Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: sterker nog, het kan van zwangerschap tot zwangerschap verschillen. Mijn moeder heeft me wel eens verteld dat toen ze zwanger was van mij dat ze pas de laatste maanden last van misselijkheid had. Bij de anderen had ze dat niet.

@ nienke: mooi dat je het begint te beseffen. Ik vind het heel fijn voor je.

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Heb net de digitale test gedaan. Na 10 seconden kwam er al zwanger te staan en het duurde even voor de tijdsinidcator ook aangaf dat het tussen de vier en vijf weken is.

Hoop voor jullie meiden dat het allemaal ook wat sneller gaat, heb in ieder geval mijn best gedaan door een bordje bij de deur te zetten dat ze naar jullie toe moeten voor degene die al zolang op een ongi wachten.

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Nienke: nu ook definitief: GEFELICITEERD!!!

4. Djuke

Djuke Bekend lid

Nienke: gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!!

Wauw zeg! Ben uiteraard wel weer geel en groen van jaloezie. 8)

Hierzo: geen rare dingen. Alles gaat zn gangetje. Hartstikke druk op het werk, nu eindelijk is het wat rustiger. Deze week heb ik fanatiek met mn Wii gespeeld en ben ik voor het eerst met manlief wezen wielrennen. Gelijk 44 km gedaan. Ben helemaal trots op mezelf. Helaas kreeg ik de volgende dag 2 gebakjes aangeboden. Nee zeggen is nog steeds moeilijk maar ik heb wel een concessie gedaan. Het tweede gebakje heb ik door de helft gedaan dus eigenlijk heb ik 1,5 gebakje op.
    Tja, je moet ergens beginnen he. :oops:

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whauwwww Nienke GEFELICITEERD!!!!
    Ben ook ernstig jaloers.. haha.. maar ik zie ook al uit naar je verhalen :D Houd je ons wel op de hoogte van hoe alles gaat??

@ Linda: Klinkt erg mooi jullie slaapkamer! Ben erg benieuwd naar de foto's!!

@ Djuke: Whauw, fanatiek geweest zeg!

@ Saskia: Gelukkig dat het nu beter gaat met de misselijkheid!! Vanaf wanneer kan je de baby eigenlijk voelen? Dat lijkt me zo'n hemels moment :D

@ Zethu: Het houd ook niet op het het UWV he :( Ik hoop dat er iets goed voor je geregeld wordt en ze hun eisen wat bijstellen..

@ Hier: Weer bijna hersteld van de griep gelukkig :D Gisteren helemaal blij.. had een laptop besteld en die kon ik gisteravond ophalen. Moet wel helemaal naar Rotterdam maar goed.. Ik thuis de laptop uitpakken, helemaal in m'n sas.. kom ik er achter dat 1 van de knopjes van het touchpad (de muis zeg maar) niet goed zit :x Ik direct opgebeld en ik moest hem maar terugbrengen.. Nou vanochtend maar later begonnen op het werk en dat ding teruggebracht en nu krijg ik een nieuwe :) Kheb gezegd dat ze hem nu maar moesten bezorgen op mijn werk.. kga niet nogggg een keer naar R'dam hoor..
    Zo.. ik ben mijn frustratie weer even kwijt hihi :D

Verder lekker in de geweldige wachtweek met de 1000den symptonen waarvan ik zovaak tegen mezelf zeg dat het niets is, maar toch trap ik er elke maand weer een beetje in hahah.. We gaan vanaf donderdag een lang weekend naar de Ardennen, als m'n lutaele fase zo kort is als de vorige 2 maanden dan moet ik donderdag of vrijdag ongi worden.. Zit ik dus echt NIET op te wachten op vakantie maar goed.. Ik hoop stiekum dat ik geluk ga hebben :p

Hebben jullie verder nog leuke weekendplannen?
    Mijn kleine broertje (15) komt een nachtje bij ons logeren, dus ik ga hem lekker dit weekend vermaken. We hebben al allemaal leuke dingen bedacht die we willen gaan doen dus daar heb ik al heel veel zin in :D

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Nienke: Wauwww nu echt officieel gefeliciteerd dan!! :D Echt super voor je!!

@ Djuke: Goed zo, da's een begin! En dan de volgende keer zeggen dat je al een gebakje gehad hebt en dat dat genoeg is! :D komt goed!

@ Lkg: geliukkig dat je niet nogmaals naar Rotterdam hoeft te gaan! Gaat het nu lang duren voor dat je de nieuwe krijgt?
    Verder; tsjaa die wachtweek ja...de symptomen; we kennen het allemaal.
    Laat je niet gek maken; nog maar een weekje wachten!

