Ben ff een paar daagjes niet geweest. Had het thuis wat te druk. Jee, wat moet je dan veel lezen zeg. Probeer wel op iedereen te reageren. @ nienke: gefeliciteerd zeg! Mij boeit het op dit moment niet zo veel meer wanneer ik ongi wordt. Verwacht het niet meer te worden voor ik naar de gyn moet. @ djuke: het is idd heel moeilijk om nee te zeggen. Maar iedereen weet tegenwoordig dat ik aan het lijnen ben en dat ik maar 1 stuk vlaai mag pakken per week. En daar houden ze ook rekening mee. @ lkg: het schiet bij het UWV idd niet op nee. Ik zou trouwens niet nog een keer naar R'dam gaan voor je laptop nee. Wat een gedoe zeg. Maar je zult helemaal in je sas zijn als je hem hebt hoor. Een laptop is zo ontzettend handig. @ weekendplannen: Tja weekend is bijna voorbij, maar gisterochtend hebben we op ons petekindje moeten passen omdat schoonbroer zijn oma gecremeerd werd. 's middags verjaardagsfeestje gevierd van haar. Gisteravond was ik zo doodop dat ik alleen maar op de bank heb gehangen. En vandaag (met regenjas en al) lekker aan de wandel @ linda: is het gelukt met het runnen van de kroeg? had je nog een beetje volk daar? @ charpi: alweer je kruis weg? shit zeg. Lijkt een beetje op het verhaal van mij. Bij mij wordt ook iedere keer een kruis gezet en daarna weer weggehaald. Daardoor heb ik vaak geen zin om iets in te voeren. Moet nog van een week alles invullen. Maar denk dat er bij mij deze keer een kruis blijft staan. Heb al sinds maandag een blijvend hoge temp. @ tante Mars: ik houd de dames met plezier op de hoogte. Dus speel het maar aan me door. @ saskia: wat fijn dat ze rekening met je houden op het werk. Hoop voor je dat de stikkers morgen droog zijn. @ perfectionn: welkom! @ charpi: hoe gaat het nu met je rug? @ tamara: ja dat merk ik nu wel dat je veel moet bijlezen en zo als je een tijdje niet meer hier bent geweest. Ik heb trouwens ook al zo'n problemen met het knuffelen van de pot. Ik krijg er altijd zo'n maagpijn van. Wat leuk dat dat ventje binnenkort weer komt. Ik geniet zelf ook altijd zo als ik op mag passen. @ charpi: het is idd heel goed om te wandelen met rugpijn. Over het algemeen is bewegen goed. Ik heb de laatste weken ook regelmatig last van rugpijn. Gelukkig alleen in de ochtend. Als ik eenmaal op gang ben gaat het wel weer. @ linda: balen van je collegaatje zeg. Hoop voor d;r dat het binnenkort wel raak is. @ charpi: ik snap je gevoel. Hoe vaak heb ik ook zo gezeten. Nu ik er bijna ben met mijn gewicht en mijn afspraak met de gyn ook in de buurt komt ben ik zo blij dat wij binnenkort ook een re/ele kans hebben om zwanger te worden,. @ linda: jippie de slaapkamer is klaar. En nu lekker relaxen dan! @ nienke: ik had het zo druk dat ik niet eens tijd heb gehad voor het nieuws. Balen dat de oefening al afgelopen was. Enne met bbq-en is het idd goed nadenken wat je wel en niet kan eten als je zwanger bent. Was het wel lekker en gezellig?
Even een kort berichtje, het gaat gelukkig weer wat beter met mijn rug.... ik heb vanmorgen de laatste pijnstiller ingenomen en momenteel geen last, ja een gevoelige rug, maar geen pijn.... hopelijk blijft dat zo....
@ charpi: hopelijk blijft het dan zo gaan!! @ Zethu: De kroeg runnen was gelukt jah Was toch nog best druk, maar toen in eens rond een uur of 1-half 2 stroomde het leeg en hebben we uiteindelijk de kroeg dichtgegooigd om kwart over 2. (normaal gesproken om 3 uur) De slaapkamer is echt super Het bed slaapt ook heeerlijk, dus tis genieten!
