hee, haha ja klopt.... vanavond gaan we dr nog een keer voor Gisteren ook... ik ben benieuwd! haha @tamara: jee meis, wat jammer..Maar vol moed de volgende ronde in..!
@lindavnr: goed zo aan de klus jij! Spannend hoor; aan je banner te zien moet jij nu in bed kamperen en alleen maar klussen Haha nee hoor, we zullen zien!
hahah dat kan nou ook weer niet goed zijn voor de zwemmertjes van manlief Maar inderdaad, we zien wel.. Ik ben benieuwd!
hey meiden, ben weer een beetje bekomen, was toch erger van slag dan ik eigenlijk gedacht had. Had het gewoon ontzettend leuk gevonden om het met kerst aan de ouders te vertellen maar goed dat gaat nu niet door en dat zullen jullie allemaal ook wel gewild hebben natuurlijk. Ach ja en het grappige is nu dat ik volgens predictor 1 januari zou kunnen testen dus dan maar hopen op een nieuwjaars nieuwtje @ lindavnr: klusze hahaha. Liefs Tamara
@ Tamara: aahh ook dat is leuk! 1 janauri! Hmm nou haha bij ons is het niet veel geworden met de meest vruchtbare dag.. :S Man vriend was helemaal niet fit en voelde zich beroerd..dus, toen hebben we gisteren maar over geslagen.. haha baalde wel even, maar goed, ik weet nog niet eens of mijn cyclus wel klopt zoals ik hem ingevuld heb (28 dagen) dus we gaan er vanavond of morgen ofzo nog maar voor de zekerheid gewoon voor En da'n 'rustig' afwachten maar!
Hallo meiden, Nog geen nieuws hier zie ik..... wij zijn vandaag weer aan het werk gegaan, lekker wat afleiding, al spookt he constant door je hoofd, niet fijn maar ja, heeft even tijd nodig, en dan heb je altijd nog die mensen met hun tactische opmerkingen :x word je ook niet veel beter van. Maar we gaan het weer proberen hoor!Al heb ik geen idee wanneer mijn "cyclus"nou weer begint. Succes allemaal!
Hee Annelies.. *Hug*... gaat het weer een beetje? Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven en weer met plezier aan het klussen gaan binnenkort hoewel het altijd anders zal voelen, vooral rond de dagen dat je mag testen denk ik.. Hier niet zoveel nieuws inderdaad. Heb me lekker op m'n werk en sporten gestort, en we willen voordat er een kleine is eigenlijk verhuizen naar een groter huisje.. dus ben druk bezig met zoeken naar een nieuw huisje en aan het dromen over waar ik de box kwijt kan en hoe leuk de babykamer zou worden.. hihi.. dus ik probeer er niet zoveel aan te denken hoewel dat wel lastig is soms omdat het bloeden vanochtend ineens weer begon :S maar goed.. gaat vanzelf wel over.. @ Linda.. en voelt je mannetje zich vandaag wat beter?
Oh meiden: een dikke knuffel van mij! Hoop dat het voor jullie snel weer raak mag zijn en dan goed blijft zitten! @lindavnr: en goed jullie best gedaan?! Nu weer afwachten...ondertussen duim ik voor je! @tamaradb: ja jammer he; je bent stiekem toch al aan het fantaseren... maar 1 januari is natuurlijk ook leuk! (maar goed eerst klussen!)
Ja, dat fantaseren ken ik. Dat doe ik ook nog volop hoor. Stiekem wiegjes kijken op internet. Ik vind de leander hangweg zo mooi! Maar het blijft wel confronterend, mensen met babies. Mn beste vriendin heeft nu een beebje van 6 weken en dat steekt af en toe nog wel hoor. We wilden samen zwanger worden en zij werd het en ik dus niet. Bedacht me pas dat we vorig om deze dachten dat 2008 vast ons jaar zou worden. Vast zwanger met kerst of misschien zelfs al een baby. Vorig jaar waren we om deze tijd in Wenen en hadden we driftig geklust. Toen droomde ik van een meisjesbaby die ik misschien Vienna kon noemen. En nu is het een jaar later en nog nix! Komen we weer voor de keus. Toch naar de gyn of afwachten? Ik ben bij de gyn geweest en daar voelde ik me zo beroerd bij dat we besloten hebben eerst het met een osteopaat te proberen. Daar ben ik nu 2x geweest. Tis natuurlijk wel wat kort dag om daar al resultaat van te verwachten. Maar ik begin wel te twijfelen of we toch niet naar de gyn moeten....
Och jee dat lijkt me echt vreselijk.. helemaal nu je vriendin wel een baby heeft. Ik hoop dat je er toceen beetje van kan genieten om je vriendin en haar baby te zien. En meer dan een jaar is wel heel lang Zelf zou ik echt naar de gyn gaan, als is het alleen al om niet nog een jaar te proberen zonder resultaat, terwijl er misschien snel iets gevonden kan worden waardoor jullie eventueel met wat hulp toch zwanger kunnen worden. Maar dat ben ik! Als jij je er helemaal niet goed bij voelt om naar een gyn te gaan dan is dat heel lastig, en dan kan je je inderdaad afvragen of je dat wel wil. Is er een speciale reden waarom je je niet goed voelt bij de gyn? Want misschien kan je proberen een wat positiever gevoel bij de gyn te krijgen, zodat je over een tijdje (mocht dat nodig zijn, hoop het niet natuurlijk) wel zou kunnen gaan.. In ieder geval een dikke knuf!