Nou, de kast staat in elkaar, alleen de deuren nog.. hij is zo mooi :D
    Zaterdag gaan we het bed in elkaar zetten en nog een keer de groene muur schilderen want die heeft niet helemaal gedekt.
    Wordt een zwaar weekendje trouwens. Vanavond runnen we voor vrienden die weg zijn hun kroeg.. Dus vanaf half 9 tot een uur of 3 vannacht (zucht) zijn we daar. En die vrienden die weg zijn hebben zo ongeveer de hele groep die altijd naar de kroeg komt mee, dus dr zal ook nog wel eens niets te doen zijn...Hopelijk val ik niet in slaap! ;)

Zondag slapen we dan hoooopelijk in onze nieuwe slaapkamer! :D en nemen we een dag rust.

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Hoi,

Allereerst Nienke van harte gefeliciteerd meid!!! Heerlijk om een positief verhaal te horen en zet het bordje inderdaad maar deze kant op... mijn "kruis" is weer weg.. :( na weer een lage temp vanmorgen, dus wanneer ik eens ongie mag worden? :(

@Lkg, Fijn dat je weer hersteld bent van de griep. Wat een gedoe zeg met je nieuwe laptop, nu maar hopen dat degene die je nu gaat krijgen wel helemaal goed is.... leuke vooruitzichten ook lees ik, en natuurlijk duim ik dat je niet ongie gaat worden.... het geluk is jullie gegund.

@Djuke, wel een concessie van een half gebakje is een goed begin meid! Volgende keer 2 halve nemen dus!

@Zethu, goed dat je navraag doet of ze je inderdaad zomaar weer aan het werk kunnen zetten.... maar meid als het blijkt niet te gaan meld je je gewoon weer ziek he.... wanneer moet je gaan beginnen met werken?

@Linda, wat fijn dat de slaapkamer bijna afgeschilderd is, zal het best van opknappen denk ik. Succes vanavond in de kroeg! En van het weekend lekker genieten in jullie nieuwe slaapkamer!!

@Patrieske, wat fijn dat het persona kastje zo goed geholpen heeft bij het zwanger worden...

@Saskia, jeetje de weken gaan best hard bij je zeg, wat lekker dat je al niet meer misselijk bent... Kan je er al intens van genieten?

Hier gaat het effe minder.... én mijn kruis was vanmorgen weg op FF én ik ben gisteravond tijdens het sporten door mijn rug heen gegaan en kan nu amper op of neer. De huisarts belt me straks na het spreekuur effe op, maar even overleggen wat ik mag innemen tegen de pijn....

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Linda..........Dat was het zeker,ik heb het nu aan mijn vriendin gegeven,ik hoop dat het bij haar ook zo snel werkt :)

Hia Nienke...gefelicteerd meid.

Hai Charpi........Ja het heeft me 2 keer snel geholpen gelukkig.
    Veel sterkte met je rugpijn.

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hooiiii :oops:

Ik ben er ffkes snel tussen door, kan het allemaal nite meer bijhouden :) .
    Ben afgelopen woensdag ongi geworden dus over 10 nachtjes de laproscopie. Word om 12 uur in het ziekenhuis verwacht en hoop savonds rond achten weer thuis te zijn :D .

Maar even goed uhhhh Zethu hou ik wel op de hoogte van hoe en wat en die zal het dan denk ik wel aan jullie door spelen..

We hebben een drukker dan druk weekend achter de rug.
    En moet de nodige voorbereidingen treffen natuurlijk voor de operatie..
    grote onderbroeken kopen :) , genoeg boodschappen in huis hebben, honden trimmen en wassen. Huis helemaal door werken alle was weg. Want kan een week geen hishoudelijke taken doen haha.. Acg alles zal wel op ze pootjes terecht komen dacht ik zo..

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nienke: Gefeliciteerd!!!!!
    Nu maar hopen dat de rest snel jouw voorbeeld zal volgen ;)

@Djuke: Wow 44 kilometer, nou dan kan een beetje gebak niet zo heel veel kwaad deze keer ;)

@Lkg: Ze zeggen bij de eerste zwangerschap gemiddeld vanaf 20 weken, sommige vrouwen een paar weken eerder.
    Gelukkig dat je weer bijna beter bent zeg, ziek zijn is maar niets..
    Ik hoop dat ze het netjes voor je regelen met de laptop.
    Weekend plannen.. Morgen werken van 6.30 tot 12.30, daarna de rest van het weekend rustig aan doen als het lukt ;)

@Linda: Pffff druk weekend zeg, moet ik nu dus echt niet aan denken..
    Gelukkig kan je zondag als het goed is genieten van je slaapkamer! :D

@Charpi: Jeetje zeg, het zit jou ook totaal niet mee :(
    Ik duim voor je dat er nou toch eens een eind komt aan deze ronde..
    Heel veel beterschap voor je rug!
    Hier geniet ik eingenlijk vooral sinds ik de echo had, dat is toch de eerste echte bevestiging dat het goed zit ;)

@Tante Mars: Heel veel succes de komende dagen, ik hoop voor je dat alles erg mee valt ;)

Hier: Tijd gaat hard hier..
    Ben de laatste tijd wel erg moe, dus ben blij als het zondag is ;)
    Op mijn werk word er gelukkig wel rekening met me gehouden, zo hadden we vandaag een werkje waarbij je best veel moet bukken, baas zei dat als het niet lukte hij wel wat anders voor me zou verzinnen :)
    Heb het gelukkig wel tot de middag pauze volgehouden en ben daarna idd wat anders gaan doen.

