Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

Pfoee goeie vraag, maar in principe zou je met gister avond geklust hebben goed zitten toch! Die zaadjes kunnen tot 3 dagen of zo bij jou blijven zitten :)
    Probeer het vanavond nog eens voor de zekerheid... :)

Hoe het precies zit, weet ik ook niet echt.. of je ovu test direct na je eitje licht is of niet..
    Je zou even in het onderwerp zwangerschapstesten en ovulatietesten kunnen kijken, daar is die vraag vast al wel ooit eens gesteld :)
    Succes in ieder geval!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm ja haha die schommelt inderdaad nogal hihi.
    Tempen jullie ook gewoon 's ochtends in bed?
    Ik ben van plan om 's ochtends rond half 8-kwart voor 8 te gaan tempen iedere dag (blegh...wordt nog wat in de weekenden.)

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    De bedoeling is om in bed te tempen. Nog voor je opgestaan bent, want anders is je temp gelijk al hoger en dus onbetrouwbaar. Ik temperatuur daarom iedere dag om 7 uur. In het weekend zet ik de wekker daarna op een paar uur later, door de week blijf ik meestal nog een uurtje liggen. Maar vaak moet ik vlak daarna wel ff naar het toilet.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aah oke.. nou m'n temp is vanmorgen gezakt met 0.3 graden..dus nu 36.7 (al tempte ik daarna meteen nog eens en toen was het 36.8 hihi) maar goed.. vandaag zal ik wel ongi gaan worden dus, ben ik bang.. :(
    Bleh.. heb dr geen zin in!

Zit op mn werk nu, en ook daar heb ik geen zin in! hihi.

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohhh wat is het toch moeilijk om afstand te nemen van het forum.. de eerste twee weken van de cyclus lukt het wel redelijk, maar daarna is het zo lastig.

Want.... ik ben zo blij :D Gisteravond nog weer geklust.. yessss.. Vanochtend was de ovu-test nog positief, dus vet blij dat we nog een keer extra geklust hebben. Volgens mij kan het niet anders dat ik dus vandaag m'n ei moet hebben.. beter timen kunnen we het gewoon niet. Ik kan er nu al weer zenuwachtig van worden, dom he :)

@ Linda: Moet je tot laat werken? Hoop dat je het een beetje trekt.. Ik ben ook ooit begonnen met tempen en heb het maar 1 dag volgehouden hahah.. niets voor mij ;) Maar hoop dat het jou wel meer duidelijkheid geeft!

@ Hemeltje: Spannundddd.. hoe gaat ie vandaag? Al een gevoel, of doe je daar niet aan ;)?

@ Zethu: Ik hebt vanalles gelezen over je afvalrace!! Vind het echt echt onwijs knap van je dat het zo goed gaat! Je hebt het streefgewicht nu toch gehaald of niet? Heb je voor jezelf een nieuw streefgewicht in gedachten of ben je blij zo?

Nou, hier ook maar eens aan het werk. Kort dagje vandaag.. we hebben lekkage thuis dus 2 uur komt er iemand om het te maken, dus ben vanmiddag vrij :)

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi Meiden,

Wilde jullie nog even op de hoogte brengen van mijn bezoekje aan de VK en de uitslag van de echo. Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, dacht ik dat ik een week verder was dan werkelijk is. De baby is 13 mm en was dus 7 w en 5 dagen uit. We hebben het hartje zien kloppen, allemaal heel erg onwerkelijk.

Hoop dat het bij jullie allemaal snel goed gaat komen, zal heel erg hard voor jullie duimen.

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @linda: dan denk ik ook dat je ongi gaat worden. Bij mij was de temp ook een paar tiende gezakt op de dag dat ik ongi werd.

@ lkg: Ik ben idd voorbij mijn streefgewicht gevlogen. Op dit moment wil ik onder de 100 komen, maar dat duurt niet lang meer. En dan ga ik kijken of het me lukt om voor ik zwanger wordt de 95 te halen, of mss zelfs nog lager.
    Balen van de lekkage zeg. Gelukkig dat er iemand langs komt vandaag.

@ hier: Heb net eens ingelogd op mijn bankgegevens en ik heb eindelijk mijn geld van het UWV. Weer een zorg minder, want het einde van mijn geld begon in zicht te komen. Ik heb zelfs moeten vragen bij de verhuurder of ik de huur later mocht betalen.

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: wat mooi dat het goed gaat. En je hoort zovaak dat mensen een week voor of achteruit gezet worden.
    Geniet er van!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hihi lkg, vindt het wel gezellig hoor als je dr gewoon af en toe bent! :)
    Nou... qua klussen moet het goed zitten! Nu hopen dat jullie een beetje geluk hebben en dat het raak is!
    Ik hoop het!!

@ Nienke: Hee super nieuws dat alles goed is en je het hartje hebt zien kloppen!!! :D :D Wauw!

@ Zethu: tsja ik denk het ook wel.. gaat niet voor niets omlaag. en nja, zoals ik al zei, die nega testen zijn dr ook niet voor niets.
    Dat die ongi nu maar op schiet, ik wil door! Mn cyclussen worden elke keer wat langer lijkt. Eerst netjes 30, toen 32, toen 33, en vandaag weer op 32.. nja..

