naar de UWV-arts, ik hoop voor je dat hij wat positiefs te melden heft. Je kan in ieder geval aangeven inderdaad dat werken beter voor je is, als alleen maar thuis zitten.

@linda: Lekker hoor, je woonkamer een ander kleurtje geven. Wij gaan in juni de buitenboel verven. Is ook wel erg hard nodig.

@charpi: Balen he dat wachten. ik hoop dat er 10 juni beter nieuws is.

Hier: Nou de EHBO les was verschrikkelijk saai, maar weet in ieder geval hoe ik iemand een nekkraag, zijn been moet spalken en hoe ik een verband over een stom aanleg. Verder zijn hier nog geen rode duivels te bekennen, misschien dat ze mijn bordjes hebben gevonden en op weg zijn naar charpi en zethu. Verder gaat het iets beter met mijn verkoudheid en mijn keelpijn.

17. Djuke

Djuke Bekend lid

Dag dames,

Daar was ik weer!
    Ik heb geen tijd om uitgebreid iedereen 'langs te lopen' maar Vlinder: gefeliciteerd! (ook al zie ik groen en geel van jaloezie)

Ik wilde jullie even het nieuws vertellen: ik heb een afspraak gemaakt met de gynaecoloog. Onze deadline was juni en kennelijk snappen de ei- en zaadcelletjes nog steeds niet hoe het moet. Dus 19 juni mag meneer de gynaecoloog nog een keertje uitleggen wat nou de truc is. ;)
    Tis gewoon weer een intakegesprek, nix bijzonders. Dat moet kennelijk weer opnieuw omdat ik zolang niet geweest ben. :rolleyes: Tja, had gehoopt dat het niet meer nodig zou zijn!

18. Djuke

Djuke Bekend lid

Ow, nog een nieuwtje!

Ik ben jarig geweest en heb een Wii gekregen van manlief. Zoooooooooo gaaf!
    Maar ben nu dus 30.... snap alleen niet waarom dat hier niet automatisch aangepast wordt.

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @djuke: Heel veel succes djuke 19 juni bij de gyneacoloog. Hoop dat het allemaal goed komt, hou ons op de hoogte van alle ontwikkelingen.

20. Djuke

Djuke Bekend lid

@Nienke: uiteraard hou ik jullie op de hoogte. 8) Al zal het wel een tijdje duren voor ik echt nieuws heb. Moet eerst al die onderzoeken doorlopen he. HSG, bloedonderzoek. bleugh!

Maarre, hoest met jou? Nog niet getest???

Deel Deze Pagina