Verder vandaag een ontzettende stortbui gehad hier, hele tuin stond even blank.
    Daarna even bij mijn werk langs gegaan..
    Daar was de goot overgelopen (naar binnen toe) en stond er gewoon water aan een kant van de schuur, ook alle stickers die bij het raam stonden zeiknat..
    Hoop dat maandag alles weer een beetje opgedroogt is, was vorig jaar echt een drama met die stickers toen ze nat werden..

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Charpi: Oh nee wat balen dat ie weg is! :( pff...het zit je niet mee inderdaad.. :(

@ Tante Mars; spannend zeg dat de operatie zo dichtbij komt...!! Succes alvast!

@ Hier: op het werk nu. Mn collega die ook zwanger probeert te worden vertelde net dat ze denkt misschien wel zwanger te zijn. ze is vanaf decemebr gestopt. Ze moest ergens deze week ongi worden en gaat woensdag testen. Vind het echt knap dat ze daarmee zo lang kan wachten! Maar ze is dr ook wat minder mee bezig.. niet precies haar nod bijhouden enzo wnt ze wist het niet echt deze week wanneer zo ongi moest worden, maar ze voelde zich misselijk en niet fit enzo... dus het zal wel raak zijn, gok ik. Heel gaaf voor dr! Maar wel weer een beetje jaloezie vanuit mij hoor..mgoed...
    Hopelijk is de slaapkamer helemaal klaar dit weekend en kunnen we in ons nieuwe bedje oefenen! ;)

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wij gaan ook voor de eerste :D :D

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Perfectionn, leuk meid! Welkom hier!

@Linda, ik kan me voorstellen dat er een spoor van jaloezie bij kwam kijken hoor.... maar meid geef de moed niet op, jij komt ook aan de beurt!

@Saskia, ik kan me voorstellen dat je pas na de echo echt bent gaan genieten.... nog even en je bent al eenderde op weg...

Hier is het echt rustig aan doen. De pijn is draaglijk als ik maar geen verkeerde beweging maak. Verder hou ik me erg rustig en slik braaf pijnstilling...

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee meiden zit nu in de kroeg met arno zijn mobiel op internet haha nou der is nog niets te doen. Komen net de eerste twee klanten binnen en dat zijn twee meiden, niet echt mijn types. Kei gezellig dus..... Nog vier-vijf uurtjes ;). Nou echt op andere reageren lukt niet echt via mobiel dus dat doen we de volgende keer. Tot morgen en een fijne avond.

15. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Meiden!!!

Hier ben ik weer eens effe. Heb al die tijd wel gewoon mee gelezen maar had nog niet de puf om te reageren. Om nu op alles in een keer te reageren is ook weer erg lange bezig heid haha. Dat is een nadeel als je zo lang niet actief mee doet. Sorry.

@ Nienke en vlindertej: Gefeliciteerd!!!!! Wat ontzettend gaaf dat jullie beide zwangeer zijn!!! Alle kleuren van jaloezie op me gezicht maar het is jullie gegunt!!!

@ LKG: wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Je bent lang beroerd geweest zeg. Gelukkgi dat het weer beter gaat!

@ linda: Lekker het als iets opknapt. WIj hebben laatst de badkamer een beetje opgeknapt. Omdat we toch ons huisje moeten kunnen verkopen en het geeft zo;n goed gevoel als je het zo ziet veranderen. Geniet er maar lekker van. Verder kan ik me voorstellen dat je een beetje jaloers bent op je collega. Maar onze tijd komt zeker wel!!!! ;)

@ Saskia: wat fijn dat je eindelijk wat beter voelt. Dat knuffelen met de pot. Mmm dat is het enige waar ik echt bang voor ben. Ik heb zo''n angst voor spugen dus dat kan nog leuk worden. Maar goed het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat ik dat straks ook heb. Maar in iedergeval lekker dat je daar nu doorheen bent. En die moeheid. Ja volgens mij is dat alleen maar een goed teken. Dan is je kleintje druk aan het groeien. Ja en dat vergt energie. Dus het is mooie moeheid. Maar kan me voorstellen dat het wel vervelend is.

@ Charpi: Wat balen zeg die onzekerheid. Ik duim voor je dat er snel eens wat duidelijk heid mag komen!

