Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: niet volgende week. Ik moet die tabletten 10 dagen slikken. En dan zou ik binnen 3 tot 7 dagen ongi moeten worden. Dus nu geen maanden wachten tot ik eens een keer ongi wordt. Als ik het niet binnen 3 dagen wordt dan is het gewoon die week en daarmee basta!

@ weekendplannen: ik heb gisteravond en vanmiddag meegedaan aan de clubkampioenschappen darten. Ik ga namelijk vanaf september meedoen in de competitie. Ik was de enige die nog geen competitie gooide, dus nogal onervaren. Heb 1 van de 14 partijen gewonnen en ben daarmee laatste geworden. Mijn vriend heeft 2 verloren en is daardoor tweede (!) geworden!

@ saskia: wat leuk dat je buik al begint op te vallen bij onbekenden zeg! Ik zou mijn buik ook met trots showen wat dat betreft als het zo ver is.
    Gisteren viel het in het cafe een van de vaste klanten al op dat ik zo enorm veel afgevallen was. Deed me eigenlijk ook best goed.

@ linda: een werkvakantie om je huis flink op te knappen is ook heel leuk. Ik geniet iig met volle teugen van het klussen. Al doe ik wel alles zelf (samen met mijn vriend natuurlijk). Vind het namelijk superleuk om te kijken of het me zelf lukt allemaal. Gelukkig heb ik al heel wat ervaring opgedaan met klussen in huis. Mijn vriend is er een met 2 linkerhanden op dat gebied, maar mij lukt nog wel het een en ander.

@ saskia: oja, je was een paar dagen teruggezet he.

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoiiiiiiiiiiiii ik kom ook eens kiekeloeren ( ik zag Zethu ;) ) ..

Djuke Gefelicteerd met jullie goeie echo..
    Linda Altijd leuk in huis bezig, slaapkamer al helemaal klaar??

Uhm haha veel gemist.. volgens mij

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hihi, je zag mij? Je hebt idd veel gemist.

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat leuk zeg Zethu, als ik mee had gedaan dan was je tenminste niet laatste geworden..
    Maargoed gaat erom dat je er plezier in heb.
    Voordeel is dat je nu alleen maar beter kan worden haha ;)
    Kan me voorstellen dat het je goed doet als het mensen gaat opvallen dat je zo bent afgevallen! :D

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tja 11 kilo kijk je niet zosnel langs he. Dat is toch maar fijn 2 kledingmaten verschil. En dat valt mensen op.

Oh, Charpi zegt net tegen me op msn dat ze snel verslag komt uitbrengen over haar inwendige echo.

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oh fijn, ben heel benieuwd hoe het gaat met dr! :)

@ Tante mars; hoe gaat ie met jou?
    De slaapkamer is idd helemaal klaar :D

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Met tante gaat goed beetje aan het flippen check album ;)

8. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Zo'n testje had ik vorige week ook Tante Mars, maar bleek later een indroogstreep te zijn. Had nl veel te vroeg voor mn nod getest. Hij staat in mn album als je hem wilt zien.
    Deze testjes zijn niet echt betrouwbaar..
    Misschien morgen 1tje met de kv 2 voor 5?
    Spannend hoor, heel veel succes meid!

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    haha ;) . Dit is geen indroog streep :D Binnen n minuut stond ie er. Heb geen id op welke cd ik nu zit. is nogal moeilijk in te schatten na de operatie...
    deze is overigens niet van Sensitest deze is van Matcare ..
    Ik weet om de donder wel hoe een indroogstreep eruit ziet..

Moet donderdag naar de gyn voor een controle echo ( na de operatie) .
    Ik hecht zowiezo geen waarde meer aan testen ;) Die dingen hebben me 2 maanden voor de gek gehouden te zeggen niet zwanger te zijn.. Maar was het wel ..

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oehh tante mars.... spannend! Beetje lastig dat je geen idee hebt waar je zit in je cyclus mgoed..
    temp je ook of niet?

Wel spannend hoor!
    Waarom had je nu getest? voel je je anders als anders?
    En wanneer heb je weer 'n echo of controle of iets? :D

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Donderdag weer. Dan krijg ik n echo om te kijken of de eiblaasjes weg zijn gebleven .

