Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Annelies Alvast een heel klein beeje gefeliciteerd! Nu hopen op een supervettte streep zondag!

@Tamara: Helemaal mee eens... dat is ook mijn idee van dit forum! Wie moet ik er anders mee 'lastig vallen' haha... wil het ook voor onze omgeving nog even stil houden... Dan is het toch leuk om het hier met andere meiden te kunnen delen!

2. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Annelies: alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

Helaas pindakaas hier: hartstikker negatief.. op een of andere manier wist ik het wel al; geen symptoompjes meer enz. Maar goed er is ook nog geen ongi dus daar gaan we nu maar op wachten..

@lkg: oei je maakt het toch wel weer spannend! Enne pfff lastig vallen: laat me niet lachen! Do I make my point?! ;)

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Annelies: Whauw :D alvast een kleine felicitatie! Ik hoop echt dat er over 2/3 daagjes een dikke vette streep staat!

@ hemelje: :cry: jammer zeg.. ik hoop dat je ongi snel komt zodat je met een nieuwe ronde verder kan!

En @ iedereen: Jullie zijn wel echt heel lief :oops: . Ik heb het er af en toe wel met m'n mannetje over, maar ik merk toch dat hij er niet zoveel van begrijpt.. Echt lief hoe jullie reageren!

Tot slot :oops: :(: (Vanavond als ik thuis ben ga ik direct testen.. ik weet dat de kans heel groot is dat ie negatief is, maar dan weet ik het gewoon en dan zit ik niet meer zo in onzekerheid en hoop)

http://www.zwangerschapspagina.nl/about106810.html

http://www.zwangerschapspagina.nl/about122481.html (een na laatste berichtje)

http://www.zwangerschapspagina.nl/ntopic58080.html (eerste berichtje pagina 2)

(oke oke.. ik moet bekennen dat ik alleen de positieve topics heb geplakt hier)

4. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    OH MY GOD!

:confused:

Check banner

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
  6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Aahhh LKG! Proficiatttt! :D:D:D:D:D
    geniet ervan!

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Gefeliciteerd LKG!!! :D :D

8. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    lkg: gefeliciteeeeeerd! wat super. wat ontzettend gaaf. Hoe voel je nu? en je mannetje?

Annelies ook voorzichtig gefeliciteerd! hou ons niet te lang in spanning he!;)

Liefs Tamara

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    voor jou ook spannend tamara!
    Hoop dat het gelukt is voor jullie! :)

10. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @lkg: waaaaahaaaa jippie! Wat gaaf voor je/jullie! Hartstikke gefeliciteerd! Nou dat geeft hoop: het kan dus in de eerste ronde wauw! Geniet er lekker van: nu ff in shock zeker?

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Phoei.. heb ff een dagje gehad om bij te komen maar ben echt compleet verbijsterd..

Gisteravond weer niet ongesteld, maar ik was pas rond middernacht thuis, en toen was m'n mannetje net de stad in.. dus ik had tegen mezelf gezegd dat ik vanochtend mocht testen om 10 uur (zo laat zou ik opstaan). Om kwart over 8 was ik wakker en om half 9 hield ik het niet meer en ben ik gaan testen met een digitale test van clear blue. Ik had de test gedaan en het zou 3 minuten kunnen duren voor het resultaat zichtbaar was, maar ik was de wc nog niet uit of er stond al ZWANGER.. Ik ging echt helemaal bibberen en gelijk m'n vriend wakker geschud en gezegd dat ik iets had waar hij vast en zeker wel even wakker voor wilde worden.. Hij was half slaperig en helemaal perplex hihi. We hebben nog geprobeert verder te slapen maar ik was er al snel weer uit.. Ik kan het nog steeds niet geloven! Donderdagavond heb ik nog gewoon een pakket ovulatietesten besteld op internet! Voor niets dus! Het is zo onwerkelijk en ik ben ook steeds bang dat de test niet goed was.. maar ik ben ook echt nog steeds niet ongesteld dus ik denk dat ik morgen (ben nu bij m'n ouders) nog een zw-test van sensitest ga doen voor de zekerheid.