@djuke: ow meis dat valt dan tegen ja.. Je moet natuurlijk doen wat goed voelt; als je gevoel iets anders zegt dan je hoofd dan is dat heel moeilijk. Ik heb in het verleden ook al eens gekozen voor de osteopaat en heb er mijn dingen uit geleerd; een aantal dingen neem ik zeker mee maar ben uiteindelijk toch naar de 'reguliere geneeskunde' gegaan. Deze combinatie is voor mij heel goed maar is ook op een ander vlak. Waarom probeer je het niet gewoon allebei? Succes meid!
Hai Meiden, @djuke: kan me zo goed in denken met die vriendin. Een vriendin van mij en ik waren ook tegelijkertijd begonnen met klussen. Zij vertelde me twee weken geleden dat ze zwanger is, en we hadden zo ontzettend gehoopt dat we tegelijk dan met zwangerschaps verlof konden en dat soort dingen allemaal. Je krijgt er zo'n ontzettend rot gevoel van. Je gunt het je vriendin wel maar stiekem steekt het wel ontzettend. Als je dan ook nog eens langer dan een jaar bezig bent kan ik me (proberen) voorstellen dat het dan nog moeilijker is. En met de gyn, je moet natuurlijk doen waar jij het prettigst bij voelt. Het gaat tenslote om jou en je man. dikke knuffel! Liefs Tamara
hahah nou maandag en woensdag zijn we dr nog voor gegaan... dus ben benieuwd! hahah Donderdag, zondag, maandag, woensdag.. dinsdag was vruchtbare dag.. meot kunnen! hahaha Heb in ieder geval niets gevoeld van mn eitje ofzo zoals andere meiden hebben..... Als mn cyclus al een beetje klopt.. Dus nu maar afwachten ja!
Oeoeoe.. spannend zeg.. Je bent de eerste van het clubje die weer in de buurt van de NOD komt voglens mij.. hihi.. echt leuk! Hou je ons op de hoogte als je iets voelt ofzo? Pff.. ik moet nog langggg wachten. M'n mannetje gaat zondag t/m woensdag naar het buitenland. Ik denk dat ik maandag maar eens ga beginnen me de ovutesten.. en hopen dat het ei gewoon wacht totdat hij terug is haha.. @ Annelies: Hoe gaat het nu? Is het bloeden al gestopt bij jou? Heb jij eigenlijk een vruchtje gezien? Ik niet.. en ik zou het liever ook niet zien denk ik.. maar nu ben ik weer een beetje bang dat het er straks niet is uitgekomen ofzo :S Naja, nog een paar uurtjes werken dan gaan we lekker het weekend in. Ga vanavond uit eten en ik weet al wat ik neem: Een heeerlijke malse biefstuk.. want nu kan het nog
hahaha ja inderdaad.. al moet ik niet zo gaan aftellen, dan gaat t niet zo snel hmm vanavond een feestje van mn vriendengroep... 25 euro betalen en dan heel de avond gratis drinken. Joepie.. voor 25 euro heel de avond gratis cola drinken! hahah nja... nu maar er voor proberen te zorgen dat mn vrienden het niet opmerken! en anders maar het smoesje 'antibioticakuur' gebruiken!
@ Linda: Ohh gezellig! Wel lastig als je niet kan drinken als je dan normaal wel doet. Vier maar goed (en lang) feest, dan gaat de tijd sneller Ik heb wat dat betrefd echt geluk, want ik drink al 4 jaar geen alcohol meer dus smoesjes ben ik niet nodig, iedereen weet toch al dat ik niet drink hihi.
haha ja da's handig ja! mgoed, het wordt vrij druk dus grote kans dat ze het niet eens doorhebben haha. Hoe gaat het ondertussen met jou? Beetje de vmk kunnen 'verwerken', vor hoe ver dat al mogelijk is..
Ohhh, dat scheelt.. en anders moet je maar een beetje aangeschoten rond gaan lopen, lijkt het net of je wel wat op hebt maar al genoeg gehad hebt hahaha Hier gaat het eigenlijk wel goed Om heel eerlijk te zijn denk ik er niet meer zoveel aan. Het is iets wat geweest is, waar je niets aan kan veranderen. Het klinkt misschien wat gevoelloos.. maar ik wist het nog maar één dag.. naja, das achteraf makkelijk zeggen maar ik denk wel dat dat verschil maakt. Soms voel ik me wel een beetje schuldig dat ik niet verdrieter ben en ik ben ook echt wel heel verdrietig geweest, en voel soms nog wel zo'n vlaag.. maar naja.. ik voel me wel weer goed eigenlijk..