Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: lekker dat je zo genoten hebt van je middagje. Ben je nu ook flink opgelucht dat alles goed blijkt te zijn?

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haa meiden,
    hahah even laten weten dat ik wel alles mee lees hoor maar echt niet de tijd heb om zo veel te reageren :)
    We hebben nu 1 muur bruin geschilders en 2 de lichte kleur.... t wordt zo super chique! :D
    Voor de tuin hebben we stenen uitgezocht; ook erg gaaf.. beetje toscaans!
    Deze week worden ze geleverd en als het goed is meteen bestraat! :D
    Het weer kon ook niet beter als dit, hebben al sinds vrijdag gewoon een heeeerlijk zonnetje!
    Nu gaan we snelllll weer verder! Onze nieuwe gordijnen zijn binnnen bellen ze net dus die gaan we meteen gauw ophalen.
    Woehoe..ik ben helemaal happy! hihi.

Nog ff snel @ nienke: FIJN dat alles goed is!!!!! :D

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohja: en ff @ Zethu: had je foto's gekeken op hyves; gaat goed zeg! Knap dat je alles zelf schilderd! :)

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: ik vind het heel leuk om alles zelf te doen. Kan ik lekker trots zeggen: heb ik zelf gedaan als ik er complimentjes over krijg. Mijn vriend heeft het iedere keer over iemand inhuren, maar daar moet ik niet over denken. Daarbij heb ik daar de tijd nu voor!

Wij hebben trouwens afgelopen weekend nog regen gehad hier. Maar het is wel lekker dat het zo'n goed weer blijft. Handig met verven van de deuren, kan ik ze lekker op het balkon schuren en verven.

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @zethu: nou, ben zeker opgelucht. Een pak van mijn hart, ik ontspande gewoon helemaal toen ik het hartje zag kloppen en de baby druk aan het bewegen was.

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: dat kan ik me heel goed voorstellen.

7. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hoi meiden,

Alles goed hier?
    Nog geen rozenieuws?
    Zethu nog vorderingen?

Mijn nieuwe NOD is trouwens 18 juli.
    Maar weet niet of het nog wat wordt.. weet niet of we moeten stoppen.. kunnen we eindelijk weer normaal klussen, krijg ik deze week te horen dat m'n baan wegvalt door de *&^%-crisis!!

Morgen is m'n laatste dag al want heb volgende week "vakantie"... in de opzegmaand hoef ik niet te komen...

Baal heel erg.. weet ook nog niet wat we hier op babygebied mee gaan doen :(

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nensi: Jee wat een rotstreek. Maar als je heel graag wil dan zou ik niet stoppen hoor. Heb ik hier ook niet gedaan.
    Ik heb deze week trouwens door het wegvallen van mijn baan nog een financieel meevallertje gehad (mocht ook eens een keer) Ik heb namelijk de rest van mijn verlofuren (ja nu wel uren) betaald gekregen en het was meer dan ik verwachtte. Heb al het geld (inclusief iets extra) op mijn spaarrekening geparkeerd. Daarbij heb ik ook nog te horen gekregen dat ik van de servicekosten nog een dikke 100 euro terugkrijg, dus dat is ook lekker.

Heb vandaag de buitenwand gedaan. Moet zeggen dat het op sommige plekken erg lastig was (de verwarmingsbuizen die naar de bovenburen lopen zitten enorm in de weg) Maar het ziet er mooi uit! Dadelijk nog ff de gordijnen terughangen. Maar ben nu ff mijn voetjes aan het laten rusten, want ik heb zojuist een dikke 1,5 uur gewandeld. Moet zeggen dat het nog erg warm is buiten.

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Boeh,

Nensi dat is balen zeg :( Wij hebbe ook diverse tegenslagen gehad in die 4 jaar dat we bezig zijn, financieel e.d. Maar we hebben er noooit aan gedacht te stoppen...

Hee wie werkt ook alweer de lijst bij ??? Haha
    Ik kan op 21 julie ;) ... Volgende week eerste FM, een cyclus zonder medicatie :D

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Schrik! Oh, het is tante mars maar ;)

ben heel benieuwd naar je eerste FM!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 1596

NOD
    * Tamaradb: 25 juni, 9e ronde
    * Zethu: 9 juli, 4e ronde
    * Lindavnr: 14 juli, 7e ronde
    * Hemeltje83: .. juli, 8e ronde
    * Nensi84: 18 juli, 7e ronde
    * Lkg: .. juli, 8e ronde
    * Tante Mars: 21 juli, 39e ronde

* Charpi: 22 juli gynaecoloog
    * Sakina: ?

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]

@ Tamara: Hoe is het in Frankrijk.......enne: is je goede gevoel bevestigd?!?! Hoop het voor je!! :D

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    oeh, tamara heeft haar NOD vandaag! Ben benieuwd als ze terugkomt.

En dan ben ik de eerste :D En ik heb ook echt een NOD nu. Anders klopt er iets niet haha

13. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    hoi dames
    ik wil ook graag in de lijst als dat mag?
    mijn nod is de 19e en wij zitten in ronde 5(pas)

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hoi Dees,

Ik ga niet over de lijst, maar een paar maanden geleden is hier wel afgesproken dat iemand eerst een tijdje meegekletst moet hebben voor ze op de lijst komen. Dit is namelijk vanwege het feit dat er een periode heel veel nieuwen kwamen, zich op de lijst lieten zetten. En vervolgens niets meer van zich lieten horen.
    Ik hoop dat je dat niet erg vind.
    Het is niet om je af te schrikken, maar om de gezelligheid in dit clubje te houden.

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ik heb daar vrede mee hoor en snap het best,
    de reden dat ik hier terecht kwam is omdat ik eerst zelf een topic had aan gemaakt en nu pas dit topic heb gevonden.
    ik las over een 2e 3e maar nog niet over een 1e en zou graag met (lot)genootjes erover willen praten juist omdat het nieuw voor ons allemaal is.
    maar ik snap wat er bedoeld wordt, en als ik maar lang genoeg blijf steken kom ik vanzelf op de lijst toch :)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha Dees,

Gezellig dat je mee komt kletsen! :) je bent helemaal welkom :)
    En ntuurlijk kom je over 'n tijdje wel op de lijst, tis idd wat zethu zegt.. :)

Ronde 5 dus voor jou...hmm da's toch al wel eventjes bezig.
    Heb je een goede cyclus enzo?

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He meis,
    Ik had over je bericht heengelezen gisteren... jeetje.. wat balen meis dat je je ontslag gehad hebt... :( Wat voor werk deed je?
    Is er veel te vinden in die branche?
    Pff.. Hopelijk kunnen jullie (financieen e.d.) besluiten om toch door te gaan!
    Knuffel!

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ dees: je snapt hem helemaal. Ik vond het wel beetje vervelend om het te zeggen, vooral omdat ik ook wel eens op NOD met je klets. Ben blij dat je het zo opvangt.

@ linda: hoe is het bij jou met de tuin ed?

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha zethu,
    Nou het was allemaal prima tot dat de stratenmakers net bellen dat ze morgen nog aan een klus verder moeten werken waar ze vandaag aan begonnen waren. Die mensen hadden zondag bruiloftsfeest in de tuin en morgen moest het dus helemaal af zijn blablabla..
    Snap ik wel, maar wel flink balen want nu wordt er dus zondag bestraat bij ons ipv zaterdag. Ook nog niet zo'n ramp normaal gesprokebn, maar nu zijn we zondag vanaf een uur of 1 weg en dat vind ik dus niet fijn; dat hun die tuin aanleggen en wij er niet bij zijn. En zeker niet omdat er toch wel wat speciale patroontjes in komen... mgoed... komt heeeus wel goed! Denk ik :D
    En jij vandaag ok nog flink gewerkt of een dagje vrij genomen? :)

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: het is idd te begrijpen, maar ja leuk is anders. En ook niet fijn dat je die mannen bij je in de tuin hebt rondrennen en jij niet thuis bent.
    Ik heb vandaag alleen wat witte puntjes op de donkere muur weggewerkt. Ik wilde daarna de afplaktape weghalen, maar er kwam verf van het plafond mee af. Ben daar dus mee gestopt. Doe ik dat wel als ik wat meer tijd heb En het ook daarna gelijk bij kan werken.
    Vandaag wel ff wat spulletjes terug op de plek gezet, want ons petekindje slaapt vanacht bij ons en we moesten daardoor ff plaats creeeren zodat het campingbedje geplaatst kon worden.
    De lieve meid was zo vertrokken, zo moe was ze. Maar ja, dan zal ze morgen wel weer vroeg op zijn.

Deel Deze Pagina