Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: Mss krijg je wel beter uren dan je nu hebt... Succes bij de vergadering!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou Zethu, haha dat heb jij goed aangevoeld; de tijden zijn dr inderdaad wat op voor uit gegaan!
    Ook wel dingetjes die iets minder fijn geworden zijn maar we hebben zeker niet te klagen! :)

Zal eens even de nod lijst naar voren halen, ff kijken hoe het er voor staat :D

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohhh fijn dat je tijden er zelfs beter op geworden zijn!!

Enn... goed idee.. Volgens mij sta ik bijna bovenaan, dan kan ik die NOD lijst niet vaak genoeg zien hahaha. Ik sta vast snel genoeg weer onderaan dus ik moet er nu nog maar even van genieten :p

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 912

NOD
    * Lkg: 25 juni, 7e ronde
    * Tamaradb: 25 juni, 9e ronde
    * Ilona2802: 27 juni, 5e ronde
    * Zethu: 9 juli, 4e ronde
    * Lindavnr: 14 juli, 7e ronde
    * Hemeltje83: .. juli, 8e ronde
    * Nensi84: .. juli, 7e ronde

* Charpi: wachtend op eerste menstruatie
    * Tante Mars: 37e ronde
    * Sakina:

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]

@ charpi: wat kan ik bij jouw naam zetten?
    @ Hemeltje en Nensi: hebben jullie je nieuwe nod? ;)

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Yep jij staat bovenaan! hihi.
    Zorg nu maar dat je inderdaad helemaal onderaan komt, daar bij dat lijstje rose/zwangeren!! :D

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hahah.. ik doe m'n upper-best.. maar heb geen enkel ander gevoel dan anders.. dus kheb er voorlopig nog niet zo'n heel goed gevoel over.. maar we zullen zien ;)

Tamara.. wat zegt jou gevoel?

(whaha ik bedenk me net dat ik terwijl ik dit typ aan m'n borst zit te krabben omdat het kriebelt.. hmm maar goed, dat heb ik ook elke maand..)

Ik zit vandaag een dag thuis te werken.. en ik merk dat ik m'n gedachten dan toch een stuk minder goed kan verzetten en er veel meer aan denk :S Naja, twee van m'n lieve cavia's zijn nu bij de dierenarts omdat ze gecastreerd worden.. en ik mag ze rond 15 uur weer ophalen, dan heb ik vanmiddag vast wel iets anders aan m'n hoofd. Lekker m'n beestjes vertroetelen :D

7. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

Effe snel voor dat ik moet werken.
    Lkg staan we samen aan de top! Wat zegt mijn gevoel.
    Heel eerlijk.... ik heb er een goed gevoel over maar ik durf het ook weer niet te hard te zeggen en te hopen want dan ben ik straks weer zo teleurgesteld. Maar goed hier mag ik eerlijk zijn.
    Maar er zijn gewoon hele kleine dingen waarbij ik elke keer denk hee.
    maar goed we zien het wel. Nu eerst werken en dan lekker een weekje vrij.

Liefs Tamaar

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: super dat je tijden er op vooruit zijn gegaan zeg! Ben blij voor je.

@ lkg: ja dat onderaan staan in de NOD-lijst dat is niet leuk. Maar bij mij is bovenaan staan ook niet leuk. Want meestal houdt dat in dat ik onzeker ben wat mijn lichaam verder gaat doen. Maar ja, nu doet mijn lichaam ook raar.
    Vertroetel je beestjes vanmiddag maar lekker. En als je thuis zit denk je er idd meer aan.

@ tamara: ik ben heel benieuwd bij jou. Geniet iig van je weekje vrij!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oehh tamara... spannend meid...
    Duim volop! Ga je wachten tot je nod met testen?

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Jaaa Tamara! Spannend zeg! Wel lekker dat je een weekje weggaat.. dan gaat de tijd vast sneller! Van wanneer tot wanneer ga je weg? Ben idd ook wel benieuwd wanneer je zou gaan testen! :)

@ Zethu: Nog maar 4 nachtjes toch? Ik heb een beetje gemist wat er allemaal precies gaat gebeuren, maar krijg je dan medicijnen om een mensturatie op te wekken ofzo? Of medicijnen om een eisprong te bevorderen? Sorry als je dat allemaal al een keer hebt uitgegd, dan heb ik niet goed gelezen toen..