Fijn dat je geld binnen is! :)

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: als het varieert tussen 30 en 33 dagen dan is het nog netjes op tijd hoor. Het zou heel natuurlijk zijn als dat je enkele dagen verschil merkt. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat bij je :D

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Zooo.. heb gelijk maar ff weer een plaatje bij m'n profiel gezet en m'n onderschrift weer gemaakt..
    Ik kon m'n oude plaatje (de rode gerbera) nergens terugvinden, dus nu maar een andere kleur.. misschien bracht die rode wel ongeluk whahaha ;)

@ Linda.. wachten is echt balen.. heb je ook dat je dan stiekum toch een beetje blijft hopen terwijl je met je verstand eigenlijk al 100% zeker weet dat je ongi wordt?

@ Zethu.. lekker dat het geld binnen is! Ik kijk ook elke maand weer reikhalzend uit naar m'n salaris hahah..

Verder zit ik hier maar te wachten op de man die de lekkage gaat maken Hij zou er 2 uur zijn, maar er is nog niemand.. Om half 3 ga ik maar eens bellen..

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ja dat is ook wel weer zo hihi. Ik had gewoon liever gezien dat ie rond de 30 was gebleven :p
    Maar helaas hebben we dat niet voor het zeggen hihi. Dan had jij dat ook alllllang gezegd tegen jouw cyclus natuurlijk ;) :)

Nou ik ga even nog doorwerken en dan over 2 uurtjes naar huis!
    Ofja, bij ons pap eten en daarna bij een vriendin op verjaardag.

Misschien tot straks, anders tot vanavond/morgen!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: aah net je berichtje gemist hihi.
    Maarre, yep, dat heb ik ook... toch hoop houden. Zei dat gister ook tegen mn vriend maar die had zoiets van nee joh, we gaan gewoon naar de volgende ronde, niet meer hopen nu.
    Normaal gesproken doe ik dat ook niet zo hoor, maar ja... ik had zo'n goed gevoel erover deze ronde... dat een sprankje hoop wel blijft tot ik echt ongi ben...zucht!

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: ben blij dat ik eindelijk weer geld in het laatje heb. Als ik niets had gehad dan was ik waarschijnlijk weer gaan bellen en was ik weer eens doodop geweest.

@ linda: dat had ik idd ook allang tegen mijn cyclus gezegd ja. Voor mij hoeft het niet perse 30 dagen te zijn, 35 is ook goed. Als het maar regelmatig komt. Maar ja, als ik dadelijk aan de clomid zit dan zal dat wel gebeuren :D
    Hoe is het met je ongi?

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Wheeeeeeeeeee :( Ik snap er helemaal niets meer van. Denk je alles gehad te hebben (vmk, lange cyclus, cyclus met hele korte luteale fase) en dat alles een beetje regelmatig is heb ik nu weer ineens al drie dagen een positieve ovu-test. Ik was er van overtuigd dat vandaag m'n ei geweest moest zijn.. maar voor de zekerheid nog even een ovu-testje net.. maar weer knal-positief :'( Kheb niet de illusie dat klussen vanavond weer lukt want gisteren zei mannetje al: phoei nu mag ik wel twee weken rust na twee dagen achter elkaar klussen :(

Iemand een idee hoe dit kan? Ik heb al geprobeert te zoeken maar kan niet echt iets vinden..

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: het kan vanalles zijn, dus ik kan daar geen uitspraak over doen.

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi, oke.. toch bedankt voor je reactie :)

Ik heb ergens gelezen dat je ei vast kan zitten ofzo dus dat je lichaam dan extra hormoon aan gaat maken om het los te krijgen.. pffff.. ik krijg de neiging om de kamer op en neer te gaan springen om hem los te maken whahaha

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    dat is een van de oorzaken idd, het kan ook zijn dat er meerdere eitjes springen, daardoor blijft lh schijnbaar ook hoog (eitjes hoeven niet altijd tegelijk te springen heb ik gelezen)
    En dan kunnen er nog andere dingen zijn. Bij PCO is het bijvoorbeeld bekend dat je soms wel weken achter elkaar positieve ovutesten hebt. Wat nog meer weet ik zo uit mijn hoofd niet. Maar er zal vast nog meer zijn.

19. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

Nou eindelijk mijn ei gevonden. De test nu al twee dagen positief en vandaag weer lichter. Nou ja dat klopt ook wel want ik heb de hele dag steken aan de linker kant gehad. Nou ja goed aan het klussen heeft het in iedergeval niet gelegen, we zaten goed. Als het nu niet lukt weet ik het ook niet meer.
    We hebben afgesproken dat we dan toch maar eens een datum gaan stellen om naar de dokter te gaan. Want begint nu toch wel heel erg vervelend te worden (om het maar netjes uit te drukken)
    Voel me verder de hele week al niet lekker, dit komt ook doordat echt de hele week al elke dag wel iemand aan me vraagt hoe het bij ons is met kinderen, of we nog niet wel enz. enz. En elke keer maar uitleggen dat je wel wil maar dat het niet lukt ja daar wordt je ook een beetje schijtziek van. Resultaat ik zit s'avonds te janken.
    Ook bij ons is de Lol een beetje af van dat moeten elke keer. Het is nu echt van oke kom maar we moeten weer en klaar. En dat begint toch ook wel erg vervelend te worden.
    We zitten nu alweer in maand 9 en ja dan vind ik het toch wel erg lang duren hoor. Maar goed we moeten maar weer positief blijven, al is dat zo f*cking moeilijk.

Sorry voor dit emo berichtje. Ik moest het echt even ergens kwijt. En ja dat kan eigenlijk alleen maar hier.

Liefs Tamaar

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tamara: jee, kan me goed voorstellen dat je er door zit. Ik ben dan pas 7 maanden bezig, maar vind het nu al genoeg geweest. Ben superblij dat er nu eindelijk actie gaat komen bij mij.
    Knuff van mij

Deel Deze Pagina