Was het maar een echo, krijg alleen nog de 20 weken echo over 5 weken en daar moet ik het mee doen Ben nog steeds erg benieuwd naar de foto's
Ik heb nog geen moment gehad om een foto van onze vorderingen kunnen maken. Maar gebeurt morgen wel voor we de laatste muur gaan doen. Ik zal wel iedere verandering gaan vastleggen Maar morgen eerst vroeg op staan om tussen 8 en 9 bloed te laten prikken
Staan 2 fotos van de slaapkamer en 2 van de tuin op Wat leuk trouwens dat jullie in ondertrouw gaan!!
Bekijk bijlage 1237 NOD * Lkg: 25 juni, 7e ronde * Tamaradb: 25 juni, 9e ronde * Zethu: 9 juli, 4e ronde * Lindavnr: 14 juli, 7e ronde * Hemeltje83: .. juli, 8e ronde * Nensi84: .. juli, 7e ronde * Charpi: 22 juli gynaecoloog * Tante Mars: 38e ronde: Zwanger??!! * Sakina: ? Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010 [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] @ Saskia: Zo! @ Ilona: haha je bent 1 dag na mijn verjaardag uitgerekent En 4 dagen na die van mijn vriend.. @ Lkg: zal nog even afwachten...misschien dat de spotting niet doorzet..... Ik hoop 't..
Haha geinig, het verbaast ons hier niks dat we rond die tijd gaan bevallen, want zo ongeveer de hele familie is in februari jarig. Zelf gokken we op 28 februari, dan zijn we namelijk allebei jarig haha. @ Lkg: Ik hoop dat de spotting niet doorzet meis...
Hoi Dames, Ik hoop dat ik hier even een egoberichtje kwijt mag. Had afgelopen nacht weer een keer bloedverlies. Alleen nu bruinig van kleur, het was weer maar twee druppels, maar schrik me elke keer rot. Ga vanmiddag de VK bellen en vragen wat ik moet doen. Heb maandag een echo, dus misschien wil ze daar wel op wachten. Hoop zo dat alles goed blijft gaan.
Over het algemeen kan bruin bloedverlies niet zoveel kwaad, maar ik snap je bezorgdheid wel! Zolang het niet rood is, hoef je je geen zorgen te maken hoor meid!
Helaas keihard doorgezet hier Moet zo naar het vliegveld dus heb ff geen tijd om m'n nieuwe NOD te berekenen.. maar die geef ik zsm door! Veel klussucces allemaal!!
@ linda: leuke foto's! Ik moet die van mij nog altijd maken. Kijken of ik daar dadelijk tijd voor heb. Ben net alles aan het afplakken geweest, is de afplaktape op. We moeten toch nog extra kwasten en rollers halen, dus dat kan dan nog mee. @ nienke: tuurlijk maf je ff ego zijn, vooral als je je zorgen maakt. Ik vermoed eerlijk gezegd wel dat ze tot de echo gaan wachten. @ lkg: jammer meid. Veel plezier in Stokholm (tenminste daar ging je toch heen?)
Ok meiden even een update: Om 13:00 de verloskundige gebeld, die zei dat ik om 13:50 daar moest staan dan werd er meteen een echo gemaakt om te kijken of alles nog goed zat. Met name omdat dit de tweede keer bloedverlies is. Ik vol zenuwen daar naartoe. Gelukkig bleek alles goed te zijn, het hartje klopte en de baby was vrolijk aan het bewegen. pfff, ga vandaag niet meer werken. Even tot rust komen heb ik nu wel even nodig.
@Linda: Leuke foto's, de slaapkamer is heel mooi geworden @Nienke: Paar druppels hoeft niets te betekenen, zolang het maar niet teveel word en je geen erge krampen krijgt. Maargoed toch schrik je altijd weer van bloed, hoop dat ze je bij de VK gerust kunnen stellen.. Zal in elk geval voor je duimen dat het gewoon goed blijft gaan. Veel liefs van mij! @Lkg: Balen zeg, dikke knuffel van mij! Geniet van je vakantie! @Nienke: Wat fijn dat je meteen terecht kon voor een echo en dat alles goed is! Probeer vandaag maar even lekker van je rust te genieten. Hier: Vanmorgen zijn mijn ventje en ik in ondertrouw gegaan, het trouwen komt nu steeds dichterbij Verder lekker rustig aan gedaan vandaag. Om 3 uur nog even langs de VK geweest, begin nu eindelijk aan te komen (1.4 kilo in 4 weken ) Mijn bloeddruk is nog steeds aan het zakken, dus kreeg het advies toch wat vaker builion en drop te eten.. Vorige afspraak had ik nog 110/74 en nu zit ik op 100/65, nog niets om me druk om te maken volgens haar maar het moet natuurlijk niet elke keer zover zakken Hartje ook weer gehoord, deze keer meteen te horen toen het geluid aan ging Net dus maar een grote zak drop gehaald haha.
@ nienke: gelukkig dat alles in orde is. Ben blij voor je! @ saskia: het is idd niet de bedoeling om een steeds lagere bloeddruk te hebben. Wel fijn dat alles goed gaat! Proficiat met de ondertrouw. Wanneer is de datum eigenlijk? @ hier: vanmorgen geprikt. vanmiddag gebeld, en zoals ik verwacht had... niet zwager. Dus mijn eerste provera is achter de kiezen.
Net op internet gezocht, standaard word 90/60 als lage bloeddruk gezien en daar zit ik dus gelukkig nog niet op Verder ook erg veel gelezen dat je je pas druk moet gaan maken als je ook flauw gaat vallen en vaak duizelig bent, heb ik ook geen last van. Dus nu maar hopen dat mijn bloeddruk nu niet meer zakt Wij gaan 28 juli trouwen, maar dan gewoon in het klein.. Alletwee geen behoefte aan een groot feest, dus alleen ouders en broer erbij en er een super leuke dag van maken @Zethu: Hoop voor je dat de provera goed aanslaat en jou uiteindelijk een positieve test zal brengen. In elk geval fijn dat je verder geholpen word
Pfff, kan je weer zien dat ik er geen verstand van heb *schaam* Nou ik hoop toch dat het helpt en dan in elk geval je cyclus goed op gang komt, maar daarna word het toch echt tijd voor een posi test hoor *kijkt streng naar Zethu haar cyclus*
niet erg hoor. Was voor mij in het begin ook allemaal wennen. Heb wel gezien dat ik iedere keer spotting had een maand voor ik daadwerkelijk ongi werd. Nu had ik vorige week dus spotting, dus dat zou inhouden dat ik zonder provera over 3,5 week ongi moet worden. Maar met provera is dat al over 2 weken! Nou ja, ongeveer. Ik moet 10 dagen slikken. En ik moet dan binnen 3 tot 7 dagen ongi worden. oh en de donkere muur is nu ook gedaan. Morgen nog wel ff de lichte plekjes die niet gepakt hebben overdoen. Maar het ziet zo mooi uit. Zal zo een foto maken en op me hyves zetten.
Als het mannetje ochtenddienst heeft krijgen we altijd veel gedaan. Al is zijn nachtdienst nog wat fijner, want dan kunnen we eerder beginnen. Het gaat iig lekker.
@saskia: Gefeliciteerd met je ondertrouw, op naar de mooie dag. @zethu: Hoop dat je met de provera een regelmatige cyclus krijgt en dan eindelijk je kan gaan storten op het zwanger worden. hier: lekker genoten van mijn middagje vrij. Om 4 uur in slaap gevallen en om half zes weer wakker geworden. En 's avonds lekker op tijd naar mijn bedje gegaan. Kan er weer fris tegenaan.