@ Djuke: Het bed ligt heerlijk! haha. Slaap als een roosje en wordt niet meer met rugpijn wakker. helemaal goed dus. Verder; vreemd is het he.. elke ronde vind je wel iets nieuws wat misschien wel iets betekend.. Ik probeer er ook altijd niet te veel op te letten maar pffoee... dat wordt altijd zo moeilijk tegen het eind van je cyclus!
Ja balen hoor, maarja, het is niet anders. Ik heb ook iedere maand het idee van: Nu is het raak... Maargoed, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Klusze meid!
Dag dames, Even snel een berichtje. Ik heb een test gedaan en hij is NIET negatief maar ook niet positief. Want er staat maar een heel dun lijntje... Tja, predictor zegt dat elke lijn, hoe dun ook, aangeeft dat je zwanger bent en dat je door veel water te drinken verminderd HCG kan hebben. Ik heb vandaag 1,5 liter water op! Dusssssss, wij zijn voorzichtig blij en morgen doen we weer een test. (moet er eerst weer 1 kopen) SPANNEND!!!
Wij gaan voor de eerste: @ nienke: hoe ging het bij de VK? @ djuke: een dag te laat? Ik duim! @ linda: Hoop dat je snel zwanger bent, dan heb je wel iets om naar uit te kijken wat werk betreft Idd lief dat je schoonouders zoveel bezig zijn met klussen in huis, maar het is idd fijn om ook een tijd lekker met jullie tweetjes te zijn. Vooral nu je ei eraan zit te komen volgens je banner @ annelies: jippie weer een berichtje van je! Wow een zoontje. Wat een verrassing als je een meisje verwacht he. Mijn zus heeft dat 2 keer gehad. Het wordt idd tijd dat hier iemand zwanger wordt. Maar ik zal al blij zijn als ik ongi wordt. Heb weer net als vorige maand bruinverlies. Maar heb het gevoel dat het niet doorzet (wederom) Maar ik heb mijn gewicht bereikt, dus binnenkort maken ook wij weer kans @ nienke: Ik vind het iig niet vervelend als je ons op de hoogte wil houden. Ik vind het leuk om te weten hoe het je blijft vergaan! @ djuke: haha grappig dat je man zo meeleeft. Alleen op die manier zou ik ook grommen hoor! Heb je nog een testje gehaald? @ tamara: op keelpijn na voel ik me prima. Ook nog wel moe, maar ja dat is niets nieuws voor mij de laatste tijd he. Wat verwarrend he dat je iedere maand symptomen hebt, maar dat het uiteindelijk niets wordt. Ik hoop dat het deze ronde toch wel anders is voor jou. @ linda: ik dacht zelf ook dat ik die termen niet zou gaan gebruiken, maar af en toe gebruik ik ze zelfs thuis om mijn vriend te pesten hihi. @ djuke: een heel dun lijntje? ohhhhhhhh spannend. Ik hoop het zo voor je!
waaaah wat spannnnnend!!!! Ik durf nog steeds niet heel blij te worden, bang dat ik je blij maak terwijl het nog niet mag en je nog niets zeker weet.....dus ik hou me een beetje in.... Maar vindt het echt super spannend!!!
NOD * Djuke: 21 mei, 18e ronde * Lkg: 24 mei, 6e ronde * Tamaradb: 29 mei, 8e ronde * Hemeltje83: 9 juni, 7e ronde * Lindavnr: 10 juni, 6e ronde * Ilona2802: .. juni, 5e ronde * Sakina: ... .. ronde * Zethu: laatste menstruatie 15 februari, 3e ronde * Charpi: wachtend op eerste menstruatie * Tante Mars: 25 mei laproscopie, 37e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend ... 2010 [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
heeeee dames, forum is er weer! Ik zal gelijk de lijst er neer zetten. Alleen plaatje doet het niet. Daar ga ik nog naar op zoek hoe dat kan. Kuss Zethu
NOD * Hemeltje83: 9 juni, 7e ronde * Lindavnr: 10 juni, 6e ronde * Nensi84: 15 juni, 6e ronde * Ilona2802: 20 juni, 5e ronde * Lkg: 23 juni, 7e ronde * Tamaradb: .. juni, 9e ronde * Zethu: 9 juli, 4e ronde * Charpi: wachtend op eerste menstruatie; 10 juni naar de huisarts * Tante Mars: 37e ronde * Sakina: Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend ... 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend ... 2010 [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
heee, nouu... was ik net gewend aan die andere pagina, istie weer heel anders! Hmm.. even uitzoeken hoe het allemaal werkt nu..