@ Hier: Vanochtend zag ik mezelf weer sip te maken omdat ik weer helemaal geen afscheiding heb.. en als je leest op internet dan zie je vaak dat je juist extra afscheiding krijgt als je zwanger bent. Maar goed, ik heb weer even terug gelezen naar december en ik zag dat ik toen ik toen zwanger was ook geen afscheiding had (niet dat het toen een goed teken ofzo was.. maar goed) dus ik heb mezelf weer even streng toegesproken en gezegd dat ik niet zo dom moet doen.. :D Nu maar hopen dat ik er naar luister hahaha..
    Heb die dierenarts net gebeld en alles was goed gegaan.. dus 3 uur ga ik ze weer ophalen.. En ik zou vanavond uit eten gaan met een vriendinnetje, maar die belde net af :( Maar m'n mannetje gaat wel uit eten met vrienden dus dat wordt een eenzame avond. Hopelijk komt er iets leuks op tv.. straks maar s ff checken..

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha toch is dat lastig.. ik heb afgelopen ronde me ook zo gevoeld als toen ik zwanger was.. je gaat dan zitten vergelijken enzo.. das helemaal niet fijn en ook niet slim, want uiteindelijk is het dan niets. mja.. anderen zeggen dan van ja je weet in ieder geval dat je zwanger kán worden, en dat is ook weer waar... das ook zeker iets waard :)

Fijn dat alles goed gegaan is met de cavia's!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nog 1.5 uur en dan heb ik een weekje vakantieeeee :D
    Dalijk gaan we verf uitzoeken voor ons huis! Heb er zin in! :D

13. Djuke

Djuke Bekend lid

Dag dames,

Vandaag was het dan eindelijk zover. Mijn eerste echo!!!
    En gelukkig was alles goed. Je zag echt meteen het kindje zitten. Tis nog maar klein maar je kon wel het hoofdje en lijfje onderscheiden.
    Ook hebben we het hartje horen en zien kloppen. Rare gewaarwording dat dat beroemde geluid wat je kent van TV ineens uit jouw buik komt.

Wij zitten nu echt even op onze roze wolk. Op de terugweg zijn we direct langs de babywinkel gegaan om nu echt eens goed te kijken naar kinderwagens enzo. We twijfelen tussen de bugaboo en de maxicosi. Jaja, luxe probleem ik weet het!!!

Sorry dat het even alleen over mij ging! Ow ja, nog even een egotripje. De echo was op de gynaecologie afdeling. Daar zaten we dus in september bij de gyn voor een fertiliteit. En nu mocht ik een echo laten maken!!! :D:D:D:D:D:D

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whauwwwww.. wat een heerlijk nieuws :D Ik krijg er helemaal een warm gevoel van.. ben zo blij voor jullie!

Bug-a-boo versus Maxi-cosy... lastig kiezen denk ik hahaha.. Ik zie in Amsterdam wel veel Bug-a-boo's maar ze lijken zo laag.. ver bukken naar het kindje zeg maar.. of heb ik me dat verbeeld??

Nou.. geniet in ieder geval van jullie roze wolk!!

15. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

@ Djuke: Wat super dat alles goed!!! En wat fijn dat je het hartje zo goed kon horen. Kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk lijkt! Wat is het verschil tussen een maxicosi en een bugboo??? Heerlijk je mag lekker gaan shoppen enzo.....*zucht* ik doe in gedachten lekker mee.

@ Iedereen: Ik weet eerlijk gezegd nog niet wanneer ik ga testen. We zitten dan in frankrijk dus mmm ik denk maar gewoon als ik 1 dag overtijd blijk te zijn.

@ Linda: lekker he, Vakantie!!!!!! (wil niemand jaloers maken hoor) maar het is wel een heel lekker gevoel. Ga je nog wat leuks doen?

Liefs Tamaar

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: inmiddels dus nog maar 3 nachten. De afleiding doet me goed.
    Dinsdag wordt er eerst gekeken dmv bloedonderzoek of ik niet al uit mezelf zwanger ben (ik heb geen ei gehad dus dat is niet zo) Als er dus negatief uit komt dan moet ik eerst met tabletten beginnen om een menstruatie op te wekken.
    Hoe was je eenzame avondje? Hoop toch niet zo eenzaam als je had verwacht.

@ linda: Ik maak zelf ook de fout om cyclussen met elkaar te gaan vergelijken. En dat terwijl geen enkele cyclus bij mij hetzelfde is. Vorige cyclus bijvoorbeeld had ik spotting, 4 dagen lang beginnend bij dag 63 of zo. Nu heb ik het al voor de 7de dag en begon pas bij dag 23.
    Ik vermoed trouwens dat dit nu komt door alle spanning rondom de start van de behandeling.

jij ook vakantie lees ik. Lekker zeg. En wat voor verf heb je gekocht voor in huis?

