Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ dees: dank je wel. Heel lief van je!

@ tamara: De provera is om ongi te worden. Hierna krijg ik Clomid, als dat aanslaat dan zorgt dat voor een regelmatige cyclus (of zwangerschap uiteraard) Iig zorgt het er voor dat ik vrij snel een eisprong krijg, en daar geen maanden op hoef te wachten.
    Wat grappig dat er zo snel gegadigden zijn voor je tuftuf. Ik neem aan dat je een klein autootje hebt? Die zijn wel erg gewild hoor. Wat een spannende periode voor jullie met de verkoop van de auto en uiteraard jullie huis!

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    dames voor zover jullie er nog zijn vanaaf...
    ik heb vanaf zon 21.00uur vanaaf last van steken net boven mijn linkerlies nou dacht ik dat ik aankomend weekend pas mijn ei zou hebben maar nu weet ik het ff niet wat denken jullie?
    normaal voel ik mijn ei ook net zoals nu....
    oja ik temp niet en heb ook geen ovutest gebruikt deze keer dus kan het niet nagaan

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm nu al je ei zou wel érg snel zijn gok ik? 7 dagen te vroeg??
    je had een vrij regelmatige cyclus toch?
    Dan zou ik er vanuit gaan dat het waarschijnlijk gewoon steekjes zijn en niet je ei..
    Mgoed, klussen kan natuurlijk geen kwaad dus :)

Nu gauw naar bedje toe! Truste!

4. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ja dacht dat het aardig regelmatig was
    30-27-32-30 en als ik nu mijn ei heb kom ik op 23 uit deze cyclus... en verder voelt het wel als mijn ei?!?!?!?

5. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje hier niet meer geweest dus ik zal me weer even voor stellen.

Ik ben angilla getrouwd sinds oktober vorig jaar en ik ben sinds augustus vorig jaar gestopt met de pil.Helaas nog steeds niet zwanger en nog steeds geen strakke cyclus.Ik zou graag willlen tempraturen en of Ovulatietesten doen maar tempraturen ja dan weet je daarna pas wanneer je je eisprong heb en Ovulatietesten gaat niet want ik heb een onregelmatige cyclus en dan kan je gaan blijven testen.Ik wil graag ( als ik nog niet zwanger ben natuurlijk) in september naar de dokter gaan want ik begin me nu toch wel een klein beetje zorgen te maken.

Wie heeft hier ervaring mee???

gr angilla

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ dees: ik heb vaak ook steken in mijn linkerlies, maar bij mij betekend het geen ei. De vorige 2 cyclussen heb ik het vanaf dag 35 gehad en dat hield een hele tijd aan.
    Nu heb ik het sinds dag 32, maar heb ook nog geen ei gehad. (ook al zegt FF dat ik mijn ei op dag 32 heb gehad, maar mijn temp is hoger door de provera)

@ linda: klussen kan nooit kwaad ;)

@ dees: het zou wel een heel korte cyclus voor je beteken, denk echt niet dat het je ei zal zijn deze keer.

@ angilla: Ik zit in de MMM (helaas), het is iig niet onverstandig om als je na een jaar proberen naar de HA gaat (de medische wereld houdt dit ook standaard aan als periode,tenzij er al bekend is waarom het niet zo snel lukt, of dat je een oudere leeftijd hebt). Ik zou wel gaan beginnen met tempen, dan kan je dat met je HA gaan overleggen. Dan heeft ie die info al.
    als je onregelmatige cyclussen hebt dan is het idd lastig met ovutesten te werken.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha Angilla,

Welkom hier..en vervelend zeg dat het niet wil lukken.. je bent inderdaad al een hele tijd bezig zeg..
    hoe onregelmatig is je cyclus?

8. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hey meiden,

Ilona, gefeliciteerd zeg!!! Wat gaafff, toch met zn 3en trouwen!! :D

Linda, ik werkte bij een tekstbureau, maar heb gestudeerd voor vertaler... niet echt een branche waar veel te vinden is (uberhaupt)... laat staan nu en in het oosten... in het westen geen probleem.