NOD * Djuke: 21 mei, 18e ronde * Ilona2802: 21 mei, 4e ronde * Lkg: 24 mei, 6e ronde * Tamaradb: 29 mei, 8e ronde * Hemeltje83: 9 juni, 7e ronde * Lindavnr: 10 juni, 6e ronde * Sakina: ... .. ronde * Zethu: laatste menstruatie 15 februari, 3e ronde * Charpi: wachtend op eerste menstruatie * Tante Mars: 25 mei laproscopie, 37e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend ... 2010 [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
Whauww.. ik schiet al weer aardig op naar boven Ilona en Djuke: Al aan het broekloeren?? @ Charpi: Gelukkig dat het weer iets beter gaat met je rug. Ik hoop dat het snel helemaal over is. @ Linda: En hoe was de eerste nacht in jullie nieuwe slaapkamer? Rook het niet nog heel erg naar verf? Mijn officiele NOD is zondag (14 dagen na m'n eisprong) maar omdat ik de vorige 2 rondes ongesteld werd na 10 en na 11 dagen na de eisprong is voor mijn gevoel mijn onofficiele NOD ook donderdag/vrijdag.. Vind het echt weer reuze spannend.. maar ik voel niets anders dan de vorige rondes (gewoon weer steekjes soms en zere borsten.. had ik de vorige keren ook) dus ik verwacht er eigenlijk niet te veel van maar goed, we zullen zien..
Dag dames, Was ik weer. Even snel tussendoor terwijl ik zenuwachtig om me heen zit te loeren of er geen collega meekijkt. Hoe was jullie weekend? Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Zaterdagavond zijn we naar Angels en Demons gegaan. Goeie film! Minder James Bond achtig dan het boek. Gister zijn we naar de Veluwse Bron gegaan. Had ik al een februari geregeld als valentijnskado. Expres wat verder vooruit gepland zodat we het nog lekker in het verschiet hadden. Maar gister was het dan zover en het was echt helemaal super!!!! Dames, als jullie van sauna houden, ga dan naar de Veluwse Bron. Enorm groot en zooooooooo mooi! Wbt het broekloeren. Njaa, ik heb een beetje twijfel. Aan de ene kant heb ik weer last van de premenstruele stemmingswisselingen maar aan de andere kant deden mijn borsten nu wel echt wel heel erg pijn. Ga je toch weer stiekem hopen. We zien het wel!
He meiden, Geef de moed niet op en maak jezelf niet al te gek. Moet eerlijk toegeven dat ik ook niet veel voelde voor mijn NOD, tenminste niet anders dan wat ik normaal ook voel. Heb nu wel een soort van lichte menstruatiepijn in mijn buik en verder nog steeds steken in mijn borsten. Iedereen die binnnekort moeten testen, heel veel succes. Ik zal voor jullie duimen.
@ lkg: wordt weer spannend zeg voor jou...t komt weer in de buurt ja! Duimennn! De slaapkamer valt me reuze mee, dat ie naar verf ruikt. Had ik ook wel verwacht. Maar dat was geen hele grote ramp geweest aangezien wij allebei dol zijn op de geur van verf ahah (zo ook op benzine, of van die dikke benzinestiften hahaha ) @ Djuke: aah toevallig! Wij zijn gisteren naar Angels and Demons geweest! Erg gave film vond ik! Wat een geweldig einde ook zeg! Had ik dus echt nooit verwacht! Hmm spannend, nog maar 3 daagjes voor jou. Hoe heerlijk zou dat zijn, net voor de gyn gewoon raak...! Mgoed...laat ik je niet teveel aan gaan praten, want dat maakt het er alleen maar spannender op.. sorry! @ hier: alles oke, morgen lekker een dagje vrij, een dagje hélemaal niks doen... ben ik echt aan toe! Tis erg veel werken deze maand en dan ook nog thuis vanalles klussen (hmm..zowel huishoudelijke dingen-klussen als kindje-klussen )... gelukkig wordt het na deze week weer wat rustiger met werken. @ nienke: Heb je al je huisarts of verloskundige gebelt? Heb je trouwens ook al een positieve digitale test gehad?