Niet zo veel anders, alleen plaatjes pakken niet en er zijn andere smilies. Het zijn er niet veel en je mag er maar 1 plaatsen
hmm ja en ziet er anders uit enzo.. nja went ook wel weer... maar krijg nu dus weer geen mailtjes als iemand na mij reageert....... erg irritant! En die smileys zijn ook niet leuk.. Las trouwens in NOD juni dat er gezegd was in NOD Juli (hihi) dat er geen plaatjes meer geplaatst zouden mogen worden bij berichten??
Het mag wel, alleen hoe het moet dat is onbekend. Ergens had ik gelezen via het wereldbolletje? Maar ik ga dat later vandaag maar bekijken. Ik wil nog ff gaan wandelen voor het darten (UK open) gaat beginnen. Trouwens met die mail kan je instellen bij je gebruikersinstellingen bij de abonnementen, Je kunt daar aanvinken of je een notificatie wil als er een bericht geplaatst is. Die staan standaart uit.
Hmm oke... dan zou ik dat nu vlgens mij ingesteld moeten hebben.. Wat betreft dat wereldbolletje; dat is volgens mij gewoon een link plaatsen...geen plaatje. mgoed.. Even wat anders; kleine update: heb toch niet meer zon goed gevoel erover deze ronde..heb nega getest het weekend (zaterdagochtend) en ik weet dat het vroeg was mja.. Zou het wel echt rot en raar vinden ook, heb echt al minstens 5 dagen steekjes in mijn buik enzo.. Maar ja..misschien dat dat dan iets anders is ofzo. Ik test dinsdag ofzo nog een keertje en dan zien we wel.. maar heb dr nu niet zo veel vertrouwen meer in Ook al heb ik nog wel steeds steekjes in mijn buik...
@ linda: he wat jammer nou zeg! Mss dat het dinsdag wel iets aangeeft? Maar ja als je zelf al het gevoel hebt van niet....
Nja... eigenlijk heb ik juíst het gevoel van dat ik wel zwanger ben... maar ja.. die nega test... ik weet 't allemaal niet meer, weet alleen dat mijn lichaam me weer eens goed gefopt heeft, als ik gewoon ongi wordt..
maar ja als je woensdag je NOD hebt, en al op zaterdag getest hebt, dan kan het zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt om aangetoont te worden dmv een test.
ja ik weet 't..dus het KAN wel nog goed zijn... maar ja.. tkan ook best van niet...zucht! Wat ben ik hier toch ook slecht in hihi, dat afwachten..
joehoe we kunnen weer meer smileys tegelijk doen Wat is het trouwens rustig vandaag hier! geen van de meiden online?!
Bekijk bijlage 58 NOD * Hemeltje83: 9 juni, 7e ronde * Lindavnr: 10 juni, 6e ronde * Nensi84: 15 juni, 6e ronde * Ilona2802: 20 juni, 5e ronde * Lkg: 23 juni, 7e ronde * Tamaradb: .. juni, 9e ronde * Zethu: 9 juli, 4e ronde * Charpi: wachtend op eerste menstruatie; 10 juni naar de huisarts * Tante Mars: 37e ronde * Sakina: Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend ... 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend ... 2010 [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] hihi, zo klein heeft ook wel wat, toch? als tijdelijke oplossing dan
Hee, en het plaatje doet het! Jahoe! Nu de codes van de smilies snel in mijn kop krijgen, zodat ik alles via snel reageren kan plaatsen