LKG, ben je er al uit? Lastig hoor. Heel af en toe heb ik dat gevoel ook... van een baby is leuk, maar ben ik ook toe aan een 'kind'... maar het ja-gevoel overheerst.

Linda, zie net dat je rond je eisprong zit (als je cyclus loopt als je banner dan..). Succes!! :)
    Ik heb vandaag en gister ook wel, wat steekjes rechts.. zou denken eisprong!! Maar dan zou ie voor mijn doen wel vroeg zijn! Helaas geen ovu.testen meer in huis...
    Achja, vanavond zijn we toch 'weer aan de beurt' hahaha, om de dag is deze cyclus een straf!! Willen elke dag. Maar even van genieten... wat een verschil zeg.

Verder weet k ff niet meer wat ik nog tegen wie wou zeggen :$

Fijne avond!

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    wat is het hier vandaag rustig geweest zeg!

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Heeey allemaal!
    Weer even een berichtje van mij ;)

@Ilona: Geloof dat ik het al gedaan had, maar voor het geval ik het nog niet gedaan had..
    Gefeliciteerd!!!!!!!!

@Linda: Die dipjes had ik ook hoor, heeft iedereen weleens.
    En daar is het forum ook voor, om af en toe eens even lekker je hart te luchten, kan ook lekker zijn ;)

@Lkg: Jeetje, moeilijk zeg dat je nu zo twijfelt..
    Ik hoop dat je er snel uit bent..

@Dees: Welkom hier!

@Tamara: Fijn dat er zoveel interesse is voor je auto, nu nog een koper voor je huis vinden ;)
    Balen dat je weer ongi bent geworden :(

@Angilla: Kan me voorstellen dat er na zo'n tijd twijfels komen, even langs de dokter kan nooit kwaad..
    Ik hoop dat je toch snel zwanger word ;)

@Nensi: Jeetje wat vervelend van je baan zeg, ik hoop dat je toch binnenkort weer een nieuwe baan vind.

Hier:
    Vandaag de trouwringen opgehaald, nu nog een maandje en dan.. :D
    Verder ook maar eens buikfoto's gemaakt, ze staan in mijn album ;)
    Hier is de ergste vermoeidheid nu voorbij, ook voel ik de kleine al steeds vaker en beter.
    Zit nu dus in de beste maanden ;)

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: mooi buikje meid! En bijna is het zover bij jullie! ook spannend zeg.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Nensi: hha het is nu een straf om het om de dag te doen ipv iedere dag? Pfoe; hoe houd je het vol; iedere dag! hahah Ik vind het ook wel erg fijn en mn mannetje ook, maar ik heb toch echt wel avonden erbij dat ik echt te moe ben om te vrijen!
    (en s ochtends zijn we allebei niet zo van als mn vriend om half 8 uit bed moet..)

@ Saskia; wauw, je hebt al echt een mooie buik zeg!! :)
    Geniet er lekker van!

@ hier: Nou, volgens mij zitten we met klussen echt een heel eind goed. temp vanmorgen was 36,2 (zo laag heb ik nog niet gehad... is dat iets wat normaal is voor je eisprong?) en ik gok dat hij morgenochtend wel omhoog zal schieten. mgoed, we wachten het even af.
    We hebben in ieder geval vrijdag, zaterdag en maandag geklust en vanavond nog maar even voor de zekerheid... :)

13. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Nensi, bedankt!

@ Tamara, nogmaals bedankt, je had het al gezegd hoor!!
    Hihi zwangerschapsdementie?
    Daar heb ik nu wel last van, zit zo ontzettendd op mn roze wolk dat ik de rest compleet vergeet!

@ Hier: Net nog even in de locatie geweest waar ons feest gaat plaatsvinden om de laatste details door te spreken, dus we zijn nu zo goed als klaar om te trouwen!
    Nog 13 daagjes en dan is het al zo ver!

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nensi; bij NOD-juli stond een link naar Nu.nl dat iedere dag heel goed is voor de vruchtbaarheid. Dus ik zou zeggen: klussen met die hap!

@ linda: dat noemen ze nou een tempdipje. Best kans dat het vanaf nu omhoog gaat en dan stabiel blijft. Met hopenlijk een innesteldipje na ongeveer 6-10 dgn :D

15. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Saskia, heb je ook foto van de ringen? Vink ook leuk haha. Ga zo ff in je album gluren om je buikje te bewonderen.

Linda, hahaha ik bedoel het anders ;)
    Eerst konden we soms maar 1x klussen in de vruchtbare week door mn mans medicijnen!! Nu werkt alles naar behoren en proberen we 'volgens de regels' om de dag te klussen.... maar doordat het na een jaar allemaal eindelijk weer werkt...zouden we wel elke dag willen ;)

Normaal gesproken ben ik ook niet zo van zo vaak hahaha.
    's Morgens is ook niets voor ons! Man moet vaak al voor 5u op... maar we hebben nu 2 weken vakantie dus hebben alle tijd :)
    Of ja, ik heb nog véééééél meer tijd ;)

Zethu, ik las dat artikel net ook!! Had ik dat eerder geweten.. hahaha. Hoe is het met je?

Ik heb nog steeds steekjes rechts... denk echt m'n ei!! Zo nog ff aan de klus hihi.
    Vorige maand voelde ik het links dus het zou heel logisch zijn... wat vroeg voor mij!! Zou een 29 daagse cyclus betekenen ongeveer....

Nou k zoek mn bed op!
    Fijne woensdag girls :)

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nensi: wat medicatie een invloed kunnen geven op de werking van je lichaam he. Ik ben blij dat jullie nu vaker kunnen! Maak je tenminste meer kans.

Mannetje voor 5 uur op? Daar moet die van mij niet aan denken. Als hij ochtenddienst heeft komt hij met moeite om half 6/kwart voor 6 eruit.

Hoe het met mij is? Gaat best aardig. Ben wel moe, maar dat is een van de bijwerkingen van de provera. Heb een aantal vervelende bijwerkingen, maar er is heel goed mee te leven.
    Daarbij zijn we de opa van mijn vriend van het ene bejaardentehuis (tijdelijke) naar het andere (permanente) te verhuizen. Eindelijk kan die man op 1 plek blijven. Moet vandaag nog ff gaan helpen, omdat de verhuizers de spullen 3 uur te laat kwamen brengen. Ze hadden 's morgens veel pech met een andere klant.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm nu ben ik wel benieuwd naar die site! Maar helaas kletsen ze bij nod juli erg veel en heb ik geen idee welke pagina ik moet kijken... weet 1 van jullie toevallig de link? :)

@ Hier: hmmm.. temp was vanmorgen 36.3 dus nog niet omhoog.. vreemd! Nja.. gister (met veel moeite want het wás me toch benauwd boven) geklust en dan maar even bekijken of we er vandaag ook maar weer voor gaan hihi!
    Mannetje was gister al erg moe van zn werk dus hoop dat 't nog lukt vanavond hihi.

@ Nensi: hihi okee :) ik snap 'm. Ach ik zou zeggen: als dat na jaren weer kan; lekker doen dan!! Ik zou me echt niet inhouden als we er allebei zin in zouden hebben elke avond hihi.

@ Zethu: en voel je je ook al iets anders ofzo door de medicatie? of nog niet echt?

18. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah oke dan!
    Nou.... ik weet wel wat ik volgende maand ga doen, als het nu niet gelukt is dan..;)
    Vanavond nog maar een keer dr achter aan dan hihi. Hebben we 3 dagen achtereen gehad.. da's ook lang niet gek, toch? :p

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: nu.nl/algemeen | Dagelijks seks voor beter sperma
    Door deze medicatie voel ik me niet echt anders. Wel een opkomende chagrijnige aanval af en toe, maar dat heb ik altijd als er een ongi aan zit te komen.
    Van de Clomid verwacht ik wel dat ik me anders zal gaan voelen. Gelukkig voor mijn vriend heeft hij middagdienst als ik het moet gaan slikken.

Deel Deze Pagina