@linda: Heb afgelopen vrijdag een positieve digitale test gehad. Ik ga morgen de verloskundige bellen.
@Nienke, leuk dat je vandaag de verloskundige gaat bellen... @Linda, geniet lekker van je dagje vrij meid! Hier zijn we ook thuis aan het klussen, nouja het echte kluswerk begint over een goede maand als de keuken verbouwd gaat worden... gelukkig hebben we veel werk uitbesteed, maar de rotzooi hebben we natuurlijk wel... Fijn trouwens dat de slaapkamer jullie zo goed bevalt! @Djuke, klinkt goed zeg die sauna!! Misschien ook eens daar gaan kijken... wij gaan af en toe naar de sauna, maar eigenlijk altijd naar dezelfde hahaha... Enne tuurlijk hoop je dat het deze maand raakt is, heel logisch toch!! Ik duim voor je!! @Lkg, voor jou schiet het ook alweer op, nog een paar daagjes... spannend hoor! Mijn duimen draaien hoor! Hier gaat het zo zijn gangetje, de rugpijn is helaas nog niet over, maar er treed wel wat verbetering op. Verder zou ik donderdag misschien ongesteld kunnen worden, tenminste als ik toch een eisprong heb gehad nu bijna 2 weken geleden. Al denk ik van niet hoor, want mijn temperatuur is al weer dagen laag... Maar goed we houden er maar rekening mee... Zo af en toe vliegt het me effe naar de keel, ik wil ook zo graag met jullie meedoen en elke maand kunnen broekloeren... *zucht*
@ linda: bed ook al ingewijd ? @ lkg: hoop voor je dat je lichaam je gewoon voor de gek houd en het stiekum toch wel raak is. Wel spannend zo hoor. @ djuke: sauna is zeker heerlijk. Alleen om naar de veluwen te gaan rijden daarvoor? Ik vind al dat ik daarvoor ver rij. Ik ga namelijk vaker in Eindhoven. En dan ben ik al een uur onder weg. Ik duim voor je dat het deze ronde toch eindelijk raak is. Zodat je uiteindelijk niet naar de gyn hoeft. @ nienke: ik heb eens gelezen dat die menstruatiepijnen komen doordat je BM groeit. @ linda: benzine vind ik nou niet echt lekker ruiken. Kindje-klussen is toch wel veel leuker als huishoudelijk-klussen he @ charpi: Het is niet leuk dat je zo lang moet wachten op je eerste ongi.Ik vind het al niet leuk dat ik zo lang moet wachten op mijn 3de. Balen dat je rugpijn nog niet over is. Maar gelukkig dat er al weer wat verbeting in zit. @ hier: lig sinds gisteren plat met de griep. Toen ik gisterochtend de temperatuur moest opnemen voelde ik me al belabberd. En al helemaal toen ik mijn temp zag. 37.9 pfffffff. Heb gisteren niet veel anders gedaan als op de bank liggen, slapen en op de wc zitten. Kreeg zelfs niets naar binnen wat eten betreft. Had geen honger. Had ook last van mijn maag. Heb nog wel op de weegschaal gestaan en werd behoorlijk vrolijk ervan: 102.6 Doordat ik gisteren niet veel gegeten heb zal ik wel nog meer kwijt zijn volgende week. De gyn krijgt de schrik van haar leven over 2 weken, gok ik zo.
@Zethu, het gaat hartstikke goed met afvallen!!! Ja, de griep wil nu natuurlijk wel helpen, maar nu wel hopen dat je dat er ook af kunt houden, want meestal kom je die griepkilo's zo weer aan... niet dat ik je de put in wil praten hoor meis.... In ieder geval beterschap!!