Het rare is.. ik voel eigenlijk ook niets.. alleen een beetje een opgeblazen buik en een soort van beetje spierpijn aan de rechterkant van m'n buik. Maar dat zou ik nou niet direct associeren met zwangerschap..

M'n mannetje stuude vanmiddag nog een smsje: "ik denk er de hele tijd aan" hihi, zo liefff...

Ik hoop echt echt echt heel erg dat jullie allemaal de komende maand dezelfde blijdschap mogen voelen als ik nu voel!

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ik bedenk net toch een symptoon.. afgelopen week moest ik echt heeel vaak op een dag naar de wc..
    Of.. wacht.. of kwam dat door iets anders :)

13. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    @lkg: wat ontzettend leuk zeg. Kan me goed voorstellen dat je verbijsterd was. Maar dat andere stemmetje heeft dan toch gewonnen he. ;)
    Leuk leuk leuk, tja en slapen, zou ik ook niet meer kunnen. zo leuk nieuws. nou geniet lekker van alles wat er nu gaat veranderen.

Ik zei het gister onder het eten nog tegen mijn man. Misschien dat over 2 dagen ons hele leven wel veranderd. Stom dat het allemaal zo onzeker is maar ook zo ontzettend spannend.
    Nou meis. heel veel geluk en succes! gefeliciteerd ook voor je mannetje.

Liefs Tamara

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    O nee o nee o nee.. :cry:

Ik kan wel :cry:

Heb vanochtend echt veel bloedverlies.. net zoals wanneer ik ongesteld ben.. ik weet echt niet meer wat ik nu moet voelen..

Heb al een nieuw topic geopend.. hopen dat het goed gaat maar ben echt bang dat het toch een miskraam is..
    Of zou een test van clear blue kunnen zeggen dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is?

:cry:

15. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    hallo lkg,

wat een toestand zeg, ik heb 2 keer een positieve test gehad, wel een lichte streep maar toch duidelijk zichtbaar, dus dan ben ik dus ZWANGER!ik kan het ook nog niet geloven, echt niet, heel onwerkelijk allemaal.

wat jou betreft, een test kan NOOIT zwanger aangeven terwijl je het niet bent,dat bestaat niet!ik had vanmorgen ook wat bruin slijm, dat schijnt erbij te horen, als het echt aanhoud zou ik idd even de huisarts bellen voor de zekerheid.

Sterkte en ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat!

16. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    nou ik heb nog niet geantwoord en ik heb ook bloedverlies :( eerst een beetje bruin slijm na de sex, nu toch heel iets rood, het is maar minimaal maar toch, heb de huisartsenpost gebeld en die zegt dat het meestal onschuldig is, heb ook wat buikpijn, maar weet niet of het anders is dan de rest van de week, ik moet gewoon afwachten of het erger word of niet, zo niet dan zit het goed zowel dan even dokter bellen, dan zal het wel niet goed gaan :cry:
    Ben er helemaal ondersteboven van, heb niks geen zekerheid nu.......

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Och jeetje Anneles.. wat vervelend zeg :(

We zitten in hetzelfde schuitje dus ik kan me echt heel goed voorstellen hoe je je voelt nu. Ik probeer het maar zonnig in te zien, en blij te zijn dat ik in ieder geval zwanger kan raken! En hoewel ik heel verdrietig ben, denk ik maar 10 keer liever nu een miskraam dan wanneer je het al een paar weken weet..

18. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Och meiden.... even een dikke knuf voor jullie {{{{HUG}}}}

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeetje...hoop dat het allemaal toch nog goed komt en de bloedingen onschuldig zijn...
    Heel veel succes....

20. Djuke

Djuke Bekend lid

Nou, hier zijn de :evil: aan het doorbreken. Heb toen ik het zag mn ogen uit mijn kop staan/liggen janken. We zijn nu echt meer dan een jaar bezig en het wil maar niet. Word er zo ontzettend wanhopig van!

Maar enniewee, ik hoop voor jou LKG dat het allemaal meevalt en dat je gewoon zwanger bent!
    En annelies: gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina