Hallo Allemaal, Daar ben ik weer!! Heb nogal moeite gehad om weer in te loggen op het forum, vandaar dat ik even niets meer van mezelf heb laten horen. Allereerst Ilona, gefeliciteerd meid! Het is je van harte gegund! Tante Mars, ik duim voor je.... Hier inmiddels afgelopen dinsdag een inwendige echo gehad... en daar was helemaal niets op te zien.... geen uitstulpingen, geen vleesbomen, geen cystes, helemaal niets... Alles zag eruit alsof het in rustfase is, heel dun baarmoederslijmvlies en kleine (toekomstige) eitjes.... Dus het lijkt erop dat het geen PCO is... Donderdag ben ik teruggegaan naar de huisarts en die feliciteerde me met het feit dat alles er goed uitzag, maar hij verwijst me wel door naar de gynaecoloog, want ja er is wel iets aan de hand, anders had ik al ongesteld geweest nu... Zaterdag had ik al de uitnodiging van het ziekenhuis in de bus.... we zullen nog een tijdje geduld moeten hebben: woensdag 22 juli worden we bij de gynaecoloog verwacht. En ergens vind ik dat momenteel niet zo heel erg, kan ik me nu even richten op de verbouwing hier.... het is hier nu een grote herrie.... Jos was van de week al begonnen, maar vandaag zijn de klusmannen ook gekomen en wordt er stevig geboord en gehakt.... Was het maar alvast week 30, dan komt de nieuwe keuken en is het kluswerk achter de rug..... Al hoop ik wel dat de keuken niet toevallig op woensdag de 22 ste komt, maargoed dat zien we dan wel weer..... Zethu succes bij het UWV!!! Zwangeren, fijn dat het goed met jullie gaat!
@ Charpi: Meid, leuk wat van je te horen! Er fijn dat er niets geks is gevonden en dat alles goed is! Alleen.. aan de andere kant had je misschien ook wel graag gehad dat ze een oorzaak hadden gevonden of niet? Ik hoop dat de gyn jullie verder kan helpen! En ook al aan het klussen in huis hahaha.. bijna iedereen hier! Grappig, allemaal in een bepaalde levensfase zeker @ Ilona: Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt stinkend jaloers ben.. Maar dat neemt niet weg dat ik wel super blij voor jullie ben !! GEFELICITEERD!!!!! Geniet er van! Voel je al iets? Want in de lijst staat je NOD pas voor zaterdag toch? Naja, maakt ook niet uit.. dat kan mooi weg nu @ Lindaaaaaaaa: We need you!! De NOD lijst kan lekker ge-update worden! Veel roze inmiddels joh! (hmmm.. misschien moet ik zelf eens leren hoe je dat moet doen met die NOD-lijst..)
NOD * Lkg: 25 juni, 7e ronde * Tamaradb: 25 juni, 9e ronde * Zethu: 9 juli, 4e ronde * Lindavnr: 14 juli, 7e ronde * Hemeltje83: .. juli, 8e ronde * Nensi84: .. juli, 7e ronde * Charpi: 22 juli gynaecoloog * Tante Mars: 37e ronde * Sakina: Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010 [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Ilona.. wat is je exacte datum? Tante Mars.. jij ook al op zwanger, of nog even een extra testje afwachten?
Whaaa.. hoe krijg ik dat konijn nu naar boven? Kwas al blij dat ik hem er in kreeg.. maar nu staat ie op de verkeerde plek hahahahah..
Hoi Lkg! Dankjewel! Ik denk dat ik rond 26 februari uitgerekend ben! En als het 2 daagjes later komt, dan komt het op onze verjaardag (mijn vriend en ik zijn allebei op 28 februari jarig). Ik heb zo'n gevoel dat ik mn 30e verjaardag in bed ga vieren hahaha. uhm wat voel ik: Vanochtend toch wel enigzins gespannen borsten, vanaf afgelopen zaterdag pijnlijke liezen en dan vooral als ik een eind had gelopen. Verder kan ik echt blijven eten! En ik voel dat er iets gaande is daarbinnen! Soort buikspierpijn, maar dan anders. Vannacht ook erg last gehad van rommelende darmen. O ja en een afscheiding! Normaal gesproken had ik rond deze dag in mn cyclus last van bruine afscheiding die nog op mn baarmoedermond zat. Vanochtend ging ik ff checken daarbinnen en er zat een heleboel witte afscheiding. Sorry voor de details!! Dat was het wel zo'n beetje, ik voel me alsof ik op een wolkje zit!
@ilona en tante mars: Heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hoop dat alles goed gaat. Voor de anderen die binnenkort moeten testen, heel veel succes. @hier: Heb volgende week weer een echo. Ben erg benieuwd of het allemaal nog goed zit. Ben nog steeds misselijk af en toe en een hele gevoelige buik, dus zal wel goed zitten.
Ik weet ook effe niet hoe ik het konijn terug moet krijgen, misschien kan Linda het ons eens uitleggen??? Enne bij mij kan er 22 juli gynaecoloog achter....
@ Ilona en Charpi: Heb het aangepast.. alleen nu krijg ik het konijn er helemaal niet meer bij (hij geeft steeds een plaatje van: ik ben toe aan een nieuwe banner.. terwijl ik echt dat konijn erbij zet haha)
@ lkg: bij mij komen ze op me hyves te staan iig. Maar nu eerst ff bijkomen. Was best intensief bij het UWV. Maar het komt er op neer dat ik nog de tijd ga krijgen om aan mezelf te werken. En dat zal ik ook wel moeten, want ze gaan me opgeven voor een cursus mindfulness (helpt je met hoe je in het leven staat, in het heden of het verleden. En laat ik dat nu net nodig hebben door de ontdekking van mijn psych) Ik heb trouwens regelmatig dat ik badend in het zweet wakker wordt. Maar heb tot nu toe nog nooit een link kunnen leggen met hoever ik in de cyclus zit. @ charpi: Ben blij voor je dat er niets vreemds ontdekt werd op de echo. Natuurlijk is het niet goed dat je nog altijd niet ongi bent geweest, maar er gaat iig iets gebeuren nu. Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou verder gaat. Lekker dat je nu die afleiding hebt met de verbouwing. Alleen dat geboor en getimmer is ook niet altijd even leuk. @ lkg: Ik denk dat tante mars haar controle van komende donderdag nog even wil afwachten. Wat goed dat het je gelukt is met de lijst trouwens! @ nienke: volgende week weer een echo. Leuk zeg. En zo super te horen dat het goed gaat. Kwaaltjes zijn dan wel niet zo leuk, maar het geeft je iig het gevoel dat het goed gaat en dat is het belangrijkste. @ lkg: ik weet ook niet hoe dat moet met het konijn op de juiste plek. @ ilona: gefeliciteerd. @ hier: ben doodmoe door mijn afspraak bij het uwv. Ik hoop dat ik weer een beetje fitter wordt door te gaan sporten. En kijk eens naar mijn afvalrace! Weer wat eraf
Bekijk bijlage 1178 NOD * Lkg: 25 juni, 7e ronde * Tamaradb: 25 juni, 9e ronde * Zethu: 9 juli, 4e ronde * Lindavnr: 14 juli, 7e ronde * Hemeltje83: .. juli, 8e ronde * Nensi84: .. juli, 7e ronde * Charpi: 22 juli gynaecoloog * Tante Mars: 37e ronde * Sakina: Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 29 november 2009 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010 [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
Hoe het konijn bij de lijst te krijgen: Het plaatje eerst opslaan op je computer. Dan de lijst quoten en wijzigen wat je wilt wijzigen. Dan met het paperclipje het plaatje uploaden vanaf je pc. Dan het plaatje erbij voegen als attachment met het paperclipje. Mocht het niet lukken, dan weet Linda ook hoe het moet, zij heeft het nl aan mij geleerd! Als je het doorhebt is het heel makkelijk!
Whoww Zethu.. echt megaknap! Die lijn is echt lekker naar beneden joh!! Ik kijk de laatste tijd wel eens SOS Sonja op tv, en ik krijg daardoor alleen maar meer respect voor mensen die afvallen! Heel knap! Ik zou zeggen.. hou goed vol.. je harde werk wordt vast en zeker beloond met een super mooi wondertje! @ Ilona: Thanks! Als er weer wat veranderd moet worden ga ik het proberen!
@ lkg: ik hoop het zo. Nog maar 1 dag en dan mogen we beginnen. Ik vind het zo spannend! Wel moet ik morgen er heel vroeg voor opstaan. Maar ik heb het er voor over. Zo, nu ga ik sporten. Hoop dat mijn kop daarna een beetje leger aanvoelt. Hij zit op dit moment zo ontzettend vol dat ik er koppijn van krijg.
Spotting hier.. hoop is weer vervlogen.. Pff.. kan wel weer janken.. Waarom lukte het de eerste keer proberen nou wel, en de volgende 6 keer gewoon niet.. snik..
Lkg Net wat Zethu zei, Ik wacht donderdag de controle wel af. Ga mezelf niet blij maken met een dooie mus.. Ben dus officieel nog niet zwanger!! haha. Ik vertrouw geen enkele test meer namelijk. In januarie was ik ruim 12 week zwanger en testen bleven vrijwel allemaal negatief. Ist zo ist zo ist niet nou dan ist niet zo. Een maand extra maak me nu eigenlijk nog maar Heel weinig uit.
@Linda: Ben heel benieuwd naar de foto's, lekker als er weer iets af is he @Lkg: Fijn dat je een goed weekend heb gehad, ik hoop voor je dat die ongi deze keer eens wegblijft @Ilona: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! @Charpi: Vervelend dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent en nog zolang moet wachten, gelukkig heb je de verbouwing om je af te leiden. @Nienke: Fijn zeg dat je nog een echo mag, alles zal vast wel goed zitten dus geniet er maar van @Zethu: Gelukkig dat je nog tijd krijgt om aan jezelf te werken, toch fijn dat ze rekening houden met jouw situatie. Veel plezier met sporten! @Lkg: Heel veel sterkte en liefs van mij @Tante Mars: Mijn duimen maken overuren voor je Hier: laatste dagen krijg ik steeds sneller last van mijn voeten.. Na een dag werken doen ze gewoon zeer. Gelukkig morgen lekker vrij, al hebben we wel het een en ander te doen.. Morgen gaan mijn ventje en ik namelijk in ondertrouw! Morgenmiddag ook nog eens naar de VK voor controle, eindelijk het hartje weer even horen Dan weer een paar dagen werken en vrijdag avond vertrekken we naar Assen voor de TT Genoeg leuke dingen op de agenda Als de lijst weer geupdate word wil iemand dan mijn uitgerekende datum in 3 december veranderen? Ben na mijn echo namelijk 4 dagen terug gezet Liefs Saskia
@ lkg: ah jee zeg. Vind het jammer voor je. Heel veel sterkte. @ tante: Ik hoop toch wel voor je dat het zo is hoor! @ saskia: Ja ben ook blij dat ik nog ff de tijd krijg. Want zag het helemaal niet zitten om die druk van solliciteren te krijgen. Het ging me eigenlijk best gemakkelijk af. Het sporten heeft ook weer geholpen om mijn hoofd leeg te krijgen. Had echt enorme hoofdpijn en een vol gevoel. En dat is nu weg.
He meiden, ik kan weer niet op iedereen reageren ivm niet heel veel tijd.. mannetje vindt het niet zo gezellig zo.. ik laptoppen en hij op de bank hihi. Maar tijd voor Ilona om ff te feliciteren heb ik natuurlijk wel Gefeliciteerd meid!! Super dat jullie nu met zn drietjes gaan trouwen; wat een timing!! @ Tante Mars: Ik hoop dat het voor jou ook raak is, zou super zijn!!! Na al die tijd is het je zeker gegunt! @ Nodlijst: hihi zie dat het gelukt is, gewoon zonder mij. Woehoe! Trouwens; leuk dat ons konijn weer gewoon groot is! Was elke keer zo'n mini plaatje., @ Lkg: ah nee Ik vond zo dat het bij jou raak moest zijn deze keer.. zucht...Zo lang wachten, al die rondes, maakt het er niet bepaald leuker op hè... ik weet hoe je je voelt, en baal met je mee @ Saskia: Leuk, weer een echo! Veel plezier! @ hier: Plafond is gewit Al het tuinafval is naar de milieustraat.. dus er is vooruitgang te zien! Morgen gaan we de muren verven! Ik zal eens ff fotootjes van de slaapkamer in mn album zetten trouwens! Ze zijn niet super duidelijk maar ach.. je krijgt in ieder geval een idee (vet hè; die groene muur! ook al zie je hem maar een stukje haha) Nou.. sorry dat ik elke keer niet meer als dit kan reageren! Over paar dagen ben ik d'r weer normaal hihi.