Ik heb getest omdat als je niet weet hoe je cyclus loopt je twee weken na de datum van onveilige gemeenschap als zou kunnen traceren of je zwanger bent ja of nee..

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb overigens, erg last van pijn nou ja pijn onaangenaam gevoel aan beide kanten in me onderbuik. EN dit staat me erg bij van de vorige keer. Toen had ik het ook heel erg.

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Spannneddddd Tante Mars!
    Hier word hard voor je geduimt! :D
    En dat je niet weet waar je in je cyclus zit komt wel goed, misschien krijg je zelfs een extra termijn echo zodat je weet hoe ver je bent ;)

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    haha ;) indd

Ik ga ff douchen dan haal ik me tante zegger van bed die ff in de douche haartje doen kleertjes doen en dan naar me schoonouders.. Wish me Luck hahaha ;)

15. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Veel geluk!

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: lekker dat de slaapkamer klaar is he. Wat wordt er nu trouwens geverfd? Ik ben ff kwijt of je dat al gezegd had.
    We zijn vandaag behoorlijk opgeschoten in de woonkamer. We hebben hier 2 muren, en 2 houten panelen als het ware. Vandaag hebben we 1 muur en het plafond gedaan. De andere muur krijgt een donkerder kleur.

@ tante Mars: ja dat was toen een regelrechte hel. Ik hoop voor je dat het nu lekker blijft zitten. Maar we wachten donderdag maar af he.
    Hoe was het bij je schoonouders?

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ja erg fijn dat ie klaar is :) Tis ook zo mooi geworden! :D
    Ik heb wat foto's gemaakt, die zal ik binnenkort eens ff hierop zetten als ik tijd heb :)

We gaan nu (ofja..morgen :) ) de huiskamer, keuken en halletje verven. :D

Heb van onze tuin, straks ook wat fotos gemaakt.. voor de before-after foto's hihi. Tis nu echt een grote zandbak en een hele grote berg met afval van de bomen. (Stonden 5 flinke bomen in)
    Dus die gaan we morgen maar eens naar de milieustraat brengen.
    Zijn al 3 keer geweest zaterdag...en zal maandag nog wel 3 keer worden. Beetje jammer dat dat elke keer 6 euro kost, maar goed.. :)

Truste allemaal trouwens!

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: is idd jammer dat het zoveel geld kost. Zolang het maar mooi wordt bij jullie :D
    Ik vind het zo fijn om het allemaal te zien veranderen. En ja, ik had ook nog foto's willen maken. Kan ik anders dadelijk nog even doen. Alhoewel: moet me zo gaan klaar maken om naar uwv te gaan. Heb een afspraak met een arbeidsdeskundige.

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden,

Leuk hoor al die klus-verhalen! Ben erg benieuwd naar de foto's! Mag altijd graag dat soort dingen bekijken om ideen op te doen voor ons eigen huisje hahaha :D

@ Tante Mars: Whowww.. super spannend zeg! Wanneer ga je weer testen? Ik hoop zooooo super voor je dat het raak is!

@ Zethu: Succes bij het uwv!

@ Hier: Lekker weekend gehad met mannetje. Gewinkeld, film gekeken, vaders bezocht met vaderdag.. lekker rustig aan :) Enuhh.. voorlopig nog geen ongi te bekennen, maar ook nog niets wat er op wijst dat het niet gaat komen. Voel me net als anders nog steeds.. alleen één gek dingetje.. Vannacht heb ik echt als een gek gezweet. Ik werd vanochtend dijfnat wakker en moest gewoon direct gaan douchen.. zo veel zweet.. bah.. Ik kan me herinneren dat ik vorige maand toen ik ongi moest worden het ook wel warmer had 's nachts.. maar zo als afgelopen nacht heb ik nog nooit gehad volgens mij. Iemand ervaring mee?

Nou, nog 1 dagje werken en morgen vliegen naar Stockholm.. lekker afleiding :D

20. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Meiden, ik heb goed nieuws!
    Kijk maar naar mn banner en in mijn album, ik kan het niet geloven en zit hier met knikkende knieen!!!

Deel Deze Pagina