@ charpi: zal denk ik wel meevallen met die griepkilo's Kan vandaag nog maar weinig naar binnen krijgen. Wel al wat meer als gisteren. Al beweeg ik nu wel erg weinig. Voel me nog niet goed genoeg om al naar buiten te gaan.
@zethu: Lekker hoor dat de kilo's eraf vliegen. Lekker gevoel moet dat zijn, ik was ook begonnen met lijnen, maar daar ben ik heel snel mee gestopt, toen ik een positieve test had.
Is ook heel verstandig dat je er mee stopt als je een positieve test hebt. Wel is het belangrijk gezond te eten. Dus ik probeer dan ook nog wel gezond te blijven eten. Dat is momenteel de grootste oorzaak van het afvallen
Hoi meiden, Aan broekloern hier geen gebrek hoor haha. Gelukkig is er nog niets te zien! Ik heb mijn NOD verschoven naar de 23e want mn eitje was iets later. Nu blijft alleen mn temp een beetje laag.. FF had ook nog geen eitje gezien. Ikzelf had wel een positieve ovutest en de dag erna mn nogal pijnlijke eisprong. Zouden jullie even mee willen kijken naar mijn temp kaartje? http://www.fertilityfriend.com/home/25bdcb
ha meiden, @ Ilona: haha kheb je kaartje bekeken maar helaas heb ik dr nog nooit mee gewerkt en snap ik dr dus ook niets van! hihi. Geen idee wat het dan ook inhoudt dat je temp zakt enzo.. Hopelijk is het goed nieuws! Spannend zeg..nog maar 3 daagjes....!! @ hier: aan het klussen gegaan weer. Hopelijk doet ons nieuwe bedje wonderen Verder ben ik best wel aan het twijfelen geslagen over mijn baan.. Ik merk de laatste tijd dat ik er echt van baal om 's avonds, bijna om het weekend en veel feestdagen te werken. Voor mn gevoel heb ik naast het volleyen wat we beide doen wat 2 avonden per week is (de competitie op zaterdag en woensdag dan nog niet eens meegerekend aangezien de competitie nu ff af is) dat we elkaar zo weinig zien 's avonds. Op zich valt het mee vindt Arno omdat ik na het werk wel altijd rond 9 of 10 uur thuis ben en hij van het volley ook, maar nja..ik voel dat niet zo. Voor mijn gevoel is dan de avond al om.. Dus ben toch wel heel erg aan het denken gegaan om eens goed te gaan kijken naar een baan overdag. Enige lastige is dat dat in zorg al heel gauw neer komt op werken met kinderen (kdv) wat ik niet wil, of op activiteitenbegeleiding met gehandicapten.. Dat is op zich wel leuk, maar ik ben helemaal niet van het creatieve en vindt het dan ook niet bepaald leuk om de hele dag met hun te gaan verven en tekenen en zo.. Dus 't is allemaal wat lastig... mgoed... ik hou gewoon goed de vacatures in de gaten en dan zien we wel.... Sorry voor het lange ego verhaal!
@ Ilona: Weet niet welke ovu test je heb gebruikt. Maar als het die van KV zijn kan je ze meteen wel in de kliko gooien. want die geven altijd goed positief. Alst n ander is kan je niks anders doen dan afwachten .. Uhm vergeten **SH*T**
NOD * Djuke: 21 mei, 18e ronde * Ilona2802: 21 mei, 4e ronde * Lkg: 24 mei, 6e ronde * Tamaradb: 29 mei, 8e ronde * Hemeltje83: 9 juni, 7e ronde * Lindavnr: 10 juni, 6e ronde * Sakina: ... .. ronde * Zethu: laatste menstruatie 15 februari, 3e ronde * Charpi: wachtend op eerste menstruatie * Tante Mars: 25 mei laproscopie, 39e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend ... 2010 [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]