@Djuke: nou die taartjes heb je er al afgefietst voor dat je ze opgegeten had. Dus die twee gebakjes tellen niet ;) Wel knap zeg. zover fietsen. Ik haat fietsen dus alles wat een ander doet vind ik snel heel knap hahaha.

@ tante mars: Heel veel succes van de week. We zullen aan je denken.

@ hier: Nou het gaat gelukkig weer wat beter. We hebben onze klusdagen ook weer achter de rug. Dus we kunnen weer gaan wachten.
    Morgen komt dat kleine ventje wat laatst een keer een hele dag bij me was, weer. Hij blijft dit keer ook slapen. Zo gezellig!!!! Heb er nu al zin in.
    Maandag komt de fotograaf voor ons huis en dan gaat hij de verkoop in. lekker spannend allemaal.
    Maar goed dus niet veel nieuws maar wel ewer eens even een berichtje van me.

Liefs Tamaar

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Tamara, leuk weer wat van je te horen! Tja als je effe niet reageert heb je inderdaad veel in te halen, hihi.... Je zit weer in de wachtdagen dus, spannend hoor elke keer weer...
    Veel plezier met oppassen vandaag! En leuk dat er nu foto's genomen gaan worden van het huis en dat het dan eindelijk de verkoop in gaat! Hopelijk wordt het huis snel verkocht voor een goede prijs!

Hier gaat het nog steeds belabberd.... dacht vanmorgen even dat de rugpijn weg was, maar helaas ik stond nog geen minuut uit bed en het was er weer... wel net mee wezen wandelen, want dat is goed zegt men, wel het was een verzoeking kan ik je vertellen... Hopelijk gaat de diclofenac snel zijn werk doen en verminderd de pijn, al gaat het zolang ik me niet beweeg nu wel redelijk.....
    ....een rustig weekend hier dus.... we gaan misschien nog effe voor tegels kijken in onze nieuwe keuken. Ja ja er staat hier een verbouwing op het programma, week 30 wordt de keuken geplaatst... zal blij zijn als het zover is....

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou, mn schoonouders zijn elk moment hier om met de slaapkamer verder te gaan, dus een kort berichtje :)
    Vannacht om 4 uur in mn bedje, dus nu lam. Twas op zich nog wel leuk gisteren maar ik heb wel weer gemerkt dat in de horeca werken niet mijn ding is.

Mn collegaatje smste net dat het loos alarm was...erg balen voor dr :( had het haar zeker gegunt, ook al zou ik jaloers zijn..

Nou... ik moet nu gauw stoppen want ze komen dr aan!
    Op de rest reageer ik nog dus! :D

Groetjes! en een fijne zaterdag

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Linda, natuurlijk had je het je collegaatje gegund.... helaas is het elke maand bij meer mensen niet raak dan wel... *zucht* ik wou dat wij ook eens met jullie mee mochten gaan doen! :( :( :(

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wauwwwww de slaapkamer is super geworden!!! :D :D :D we zijn nu wel écht heeelemaal kapot..wat een werk!!, maar het resultaat is super :)

@ Tamara: Wat leuk dat hij weer een keertje komt logeren! :) enne, geeft niet hoor dat je wat minder tijd en puf hebt om te reageren.. hebben we allemaal wel eens!

@ Charpi: bah, wat balen dat je rugpijn niet wat afneemt... :(
    En ik snap dat je er van baalt allemaal..dat die ongi niet komt enzo... :( maar nog even en je mag naar de huisarts!

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @linda: lekker meid, dat de slaapkamer helemaal klaar is. Zal vast mooi zijn geworden.

@tamara: Leuk weer eens wat van je te horen. Spannend foto's van je huis laten maken. Hoop dat jullie huis snel verkocht wordt. Altijd leuk als er een kleintje blijft slapen, maakt het wel zo gezellig in huis.

@charpi: Balen zeg van je rug, hoop dat de pijn snel een beetje wegtrekt.

@perfectionn: Welkom meid en heel veel succes voor de eerste.

@tantemars: Heel veel succes alvast met de operatie, hopen dat alles goed gaat komen.

hier: Een hele vermoeiende dag gehad gisteren. Ik weet niet of jullie gisteren op het nieuws een stukje over de kustwacht oefening hebben gezien op het nieuws. Maar daar was ik één van de slachtoffers van. We hebben 2,5 uur staan wachten op het autodek in de dieseldampen. En net toen we op het punt stonden om in een KNRM bootje te stappen was het einde oefening, dus helaas konden we op de boot weer terug naar de haven, wat een domper was dat.

Verder nog uit eten geweest gisteravond in een bbq-restaurant. Wat had ik een opgeblazen gevoel zeg en moest goed nadenken wat wel en niet verstandig is om te eten.

Deel Deze Pagina