Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hey meiden,

wat een verhalen zeg. Ik heb ergens gelezen dat het kan zijn dat je gewoon ongesteld, of bloed verliest als je zwanger bent, (de eerste maand dan) dan schijnt dan oud bloed te zijn. Ik kan me voorstellen dat het onzettend beroerd is! Dikke knuffel voor beide.

Ook voor Djuke natuurlijk! kop op meis!

Liefs Tamara

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja dat las ik net ook inderdaad, dat dit oud bloed kan zien..
    Probeer je niet te veel zorgen te maken... en hopen dat jullie gauw wat zekerheid en duidelijkheid hebben...
    Weten jullie mannetjes er al van?
    Ik zeg, tijd ddat ze jullie even goed verwennen :)

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Sterkte!

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ook vanaf deze kant heel veel sterkte toegewenst!

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oh jeetje meiden...ik jank met jullie mee hoor! Een hele dikke knuffel en ik denk aan jullie... bah bah bah wat is dit *** zeg!

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Vanochtend negatieve test, duidelijker kan het niet.. :cry:

@ Annelies: Hoe gaat het nu?
    @ Djuke: Jeetje wat rot zeg :( hoe lang zijn jullie al bezig? Een miskraam is echt echt echt niet leuk, maar als ik er aan denk dat sommige mensen een jaar of langer zwanger proberen te raken en elke maand toch weer ongesteld worden.. phoeii.. dat lijkt me echt nog vreselijker.. Ik hoop dat 2009 jullie jaar wordt!

Tjeempie.. niet veel succes voor ons allemaal deze maand zeg.. maaaar, we gaan vol goede moed naar de volgende maand hè!

7. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    :( Knap hoor dat je met goede moed verder gaat kijken! *knuffel*

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeetje lkg.. wat erg :(
    En inderdaad erg knap dat je met die goede moed verder gaat, wat hemeltje zegt..
    Sterkte.. kus!

9. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    nou hier is het flink mis, ik bloed als een gek, al is het wel anders als anders, dik en slijmerig, eerst was het idd oud bloed maar nu is het echt rood dus kan gewoon niet goed zijn....de huisarts zegt dat ik nog even een paar dagen af moet wachten en dan even testen omdat nu het hormoon nog in het bloed schijnt te zitten.... :(

Ik ben er cht kapot van, mijn vriend ook we zijn vandaag lekker thuis gebleven, ik weet ook wel dat het beter nu kan komen dan over een paar weken maar het is flink K*T! :(

Maar 1 lichtpuntje, we weten dat zwanger kunnen raken (al na 2 keer) dus we gaan toch wel vol goede moed verder....

Lkg: heeeeeeel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt....... :cry:

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

Hee annelies,
    Jee wat erg :( Fijn dat je vriend ook thuis is, zodat je nu niet alleen zit..
    Heel erg veel sterkte...

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Annelies: :cry: neeeee.. :cry: Echt zo zo zo k*t :(
    Verstandig dat jullie even met m'n tweetjes thuis zijn gebleven.. even tijd voor elkaar en om het verdriet en de schrik te verwerken..

Ik bloed ook echt megaveel vanochtend.. het loopt er gewoon uit :( En idd.. je kan vanalles verzinnen om het te relativeren en daar moet je ook echt aan vast houden.. maar de eerste dag is dat echt moeilijk.
    Ben wel gewoon naar m'n werk gegaan.. ik voel me beter als ik het gewoon van me af kan zetten, maar soms heb ik echt wel zwakke momenten. Ze vroegen net wat ik voor sinterklaas heb gekregen. Daar hebben we niet aan gedaan, dus ik antwoordde: niets, maar ik m'n hoofd antwoorde ik: een zwangerschap en een miskraam. Moest toen echt ff knipperen..

Annelies, echt heeel veel sterkte! Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn, en dat blijdschap snel weer zal overheersen!

Iedereen echt heel erg bedankt voor de lieve berichtjes.. doet me echt goed!

12. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    bedankt voor jullie lieve reacties! :)

13. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    :( Ook voor jou een hele dikke knuffel en sterkte voor jullie Annelies!

14. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Bij ons is ook ronde 4 mislukt....
    Zaterdag ongesteld geworden en vandaag ben ik er zó ziek van...
    Duizelig, krampen, voel me echt heel lamlendig :(
    Heb nu een flink glas port in geschonken, om mijn rode bloedcellen te helpen ;)
    Over een halfuur moet ik naar mijn werk, hopelijk voel ik me dan ietsje beter (en ben ik niet dronken, hihi hik :rolleyes: )

Maar ondertussen baal ik stevig. Ik heb er zó'n zin in! Ik zie de hele babykamer al voor me en zo. Mijn vader is ernstig ziek, en ik wil zo graag dat hij het allemaal nog mee maakt.
    Maar ik denk dat hij de geboorte (mocht het volgende ronde dan wel raak zijn) niet mee zal maken. Al is het maar dat hij weet dat hij opa wordt, dat lijkt me al heel erg mooi.

15. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Meiden, ik niet veel meer voor jullie 'doen' dan even een virtuele knuffel sturen....

{{{HUG}}}

Tis niet veel ik weet het... Sterkte!

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Jeetje, veel slecht nieuws zeg :(
    Heel veel sterkte en knuffels voor jullie!

17. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hey Meiden,

Ook hier gaan we voor ronde vier. Stond vanmorgen onder de douche en toen werd ik ongesteld. Het is voor het eerst dat ik moest janken om een ongesteldheid. Maar goed het is niet anders. Dan hopelijk het zwanger het nieuwe jaar in.
    Zie dat het hier ook niemand mee zit. Lkg en Annelies heel veel sterkte.

Dikke knuffel.

Liefs Tamara

18. Djuke

Djuke Bekend lid

Heej meiden! Wat vreselijk zeg allemaal, het zit ons cluppie niet mee! En Lkg, het lijkt mij toch erger om een vmk te hebben hoor. Eerst blij zijn en dan alsnog een vmk krijgen. Vreselijk!
    Maar we houden moed, al is dat nu wel even moeilijk. 2009 wordt ons jaar! Dikke knuf voor alle ladies!

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Tjeempie Tamara.. wat rot zeg :( echt niet leuk dat je ongesteld bent geworden..

Echt niemand van het groepje heeft goed nieuws deze maand.. echt niet leuk.. Hopen maar dat het volgende maand weer precies andersom is..en dat we allemaal goed nieuws hebben :D

@ linda: Zie dat het volgens je banner je meest vruchtbare dag is.. druk aan het klussen? :) Verder lopen we met heel veel meiden deze ronde weer bijna gelijk.. dat wordt wat over 4 weken ;)

Bloeden is hier inmiddels gestopt.. dus ga vanaf eind deze week met ovulatietesten maar op zoek naar m'n ei :)

20. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Jaaaa! 2009 wordt ons jaar! Koppies op meiden en nu of over een aantal dagen aan de klus!

Deel Deze Pagina