@ Djuke: Ik zag idd op hyves dat je jarig was Gefeliciteerd!! Vet gaaf.. een wii!! Heb je veel spellen? M'n broertje heeft ook een wii.. vind ik altijd leuk om mario-kart op te spelen Ennn.. spannend die afspraak met de gyn zeg. Hoop dat het allemaal een beetje vlot zal verlopen.. maar eigenlijk hoop ik nog meer dat het niet nodig zal zijn en dat je over een dikke week op een roze wolk zit (en als we daar dan samen opzitten is het helemaal mooi ) @ Zethu: En wat zei je UWV arts? Hoop dat ie wat zinnigs te melden had! @ Nienke: En heb je al getest? Of weet je al wanneer je gaat testen? @ Ilona: Hoe gaat het met jou? Heb je 'goed' geklust deze maand? @ Hemeltje: Ik ben erg benieuwd wat voor nieuwe baan je hebt! Heb je dat al verteld (dan ben ik het denk ik net ff misgelopen)??!! @ Linda: Gaaf zeg, slaapkamer verven en opknappen! Wat voor kleuren hebben jullie gekozen? @ Hier: Gaat weer iets beter.. ben in ieder geval weer aan het werk. Hoop echt zoooo dat de griep geen invloed heeft op eventuele bevruchting, maar goed, afwachten is het toverwoord
@ Lkg: Goed geklust hoor! Gister nogal een pijnlijke eisprong gehad, dit was de eerste keer dat ik die voelde, dus hopelijk een goed teken?? Verder niet veel nieuws hier hoor!
@lkg: We gaan vanavond testen, als de rode duivels hun aantreden nog niet hebben gedaan iig. @djuke: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Echt leuk zo'n wii, heb er thuis ook een, echt super leuke spelletjes op. Wel vervelend dat je weer al die teste moet ondergaan, hoop ook dat je volgende week gewoon op die mooie roze wolk zit.
Ha meiden, Ah gezellig, tis weer wat drukker de afgelopen dagen @ Nienke: Oeh, spannend, vanavond testen! Hoop op goed nieuws voor je! @ Zethu: Woehoeeee weer een kilo er af zie ik!!! Enne; ik zag laatst op je hyve het filmpje staan wat je hier ook had neergezet.. heb je al reacties gekregen? @ Djuke: Hmm..dus de 1e afspraak is nu een feit...pfoe.. Inderdaad; houd ons op de hoogte! Oh en proficiat!! @ Lkg: We hebben appeltjesgroen voor 1 muur (lekker fel ), en de andere 3 muren worden een soort beige/zandkleur. We hebben daarbij een donkerbruin (koloniaans) bed en kast. Erggg gaaf In juni gaan we ook beneden verven, daar hebben we ook al de kleuren voor uitgekozen Ook érg mooie kleuren, vind ik dan haha, 1 wand soort bruin en andere wanden soort zandkleur. Ik maak wel een keer foto's als het klaar is is misschien wat duidelijker. @ Ilona: Laten we hopen dat het een goed teken is dat je je eisprong voelde! Ik duim voor je!
@ Linda: Dankjewel meis, ik hoop het ook! Ik las dat het bij jou deze ronde niet raak was, wat balen joh. Leuk dat jullie lekker de slaapkamer gaan verven, dan lijkt het net of je in een nieuw huis woont hihi. Wij hadden pas de keuken helemaal opgeknapt en die was niet meer te herkennen! @ Nienke: Spannend meid, ik duim voor je! @ Hier: Zit in de ziektewet omdat mijn werkgever mijn salaris weigert te betalen, dus dat schiet niet echt op... Heb hem gister een aangetekende brief gestuurd dat ik het binnen 5 werkdagen wil hebben en dat ik anders andere stappen onderneem. Ik was daar begonnen op 16 maart. Toen begreep ik nog wel dat ik niet gelijk eind maart geld zou krijgen, maar eind april was er nog niks... Dus ik heb het uwv erachter gezet en die heeft hem vrijdag gebeld en toen zei hij dat het vrijdag, of uiterlijk maandag bij me binnen zou zijn. Ik was gister op mijn werk en toen heb ik hem tot 12 uur gegeven en er kwam maar niks, dus ik heb me ziek gemeld. Wel jammer voor hun want als ik er niet ben, dan loopt er heel veel spaak maar het kan me op dit moment niet zoveel schelen. Ik zou daar toch maar tot aan mijn bruiloft werken, dus ik laat het ff voor wat het is. Maar ik vind het wel kl*te, want het bedrijf was eerst van iemand anders en die heeft het verkocht maar hij werkt er nog steeds als leidinggevende, voor hem wil ik wel blijven maar voor mezelf is het aardig klaar nu... Echt balen... Sorry voor de ego lap tekst...