@ djuke: jippie alles in orde. Wat fijn dat jullie de kleine wurm gelijk zagen ;)

@ tamara; zou ik ook doen hoor, gewoon als je 1 dag over tijd bent.

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Zethu: Ohhh spannend zeg! Dus dinsdag is dé dag :) Dus volgende week wordt je hoe dan ook ongesteld..

@ Tamara: Hihi, goed hoor dat je zo lang kan wachten! Ga je alleen met je hubbie naar Frankrijk of gaan er nog meer mensen mee?

@ Hier: Ik hou ook altijd erg van cyclussen vergelijken :D Als het hetzelfde gaat als de vorige cyclus dan krijg ik maandag al spotting en wordt ik dinsdag ongesteld.. Als het hetzelfde zou gaan als de twee cyclussen daarvoor dan zou ik morgen ongesteld worden.. Dinsdagmiddag vlieg ik naar Stockholm dus ik denk dat ik dinsdagochtend ga testen mocht dat dan nog zin hebben.. want in Stockholm heb ik een diner en twee keer een receptie, kzou wel erg graag willen weten of ik dan een wijntje kan nemen ;)

Maar goed, ik droom waarschijnlijk alweer voor niets haha.. ik voel nog steeds niets anders, dus de ongi zal begin van de week zich wel aandienen. Nu ga ik lekker van het weekend genieten met mannetje :) Jullie nog plannen of allemaal aan het klussen?

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Djuke: Heel leuk om te horen hoe je echo ging!
    Blijft een geweldige ervaring! :D

@Meiden die vakantie hebben of met vakantie gaan: Geniet ervan!

Hier nog steeds alleen last van vermoeidheid, ondertussen ook een steeds groter wordende eetlust.
    Was vandaag even de stad in en naar de markt, merkte nu voor het eerst dat ook onbekende mensen toch wel erg naar mijn buik beginnen te staren.
    Sta ik ergens voor een kassa, zie ik ze eerst naar mijn buik kijken en dan pas omhoog haha.
    Op mijn werk ook gister, baas vroeg hoe het ging met de buik..
    Dus ik trek mijn shirt strak en Andre "Wowww dat is al een hele buik", ik schoot meteen in de lach :p

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,
    Ohhh ik ben eeeecht kapot! We hebben vanaf vanmorgen 10 uur de tuin gedaan, oftewel; heel de tuin leeg gehaald. 5 grote bomen eruit gekapt, vijver dichtgegooid en een hooop groen spul en onkruid en klimop eruit gehaald. Resultaat; een grote zandbak ;) hihi. Met een mooie veranda haha die zat dr al :)
    Gelukkig hadden we hulp van mijn oom en vader die de bomen eruit gehaald hebben want dat was me toch een werk! Maarr we gaan dit weekje vakantie een heel eind komen, denk ik zo! :)

@ zethu: jaa we hebben verf uitgezocht! Echt zooo'n super mooie kleuren! Erg chique! Donkerbruin voor 1 muur, die tegenover onze donkerbruine bank staat en de rest wordt een beetje terra-kleur.. Erg mooi! Denk dat mijn schoonouders maandag en dinsdag komen verven (jaja lekker makkelijk, ik weet het :D )

@ Djuke: Woehhh Super dat alles helemaal goed is! Wauw!! :D

@ Tamara: lekker, naar frankrijk! Ben benieuwd zeg... voel je je nog steeds misselijk?

Wij gaan deze week de tuin verbouwen en ons huisje schilderen.. een werkvakantie eigenlijk dus :) maar wel fijn dat het nu gebeurd! In sept. hebben we nog 2 weekjes vakantie... om lekker ook op vakantie te gaan! :D

@ lkg: Hmm, hopelijk is het gewoon een goed teken; dat je je niet anders voelt als anders. Ik voelde me ook niet anders toen ik zwanger was, op steekjes in mijn buik na.. nja, die had ik de laatste keer ook maar helaas. tis wat!

Fijn weekend allemaal! Heb niet veel tijd komende dagen vor internet, maar kom af en toe toch ff checken tussendoor hoor! :)

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Werkvakantie kan ook fijn zijn hoor, maar dan meer achteraf haha.
    Als je het resultaat ziet na een week werken geeft dat altijd een lekker gevoel :)

Mijn uitgerekende datum staat trouwens nog steeds op 29 november op onze lijst, moet nog worden aangepast naar 3 december ;)

Deel Deze Pagina