He ilona, Jeetje wat een lullo, dat ie je salaris niet gewoon fatsoenlijk betaald zoals het hoort! Goed van je dat je stappen ondernomen hebt en het er niet bij laat zitten. Wat voor werk doe je nu?
Ik werk op een kwekerij en doe daar alle voorkomende administratieve werkzaamheden, dus dingen als factureren, orderbevestigingen maken, veilen en nog meer dingen. Ik baal er echt van, want tot 31 december was dit bedrijf van mijn leidinggevende. Maar die ging failliet, dus nu is het niet meer zijn zaak. Maar hij draait het nog wel. En ik voel me alsof ik hem in de steek laat, maar voor mezelf heb ik geen keuze... Ik val er alleen maar in, totaan de bruiloft en dat is nu nog een week of 8 werken en ik zal blij zijn als ik er klaar mee ben. Totdat ze me betalen, ben ik ziek! Hoe is het met jou?
snap dat je je rot voelt tegenover hem, maar ja, je hebt wel gelijk hoor! Ik zou ook echt niet door gaan werken zo! Had het uwv ook aangeraden om je ziek te melden of niet? Verder gaat ie met mij wel goed. Nog steeds een beetje aan het balen van mn ongi en zo..was wel klaar met die rondes en precies goed getimed klussen enzovoorts..maar goed.. we proberen het gewoon nog een keer. Zo..bij jou komt je trouwdag al dichtbij zeg! Spannend! Ben je al bijna klaar met alles regelen enzo? Enne.....wil je hier al verraden welke kleur je bruidsjurk is?! hihi @ Djuke: Hee...ik kom dr net achter dat ik jou helemaal niet op hyves heb haha. Nu ben ik ntuurlijk ook wel benieuwd naar jouw foto Wat is je hyve? hihi
Ja bij het uwv hadden ze me geadviseerd om me ziek te melden dus dat heb ik gedaan. Nu had die mevrouw van het uwv hem weer gesproken net en hij zei dat ik het donderdag moest hebben. Nou ik geloof er niks van, ik ga dus echt niet werken totdat ik mn geld heb... We zijn al een aardig eindje met de voorbereidingen van onze grote dag, nog een paar kleine dingetjes moeten er gebeuren en ik moet ook nog een keertje mijn jurk gaan passen. Ik ga lekker niet verraden hoe mijn jurk eruit ziet en welke kleur hij is, dat zie je wel op mn hyves hahaha. Ik kan me goed voorstellen dat je baalt van je ongi en dat je nu weer op het klussen moet letten enzo. Het is gewoon zo dat als je zwanger wilt worden er iets meer druk op staat om op de goede tijden te klussen. Wij balen daar ook wel van en we hebben daarom afgelopen maand het een beetje op zn beloop gelaten. Ondanks dat hebben we wel in de goeie periode geklust dus we zien het wel.. Maar voor jou is het nog rotter omdat je al zwanger was. Ik baalde toen echt hard met je mee (nu nog steeds). Ik had het je zo gegund! Ik hoop met je mee dat je toch snel weer een positieve test vast mag hebben. Wanneer is je volgende NOD?
Dat duurt nog een maandje, 10 juni pas weer.. het duurt ook zo lang weer nu! mgoed.. genoeg geklaag nu! haha. Ik ga maar weer eens iets doen... zit op mn werk haha! Ben heel benieuwd naar je jurk dan! Ik heb zelf nog helemaaal neit gekeken naar jurken enzo. (staat eventjes op een laag pitje nu.. ) maar ik heb altijd al in mijn hoofd gehad dat ik een champagnekleurige jurk zou willen! hahah
Hoi Meiden, Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst.... ik kom net terug van de diëtiste en ook daar weeg ik nu onder de 90 kilo. Ik ben nu 8,5 kilo afgevallen in 9 weken tijd.... *best wel trots* en we gaan gewoon door! Dat is tenminste iets wat mijn lichaam wel goed doet, nu nog ongie worden.... ach het zal vast goed komen.... ik moet vertrouwen houden.... @Ilona, balen zeg dat je niet betaald wordt, ik zou ook lekker thuisblijven totdat je geld is overgemaakt! @Linda, ik leef met je mee, kan me voorstellen dat je het gepland klussen wel effe gehad had en nu moet je toch weer.... @Nienke, spannend hoor!! Ben benieuwd of je een positieve test vast mag houden vanavond! @Lkg, ik hoop ook dat geen last hebt gehad van je griep met een eventuele bevruchting... @Djuke, jammer dat je alles weer opnieuw moet doorlopen bij de gyneacoloog... enne nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Zethu, hoe is je gesprek vandaag gegaan bij het uwv?
@ nienke: ja dat is wel fijn, maar zij hebben hun eindoordeel. Nu wil ze me al over een paar weken volledig uit de ZW hebben. Ik raak in paniek van alleen al de gedachte. Ze wil me niet eens langzaam op laten bouwen. Dat gaat geheid mis. Gelukkig dat je verkoudheid nu wat minder begint te worden. @ djuke: Ben benieuwd wat de gyn te vertellen heeft dan. Van die leeftijd moet je anders in je gebruikerspaneel kijken of je geboortedatum goed staat. Sinds het nieuwe forum hebben ze de maand en de dag omgewisseld. Als je die weer aanpast staat dat weer goed. Enne een Wii! Ik wil er zo graag een. Maar ja kunnen we nu nog ff niet betalen. @ lkg: gelukkig dat je genoeg opgeknapt bent om al weer aan het werk te gaan. @ nienke: en en en, heb je al getest? @ linda: nee heb nog geen reacties gekregen op het filmpje. Mss zegt dit al genoeg. Ik weet het niet.
Hoi Meiden, Eindelijk is de visite weg, dus gelijk de test gepakt, want moest hel erg nodig plassen. Ik zal de foto's in mijn album plaatsen dan kunnen jullie even kijken. Volgens mij is er een heel licht streepje te zien.
Jaaa ik zie een streepje nienke!! Hij is idd licht... maar ik zie 'm wel... Spannend zeg!!!! heb je nog een ander merk test? Voor morgenochtend ofzo?
Oehhhhh nienke, ik zie een streep!!! Zal even heel hard voor je duimen tot morgen als ik weer uit me werk kom! @Zethu: Jeetje zeg, alsof je zomaar ineens weer beter bent Was het maar zo makkelijk.. Ik hoop dat ze zelf tijdig een andere conclusie trekken.. @Ilona: Ik geef je groot gelijk dat je thuis blijft! @Linda: Ik vind het nog steeds heel erg voor je en hoop dat het voor jullie snel weer raak is. @Lkg: Ik duim voor je dat het deze ronde raak is ondanks de griep. @Djuke: Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je snel verder geholpen word door de gyneacoloog.
@zethu: Wat een "schoften" zijn het ook eigenlijk. Ze denken er altijd zo makkelijk over, alsof alles zomaar 1,2,3 over is. hier: Ga een digitale test halen voor vrijdagochtend, dan weet ik het in ieder geval zeker. Voor nu is het nog steeds een beetje onwerkelijk.
@Nienke: jahaa ik zie ook wel wat Duim heel erg voor je dat de test vrijdag dan gewoon hartstikke positief is!!
Nienke ik zie ook een duidelijk streepje hoor! Ik denk dat als je vandaag al een digitale zou doen dat er zwanger op komt te staan! Saskia, hoe gaat het met jou? Heb je nog veel last van misselijkheid? Charpi, hoe is dat gelukt, zoveel afvallen in 9 weken tijd? Dat wil ik ook weleens proberen, vooral omdat ik over een kleine 9 weekjes ga trouwen en er mogen nog wel wat kilootjes af! Hier is er nog niet veel veranderd, ze hebben nog steeds mijn salaris overgemaakt en hebben toegezegd dat het er donderdag is. Ik vertrouw er niet op want hij had ook al toegezegd dat het afgelopen vrijdag of uiterlijk maandag er zou zijn. Als ik erover nadenk, dan heb ik eigenlijk stteeds minder zin om er te gaan werken, want ik vind het maar een zooitje... Verder heb ik nog steeds last van mn eierstok, ik had geloof ik echt een flink ei deze ronde haha. Laten we hopen dat ik volgende week zaterdag positief test!